Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Dat zeiden we bij Fat Mo ook.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis toch echt een ander type dan Mo vind ik. Ik ben voornamelijk bezorgd over zijn fysieke gesteldheid.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 20:24 Ik weet niet wat ik van Madueke moet denken. Aan de ene kant denk ik dat hij volgend jaar onder Van Nistelrooij wel eens een hele goede en grote rol zou kunnen gaan spelen, ondanks dat er nog wel wat wisselvalligheid in hem zit, maar aan de andere kant zijn zijn aantal blessures wel zorgwekkend ook al zullen er zaken qua belasting veranderen als Schmidt weg is. Tevens heeft hij nog ook in gedrag soms nog iets teveel jeugdigheid. Hij is natuurlijk nog erg jong, maar ook daar zal hij stappen in moeten gaan maken. Het zou zonde zijn als Madueke nu veel geld kan opleveren, PSV daar niet mee akkoord gaat en dat hij uiteindelijk toch niet om wat voor redenen, grootste kans blessures denk ik, die stap te kunnen gaan maken. PSV kon Ihattaren voor veel geld verkopen aan Rennes destijds en een stuk eerder is het ook wel eens mis gegaan met spelers als Bakkali en Reis waar PSV grote bedragen voor had kunnen vangen. Dus enig dilemma zou ik het wel vinden. Helemaal omdat buitenspelers doorgaans het beste te vervangen zijn qua niveau en rendement.
Interessant, hoe mensen op het forum over John de Jong spreken dan blijkt daar niet echt het vertrouwen uit dat er daadwerkelijk goede vervangers gehaald gaan worden..
Allemaal interpretatie vanuit mijn kant.

Fijne dag allen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Mooi man!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Mooi, goede actie!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis absoluut geen Mo qua persoonlijkheid, maar ik zie hem wel vertrekken ipv Cody (we moeten er eentje verkopen).
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Dat gevoel heb ik ook. Een Arsenal of Spurs zie ik wel voor hem gaan, anders United. Voor 30+ Zou ik hem ook wel verkopen eigenlijk, hoe jammer ook als hij hier niet zijn volledige potentieel zou bereiken.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Hier zal ie altijd meer kunnen spelen, ik vermoed dat dat voor hem doorslaggevend zal zijn. In de PL zou ie een aantal stappen lager in de pikorde belanden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Stel je haalt een Luuk de Jong, dan komt Noni wel nog goed van pas hoor. Gaat toch meer buitenom dan Cody bijvoorbeeld. Ik hoop dat Noni blijft.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Ik ga er gewoon van uit dat ie blijft en volgend jaar de sterren van de hemel speelt voor ons.
Samen met Cody, Götze en Sanga.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

20 goals!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Eerst zeggen misschien haalt ie de wedstrijd tegen Ajax en nu 11 dagen ná die wedstrijd, dus praktisch 14 dagen later, traint ie zelfs nog individueel.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

11 Sir Tinus wrote: 27 Apr 2022, 10:52 Eerst zeggen misschien haalt ie de wedstrijd tegen Ajax en nu 11 dagen ná die wedstrijd, dus praktisch 14 dagen later, traint ie zelfs nog individueel.
Net als Mwene die al meerdere keren er bijna weer bij was. Dat ze geen risico nemen met Madueke is zeer verstandig, maar dit contrast is wel groot inderdaad.
Tegen Willem II net zo'n comeback als tegen NAC voor de beker en dan tegen Feyenoord net zo scherp en fris als tegen Vitesse en het is ze vergeven.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Hij was natuurlijk helemaal nooit een optie voor die wedstrijd tegen Ajax, en dat wisten ze bij PSV ook wel. Niet alles wat de club zegt hoef je voor waarheid aan te nemen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Hij liep toen mank het veld op nadat we gewonnen hadden.

Ik verwacht Noni vandaag weer in de basis. Hopelijk speelt hij dan net zo goed als bij Vitesse uit.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Noni staat erom bekend om sterker terug te komen bij je eerste wedstrijd na je blessure. Dus vandaag een masterclass incoming.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou hem juist in de 2e helft brengen als Feyenoord uitgeraasd is en de wedstrijd voelt. Samen met Romero een half uurtje voorin dan worden Senesi en Trauner knettergek.

Laten we starten met spelers die de bal in de ploeg houden en dat kan prima met Veerman Gotze en Doan.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Voor mijn gevoel start Schmidt liever met Madueke, omdat hij dan ook een goede warming-up doet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

ComeOnPSV wrote: 08 May 2022, 14:09 Voor mijn gevoel start Schmidt liever met Madueke, omdat hij dan ook een goede warming-up doet.
Waarom zou hij anders geen goede warming up doen?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Noni was volgens Schmidt (op de persconferentie) mentaal niet klaar gister. Geen idee wat hij daar specifiek mee bedoeld want dat wordt natuurlijk weer eens niet uitgelegd maar vreemd is het wel.
Schmidt werd gevraagd of hij het ermee eens was dat PSV voor rust beter speelde dan na rust. "Het was fantastisch, niet een stuk beter", reageerde hij fel. "Het was echt fantastisch. Fantastisch voetbal, fantastische goals, fantastische gegenpressing. We hadden controle over de wedstrijd, over alles", stelt Schmidt lovend. Toch zag de keuzeheer één dissonant bij PSV: invaller Noni Madueke.

"Ik was niet tevreden. Hij was mentaal niet klaar voor deze wedstrijd", oordeelt Schmidt,
die over het algemeen trots is op zijn ploeg
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Juancho wrote: 09 May 2022, 08:48 Noni was volgens Schmidt (op de persconferentie) mentaal niet klaar gister. Geen idee wat hij daar specifiek mee bedoeld want dat wordt natuurlijk weer eens niet uitgelegd maar vreemd is het wel.
Schmidt werd gevraagd of hij het ermee eens was dat PSV voor rust beter speelde dan na rust. "Het was fantastisch, niet een stuk beter", reageerde hij fel. "Het was echt fantastisch. Fantastisch voetbal, fantastische goals, fantastische gegenpressing. We hadden controle over de wedstrijd, over alles", stelt Schmidt lovend. Toch zag de keuzeheer één dissonant bij PSV: invaller Noni Madueke.

"Ik was niet tevreden. Hij was mentaal niet klaar voor deze wedstrijd", oordeelt Schmidt,
die over het algemeen trots is op zijn ploeg
Blijkbaar hoeven we dit dus niet te serieus te nemen. Of Schmidt beloont iemand, die zich niet professioneel gedroeg. Of hoopt uit wraak op nog een spierblessure…
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Schandalig slechte pass net, zo ongeïnteresseerd
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Voordat we een hoop conclusies trekken, mss is hij gewoon uit vorm
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Het is slechts een onderbuikgevoel maar toch heb ik het idee dat Madueke echt al tijden niet lekker in zijn vel zit. Er zijn allemaal kleine dingetjes steeds die mij dat gevoel geven. Eigenlijk net niet voldoende om er echt een heel punt van te kunnen maken.
Post Reply