Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



18 jarige aanvallende middenvelder.
Zou denk ik voor Jong PSV interessant zijn.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2022, 14:21 Wat in het ED hierover stond:
En er wordt vanuit Mexico gefluisterd dat Schmidt hem weleens mee zou kunnen nemen naar Benfica, omdat de huidige coach van PSV zo overtuigd van hem is geraakt.
Ik zou zeggen; prima, indien hij een miljoen of 7 met doorverkoopclausules oplevert.

Neem Bruma ook mee, tegen dezelfde condities en Roger heeft een standbeeld verdient, op de plaats die nu nog gereserveerd is voor JdJ.

Moeten we voor hem wel een nieuwe plek zoeken, voor zijn beeld dat hij na komende transferperiode gaat krijgen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 24 Apr 2022, 14:23

18 jarige aanvallende middenvelder.
Zou denk ik voor Jong PSV interessant zijn.
Een speler voor jong moet eigenlijk op termijn voor 1 interessant zijn.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 Apr 2022, 15:20
ComeOnPSV wrote: 24 Apr 2022, 14:23

18 jarige aanvallende middenvelder.
Zou denk ik voor Jong PSV interessant zijn.
Een speler voor jong moet eigenlijk op termijn voor 1 interessant zijn.
No shit, Sherlock.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 24 Apr 2022, 15:33
Ardbeg wrote: 24 Apr 2022, 15:20

Een speler voor jong moet eigenlijk op termijn voor 1 interessant zijn.
No shit, Sherlock.
Ja, je kunt wel tof doen maar kom maar door met waarom hij dan potentieel voor 1 interessant kan zijn.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha, tof doen nog wel.
Ken de speler verder niet, maar daar ging het mij niet om. Ik vond je opmerking nogal een 'open deur'. Lijkt me namelijk nogal logisch dat wanneer je een speler uit het buitenland zou halen voor Jong PSV het dan potentieel PSV 1 materiaal moet zijn. Waarom zou je 'm anders halen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 24 Apr 2022, 15:49 Haha, tof doen nog wel.
Ken de speler verder niet, maar daar ging het mij niet om. Ik vond je opmerking nogal een 'open deur'. Lijkt me namelijk nogal logisch dat wanneer je een speler uit het buitenland zou halen voor Jong PSV het dan potentieel PSV 1 materiaal moet zijn. Waarom zou je 'm anders halen?
Ja ik ben het met je eens maar de praktijk ziet er anders uit. Dat bedoel ik vooral.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat dat het aller moeilijkste is hier: hoe schat je in of een aankoop voor Jong ook naar PSV1 kan gaan.

Maar afleveren op lager niveau voor een miljoen met veel doorverkoop is ook een optie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is natuurlijk ook afhankelijk van de rest van de selectie van Jong en de kwaliteit van talenten die doorstromen vanuit O19. Een jaar van het kastje naar de muur gestuurd worden in de KKD heeft ook niemand wat aan. Dan is een externe impuls zonder de potentie voor het eerste soms ook goed voor de ontwikkeling van jongens die die potentie op termijn wel hebben.
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook na vandaag nog, haal Timber als Sangare vertrekt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liever vandaag dan morgen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hele andere speler die bij FC Utrecht vaak op een andere positie speelt en met regelmaat, inclusief vandaag in een ander spelsysteem.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De speler Timber zie ik graag naar ons toekomen, juist om zijn veelzijdigheid wat ik al eerder heb beargumenteerd. Ander spelsysteem, andere speler klopt maar ook in het jong Ajax spelsysteem op verschillende posities was hij al goed. De pech gehadmet de uitstekende en uitpuilende selectie daar van het eerste de afgelopen seizoenen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timber gaat de hoofdprijs opleveren voor Utrecht, ik reken op ongeveer 10 miljoen.
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Q Timber wil halen dan moet je wachten op een grote verkoop en dan met Utrecht om de tafel;
- Ajax zal erg geïnteresseerd zijn in hem. De boys van de Telesport hebben hem al eens op een voetstuk gezet om de campagne om de verloren zoon terug te halen te starten.
- Utrecht weet dat wij geld hebben en dat Ajax wellicht ook voorbij komt.
- Na Strootman en Mertens hebben we Ramselaar nog relatief goedkoop opgehaald (als international 'wink') maar Ajax betaalde al fors voor Klaiber wat gewoon een huis tuin en keuken back is.

Ik verwacht dat je hem niet hebt voor minder dan 8 a 10 miljoen. Zou je hem dan nog steeds graag willen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kijk nooit naar Utrecht maar iedereen is positief over QTimber. Als hij echt zo goed is dan zou 8 mln wel kunnen. Geef hem een 5-jarig contract en verkoop hem na een jaar of 2/3 voor 15 mln. Zo simpel is het. :L
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

8 miljoen binnenlandse transfer. No thanks.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We schakelen door.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 Apr 2022, 19:29 8 miljoen binnenlandse transfer. No thanks.
Geen hele zinnige stelling dit. Neem Veerman, die laat zien dat de prijs die we voor hem betaald hebben eigenlijk lachwekkend laag was. Wijndal of Karlsson voor 8 miljoen? Geen twijfel.

Timber is een uitstekende speler en hoeft waarschijnlijk echt geen 8 miljoen te kosten. Maar zelfs als dat wel het geval was, zou ik erover nadenken. Die laat ook tegen de grote clubs zien met afstand de beste te zijn bij Utrecht, die zou hier volgens mij probleemloos aan kunnen sluiten. Hele knappe ontwikkeling doorgemaakt en op deze manier wordt hij binnen no-time het dubbele waard.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik volg hem nauwelijks, maar velen zijn erg positief.

Is er bekend waarom hij het bij Ajax niet redde?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Apr 2022, 19:36 We schakelen door.
Als de gesprekken tussen John de Jong en Marcel Brands net zo verlopen als tussen jou en Aardbei, dan zijn we verdoemd.

[mention]ShovingNE2[/mention] Omdat hij daar Alvarez, Gravenberch, Klaassen, Kudus, Taylor en Berghuis voor zich had.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

8 miljoen is gewoon het 5 miljoen van jaren terug dat je vaak zag bij binnenlandse transfers van de grootste talenten. Vindt het allemaal niet zo spannend. Veerman is in nog geen half jaar al minimaal het dubbele waard. In dat kader is 1,5 voor Sadi echt idioot laag. Je zal aan de verkopende kant ook omhoog moeten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 24 Apr 2022, 10:41 Via via een gerucht opgevangen dat Wijnaldum zou komen en dat komende week de keeper van Anderlecht wordt vastgelegd. Geen idee of het betrouwbaar is, ken de bron ook niet, maar wilde het jullie toch laten weten. Dit zijn wel namen die je wilt horen in elk geval..
Keeper van Anderlecht nu live te zien op Ziggo sport Docu. Krijgt net de derde tegen.

Ook een gerucht opgevangen, die ik (en waarschijnlijk velen hier) snel als onzin zullen zien, maar ik deel hem toch.
Sangaré heeft een afkoopsom in zijn contract staan. Ik dacht zelf dat PSV dit niet meer deed.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 24 Apr 2022, 19:44
Ardbeg wrote: 24 Apr 2022, 19:29 8 miljoen binnenlandse transfer. No thanks.
Geen hele zinnige stelling dit. Neem Veerman, die laat zien dat de prijs die we voor hem betaald hebben eigenlijk lachwekkend laag was. Wijndal of Karlsson voor 8 miljoen? Geen twijfel.

Timber is een uitstekende speler en hoeft waarschijnlijk echt geen 8 miljoen te kosten. Maar zelfs als dat wel het geval was, zou ik erover nadenken. Die laat ook tegen de grote clubs zien met afstand de beste te zijn bij Utrecht, die zou hier volgens mij probleemloos aan kunnen sluiten. Hele knappe ontwikkeling doorgemaakt en op deze manier wordt hij binnen no-time het dubbele waard.
Wel een zinnige stelling. Je bent het niet eens, da's wat anders. Als je Timber voor niet minder dan acht miljoen bij Utrecht kan ophalen, heb je het gewoon niet zo best gedaan als TD. 8 miljoen voor Karlsson, ondanks dat ik gecharmeerd van hem ben, waar ben je dan mee bezig?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timber voor 10 miljoen vind ik wel echt teveel voor iemand die pas een seizoen beetje leuk voetbalt. Hoop dat we gewoon een topper kunnen vinden zoals Sangare ergens in de onderste regionen van een topcompetitie.
Locked