Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 24 Apr 2022, 14:27 Babies, sorry dat ik het moet zeggen maar het is toch maar een onderontwikkeld en weinig zelfredzaam volkje. En maar mauwen :mrgreen:
Schandalig ook dat de dagopvang in de nachten en weekenden gesloten zijn!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Dat was de 1000e reactie in dit topic. Nu moet zijn contract verlengd worden
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen zijn contract graag verlengd zien worden. Ja hij is in potentie onze beste spits, ja het talent druipt ervan af als hij speelt, maar we weten niet of hij fit blijft. Je kan beter de 3mil ofzo ervoor pakken dan verlengen en maar geblesseerd blijven.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 24 Apr 2022, 15:41 Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen zijn contract graag verlengd zien worden. Ja hij is in potentie onze beste spits, ja het talent druipt ervan af als hij speelt, maar we weten niet of hij fit blijft. Je kan beter de 3mil ofzo ervoor pakken dan verlengen en maar geblesseerd blijven.
Wel leuk dat je zegt het niet te snappen en direct erna twee redenen geeft.
Ik zou hem verlengen als hij bereid is dat voor 500k per jaar te doen. Als je hem verkoopt heb je alleen maar verlies, als je hem langer behoudt heb je ofwel iets meer verlies ofwel heb je er alsnog in welke mate dan ook een succes aan.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie biedt er 3 miljoen dan?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Voor 3 miljoen laat je hem uiteraard heel snel gaan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 24 Apr 2022, 15:44
kastoekast wrote: 24 Apr 2022, 15:41 Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen zijn contract graag verlengd zien worden. Ja hij is in potentie onze beste spits, ja het talent druipt ervan af als hij speelt, maar we weten niet of hij fit blijft. Je kan beter de 3mil ofzo ervoor pakken dan verlengen en maar geblesseerd blijven.
Wel leuk dat je zegt het niet te snappen en direct erna twee redenen geeft.
Ik zou hem verlengen als hij bereid is dat voor 500k per jaar te doen. Als je hem verkoopt heb je alleen maar verlies, als je hem langer behoudt heb je ofwel iets meer verlies ofwel heb je er alsnog in welke mate dan ook een succes aan.
Hij zal nu dat salaris ongeveer verdienen verwacht ik. Non-EU salaris is tegen de 450k. Als we verlengen zal er vast geen grote salarisverhoging in zitten, dat zal Maxi ook wel beseffen. Maar ik verwacht niet dat PSV wil verlengen aangezien ze hem afgelopen zomer al van de hand wilden doen.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 24 Apr 2022, 15:44
kastoekast wrote: 24 Apr 2022, 15:41 Ik snap eigenlijk niet waarom zo veel mensen zijn contract graag verlengd zien worden. Ja hij is in potentie onze beste spits, ja het talent druipt ervan af als hij speelt, maar we weten niet of hij fit blijft. Je kan beter de 3mil ofzo ervoor pakken dan verlengen en maar geblesseerd blijven.
Wel leuk dat je zegt het niet te snappen en direct erna twee redenen geeft.
Ik zou hem verlengen als hij bereid is dat voor 500k per jaar te doen. Als je hem verkoopt heb je alleen maar verlies, als je hem langer behoudt heb je ofwel iets meer verlies ofwel heb je er alsnog in welke mate dan ook een succes aan.
Hij is zo een beetje altijd geblesseerd, je kan er niet op bouwen. Bij een goed bod laten gaan. Je moet op een gegeven moment doorselecteren.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kortom; biedt er iemand knaken dan kan ie vertrekken. Zo niet zou ik proberen hem langer binnenboord te houden. We hebben er al zoveel in geïnvesteerd.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Tjah als niemand wil kopen dan houdt je hem erbij voor noodgevallen voor een jaartje.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Laat hem eerst maar eens fit blijven tijdens de voorbereiding en van waarde zijn in de eerste maanden van het seizoen. Dan kan in oktober naar contractverlenging worden gekeken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 25 Apr 2022, 07:52 Laat hem eerst maar eens fit blijven tijdens de voorbereiding en van waarde zijn in de eerste maanden van het seizoen. Dan kan in oktober naar contractverlenging worden gekeken.
Dat zeggen we nu al sinds zijn komst.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe speelde hij gister?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jongens de voortekenen zijn goed; volgens mij is hij de afgelopen jaren nog nooit zo lang achter elkaar blessurevrij gebleven.

Het blessurespook is verdreven! :D
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zeker wel hoor en net als je denkt, nu issie daadwerkelijk topfit en kan spelen in het 1r gaat het weer mis. Eeuwig zonde maar je kan niet op hem bouwen. Afscheid nemen lijkt me het beste en dan een Fofana doorschuiven als 3de spits. Al heeft die dezelfde symptomen als het gaat om blessureleed.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf bij mijn voorstel: contract verlengen met salaris op basis van minuten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2022, 19:17 Ik blijf bij mijn voorstel: contract verlengen met salaris op basis van minuten.
Zijn oude club uit Argentinië wil hem wel een contract geven zonder de voorwaarde van minuten.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Apr 2022, 19:19
Grasmat wrote: 30 Apr 2022, 19:17 Ik blijf bij mijn voorstel: contract verlengen met salaris op basis van minuten.
Zijn oude club uit Argentinië wil hem wel een contract geven zonder de voorwaarde van minuten.
Ja maar wij zijn de mooiste en fijnste club op deze aardkloot, dus waarom zou je daar weggaan.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Op basis van minuten, alsof zijn blessures zijn eigen schuld zijn...
Ex unitate vires
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Apr 2022, 19:51 Op basis van minuten, alsof zijn blessures zijn eigen schuld zijn...
Nee uiteraard niet, maar ook niet van ons. En een flink salaris betalen met het risico op constant blessures is ook niet verantwoord.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Op basis van minuten mag ook niet bij een niet-EU speler.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Apr 2022, 19:51Op basis van minuten, alsof zijn blessures zijn eigen schuld zijn...
Er was een gerucht.... nee laat ook maar.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2022, 19:52
Fanatic-U-s wrote: 30 Apr 2022, 19:51 Op basis van minuten, alsof zijn blessures zijn eigen schuld zijn...
Nee uiteraard niet, maar ook niet van ons. En een flink salaris betalen met het risico op constant blessures is ook niet verantwoord.
Dus moet een gedegen middenweg gezocht worden. En "ook niet van ons" is natuurlijk een zwak argument, want open deur.
Ex unitate vires
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zo'n prestatiecontract is ook een middenweg. Hij krijgt de kans om zich bij ons op een prima niveau te bewijzen, mits fit. De clubs zullen niet in de rij staan.

Ik ben groot Maxi fan en hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles en dan is dit een mooie oplossing voor iedereen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Een prestatiecontract lijkt me idd de enige optie. Maxi is natuurlijk een gigantische pechvogel, maar door PSV wel schathemeltjerijk geworden zonder te spelen. Als Maxi een prestatiecontract aangeboden krijgt reken ik er dus ook op dat ie dat minimaal een seizoen probeert, dat is ie de club m.i. wel verschuldigd. Voelt ie zelf ongetwijfeld ook zo.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Post Reply