Afellay noemde Weghorst bij Studio Voetbal als mogelijke kandidaat.
Ik zit hier nu al een half uur over na te denken en kan wat positieve en negatieve conclusies trekken:
Positief
-Scoort ontzettend makkelijk
-Je koopt 20+ eredivisiegoals
-Keiharde werker die alles eist van zichzelf en het team
-Heeft jarenlang goed gespeeld bij Wolfsburg
Negatief
-Uitstraling kan enorm vervelend zijn (hoeft niet voor ons negatief te zijn dus kan ook positief werken... kijk naar een Tadic)
-Blijft qua aanzien een slechte voetballer...
Transferwindow 2022-2023
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.
Als je als analist dat uit je strot krijgt ben je echt totaal ongeschikt voor je vak. Dan heb je echt totaal geen idee van wat realistisch is en niet.
Als je als analist dat uit je strot krijgt ben je echt totaal ongeschikt voor je vak. Dan heb je echt totaal geen idee van wat realistisch is en niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
ShovingNE2 wrote: ↑25 Apr 2022, 07:20 Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.
Precies dit..
Rustig aan iedereen, die komt echt niet.
- mr.top
- Internationale topspeler
Kortom: ook overgeschreven.ShovingNE2 wrote: ↑24 Apr 2022, 14:21Wat in het ED hierover stond:
En er wordt vanuit Mexico gefluisterd dat Schmidt hem weleens mee zou kunnen nemen naar Benfica, omdat de huidige coach van PSV zo overtuigd van hem is geraakt.
- Trixm
- Vedette
Hlozek wordt hier ook genoemd voor 10 miljoen terwijl je daar 15m bij op moet tellen, de meeste hier zijn meer geïnformeerd dan Ibi.ShovingNE2 wrote: ↑25 Apr 2022, 07:20 Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Internationale topspeler
Weghorst is natuurlijk financieel volstrekt onhaalbaar. Zou het overigens wel een prima optie vinden. Echte winnaar, maakt er zeker 20 en een nachtmerrie om tegen te spelen. Typisch zo'n speler die je haat als hij je tegenstander is, maar wel lekker als je hem zelf hebt. Zoals Van Bommel, Toivonen bij ons en pakweg Tadic bij Ajax.
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Waarin PSV zeer geïnteresseerd was vorige zomer.
Dit vind ik nu een super interessant profiel. Qua salaris en transfersom haalbaar, slechts 20 jaar en multifunctioneel en zou zelfs de rol van Bruma/Vertessen op zich kunnen nemen als 1e invaller voor de flanken. Bij Norwich mag hij tegenwoordig niet meer mee doen dus heel veel clubs zullen we niet hoeven af te troeven. Vorig jaar had hij bv in Europa in 9 wedstrijden 5 goals en 3 assists maar had als 19 jarige ook gewoon 6 goals en 6 assists in 25 wedstrijden op het hoogste niveau in Griekenland.
-
- Meervoudig international
Is veel genoemd op het forum, maar had PSV echt serieuze interesse?11 Sir Tinus wrote: ↑25 Apr 2022, 10:33Waarin PSV zeer geïnteresseerd was vorige zomer.
Dit vind ik nu een super interessant profiel. Qua salaris en transfersom haalbaar, slechts 20 jaar en multifunctioneel en zou zelfs de rol van Bruma/Vertessen op zich kunnen nemen als 1e invaller voor de flanken. Bij Norwich mag hij tegenwoordig niet meer mee doen dus heel veel clubs zullen we niet hoeven af te troeven. Vorig jaar had hij bv in Europa in 9 wedstrijden 5 goals en 3 assists maar had als 19 jarige ook gewoon 6 goals en 6 assists in 25 wedstrijden op het hoogste niveau in Griekenland.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik heb het niet gezien maar ik hoorde Weghorst en dat geeft al aan hoe achterlijk sommige analisten zijn. Dit is ook één van de redenen waarom ik liever naar een Bruggink, Kwakman of Perez luister dan naar analisten als van Basten, Gullit of Afellay.
-
- Vedette
Rashica zal misschien vast wel te porren zijn voor een terugkeer naar de Eredivisie. Tzolis zou ook echt heel erg nice zijn
-
- Vedette
Misschien kan hij in de Eredivisie opbloeien. Is stuk makkelijker voetballen dan de Premier League. Zou ik wel de gok waard vinden