Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Afellay noemde Weghorst bij Studio Voetbal als mogelijke kandidaat.

Ik zit hier nu al een half uur over na te denken en kan wat positieve en negatieve conclusies trekken:

Positief
-Scoort ontzettend makkelijk
-Je koopt 20+ eredivisiegoals
-Keiharde werker die alles eist van zichzelf en het team
-Heeft jarenlang goed gespeeld bij Wolfsburg


Negatief
-Uitstraling kan enorm vervelend zijn (hoeft niet voor ons negatief te zijn dus kan ook positief werken... kijk naar een Tadic)
-Blijft qua aanzien een slechte voetballer...
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee. Gewoon nee.
Als je een dergelijke type wil haal je toch gewoon Luuk.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weghorst zou er bij PSV 25 maken, maar ik trek die gozer zo slecht.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mits die op huurbasis zou komen zou het een goeie deal kunnen zijn. Maar kopen zou ik nooit doen..
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gatver, Bout Weghorst en Jesper het jankend spookje. Wat een persoonlijkheden haal je binnen dan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.

Als je als analist dat uit je strot krijgt ben je echt totaal ongeschikt voor je vak. Dan heb je echt totaal geen idee van wat realistisch is en niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 25 Apr 2022, 07:20 Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.

Als je als analist dat uit je strot krijgt ben je echt totaal ongeschikt voor je vak. Dan heb je echt totaal geen idee van wat realistisch is en niet.

Precies dit.. :indexfinger:

Rustig aan iedereen, die komt echt niet.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2022, 14:21
mr.top wrote: 24 Apr 2022, 13:57 Het enige verrassende wat ik op VP tegen kwam was het stukje waarin werd gesuggereerd dat Roger Schmidt al een speler op het oog heeft die hij mee wil nemen. En dat is Guti.
Wat in het ED hierover stond:
En er wordt vanuit Mexico gefluisterd dat Schmidt hem weleens mee zou kunnen nemen naar Benfica, omdat de huidige coach van PSV zo overtuigd van hem is geraakt.
Kortom: ook overgeschreven. 😁
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 25 Apr 2022, 07:20 Wout Weghorst. Ligt nog 3 jaar vast in Engeland. Hebben ze in januari 20 miljoen voor betaald Is pas 29 jaar.

Als je als analist dat uit je strot krijgt ben je echt totaal ongeschikt voor je vak. Dan heb je echt totaal geen idee van wat realistisch is en niet.
Hlozek wordt hier ook genoemd voor 10 miljoen terwijl je daar 15m bij op moet tellen, de meeste hier zijn meer geïnformeerd dan Ibi.
Saibari is underrated.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan welke analist dan ook hoor. Velen houden het gewoon niet bij en blaten wat voor tv-publiek wat totaal niets leest over voetbal behalve TT818 en TT819.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of vlak voor de uitzending even voetbalzone afgrazen... Tja... Ging er gisteren tegen beter weten in voor zitten: de heren zouden de majeure veranderingen bij de twee topclubs bespreken. Ik heb het geweten :think:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weghorst is natuurlijk financieel volstrekt onhaalbaar. Zou het overigens wel een prima optie vinden. Echte winnaar, maakt er zeker 20 en een nachtmerrie om tegen te spelen. Typisch zo'n speler die je haat als hij je tegenstander is, maar wel lekker als je hem zelf hebt. Zoals Van Bommel, Toivonen bij ons en pakweg Tadic bij Ajax.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We zitten al op 106 pagina’s en de opening van de transfermarkt duurt nog 5 weken. Beloofd wel weer een leuke (op zijn minst spannende) zomer te worden :D Weghorst hoef ik trouwens ook niet en zoals Shoving al zei die zit ook pas net bij Burnley en lijkt het prima naar zijn zin te hebben.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Burnley staat nu op een 17e plek. Dus die zullen er inblijven als het zo blijft.
Dan is de kans dat Weghorst komt 0%.
Als ze degraderen moeten ze wel snijden in het salarishuis enzovoorts. De kans dat hij dan weg mag is groter.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij de 2 zekere degradanten in de PL, Norwich en Watford, loopt een aantal interessante spelers rond.

Tzolis, Rashica, Joao Pedro, Ngakia. En in de categorie onhaalbaar: Sarr.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 25 Apr 2022, 09:39
Het lijkt op je profielplaatje alsof Gakpo een heel serieuze hoofdwond heeft.
Last edited by Ardbeg on 25 Apr 2022, 14:06, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Apr 2022, 10:01 Bij de 2 zekere degradanten in de PL, Norwich en Watford, loopt een aantal interessante spelers rond.

Tzolis
Waarin PSV zeer geïnteresseerd was vorige zomer.

Dit vind ik nu een super interessant profiel. Qua salaris en transfersom haalbaar, slechts 20 jaar en multifunctioneel en zou zelfs de rol van Bruma/Vertessen op zich kunnen nemen als 1e invaller voor de flanken. Bij Norwich mag hij tegenwoordig niet meer mee doen dus heel veel clubs zullen we niet hoeven af te troeven. Vorig jaar had hij bv in Europa in 9 wedstrijden 5 goals en 3 assists maar had als 19 jarige ook gewoon 6 goals en 6 assists in 25 wedstrijden op het hoogste niveau in Griekenland.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil dan Ben Foster van Watford als ervaren 2e keeper. Meteen ook goed voor onze bekendheid in Engeland. :opzijnkop:
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat rijtje spitsen dat geopperd wordt bij Studio Voetbal, buiten Luuk... mijn god. Het wordt tijd dat er daar ook doorgeselecteerd wordt.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 25 Apr 2022, 10:33
ruuddevil wrote: 25 Apr 2022, 10:01 Bij de 2 zekere degradanten in de PL, Norwich en Watford, loopt een aantal interessante spelers rond.

Tzolis
Waarin PSV zeer geïnteresseerd was vorige zomer.

Dit vind ik nu een super interessant profiel. Qua salaris en transfersom haalbaar, slechts 20 jaar en multifunctioneel en zou zelfs de rol van Bruma/Vertessen op zich kunnen nemen als 1e invaller voor de flanken. Bij Norwich mag hij tegenwoordig niet meer mee doen dus heel veel clubs zullen we niet hoeven af te troeven. Vorig jaar had hij bv in Europa in 9 wedstrijden 5 goals en 3 assists maar had als 19 jarige ook gewoon 6 goals en 6 assists in 25 wedstrijden op het hoogste niveau in Griekenland.
Is veel genoemd op het forum, maar had PSV echt serieuze interesse?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Apr 2022, 10:15
ComeOnPSV wrote: 25 Apr 2022, 09:39
Het lijkt op je profielplaatje alsof Gakpo een heel serieuze hoofdwond heeft.
Haha ja klopt.. maar geweldig design van Barry Pirovano
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 25 Apr 2022, 10:44 Dat rijtje spitsen dat geopperd wordt bij Studio Voetbal, buiten Luuk... mijn god. Het wordt tijd dat er daar ook doorgeselecteerd wordt.
Ik heb het niet gezien maar ik hoorde Weghorst en dat geeft al aan hoe achterlijk sommige analisten zijn. Dit is ook één van de redenen waarom ik liever naar een Bruggink, Kwakman of Perez luister dan naar analisten als van Basten, Gullit of Afellay.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Apr 2022, 10:01 Bij de 2 zekere degradanten in de PL, Norwich en Watford, loopt een aantal interessante spelers rond.

Tzolis, Rashica, Joao Pedro, Ngakia. En in de categorie onhaalbaar: Sarr.
Rashica zal misschien vast wel te porren zijn voor een terugkeer naar de Eredivisie. Tzolis zou ook echt heel erg nice zijn
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tzolis heeft eigenlijk een jaar stil gestaan. Meer op de bank gezeten dan gespeeld en verder 0 goals, 0 assists in de PL.

Hele verkeerde keus gemaakt afgelopen zomer.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 25 Apr 2022, 11:26 Tzolis heeft eigenlijk een jaar stil gestaan. Meer op de bank gezeten dan gespeeld en verder 0 goals, 0 assists in de PL.

Hele verkeerde keus gemaakt afgelopen zomer.
Misschien kan hij in de Eredivisie opbloeien. Is stuk makkelijker voetballen dan de Premier League. Zou ik wel de gok waard vinden
Locked