Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan het me wel voorstellen van Dries. Die is een held daar, dus als hij daar net zoveel verdient als hij hier kon krijgen, kan ik me goed voorstellen dat hij liever als oude legende zijn laatste wedstrijden speelt dan als iemand waarvan nog veel verwacht wordt.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie dat die 2e voorronde van de CL al op 19 juli is. Ik mag hopen dat de selectie dan al redelijk rond is. John de Jong gaat echt een enorm karwei krijgen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig spelen we of de derde voorronde of gaan we direct de groepsfase in.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aah ik dacht instromen in de 2e voorronde. Dus 2 en 3 augustus. Desalniettemin een geweldige klus om Gakpo, Sangaré, Götze te vervangen. Daarnaast 2 fatsoenlijke keepers, 2 backs en een CV die voldoet. Ga er maar aan staan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ronald
Jeugdspeler
Posts: 56
Joined: 15 Apr 2022, 10:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het echt veel te voorbarig om te stellen dat je die alle drie moet vervangen. Sterker nog, ik ga er voor 100% van uit dat Gakpo blijft om zijn WK-droom te realiseren en ik zou niet weten waarom Götze ineens weg zou moeten of willen. Dan behoud je al twee sterkhouders en vedetten en bovendien je aanvoerder. Een helse klus wordt het heus maar ik zie het niet helemaal somber in.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Götze was hier voor Schmidt. Ik verwacht dat hij mee gaat naar Benfica. Voor Gakpo zelf zou het beter zijn om te blijven wat mij betreft. In Engeland komt hij bij de wat grotere clubs sowieso niet aan spelen toe denk ik. Ik zie het niet somber in, want er zal ook een behoorlijke zak geld binnenkomen. Alleen nog hopen dat JdJ dat geld niet gaat uitgeven, maar daar zal Brands wel op toezien neem ik aan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjompie wrote: 27 Apr 2022, 07:09 Geen idee of het een beetje betrouwbaar is

En uit het Serie A topic:
Standbeeld wrote: 26 Apr 2022, 08:29 https://www.vi.nl/nieuws/napoli-geeft-u ... iningskamp

Lekker dan. Dat het überhaupt mag. Zal wel weer uit de koker van die maffe voorzitter komen.
Eens kijken of dit nog invloed heeft op zijn keuze. Dat onze familieman ineens zijn gezin niet meer mag zien.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 27 Apr 2022, 10:14 Aah ik dacht instromen in de 2e voorronde. Dus 2 en 3 augustus. Desalniettemin een geweldige klus om Gakpo, Sangaré, Götze te vervangen. Daarnaast 2 fatsoenlijke keepers, 2 backs en een CV die voldoet. Ga er maar aan staan.
Derde voorronde beginnen we, dus ronde later dan vorig jaar doordat Nederland nu hoger op coefficientenranking staat.
Hopelijk dat er dan wat staat. Vorige zomer ging dat vrij goed met Ramalho, Propper, Van Ginkel en Mwene die al vroeg kwamen. Alleen die spits kwam maar niet. Werd lang gewacht op Luuk, hoe gaat dat deze zomer. Zou prachtig vinden als Luuk terugkomt, maar als je daar weer de hele zomer op moet wachten...
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-na-dit- ... ~a56c61c1/

Wordt gesproken over Luuk, Weghorst en Zierikzee..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Park[/mention] Mja, Pröpper, Van Ginkel en Mwene pakten niet echt geweldig uit :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 27 Apr 2022, 10:46 https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-na-dit- ... ~a56c61c1/

Wordt gesproken over Luuk, Weghorst en Zierikzee..
Zierikzee ga ik komende zomer heen. Zal kijken of ik die kan contracteren voor je :mrgreen:
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je dit soort namen gaat noemen, heb je dus gewoon geen idee. Allemaal open deuren.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 27 Apr 2022, 10:46 https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-na-dit- ... ~a56c61c1/

Wordt gesproken over Luuk, Weghorst en Zierikzee..
Media is over het algemeen niet bijster creatief en kiest vaak de voor de hand liggende namen. Zie vdVaart die lammers voorstelde maar geen idee had waar en hoe hij het afgelopen jaar had gespeeld. Niet teveel waarde aan zulke krant/site vullende artikelen hechten.
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 27 Apr 2022, 10:50 Als je dit soort namen gaat noemen, heb je dus gewoon geen idee. Allemaal open deuren.
Net als dat je over keepers alleen namen als Cillessen en Krul hoort. Neem toch aan dat de scouting verder kijkt dan naar die open deuren.
Heb ook niet het gevoel dat Elfrink zo goed op de hoogte is, vaak dat hij en Marco Timmer tegelijkertijd met wat komen, maar dan lijkt het meer dat PSV heeft besloten dat ze het mogen vertellen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Park wrote: 27 Apr 2022, 10:45 Alleen die spits kwam maar niet. Werd lang gewacht op Luuk, hoe gaat dat deze zomer. Zou prachtig vinden als Luuk terugkomt, maar als je daar weer de hele zomer op moet wachten...
Laat dat aub de les van dit jaar zijn geweest.

Iedereen die een beetje moeite doet kan zien dat PSV vorig jaar ervoor koos om deel 1 van het seizoen met dezelfde spelers te doen. Voorwaarde was dat we de groep voor de 1e training rond hadden en dat heeft echt een voordeel opgeleverd.

Dat PSV vervolgens tot de 2e of 3e wedstrijd voor de competitie wachtte op Luuk was waarschijnlijk omdat ze hadden verwacht hem te kunnen halen. Fuck Koeman die ons dus een kampioenschap door de neus heeft geboord. Nu hebben we die mogelijkheid niet om te wachten en ik vind het persoonlijk een harde eis om die 1e spits op de eerste training paraat te hebben anders neem je Ruud gewoon niet serieus.

Vinicus houden als 2e optie achter Luuk is niet ideaal maar het zou niet schandalig wanbeleid zijn in mijn ogen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zirkzee zou ik wel toejuichen overigens. Nog jong genoeg om te groeien maar toch genoeg ervaring om er direct te kunnen staan. En potentiële cashcow in de toekomst. Haalbaarheid is echter de vraag.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zirkzee wil weg bij Bayern en Anderlecht kan/wil hem niet overnemen. 10 miljoen schijnt Bayern te willen hebben.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alleen Luuk is voor mij een serieuze optie van de genoemde namen. Maar dan inderdaad niet weer de hele transferperiode wachten zodat we met niet Vinicius 2 opgescheept zitten. Mag aannemen dat onze scouting wat creatiever is dan alleen Nederlandse 30 plussers polsen voor een transfer overigens.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zegt denk ik meer over hoe weinig er lekt vanuit PSV.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 27 Apr 2022, 10:46 https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-na-dit- ... ~a56c61c1/

Wordt gesproken over Luuk, Weghorst en Zierikzee..
De geijkte namen dus. Lijkt wel of het een Nederlander moet zijn. Eerder werd al Cillessen genoemd als doelman. Ik hoop eerlijk gezegd dat er ook buiten de landsgrenzen wordt gekeken. Of in ieder geval niet naar de standaard namen die nu voorbij komen.

Ik hoop dat we ook buiten Nederland kijken naar mogelijke versterkingen. Ik mis in de spits bijvoorbeeld iemand die goed kan meevoetballen. Met Zahavi en Vinicius heb je twee beperkte speler die niks kunnen in de kleine ruimte. Beide verliezen aan de lopende band de bal. Zahavi gaat daarom maar uit positie lopen en Vinicius maakt uit lompheid veel overtredingen. Ik zie graag een spits die wel wat kan met een bal.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cillessen, Krul, Weghorst. Dat zijn wel vrij standaard namen, mag hopen dat PSV wel iets creatiever is. Zirkzee zou ik wel toejuichen. Heeft potentie en genoeg ervaring, Luuk zie ik ook graag komen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat er sowieso meerdere Nederlandse namen worden genoemd en dat kan zijn omdat men niet veel buiten de Nederlanders en ex-Eredivisie kent, of dat PSV een wat meer Nederlandse kern wil hebben t.o.v. dit seizoen.

Wat betreft de spitsen. Zirkzee ben ik nooit zo van gecharmeerd geweest, maar als 20 jarige 15 goals en 8 assists in de reguliere competitie dit seizoen zijn wel cijfers dat je interessant kan maken. Weghorst gaat PSV sterker maken en zou je behoorlijk wat goals inkopen. Luuk de Jong zou ik helemaal top vinden. Wat betreft de keepers, en spitspositie voor de basis heb ik liever dat ze iets meer neerleggen en zo iemand bij de eerste training binnen hebben dan het gedoe wat we afgelopen zomer hadden nadat de eerste fase was afgerond.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cillessen zal goedkoop te halen zijn en is op zich een goede keeper, daarom snap ik nog dat hij op de lijst staat als optie. Hij is alleen wel erg blessuregevoelig. Weghorst lijkt me erg onrealistisch, maar is wel een prima spits.
Krul vind ik niet eens een goede keeper. Zirkzee heb ik niet zien spelen, dus of hij qua type goed genoeg is weet ik niet, maar die kan wel interessant zijn.

De media nemen niet eens de moeite om echt serieus tot een lijst opties te komen. Heeft echt helemaal niks met journalistiek te maken, zoals gewoonlijk als het om voetbal gaat en met name om PSV dan interesseert het ze ook amper. Alleen VI pro is een uitzondering wat dat betreft.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van geen enkele naam die tot nu toe genoemd is, behalve Luuk, word ik erg blij. Niet qua type, kwalitatief ook niet en het komt allemaal ook niet erg creatief over. Mag toch hopen dat een beginnende hoofdtrainer straks wel wat meer kwaliteit tot zijn beschikking mag krijgen, ipv hem al voor de bus te gooien met zulk materiaal. Weghorst zeg, ik krijg er nu al rillingen van. Zirkzee heb ik wel eens zien spelen, kan er niks bijzonders in ontdekken. Ik hoop dan altijd dat ik her verkeerd zie, maar baal dan altijd dat dat niet het geval is.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 27 Apr 2022, 11:56 De media nemen niet eens de moeite om echt serieus tot een lijst opties te komen. Heeft echt helemaal niks met journalistiek te maken, zoals gewoonlijk als het om voetbal gaat en met name om PSV dan interesseert het ze ook amper. Alleen VI pro is een uitzondering wat dat betreft.
Dat is al jaren zo. Als het om Ajax gaat weten ze het meestal wel, maar als het over PSV gaat dan spat bijna overal de onwetendheid en mede daardoor onkunde er vanaf. Ze baseren meningen op zo weinig kennis alsof alles om Ajax draait, een beetje Feyenoord en de rest niet interessant genoeg voor ze is, terwijl het gehele voetbal te volgende me alle ins en outs grotendeels bij hun baan hoort. Als je een compleet andere mening hebt dan ik heb als journalist vind ik dat prima als dat onderbouwd wordt. Dan gebeurt helaas veel te weinig.
Locked