Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het werd mij in het artikel van Elfrink wel duidelijk waarom er bij ons geen keepers doorbreken sinds Zoet.

Er zijn sinds 2013 drie keepers die de wedstrijden in Jong PSV verdelen. Ze spelen niet meer dan 15 duels per seizoen. Nooit wedstrijdritme opbouwen... Hoe ga je dan doorstoten naar het eerste?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Meer verhuren? Zoet werd ook een seizoen verhuurd aan RKC. Ik denk dat PSV dat meer moet gaan doen met talentvolle jeugd.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgends mij gaat Delanghe verhuurd worden.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peersman vaste keeper bij Jong en 3e keeper bij 1. Delanghe verhuren.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In samenvattingen van de Serie A was ik altijd onder de indruk van Alessio Cragno. Hij keept opvallend genoeg nog steeds bij Cagliari. Ik meen dat de grote clubs in de Serie A afgelopen seizoenen ook geïnteresseerd zijn geweest in deze keeper.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peersman moet zo veel mogelijk vlieguren gaan maken. Is dat niet hier, dan maar via verhuur. Delanghe gaat het niet meer worden verwacht ik, net als Muller, dus wat daarmee gaat gebeuren vind ik niet zo heel belangrijk.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik probeer je niet te provoceren. Ik sta ook niet op Cillissen te wachten maar puur als vergelijking? Ga je toch niet menen dat je Krul allround beter vindt? Als je het over provoceren hebt, zou je dat flauwe "aardbei" achterwege willen laten?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie je nu al een paar keer zulke opmerkingen maken Ardbeg. Dat je er niks van snapt, soms met kinderachtig 🤣 smiley erbij.

Is het zo lastig voor te stellen dat er mensen anders denken over spelers dan jij? Leest namelijk een beetje irritant. Zeker zonder fatsoenlijk2le onderbouwing waar je zelf altijd het hardst om schreeuwt. Fritske geeft tenminste nog aan waarom...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2022, 19:16 Ik zie je nu al een paar keer zulke opmerkingen maken Ardbeg. Dat je er niks van snapt, soms met kinderachtig 🤣 smiley erbij.

Is het zo lastig voor te stellen dat er mensen anders denken over spelers dan jij? Leest namelijk een beetje irritant. Zeker zonder fatsoenlijk2le onderbouwing waar je zelf altijd het hardst om schreeuwt. Fritske geeft tenminste nog aan waarom...
Laten we van beide kanten de stekker er uit trekken, zo openbaar op het forum. Houdt het voor iedereen leuker. Ik wil best het gesprek aangaan maar laten we dat dan niet hier doen.

Of let's agree to disagree over het hele plaatje.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee je zeikt andere meningen af zonder onderbouwing terwijl je dat zelf constant vraagt aan anderen. Zag ik vandaag al een paar keer. Je gaat juist niet inhoudelijk het gesprek aan, dat is het hele punt.

Moet jezelf weten, maar je roept er nogmaals zelf ook steeds om. 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Lazo
Jeugdinternational
Posts: 147
Joined: 27 Jan 2022, 13:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2022, 19:16 Ik zie je nu al een paar keer zulke opmerkingen maken Ardbeg. Dat je er niks van snapt, soms met kinderachtig 🤣 smiley erbij.

Is het zo lastig voor te stellen dat er mensen anders denken over spelers dan jij? Leest namelijk een beetje irritant. Zeker zonder fatsoenlijk2le onderbouwing waar je zelf altijd het hardst om schreeuwt. Fritske geeft tenminste nog aan waarom...

Ben het hier helemaal mee eens.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Anyway ontopic maar weer. Het keepers beleid moet bij PSV gewoon op de schop. Niet alleen bij PSV 1 maar ook zeker de elftallen daaronder. Nu heb je er ook de kans voor. Ik zie helaas amper (keepers) trainingen maar ben wel razend benieuwd wat ze zoal doen op de Herdgang. Het is gewoon bedroevend wat je ziet de laatste jaren qua ontwikkeling bij al die keepers.

Mvogo weg en Drommel verhuren /verkopen is stap 1. Muller lijkt me ook klaar en Delange moet je of aan een ED club verhuren zoals Zoet destijds of laten gaan.

Voor het eerste elftal vind ik het prima als je een jong groot talent haalt die wel klaar is voor het eerste maar dan nog wel de strijd mort aangaan met een wat oudere keeper. Ook onder de lat hoort concurrentie. Maar vooral eerst weer kwaliteit. Als je Cilissen wil binnenhalen als nieuwe eerste man (wat ik een beetje lees uit de berichten van Rik) heb ik er gelijk al 0,0 vertrouwen meer in. Dan blijft het lekker doorprutsen met de keepers.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk komt Donnarumma. Dat zou ook al schelen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2022, 19:34 Anyway ontopic maar weer. Het keepers beleid moet bij PSV gewoon op de schop. Niet alleen bij PSV 1 maar ook zeker de elftallen daaronder. Nu heb je er ook de kans voor. Ik zie helaas amper (keepers) trainingen maar ben wel razend benieuwd wat ze zoal doen op de Herdgang. Het is gewoon bedroevend wat je ziet de laatste jaren qua ontwikkeling bij al die keepers.

Mvogo weg en Drommel verhuren /verkopen is stap 1. Muller lijkt me ook klaar en Delange moet je of aan een ED club verhuren zoals Zoet destijds of laten gaan.

Voor het eerste elftal vind ik het prima als je een jong groot talent haalt die wel klaar is voor het eerste maar dan nog wel de strijd mort aangaan met een wat oudere keeper. Ook onder de lat hoort concurrentie. Maar vooral eerst weer kwaliteit. Als je Cilissen wil binnenhalen als nieuwe eerste man (wat ik een beetje lees uit de berichten van Rik) heb ik er gelijk al 0,0 vertrouwen meer in. Dan blijft het lekker doorprutsen met de keepers.
Zo is dat Juancho, het niveau moet omhoog. Een geblesseerde Cillessen hebben we niet veel aan. PSV moet gewoon investeren in een topper op doel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil best wel toelichten waarom ik liever Cillessen als keeper zie dan Krul. Wel met de context van 2 keepers met elkaar vergelijkem en niet de setting van Krul als 2e en Cilissen als 1e.

Als we naar persoonlijkheid kijken, heb ik liever Krul. Leiderschap, meer gun factor. Ik ben niet zo'n fan van Cillessen zijn uitstraling en zeikerige voorkomen. Is dit de laatste jaren veranderd? Geen idee, beetje uit het oog verloren. Ik mag hopen dat hij wel wat coaching/leiderschapservaring heeft opgedaan

Desalniettemin schat ik qua keeperskwaliteiten hem een stuk hoger in dan Krul. Athletischer, sneller, beter op de lijn. Tevens ook op een hoger niveau geacteerd dan Krul, die bij een terugkeer naar de Eredivisie enorm door het ijs zakte. Is iedereen dat vergeten?

Het liefste beiden niet. Ik vind zijn blessurehistorie een te groot risico. Was hij fit, dan is het 2 niveaus boven wat we nu hebben. Dat zie ik bij Krul zeker niet.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Quinten Timber op de tribune bij ajax.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 30 Apr 2022, 19:55 Quinten Timber op de tribune bij ajax.
Zijn broer schijnt iets bij ajax te doen. Zou er niets achter zoeken.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2022, 19:59
kastoekast wrote: 30 Apr 2022, 19:55 Quinten Timber op de tribune bij ajax.
Zijn broer schijnt iets bij ajax te doen. Zou er niets achter zoeken.
Ah oke. Dacht dat het misschien iets zou kunnen betekenen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Krul naar PSV komt dan ga ik echt een andere hobby zoeken. Dramatische keeper waarbij ieder schot op doel raak is, niveau Jeroen Zoet.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2022, 19:01 Het werd mij in het artikel van Elfrink wel duidelijk waarom er bij ons geen keepers doorbreken sinds Zoet.

Er zijn sinds 2013 drie keepers die de wedstrijden in Jong PSV verdelen. Ze spelen niet meer dan 15 duels per seizoen. Nooit wedstrijdritme opbouwen... Hoe ga je dan doorstoten naar het eerste?

Ik begrijp dat hele keepersbeleid niet.
Zet gewoon komende 2 seizoenen Peersman op goal bij Jong. Hij speelt dan 70 wedstrijden en dan kijken of hij niveau voor PSV heeft of beter eerst naar een subtopper kan.

Ik word er moe van dat er elke week een andere keeper staat, mede omdat ze mee moeten met het eerste...

Ik zie graag 3 ervaren keepers voor volgend seizoen die alle wedstrijden doen bij het eerste.
Je kan wat mij betreft een type Ruiter halen (hem niet, omdat hij denkt dat hij geweldig is) puur voor de groepsdynamiek.

Tyton misschien polsen voor 2e a 3e doelman?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De discussie Krul of Cillessen is al tamelijk bizar. Ik hoop dat geen van beide naar PSV komt. Zijn over the hill. Daarnaast vind ik dat Cillessen een hele nare uitstraling heeft. Iemand waar je instinctief een hekel aan krijgt. Als PSV stappen wil zetten onder de lat dan moet er geïnvesteerd worden in een topper. Iemand die er meteen staat en nog een paar jaar mee kan. Ik zou er geen probleem mee hebben om Drommel als tweede keeper aan te houden en daarachter een ervaren jongen zoeken als derde keeper. Muller verkopen, Delanghe verhuren en dan alle pijlen op Peersman bij Jong. Dat vind ik qua talent de grootste kans om door te groeien als toekomstig eerste keeper.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Apr 2022, 19:12 Ik probeer je niet te provoceren. Ik sta ook niet op Cillissen te wachten maar puur als vergelijking? Ga je toch niet menen dat je Krul allround beter vindt? Als je het over provoceren hebt, zou je dat flauwe "aardbei" achterwege willen laten?
Cilessen is een zak hooi maar als keeper veel beter als Krul natuurlijk. Krul was een groot talent maar heeft nooit echt zichzelf significant verbeterd en is de laatste jaren eigenlijk gewoon matig.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met die reacties hier lijkt het wel of Krul en Cilissen nog nooit op professioneel niveau hebben gekeept.
Saibari is underrated.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overdrijven is ook een kunst Trixie. Er wordt vooral mee bedoeld dat beiden nu niet meer het niveau hebben om bij ons de positie van eerste keeper in te vullen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 01 May 2022, 08:56 Overdrijven is ook een kunst Trixie. Er wordt vooral mee bedoeld dat beiden nu niet meer het niveau hebben om bij ons de positie van eerste keeper in te vullen.
Wie overdrijft dan? beide heren doen nog mee in het internationale voetbal en komen serieus in aanmerking voor een basisplaats bij Oranje.
Saibari is underrated.
Locked