Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zegt wel wat over het niveau en de nieuwe aanwas van het keepersbestand, niet zozeer over het niveau van de betreffende heren.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zou in mijn optiek ook niets mis zijn met het aantrekken van een jonge talentvolle doelman (wel topcategorie ingeschaald), met een ervaren (opgedaan in topcompetitie(s)) mentor daarachter. Wanneer je dan als 3e keeper een talentvolle jongen uit de eigen jeugd daar achter hebt, werkt een dergelijke investering aan 2 kanten door. Ligt dus vooral aan wat PSV op het oog heeft als eerste keus, in dit geval.

Wanneer Krul of Cillessen een dergelijke rol op zich zouden willen nemen, dan geeft hun CV wel dergelijke ervaring aan. Dit naast hun ervaringen op eindtoernooien met het NL elftal, waarbij Krul natuurlijk wel een heldenrol heeft vervuld.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2022, 19:36 Hopelijk komt Donnarumma. Dat zou ook al schelen.
Niet goed genoeg. Heb je die ene blunder van hem gezien tegen Real Madrid.



;)
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niets nagekeken m.b.t. eventuele opties etc., maar volgens transfermarkt zijn dit keepers waarvan het contract in 2022 of 2023 afloopt.

Aflopend contract 2022
Image

Aflopend contract 2023
Image
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 01 May 2022, 09:08 Dat zegt wel wat over het niveau en de nieuwe aanwas van het keepersbestand, niet zozeer over het niveau van de betreffende heren.
Precies die mening kan je prima beargumenteren, maar er wordt net gedaan alsof dat een vaststaand feit is. Terwijl het hele ervaren jongens zijn die hun waarde echt wel hebben bewezen. Keepers laten vaak ook latere leeftijd een groeicurve zien, zie bv ook een pasveer recent. Of dat niveau er nog is en of ze fit genoeg zijn is mijn inziens een tweede vraag. Dat zij een optie zijn voor PSV is helemaal niet zo vreemd, hoewel ik er zelf ook geen groot voorstander van ben.
Saibari is underrated.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 01 May 2022, 09:12 Niets nagekeken m.b.t. eventuele opties etc., maar volgens transfermarkt zijn dit keepers waarvan het contract in 2022 of 2023 afloopt.

Aflopend contract 2022
Image

Aflopend contract 2023
Image
Qua opties die ook daadwerkelijk haalbaar zijn, spelers die directe versterking zijn:
- Ortega
- Sergio Asenjo
- Rajkovic
- David Soria

Berke Özer was altijd enorm talent en pas 21, interessant met een ervaren goalie ernaast.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 01 May 2022, 09:51 Qua opties die ook daadwerkelijk haalbaar zijn, spelers die directe versterking zijn:
- Ortega
- Sergio Asenjo
- Rajkovic
- David Soria

Berke Özer was altijd enorm talent en pas 21, interessant met een ervaren goalie ernaast.
Ik volg het voetbal buiten PSV nauwelijks dus kan het zelf niet echt beoordelen, aantak namen zijn me volledig onbekend. Maar:

- Ryan niet haalbaar of geen versterking?
- Dragowski is zijn basisplaats bij Fiorentina kwijt, alsnog niet haalbaar?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 01 May 2022, 10:38
Sensation wrote: 01 May 2022, 09:51 Qua opties die ook daadwerkelijk haalbaar zijn, spelers die directe versterking zijn:
- Ortega
- Sergio Asenjo
- Rajkovic
- David Soria

Berke Özer was altijd enorm talent en pas 21, interessant met een ervaren goalie ernaast.
Ik volg het voetbal buiten PSV nauwelijks dus kan het zelf niet echt beoordelen, aantak namen zijn me volledig onbekend. Maar:

- Ryan niet haalbaar of geen versterking?
- Dragowski is zijn basisplaats bij Fiorentina kwijt, alsnog niet haalbaar?
Vind Ryan niet goed genoeg, nooit gevonden. Dragowski staat op de radar om bij Barca tweede keeper te worden, denk dat hij dat zal verkiezen. Weet t niet zo goed of hij écht een versterking is.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 01 May 2022, 10:45
PSV90 wrote: 01 May 2022, 10:38

Ik volg het voetbal buiten PSV nauwelijks dus kan het zelf niet echt beoordelen, aantak namen zijn me volledig onbekend. Maar:

- Ryan niet haalbaar of geen versterking?
- Dragowski is zijn basisplaats bij Fiorentina kwijt, alsnog niet haalbaar?
Vind Ryan niet goed genoeg, nooit gevonden. Dragowski staat op de radar om bij Barca tweede keeper te worden, denk dat hij dat zal verkiezen. Weet t niet zo goed of hij écht een versterking is.
Dat weet ik wel.
Als we niet persé een meevoetballen de keeper willen, dan is dit een uitstekende keeper waar we nog jaren mee vooruit kunnen. Meteen halen mits mogelijk.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Neto is een hele goede.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik mag hopen dat John de Jong niet gaat proberen om Mvogo vast te leggen... maakt gewoon weer een fout..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De bezem er door, en niet zo'n beetje ook.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 15:46 De bezem er door, en niet zo'n beetje ook.
Gaat ook wel gebeuren.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 15:46 De bezem er door, en niet zo'n beetje ook.
Vertel. Wie moet er allemaal weg in spelers en staf en hoe denk je het te verbeteren van daaruit?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 15:50
Juancho wrote: 01 May 2022, 15:46 De bezem er door, en niet zo'n beetje ook.
Vertel. Wie moet er allemaal weg in spelers en staf en hoe denk je het te verbeteren van daaruit?
Al eens een plaatje gemaakt wat je overhoudt na vertrek van een rits aan spelers en wat je dus nodig bent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 15:51
Thijs wrote: 01 May 2022, 15:50

Vertel. Wie moet er allemaal weg in spelers en staf en hoe denk je het te verbeteren van daaruit?
Al eens een plaatje gemaakt wat je overhoudt na vertrek van een rits aan spelers en wat je dus nodig bent.
En dan snap je dat als je een volledig nieuwe staf hebt en de helft van je selectie vervangt, je niet direct heel veel meer kunt verwachten, toch? En ook dag spelers, die jij prutsers noemt in een goed lopend team prima spelen, toch? En dat je niet kunt verwachten dat van de aankopen meer dan 50% echt geslaagd zullen zijn?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 15:54
Juancho wrote: 01 May 2022, 15:51

Al eens een plaatje gemaakt wat je overhoudt na vertrek van een rits aan spelers en wat je dus nodig bent.
En dan snap je dat als je een volledig nieuwe staf hebt en de helft van je selectie vervangt, je niet direct heel veel meer kunt verwachten, toch? En ook dag spelers, die jij prutsers noemt in een goed lopend team prima spelen, toch? En dat je niet kunt verwachten dat van de aankopen meer dan 50% echt geslaagd zullen zijn?
Op bijna alles opeens. Er ligt juist een mooie kans om eens fatsoenlijk beleid te gaan voeren en stappen te zetten die horen bij een club als PSV. Weg met die middelmaat, het keepers beleid op de schop, prioriteiten stellen en geen linie vergeten.

Er valt zo vreselijk veel te winnen juist.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 15:56
Thijs wrote: 01 May 2022, 15:54

En dan snap je dat als je een volledig nieuwe staf hebt en de helft van je selectie vervangt, je niet direct heel veel meer kunt verwachten, toch? En ook dag spelers, die jij prutsers noemt in een goed lopend team prima spelen, toch? En dat je niet kunt verwachten dat van de aankopen meer dan 50% echt geslaagd zullen zijn?
Op bijna alles opeens. Er ligt juist een mooie kans om eens fatsoenlijk beleid te gaan voeren en stappen te zetten die horen bij een club als PSV. Weg met die middelmaat, het keepers beleid op de schop, prioriteiten stellen en geen linie vergeten.

Er valt zo vreselijk veel te winnen juist.
Ik ben het eng veel met je eens vandaag. Morgen weer ff discussie hoor.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 15:54En dan snap je dat als je een volledig nieuwe staf hebt en de helft van je selectie vervangt, je niet direct heel veel meer kunt verwachten, toch? En ook dag spelers, die jij prutsers noemt in een goed lopend team prima spelen, toch? En dat je niet kunt verwachten dat van de aankopen meer dan 50% echt geslaagd zullen zijn?
Dit dus.

Je hebt soms van die mensen die de hele staf én selectie willen vervangen en dan na een paar maanden met verbazing moeten constateren dat er toch weer verdacht veel puntverlies is. Niks geleerd van het verleden.

PSV moet een zekere vastigheid behouden, zeker als sterkhouders als Gakpo, Götze en Sangaré vertrekken. Proberen om van daaruit beter te worden. Je moet af van veel te dure gasten die te weinig leveren, zoals Bruma, Zahavi, Drommel en Vinícius. De rest is in principe goed genoeg voor in elk geval de breedte. Kun je vervolgens voor die vier gasten vier betere spelers vinden, dan ga je prijzen pakken. 100%. Nu moet iedereen die soms geen 8 scoort direct weg. Max, Boscagli, Guti, van Ginkel, Doan, Thomas, het moet allemaal maar wieberen. Daarmee zou je het hele fundament onder PSV wegslaan. Prima als dat je ambitie is, maar dan moet je straks niet mekkeren als we weer 2e worden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een lijst aan aannames zeg van wat (ik?) denk en/of heb gezegd?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is toch wat het betekent wanneer je zegt dat we er niet zo'n beetje met de bezem doorheen moeten gaan? Dan heb je het toch niet over slechts drie of vier transfers, maar toch over een hele transformatie?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ipv eerst een hoop aannames te doen kan je ook eerst wat gerichte vragen stellen toch? Om een (interessante) discussie op te starten...

De bezem er door betekent voor de een letterlijk alles en iedereen eruit, voor een ander de halve basis en voor weer een ander...

Ik wil straks best eens een uitgebreide post maken, ga ik alleen niet vanaf m'n telefoon doen als je het niet erg vindt.

Maar om alvast een start seintje te geven waarover tussen jou en mij verschil kan zijn: moet Max weg of mag hij blijven. Persoonlijk vind ik dat hij bij zoveel tegengoals en/of gevaarlijke tegenaanvallen betrokken is dat hij juist een speler is die er mede verantwoordelijk voor is dat we zoveel tegengoals krijgen. Wil je daarmee door of "de bezem er door". Lijkt me discussie waardig.
Last edited by Juancho on 01 May 2022, 16:24, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 16:20 Ipv eerst een hoop aannames te doen kan je ook eerst wat gerichte vragen stellen toch? Om een (interessante) discussie op te starten...

De bezem er door betekent voor de een letterlijk alles en iedereen eruit, voor een ander de halve basis en voor weer een ander...

Ik wil straks best eens een uitgebreide post maken, ga ik alleen niet vanaf m'n telefoon doen als je het niet erg vindt.
:lol:

Je weet dat ik je een vraag stelde en jij verwees naar dat je ooit al zo’n post had gemaakt?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 16:20 Ipv eerst een hoop aannames te doen kan je ook eerst wat gerichte vragen stellen toch? Om een (interessante) discussie op te starten...
Ik vond de aannames op basis van je eigen teksten nog niet zo onredelijk, maar je weet dat ik altijd opensta voor een interessante discussie.

Wie moeten eruit? Wie moeten blijven? Waar willen we naartoe, zowel qua bezetting als strijdplan op het veld? Hoe gaan we het nieuwe PSV financieren? Wanneer zijn we, al dan niet op voorhand, tevreden?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 16:22
Juancho wrote: 01 May 2022, 16:20 Ipv eerst een hoop aannames te doen kan je ook eerst wat gerichte vragen stellen toch? Om een (interessante) discussie op te starten...

De bezem er door betekent voor de een letterlijk alles en iedereen eruit, voor een ander de halve basis en voor weer een ander...

Ik wil straks best eens een uitgebreide post maken, ga ik alleen niet vanaf m'n telefoon doen als je het niet erg vindt.
:lol:

Je weet dat ik je een vraag stelde en jij verwees naar dat je ooit al zo’n post had gemaakt?


Wat is je punt precies? Je kan die afbeelding ook opzoeken toch? Waarom moet je dus precies lachen? Dat ik wel de moeite wil nemen om er (nog) dieper op in te gaan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Locked