Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 16:25
Thijs wrote: 01 May 2022, 16:22

:lol:

Je weet dat ik je een vraag stelde en jij verwees naar dat je ooit al zo’n post had gemaakt?


Wat is je punt precies? Je kan die afbeelding ook opzoeken toch? Waarom moet je dus precies lachen? Dat ik wel de moeite wil nemen om er (nog) dieper op in te gaan?
Nee, dat je vaak zegt dat je reageert en accepteert als er vragen of goede argumenten komen, maar je daar weinig echte blijk van geeft als het gebeurt.
Maar ik kijk uit naar je uitgebreide post. Ik ben benieuwd.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 16:31
Juancho wrote: 01 May 2022, 16:25

Wat is je punt precies? Je kan die afbeelding ook opzoeken toch? Waarom moet je dus precies lachen? Dat ik wel de moeite wil nemen om er (nog) dieper op in te gaan?
Nee, dat je vaak zegt dat je reageert en accepteert als er vragen of goede argumenten komen, maar je daar weinig echte blijk van geeft als het gebeurt.
Maar ik kijk uit naar je uitgebreide post. Ik ben benieuwd.
Ga ik zeker doen maar als je niet kan wachten kan je toch dat plaatje erbij pakken 3n er inhoudelijk op reageren? Wat is er vreemd aan dat ik daar naar wijs? Dan ga ik graag daar verder over in discussie hoor. En ondertussen zal ik eens kijken of daarbij nog wat aanvullende zaken te melden zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2022, 16:44
Thijs wrote: 01 May 2022, 16:31
Nee, dat je vaak zegt dat je reageert en accepteert als er vragen of goede argumenten komen, maar je daar weinig echte blijk van geeft als het gebeurt.
Maar ik kijk uit naar je uitgebreide post. Ik ben benieuwd.
Ga ik zeker doen maar als je niet kan wachten kan je toch dat plaatje erbij pakken 3n er inhoudelijk op reageren? Wat is er vreemd aan dat ik daar naar wijs? Dan ga ik graag daar verder over in discussie hoor. En ondertussen zal ik eens kijken of daarbij nog wat aanvullende zaken te melden zijn.
Ik heb geen idee welk plaatje je bedoelt. Waar kan ik het vinden?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Her verschil tussen Mauro Guti Doan en Bruma Vinicius Zahavi is zo allesomvattend met 1 woord: techniek. Daarom zijn die spelers wél bruikbaar en kunnen ze een hoger niveau aan.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben het wel met [mention]Juancho[/mention] eens dat komende zomer er veel moet (en ook zal) gaan gebeuren en dat dit nu ook wel een mooie/goede gelegenheid is.

Ik zou het wat betreft eventuele vertrekkers het in drie categorieën willen verdelen, waarbij ze echt niet allemaal weg zullen gaan, maar wel waarom ze in een categorie zitten waardoor zullen vertrekken of zouden kunnen gaan vertrekken.

Spelers die een volgende stap willen maken en PSV veel geld kunnen gaan opleveren
1. Gakpo. PSV gaat proberen hem te behouden met een megacontract en het WK in aantocht. Ik zou het geweldig vinden als hij nog een jaar blijft, maar hij zou ook kunnen vertrekken. Dat zal PSV heel veel geld opleveren en daar kunnen ze weer veel mee doen.
2. Sangaré. Lijkt me een vrijwel zekere vertrekker. PSV heeft het geld waarschijnlijk nodig en vanuit de PL is er al flinke interesse. Hij verkoos destijds PSV boven Southampton als tussenstap en zal nu inclusief een veel beter salaris de stap zeer waarschijnlijk willen maken. PSV heeft dan goed gediend als mooie tussenstap waar alle partijen beter van zijn geworden.
3. Madueke. Zal bij PSV basisspeler willen zijn, maar heeft ook nog veel te leren. Kan daardoor misschien een transfer willen maken. Tevens is het ook de andere kant op dat als PSV bang is voor structurele blessures de komende jaren en ze er nu een flink bedrag voor kunnen krijgen dat PSV zelf ook wel denkt aan een transfer. Helemaal als PSV Gakpo weet te overtuigen nog een jaar te blijven.

Ik verwacht dat minimaal 1, waarschijnlijk 2 en misschien zelfs 3 van deze spelers zullen vertrekken. Dat zal veel geld opleveren, maar zal ook voor nieuwe externe impulsen moeten zorgen. Een categorie waar je zowel financieel als sportief nou eenmaal niet aan ontkomt.

Spelers die eigenlijk teveel gekost hebben en/of salaris kosten en waarbij het prima is als ze vertrekken en waarbij het prima is als ze blijven.
4. Max. Met zijn 8 miljoen en als meer ervaren speler gehaald op de eerste maanden na niet gebracht wat je ervan zou kunnen verwachten. Komt er een goed bod dan kan je hem prima laten gaan. Blijft hij nog een jaar is dat ook prima.
5. Gutierrez. Heeft in 4 jaar naar mijn mening te weinig gebracht en vind ik niet meer dan een redelijke speler. Verleng je zijn contract en hou je hem er bij dan is dat prima, maar als je er nog een redelijke prijs voor kan krijgen idem.
6. Van Ginkel. Transfervrij binnengekomen, maar fysiek niet meer in staat om zijn salaris als een basisspeler te rechtvaardigen. Ook een speler die ik in deze categorie plaats.
7. Götze. Tegen Leicester en Ajax erg goed, maar voor dat salaris wil je dat vaker zien. Van mij mag hij blijven, maar als hij zelf weg wil dan kan dat PSV wel weer financiële ruimte geven.
8. Doan. Prima speler, maar heeft een dure aankoopprijs gehad en heeft nu nog een tweejarig contract. Niks mis mee om hem er bij te houden, maar ook interessant om hem deze zomer of als hij een goed WK speelt komende winter te verkopen als je er een mooi bod op krijgt.
9. Romero. Kwaliteit genoeg maar nooit fit. PSV heeft al wel eens laten doorschemeren hem eventueel te laten gaan komende zomer. Kan eventueel ook in de derde categorie geplaatst worden aangezien hij altijd geblesseerd is.

Al met al een groep waar prima een aantal van weg kunnen deze zomer, maar niet allemaal. Spelers waarbij de kwaliteit/prijs verhouding vaak niet helemaal kloppen.

Spelers die transfervrij/einde huur/niet goed genoeg zijn.
10. Mvogo. Einde huur, zal vertrekken.
11. Drommel. Zal tweede keeper worden of anders verhuurd worden. Dat laatste zou ik niet van opkijken met nog een 4 jarig contract.
12. Thomas. Contract loopt af en ik verwacht dat dit ook einde PSV als speler voor hem zal zijn.
13. Bruma. De grootste fuck-up van John de Jong. Hopelijk kan PSV hem verkopen en zo niet dan verhuren om de kosten nog enigszins te drukken.
14. Zahavi. Contract loopt af. Niet goed genoeg en al helemaal niet voor wat hij heeft verdiend bij PSV.
15. Vinicius. Ik blijf zijn contractsituatie vaag vinden. Volgens het nieuwsbericht op PSV.nl was hij destijds voor 2 seizoenen gehuurd, maar je leest ook regelmatig dat ze verwachten dat hij gaat vertrekken.

Tot slot heb je nog de verhuurde spelers Sadilek, Baumgartl en Luckassen waarvan Sadilek al is vertrokken en ik verwacht dat de andere twee spelers ook niet meer bij PSV onder contract staan per 1 september.

Het lijken of het zijn misschien wel veel vertrekkende spelers, maar behalve dat uit categorie 1 en 2 lang niet iedereen hoeft te vertrekken, zal dit ook weer veel andere mogelijkheden bieden. Een deel daarvan kunnen we nog moeilijk overzien omdat we daar nog simpelweg te weinig over weten. Toch kan je dit doorgaans beter opvangen dan je vooraf denkt. (Zie ook de lijst van vertrekkende spelers bij Feyenoord vorige zomer.)

Kijkend naar de kwaliteit heeft PSV een te hoge salarislast en een te hoge afschrijvingslast. Daardoor zal je steeds je beste spelers moeten verkopen om het binnen een bepaalde bandbreedte, die niet goed genoeg is, status quo te houden. Dus of het niveau moet omhoog, of je lasten op spelers omlaag komende zomer.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooie post, [mention]Massimo[/mention]. Laat ook direct zien dat we de nodige zorgen kunnen hebben.
Massimo wrote: 01 May 2022, 17:34Spelers die een volgende stap willen maken en PSV veel geld kunnen gaan opleveren
1. Gakpo. PSV gaat proberen hem te behouden met een megacontract en het WK in aantocht. Ik zou het geweldig vinden als hij nog een jaar blijft, maar hij zou ook kunnen vertrekken. Dat zal PSV heel veel geld opleveren en daar kunnen ze weer veel mee doen.
2. Sangaré. Lijkt me een vrijwel zekere vertrekker. PSV heeft het geld waarschijnlijk nodig en vanuit de PL is er al flinke interesse. Hij verkoos destijds PSV boven Southampton als tussenstap en zal nu inclusief een veel beter salaris de stap zeer waarschijnlijk willen maken. PSV heeft dan goed gediend als mooie tussenstap waar alle partijen beter van zijn geworden.
3. Madueke. Zal bij PSV basisspeler willen zijn, maar heeft ook nog veel te leren. Kan daardoor misschien een transfer willen maken. Tevens is het ook de andere kant op dat als PSV bang is voor structurele blessures de komende jaren en ze er nu een flink bedrag voor kunnen krijgen dat PSV zelf ook wel denkt aan een transfer. Helemaal als PSV Gakpo weet te overtuigen nog een jaar te blijven.

Ik verwacht dat minimaal 1, waarschijnlijk 2 en misschien zelfs 3 van deze spelers zullen vertrekken. Dat zal veel geld opleveren, maar zal ook voor nieuwe externe impulsen moeten zorgen. Een categorie waar je zowel financieel als sportief nou eenmaal niet aan ontkomt.
Hier zit met name een angst bij me. Waar ze vorige jaren vaker bij een vertrekkende speler de opvolger al klaar hadden staan en die ook toe leek aan de vervolgstap, hebben we dat nu niet. Toen Bergwijn ging konden Malen en Gakpo een stap maken. Bij het vertrek van Malen kon je dat zeggen van Gakpo (nog bepalender) en Madueke. Nu is echter Madueke pas op een niveau dat ie misschien Gakpo’s vertrek gedeeltelijk zou kunnen opvangen, maar vertrekt ie mogelijk zelf al. Dat sommigen zo positief zijn over Bakayoko is leuk, maar we moeten eerst nog afwachten of ie niveau Locadia kan halen, voordat we van hem niveau Bergwijn of Gakpo kunnen verwachten. Romero kunnen we ook niet invullen, dus hebben we eigenlijk niemand die dat kan.
Ook op de plek van Sangaré hebben we dat niet. Enkel achterin zou je met Teze en Obispo enige hoop kunnen hebben dat die echt aanhaken, maar ook dat is verre van zeker (mn door blessuregevoeligheid Obispo).
Spelers die eigenlijk teveel gekost hebben en/of salaris kosten en waarbij het prima is als ze vertrekken en waarbij het prima is als ze blijven.
4. Max. Met zijn 8 miljoen en als meer ervaren speler gehaald op de eerste maanden na niet gebracht wat je ervan zou kunnen verwachten. Komt er een goed bod dan kan je hem prima laten gaan. Blijft hij nog een jaar is dat ook prima.
5. Gutierrez. Heeft in 4 jaar naar mijn mening te weinig gebracht en vind ik niet meer dan een redelijke speler. Verleng je zijn contract en hou je hem er bij dan is dat prima, maar als je er nog een redelijke prijs voor kan krijgen idem.
6. Van Ginkel. Transfervrij binnengekomen, maar fysiek niet meer in staat om zijn salaris als een basisspeler te rechtvaardigen. Ook een speler die ik in deze categorie plaats.
7. Götze. Tegen Leicester en Ajax erg goed, maar voor dat salaris wil je dat vaker zien. Van mij mag hij blijven, maar als hij zelf weg wil dan kan dat PSV wel weer financiële ruimte geven.
8. Doan. Prima speler, maar heeft een dure aankoopprijs gehad en heeft nu nog een tweejarig contract. Niks mis mee om hem er bij te houden, maar ook interessant om hem deze zomer of als hij een goed WK speelt komende winter te verkopen als je er een mooi bod op krijgt.
9. Romero. Kwaliteit genoeg maar nooit fit. PSV heeft al wel eens laten doorschemeren hem eventueel te laten gaan komende zomer. Kan eventueel ook in de derde categorie geplaatst worden aangezien hij altijd geblesseerd is.

Al met al een groep waar prima een aantal van weg kunnen deze zomer, maar niet allemaal. Spelers waarbij de kwaliteit/prijs verhouding vaak niet helemaal kloppen.
Götze is natuurlijk wel meer dan bij deze categorie past, maar met de rest ben ik het wel eens. Echter is dit een categorie spelers, die je zo ongelooflijk moeilijk kunt vervangen. Je krijgt voor al deze spelers namelijk never nooit de hoofdprijs en het is leuk dat je salariskosten bespaart, maar stel je verkoopt Guti voor €4m en zijn salaris is ongeveer €1m. Dan ga je toch nooit een gelijkwaardige speler halen, die in totaal het eerste jaar maar €5m kost? Met Doan kun je nog een beetje hopen, maar ook daarvoor moet je alleen blij zijn als je er €10m voor kunt krijgen. Ginkel krijg je niks voor en Max hooguit €5m. Ga dit groepje maar eens vervangen voor €20m voor transferkosten plus salaris eerste jaar. Ondoenlijk.
Spelers die transfervrij/einde huur/niet goed genoeg zijn.
10. Mvogo. Einde huur, zal vertrekken.
11. Drommel. Zal tweede keeper worden of anders verhuurd worden. Dat laatste zou ik niet van opkijken met nog een 4 jarig contract.
12. Thomas. Contract loopt af en ik verwacht dat dit ook einde PSV als speler voor hem zal zijn.
13. Bruma. De grootste fuck-up van John de Jong. Hopelijk kan PSV hem verkopen en zo niet dan verhuren om de kosten nog enigszins te drukken.
14. Zahavi. Contract loopt af. Niet goed genoeg en al helemaal niet voor wat hij heeft verdiend bij PSV.
15. Vinicius. Ik blijf zijn contractsituatie vaag vinden. Volgens het nieuwsbericht op PSV.nl was hij destijds voor 2 seizoenen gehuurd, maar je leest ook regelmatig dat ze verwachten dat hij gaat vertrekken.
Sommigen hiervan gaan sowieso, maar eigenlijk bespaar je enkel salaris. Je hoeft geen transfersommen te verwachten voor geen enkele van deze spelers. Dus ofwel je moet transfervrij goed spelers kunnen halen of je verdunt je selectie. Hierdoor zie ik spelers als Doekhi en Bazoer als serieuze opties, omdat die transfervrij in de breedte ingezet kunnen worden en haalbaar zijn. Transfervrije spelers uit hogere categorieën willen cashen op hun transfervrije status, dus zul je daar alsnog miljoenen aan kwijt zijn. Dit is een gruwelijk lastige taak.
Tot slot heb je nog de verhuurde spelers Sadilek, Baumgartl en Luckassen waarvan Sadilek al is vertrokken en ik verwacht dat de andere twee spelers ook niet meer bij PSV onder contract staan per 1 september.

Het lijken of het zijn misschien wel veel vertrekkende spelers, maar behalve dat uit categorie 1 en 2 lang niet iedereen hoeft te vertrekken, zal dit ook weer veel andere mogelijkheden bieden. Een deel daarvan kunnen we nog moeilijk overzien omdat we daar nog simpelweg te weinig over weten. Toch kan je dit doorgaans beter opvangen dan je vooraf denkt. (Zie ook de lijst van vertrekkende spelers bij Feyenoord vorige zomer.)

Kijkend naar de kwaliteit heeft PSV een te hoge salarislast en een te hoge afschrijvingslast. Daardoor zal je steeds je beste spelers moeten verkopen om het binnen een bepaalde bandbreedte, die niet goed genoeg is, status quo te houden. Dus of het niveau moet omhoog, of je lasten op spelers omlaag komende zomer.
Op zich heb je gelijk dat er kansen zijn, maar als je naar Feyenoord kijkt zijn het vooral de spelers die bleven, Trauner en een pure gelukstreffer (Dessers) geweest, die ze veel geholpen hebben. Transferwaarde van Feyenoord is echter minimaal, dus weet je dat die op dit niveau blijven zoeken en daarmee verdienstelijk derde kunnen worden. Dat lijkt mij een horrorscenario voor ons.
Dus ik hoop dat er toch twee blijven uit de hoogste categorie die jij noemde, zodat we wat tijd hebben en kunnen hopen op een snelle ontwikkeling van spelers als Oppegard, Sambo, Babbadi, Van Duiven, Fofana, Bakayoko enz. want die moeten in 23-24 aan kunnen sluiten en sommigen zelfs al basis spelen als je weer in de kwaliteit wil kunnen investeren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik maak me geen zorgen. Er gaan heel mooie dingen aankomen bij PSV.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:12 Ik maak me geen zorgen. Er gaan heel mooie dingen aankomen bij PSV.
Vertel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 01 May 2022, 18:32
Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:12 Ik maak me geen zorgen. Er gaan heel mooie dingen aankomen bij PSV.
Vertel.
Heb ik al eerder gedaan! PSV gaat heel hard toeslaan nu en ruiken bloed. Dit wordt een interessante periode voor PSV en de supporters.

Of vond je me te positief?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:35
Thijs wrote: 01 May 2022, 18:32

Vertel.
Heb ik al eerder gedaan! PSV gaat heel hard toeslaan nu en ruiken bloed. Dit wordt een interessante periode voor PSV en de supporters.

Of vond je me te positief?
Zoals het er nu naar uitziet stevenen onze vrienden uit Amsterdam weer af op een hele hoop CL miljoenen, dus ik ben zeer benieuwd waar je positiviteit op gebaseerd is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 01 May 2022, 18:46
Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:35

Heb ik al eerder gedaan! PSV gaat heel hard toeslaan nu en ruiken bloed. Dit wordt een interessante periode voor PSV en de supporters.

Of vond je me te positief?
Zoals het er nu naar uitziet stevenen onze vrienden uit Amsterdam weer af op een hele hoop CL miljoenen, dus ik ben zeer benieuwd waar je positiviteit op gebaseerd is.
Wat ik zojuist, en eerder al uitgebreider heb gepost.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 01 May 2022, 18:46
Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:35

Heb ik al eerder gedaan! PSV gaat heel hard toeslaan nu en ruiken bloed. Dit wordt een interessante periode voor PSV en de supporters.

Of vond je me te positief?
Zoals het er nu naar uitziet stevenen onze vrienden uit Amsterdam weer af op een hele hoop CL miljoenen, dus ik ben zeer benieuwd waar je positiviteit op gebaseerd is.
Wij halen ook gewoon CL, mogen ze het delen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 01 May 2022, 17:34 Ik ben het wel met @Juancho eens dat komende zomer er veel moet (en ook zal) gaan gebeuren en dat dit nu ook wel een mooie/goede gelegenheid is.
No shit sherlock. 😉

De discussie ging over de emo-post 'de bezem erdoor'. Maar goed: tijdens wedstrijden is het een prima tijd voor dat soort posts te plaatsen. 😁
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 01 May 2022, 18:35
Thijs wrote: 01 May 2022, 18:32

Vertel.
Heb ik al eerder gedaan! PSV gaat heel hard toeslaan nu en ruiken bloed. Dit wordt een interessante periode voor PSV en de supporters.

Of vond je me te positief?
Ik lees misschien niet alles wat hier ooit gepost wordt. Ik ben wel benieuwd wat jou zo positief maakt, want je zegt het alsof je er zeker van bent, dus het is niet simpel optimisme, toch?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink zei recent in een artikel dat binnen PSV leeft dat komende zomer een omslagpunt is in de strijd met Ajax.

RvN is in meerdere opzichten een prestige project. Daar gaat geld tegenaan. Bijvoorbeeld in de vorm vam Cody houden.

Ik deel dit gevoel van Ardbeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 01 May 2022, 19:12 Elfrink zei recent in een artikel dat binnen PSV leeft dat komende zomer een omslagpunt is in de strijd met Ajax.

RvN is in meerdere opzichten een prestige project. Daar gaat geld tegenaan. Bijvoorbeeld in de vorm vam Cody houden.

Ik deel dit gevoel van Ardbeg.
Ik ook, maar ben echt benieuwd. Zeker aangezien ik verwacht dat Feyenoord verrassend genoeg ook nog wel flink wat te besteden kan krijgen komende zomer. Daar verwacht ik dat ze nog behoorlijke bedragen gaan krijgen voor Sinisterra, Senesi, Malacia en Kokcu, waarbij allen nog amper op de balans zullen staan. Grote wisselingen bij alledrie de topclubs dus.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien bedoel je het bemoedigend, maar ik ben bang dat ik het toch niet helemaal zo opvat als jij positief bent. :D
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat staat u vrij mijn beste [mention]Thijs[/mention].
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaag in een 2 spitsensysteem met Zahavi Vinicius en Bruma gespeeld als spitsen. Tjah je kunt het spinnen zoals het je uit komt maar dit is niet een beetje onvoldoende maar gewoon een dikke F. Ondenkbaar het gebrek aan kwaliteit in de spitspositie bij een club als PSV.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 01 May 2022, 19:46 Dat staat u vrij mijn beste @Thijs.
In deze hoop ik graag dat je gelijk krijgt.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb stiekem de hoop dat we Gakpo en Sangare kunnen behouden, met het geld van de investeerders en eventuele doorverkopen zoals Piroe en Scamacca en daarnaast het lozen van overbodige spelers denk ik dat we ons prima gericht kunnen versterken. De timing van het WK is ook gunstig om Gakpo en Sangare te behouden natuurlijk, of buitenkansjes zoals Wijnaldum (een mens mag dromen).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 01 May 2022, 20:02 Ik heb stiekem de hoop dat we Gakpo en Sangare kunnen behouden, met het geld van de investeerders en eventuele doorverkopen zoals Piroe en Scamacca en daarnaast het lozen van overbodige spelers denk ik dat we ons prima gericht kunnen versterken. De timing van het WK is ook gunstig om Gakpo en Sangare te behouden natuurlijk, of buitenkansjes zoals Wijnaldum (een mens mag dromen).
Het geld van de investeerders mogen we alleen niet gebruiken voor aankopen van 1. Ik hoop met je mee verder. Gotze lijkt te willen vertrekken hoor ik hier en daar. Zou mooi zijn als we daar een miljoen of 10 voor kunnen vangen als verrassing. Dan zou je misschien wel een eind kunnen komen, ervan uitgaande dat Piroe en Scamacca ook een transfer maken.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 01 May 2022, 20:02 Ik heb stiekem de hoop dat we Gakpo en Sangare kunnen behouden, met het geld van de investeerders en eventuele doorverkopen zoals Piroe en Scamacca en daarnaast het lozen van overbodige spelers denk ik dat we ons prima gericht kunnen versterken. De timing van het WK is ook gunstig om Gakpo en Sangare te behouden natuurlijk, of buitenkansjes zoals Wijnaldum (een mens mag dromen).
Ivoorkust gaat niet naar het WK, dus voor Sangaré is dat geen reden om te blijven.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/sassuolo-houdt ... iaanse-top

Scamacca heeft net bijgetekend. Tenzij hij dat doet om zijn club een hoger transferbedrag te gunnen, lijkt hij dus niet te vertrekken.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees op Twitter dat de Gelderlander meldt dat Openda op de verlanglijst staat? Hebben we Martin van Geel aangenomen ofzo...

https://www.gelderlander.nl/vitesse/loi ... ~a9d603e7/ onderaan
Locked