Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het 15 miljoen wat PSV zonder inkomsten te besteden heeft? Ik weet het niet. Waaruit blijkt dat? Oprechte vraag he.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk op basis van de door hem voorspelde transfers als de grote klappers uit blijven.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 May 2022, 14:22 Ik denk op basis van de door hem voorspelde transfers als de grote klappers uit blijven.
Ja maar is dat ook het budget?
Last edited by Ardbeg on 04 May 2022, 16:00, edited 1 time in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsof iemand hier de daadwerkelijke cijfers van budgetten weet. Natuurlijk niet. Tis allemaal een gok en inschatting. De één is wat voorzichtiger, de ander wat positiever qua mogelijkheden op de markt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten ook niet de miljoenen vergeten van spelers als Piroe, Scammaca, Dumfriest etc als zij een transfer gaan maken.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat er ook nog wel wat extra geld binnenkomt als bijv. Piroe en Dumfries een transfer maken.
Lijkt me dat voor beide wel een doorverkoop percentage is afgesproken, Dumfries wordt al vaker genoemd en ik kan me voorstellen zoals Piroe presteert dat daar ook wel clubs de gok willen nemen.
Is natuurlijk wel gewoon speculatie dit.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 04 May 2022, 14:48 We moeten ook niet de miljoenen vergeten van spelers als Piroe, Scammaca, Dumfriest etc als zij een transfer gaan maken.
Wij hadden dezelfde gedachte :lol:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 May 2022, 14:42
Sensation wrote: 04 May 2022, 14:22 Ik denk op basis van de door hem voorspelde transfers als de grote klappers uit blijven.
Ja maar is dat ook het budget?
Dat weet niemand, maar is op dit moment het enige waarmee we kunnen rekenen, de rest is een bonus.. Potje wat nog over is eventueel, doorverkooppercentages van ex-spelers, vd Wallen die per ongeluk zijn creditcard op het bureau van John/Marcel laat slingeren etc. :mrgreen:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Garnala wrote: 04 May 2022, 14:48 Ik denk dat er ook nog wel wat extra geld binnenkomt als bijv. Piroe en Dumfries een transfer maken.
Lijkt me dat voor beide wel een doorverkoop percentage is afgesproken, Dumfries wordt al vaker genoemd en ik kan me voorstellen zoals Piroe presteert dat daar ook wel clubs de gok willen nemen.
Is natuurlijk wel gewoon speculatie dit.
Zeker.
Ik verwacht wel dat Dumfries gewoon bij Inter blijft.
Waarom zou hij nu al weggaan terwijl hij enorm belangrijk voor Inter is.
Het blijft een beperkte voetballer die door doorzettingsvermogen een enorme carriére heeft opgebouwd.

Mocht hij vertrekken voor 32 miljoen euro pakt PSV zo'n 2 miljoen euro verwacht ik.
BIj Piroe kan dat bedrag ook enorm worden. Als hij vertrekt voor tientallen miljoenen krijgt PSV ook zo 2-3 miljoen euro
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 04 May 2022, 14:10 Is het 15 miljoen wat PSV zonder inkomsten te besteden heeft? Ik weet het niet. Waaruit blijkt dat? Oprechte vraag he.
Uit die optelsom die ik aangeef van transfersommen voor de vertrekkende spelers kan je dan ruwweg tegen de 15 miljoen uitgeven normaal gesproken. Of er nog budget over is verder, geen idee. Maar laat het eventueel ergens tussen de 15-25 miljoen totaal zijn wat je uit kan geven. Dan wordt het nog redelijk krap en de selectie moet vroegtijdig gereed zijn. Vandaar dat ik eigenlijk wel reken op minimaal 1 grote transfer.

De overige bijverdiensten is eigenlijk peanuts als je naar het totaal kijkt, waarbij de kans dat Dumfries nu al vertrekt niet groot is en of voor Piroe ineens de hoofdprijs betaalt gaat worden is ook afwachten. Er zijn wel meer spitsen in het Championship die vrij veel gescoord hebben.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kijk eens wat de 3 grotere aankopen van afgelopen 2 jaar samen kosten:

Sangare: 6 miljoen
Ramalho 3,5 miljoen
Veerman: 6 miljoen

Totoaal: 15,5 miljoen

En kijk dan eens hoe je elftal eruit ziet MET Sangare en Gakpo er nog bij. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar ik krijg het idee dat jij denkt dat elke nieuwe aankoop enorm veel miljoenen moet kosten. Maar kijk nog eens verder terug naar wat onze beste spelers gekost hebben.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De kans dat ze miljoen gaan kosten is een stuk groter lijkt mij. Veerman was de vraagprijs in de zomer ook nog hoger voor, Sangaré was volgens mij al duurder dan 6 en Ramalho was idd een voltreffer. Gezien hoe Trauner het bij Feyenoord doet, misschien maar wat vaker in Oostenrijk scouten. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, alleen wordt het wel een enorme uitdaging, want dit soort spelers met die prijs-kwaliteit verhouding liggen ook niet voor het oprapen. Namen die nu genoemd worden zijn Timber voor rond de 7 miljoen, Zirkzee 10 miljoen, Gnonto 5 miljoen, Luuk de Jong die vast ook in totaal richting de 6 gaat kosten, Ortega transfervrij maar met een behoorlijk bedrag aan tekengeld en wie als alternatief? Ramalho leek ook voornamelijk voor Schmidt te komen bijvoorbeeld. Pak je de andere 2 zit je al op 6 miljoen gemiddeld. En we moeten 4 basisspelers erbij en nog zeker 3 back-ups voor in totaal dan max 25 miljoen. Er zijn een paar spelers waar je geluk mee kan hebben, maar het is niet zo dat alle aankopen van rond de 6 miljoen altijd raak zijn of dat er massa's spelers te vinden zijn die net zo goed zijn als Veerman voor dat bedrag. Goed scouten is ook een beetje een dooddoener steeds.

Eens hoor dat als Sangaré en Gakpo blijven en je wel de selectie rond kan krijgen je een hele goede basis hebt staan, maar erg realistisch lijkt het mij niet.
En ik heb liever een sterker totaal elftal dan dat we veel risico lopen door bijvoorbeeld Gakpo te behouden, maar zodra hij geblesseerd is we heel ver terugvallen in kwaliteit. Consequentie van een Gakpo houden kan bijvoorbeeld ook zijn dat je wel Cillesen moet halen als keeper omdat die goedkoper is en dat bij een blessure van Cillesen weer Drommel onder de lat staat. Het ging mij meer om wat tegengeluid te geven aan het makkelijke roepen dat ze maar moeten blijven en we maar moeten investeren. Een Ortega zal ook meer opties hebben dan alleen PSV bijvoorbeeld en een goede keeper die nog onder contract staat zal vaak geld gaan kosten.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No


Mag ik het raar vinden dat de Eigenaar/Algemeen directeur een gesprek heeft met Ruud van Nistelrooy?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou willen dat Luuk met Ruud ging praten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 04 May 2022, 18:36
Mag ik het raar vinden dat de Eigenaar/Algemeen directeur een gesprek heeft met Ruud van Nistelrooy?
Weet je ook waarom je het raar vindt? Weet je wat voor overleg het was?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ruud is een wereldwijd bekende topspits. Hij is niet alleen hoofdcoach, maar ook gewoon uithangbord van de club. Dat was voorheen al en nu niet anders. Er staat ook: onder andere, dus niet alleen met Ruudje.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben erg benieuwd.

Wat mij te binnen schiet is het voorseizoen..
Misschien dat PSV en Chivas iets gaan organiseren.. Levert dan misschien ook nog wel wat knaken op
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV is al volop bezig met volgend seizoen. Heerlijk om te zien.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat hebben we nu al als interessante targets:

Keepers: Ortega, Hugo Souza, Cleiton?
Rechtback:
Centrale verdediger:
Middenvelder: Timber, Matusiwa, Schouten, Jean Onana, Evander, Bergman Johannesson, Amadou Onana, Gourma Douath, Agouma, Thuram, Sissoko, Ugrinic
Spits: Zirkzee, Gnonto, Luuk de Jong
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Bild...
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er blijkt toch nergens uit dat PSV hier ook daadwerkelijk mee akkoord gaat?
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 05 May 2022, 10:31 Er blijkt toch nergens uit dat PSV hier ook daadwerkelijk mee akkoord gaat?
Tuurlijk niet. Maar we kunnen twee dingen doen:
1. Realistisch zijn en zeggen: het is maar één artikel, we waren niet bij dus feitelijke kennis hebben we niet, het gaat alleen over Doan zelf. Rustig afwachten en pas oordelen als het rond is en dan nog weten we alle feiten niet dus blijft het speculeren waardoor je op moet passen met je uitspraken en genuanceerd blijven.
2. Zie als waarheid. Hiermee conclusies trekken over Doan, het beleid, John en zelfs Brands op de brandstapel. Op deze manier gaat het wéér fout. Speculeren of het klopt, wat de gevolgen zijn, kijken of er posts op social media zijn geliked, daar weer conclusies uit trekken. En vooral ongenuanceerd roddels als feiten zien en generaliseren voor beleid en de toekomst.

Optie 1 is verstandiger, optie 2 is leuker...
One can only hope
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 05 May 2022, 10:43
DeEintovenaar wrote: 05 May 2022, 10:31 Er blijkt toch nergens uit dat PSV hier ook daadwerkelijk mee akkoord gaat?
Tuurlijk niet. Maar we kunnen twee dingen doen:
1. Realistisch zijn en zeggen: het is maar één artikel, we waren niet bij dus feitelijke kennis hebben we niet, het gaat alleen over Doan zelf. Rustig afwachten en pas oordelen als het rond is en dan nog weten we alle feiten niet dus blijft het speculeren waardoor je op moet passen met je uitspraken en genuanceerd blijven.
2. Zie als waarheid. Hiermee conclusies trekken over Doan, het beleid, John en zelfs Brands op de brandstapel. Op deze manier gaat het wéér fout. Speculeren of het klopt, wat de gevolgen zijn, kijken of er posts op social media zijn geliked, daar weer conclusies uit trekken. En vooral ongenuanceerd roddels als feiten zien en generaliseren voor beleid en de toekomst.

Optie 1 is verstandiger, optie 2 is leuker...
Dan zie ik toch het liefst een kruising tussen optie 1 en 2, is dat ook een optie? :P. Aan de ene kant wil ik wel een beetje realistisch blijven en dat we niet gelijk in paniek schieten. Aan de andere kan is het wel leuk om alles in de gaten te houden en zelf wat onderzoek te doen zonder gelijk wanbeleid aan te nemen want dat vind ik wel weer ver gaan..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tussen 4 en 5 miljoen na dit seizoen is belachelijk weinig natuurlijk. Ajax had er 20 voor gekregen zonder dollen.

Verkoop bied wel kansen voor Bakayoko en Savio straks maar kom op zeg, dit zijn echt Aldi prijzen.
Locked