Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Na zijn laatste twee seizoenen zou 4 tot 5 miljoen voor Doan schandalig laag zijn, je zou er toch minstens het aankoopbedrag uit moeten kunnen halen. Hopelijk heeft Bild dat bedrag er zelf bij verzonnen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk dat men weer over de kop rolt van 1 berichtje uit roddelkrant Bild.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 05 May 2022, 10:47 Tussen 4 en 5 miljoen na dit seizoen is belachelijk weinig natuurlijk. Ajax had er 20 voor gekregen zonder dollen.

Verkoop bied wel kansen voor Bakayoko en Savio straks maar kom op zeg, dit zijn echt Aldi prijzen.
Word je zelf niet een beetje moe van die verheerlijking van Ajax dat zij 20 miljoen hadden gekregen? Komop hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 05 May 2022, 11:01 Na zijn laatste twee seizoenen zou 4 tot 5 miljoen voor Doan schandalig laag zijn, je zou er toch minstens het aankoopbedrag uit moeten kunnen halen. Hopelijk heeft Bild dat bedrag er zelf bij verzonnen.
Dit is ook niet te rijmen met zijn ambities om Champions League te spelen. Het lijkt mij dus fake. En in het ergste geval is onze Japanse vriend een fantast.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op basis van de eerste 2,5 jaar zou 5 miljoen uiteindelijk wel ok zijn, maar voetballers hebben een dagkoers en Roger en Doan zelf hebben hem in waarde verdubbeld dus dat blijft hangen en dan zou 5 miljoen te weinig zijn als het waar is.

Heel dubbel dat we een jaar of wat geleden helemaal happy waren met een deal zo vroeg nog voor het window opent, en nu een nare smaak hebben.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boekhoudkundig gaat het een winst opleveren(verkoop van 4-5 miljoen). Je verschaft je wat extra mogelijkheden om te vervangen en te investeren in een jonge talentvolle speler.
Als we door selecteren, Doan is niet het gewenste niveau, dan is dit prima.

Wellicht een doorverkoop van 15-20 procent erbij.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het allemaal leuk en aardig, maar ik denk dat Doan echt max een bedrag rond de 7 a 8 oplevert momenteel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer dat Doan weg gaat. Was toch een prima speler om erbij te hebben. Als de genoemde bedragen kloppen ga je heel lastig een vervanger vinden voor dat geld.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doan heeft dit seizoen zijn waarde bewezen, is betrouwbaar in zijn spel en is bovendien op meerdere plaatsen inzetbaar.
Doodzonde dat hij vertrekt voor een club als Mainz.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bild is De Telegraaf tot de macht 10. Ze hebben weleens goede informatie, maar veel vaker is het speculatie en geruchten. En de goede informatie wordt vaak aangevuld met speculatie en geruchten. Ik vermoed dat dat bij dit bericht ook het geval is, Mainz zal vast wel serieus geïnteresseerd zijn en misschien zelfs inderdaad een akkoord hebben, de prijs zal wel speculatie zijn.
Last edited by Persepolis on 05 May 2022, 12:21, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BS. Heeft nog niet met Ruud gesproken. Is in principe zo goed als basisspeler dit seizoen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 05 May 2022, 12:21 BS. Heeft nog niet met Ruud gesproken. Is in principe zo goed als basisspeler dit seizoen.
Ach, we hebben weer 5 pagina's (2 topics opgeteld) vol kunnen praten.
We moeten iets om onze honger naar transfer(nieuws) te stillen.
One can only hope
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marco Timmer heeft bij PSV gehoord dat er niet verkocht hoeft te worden.
Inderdaad doordat Malen en Dumfries in dit boekjaar vallen.

PSV zet echt alles op alles voor Luuk de Jong


Ik vraag me wel af hoe lang je kan wachten op Luuk. Het is willen of niet wat mij betreft.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie zegt dat we lang moeten wachten? De window is nog niet eens geopend.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 05 May 2022, 12:44 Marco Timmer heeft bij PSV gehoord dat er niet verkocht hoeft te worden.
Inderdaad doordat Malen en Dumfries in dit boekjaar vallen.

PSV zet echt alles op alles voor Luuk de Jong


Ik vraag me wel af hoe lang je kan wachten op Luuk. Het is willen of niet wat mij betreft.
Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 05 May 2022, 12:51
ComeOnPSV wrote: 05 May 2022, 12:44 Marco Timmer heeft bij PSV gehoord dat er niet verkocht hoeft te worden.
Inderdaad doordat Malen en Dumfries in dit boekjaar vallen.

PSV zet echt alles op alles voor Luuk de Jong


Ik vraag me wel af hoe lang je kan wachten op Luuk. Het is willen of niet wat mij betreft.
Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.
Ik vermoed dat Luuk de Jong nummer 1 is en het alternatief Zirkzee is. Voor het talent daar achter, Gnonto en eventueel een ander lijstje.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat de 4 a 5 miljoen een gok is van Bild op basis van clausule vorig jaar. De interesse zal er ongetwijfeld zijn. Ik snap alleen Doan niet
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 05 May 2022, 11:24
Dit is ook niet te rijmen met zijn ambities om Champions League te spelen. Het lijkt mij dus fake. En in het ergste geval is onze Japanse vriend een fantast.
Dat Doan zegt dat hij CL wil spelen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij PSV alleen wil verlaten voor een ploeg die CL gaat spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2022, 12:54
Tijn wrote: 05 May 2022, 12:51

Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.
Ik vermoed dat Luuk de Jong nummer 1 is en het alternatief Zirkzee is. Voor het talent daar achter, Gnonto en eventueel een ander lijstje.
Je kunt alleen niet met Zirkzee wachten tot Luuk eruit is of hij het wel of niet al te vroeg vindt. Er komt een moment, misschien wel eind mei, waar je gewoon een knoop door moet hakken en dan voor die keuze moet gaan. Mocht het dan niet lukken en de andere is nog beschikbaar dan kun je doorschakelen.

Als ik Luuk was zou PSV een geweldige optie zijn op dit punt in zijn loopbaan, maar als Luuk een maand of 2 durft te wachten dan komen er wellicht ook wel andere mooie clubs voorbij. Hij heeft al in Spanje Duitsland en Engeland zijn wedstrijdjes gespeeld maar wat als Benfica of AC Milan komt? Dat is ook niet verkeerd op je 30e als daar het dubbele wordt betaald als bij PSV.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 05 May 2022, 13:56
Ardbeg wrote: 05 May 2022, 12:54

Ik vermoed dat Luuk de Jong nummer 1 is en het alternatief Zirkzee is. Voor het talent daar achter, Gnonto en eventueel een ander lijstje.
Je kunt alleen niet met Zirkzee wachten tot Luuk eruit is of hij het wel of niet al te vroeg vindt. Er komt een moment, misschien wel eind mei, waar je gewoon een knoop door moet hakken en dan voor die keuze moet gaan. Mocht het dan niet lukken en de andere is nog beschikbaar dan kun je doorschakelen.

Als ik Luuk was zou PSV een geweldige optie zijn op dit punt in zijn loopbaan, maar als Luuk een maand of 2 durft te wachten dan komen er wellicht ook wel andere mooie clubs voorbij. Hij heeft al in Spanje Duitsland en Engeland zijn wedstrijdjes gespeeld maar wat als Benfica of AC Milan komt? Dat is ook niet verkeerd op je 30e als daar het dubbele wordt betaald als bij PSV.
Dat is inderdaad het dubbele. Ik denk dat PSV een goed moment is voor hem. Hij is nog fit, kan nog jaren mee, bulkt van het zelfvertrouwen en kan dé man worden bij ons.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met een blessuregevoelige Madueke is Doan ook volgend seizoen verzekert van genoeg basisplekken. Hij is enorm gegroeid en heeft nu ook meer rendement. Voor 5 miljoen haal je geen gelijkwaardige vervanger.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het bericht over Doan bleek fake te zijn. Ontkracht door zijn zaakwaarnemer.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV verder wil ontwikkelen, zou Doan in mijn ogen geen basisspeler van PSV moeten zijn. Prima jongen om erbij te hebben op de bank, zou wat dat betreft ook niet weg hoeven, maar als ze een basisspeler in hem zien, heb ik liever dat hij verkocht wordt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 05 May 2022, 14:11 Het bericht over Doan bleek fake te zijn. Ontkracht door zijn zaakwaarnemer.
Linkje?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 05 May 2022, 14:18
kastoekast wrote: 05 May 2022, 14:11 Het bericht over Doan bleek fake te zijn. Ontkracht door zijn zaakwaarnemer.
Linkje?
Goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... laten.html
Locked