Transferwindow 2022-2023
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Word je zelf niet een beetje moe van die verheerlijking van Ajax dat zij 20 miljoen hadden gekregen? Komop hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mr.top
- Internationale topspeler
Dit is ook niet te rijmen met zijn ambities om Champions League te spelen. Het lijkt mij dus fake. En in het ergste geval is onze Japanse vriend een fantast.Mick Jagger wrote: ↑05 May 2022, 11:01 Na zijn laatste twee seizoenen zou 4 tot 5 miljoen voor Doan schandalig laag zijn, je zou er toch minstens het aankoopbedrag uit moeten kunnen halen. Hopelijk heeft Bild dat bedrag er zelf bij verzonnen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Op basis van de eerste 2,5 jaar zou 5 miljoen uiteindelijk wel ok zijn, maar voetballers hebben een dagkoers en Roger en Doan zelf hebben hem in waarde verdubbeld dus dat blijft hangen en dan zou 5 miljoen te weinig zijn als het waar is.
Heel dubbel dat we een jaar of wat geleden helemaal happy waren met een deal zo vroeg nog voor het window opent, en nu een nare smaak hebben.
Heel dubbel dat we een jaar of wat geleden helemaal happy waren met een deal zo vroeg nog voor het window opent, en nu een nare smaak hebben.
-
- Bankzitter
Boekhoudkundig gaat het een winst opleveren(verkoop van 4-5 miljoen). Je verschaft je wat extra mogelijkheden om te vervangen en te investeren in een jonge talentvolle speler.
Als we door selecteren, Doan is niet het gewenste niveau, dan is dit prima.
Wellicht een doorverkoop van 15-20 procent erbij.
Als we door selecteren, Doan is niet het gewenste niveau, dan is dit prima.
Wellicht een doorverkoop van 15-20 procent erbij.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
- Persepolis
- Vedette
Bild is De Telegraaf tot de macht 10. Ze hebben weleens goede informatie, maar veel vaker is het speculatie en geruchten. En de goede informatie wordt vaak aangevuld met speculatie en geruchten. Ik vermoed dat dat bij dit bericht ook het geval is, Mainz zal vast wel serieus geïnteresseerd zijn en misschien zelfs inderdaad een akkoord hebben, de prijs zal wel speculatie zijn.
Last edited by Persepolis on 05 May 2022, 12:21, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
- ComeOnPSV
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.ComeOnPSV wrote: ↑05 May 2022, 12:44 Marco Timmer heeft bij PSV gehoord dat er niet verkocht hoeft te worden.
Inderdaad doordat Malen en Dumfries in dit boekjaar vallen.
PSV zet echt alles op alles voor Luuk de Jong
Ik vraag me wel af hoe lang je kan wachten op Luuk. Het is willen of niet wat mij betreft.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vermoed dat Luuk de Jong nummer 1 is en het alternatief Zirkzee is. Voor het talent daar achter, Gnonto en eventueel een ander lijstje.Tijn wrote: ↑05 May 2022, 12:51Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.ComeOnPSV wrote: ↑05 May 2022, 12:44 Marco Timmer heeft bij PSV gehoord dat er niet verkocht hoeft te worden.
Inderdaad doordat Malen en Dumfries in dit boekjaar vallen.
PSV zet echt alles op alles voor Luuk de Jong
Ik vraag me wel af hoe lang je kan wachten op Luuk. Het is willen of niet wat mij betreft.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid van verdienste
Dat Doan zegt dat hij CL wil spelen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij PSV alleen wil verlaten voor een ploeg die CL gaat spelen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je kunt alleen niet met Zirkzee wachten tot Luuk eruit is of hij het wel of niet al te vroeg vindt. Er komt een moment, misschien wel eind mei, waar je gewoon een knoop door moet hakken en dan voor die keuze moet gaan. Mocht het dan niet lukken en de andere is nog beschikbaar dan kun je doorschakelen.Ardbeg wrote: ↑05 May 2022, 12:54Ik vermoed dat Luuk de Jong nummer 1 is en het alternatief Zirkzee is. Voor het talent daar achter, Gnonto en eventueel een ander lijstje.Tijn wrote: ↑05 May 2022, 12:51
Je kunt iets langer wachten als je de andere spits al binnen hebt die achter Luuk de Jong zijn minuten moet gaan maken. Dat zal dan eerder een categorie Gnonto zijn dan een Zirkzee, want Zirkzee zal niet als 2e spits willen komen. Luuk zou wel fijn zijn, die gaat zijn goals hier wel maken weer. En hij krijgt hier enorm veel waardering. Ik denk niet dat Luuk weer tot einde window gaat wachten dit keer, aangezien hij al wel eerder zal weten dat Barca en Sevilla niet met hem verder willen en dus eerder aangeboden zal worden in de markt. En ondanks dat hij het als supersub goed gedaan heeft bij Barca, verwacht ik dat veel clubs van dat kaliber niet gaan komen voor hem en dan hebben wij een hele goede kans.
Als ik Luuk was zou PSV een geweldige optie zijn op dit punt in zijn loopbaan, maar als Luuk een maand of 2 durft te wachten dan komen er wellicht ook wel andere mooie clubs voorbij. Hij heeft al in Spanje Duitsland en Engeland zijn wedstrijdjes gespeeld maar wat als Benfica of AC Milan komt? Dat is ook niet verkeerd op je 30e als daar het dubbele wordt betaald als bij PSV.
-
- Nationale topspeler
Dat is inderdaad het dubbele. Ik denk dat PSV een goed moment is voor hem. Hij is nog fit, kan nog jaren mee, bulkt van het zelfvertrouwen en kan dé man worden bij ons.11 Sir Tinus wrote: ↑05 May 2022, 13:56Je kunt alleen niet met Zirkzee wachten tot Luuk eruit is of hij het wel of niet al te vroeg vindt. Er komt een moment, misschien wel eind mei, waar je gewoon een knoop door moet hakken en dan voor die keuze moet gaan. Mocht het dan niet lukken en de andere is nog beschikbaar dan kun je doorschakelen.
Als ik Luuk was zou PSV een geweldige optie zijn op dit punt in zijn loopbaan, maar als Luuk een maand of 2 durft te wachten dan komen er wellicht ook wel andere mooie clubs voorbij. Hij heeft al in Spanje Duitsland en Engeland zijn wedstrijdjes gespeeld maar wat als Benfica of AC Milan komt? Dat is ook niet verkeerd op je 30e als daar het dubbele wordt betaald als bij PSV.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
-
- Nationale topspeler
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Linkje?kastoekast wrote: ↑05 May 2022, 14:11 Het bericht over Doan bleek fake te zijn. Ontkracht door zijn zaakwaarnemer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten.ShovingNE2 wrote: ↑05 May 2022, 14:18Linkje?kastoekast wrote: ↑05 May 2022, 14:11 Het bericht over Doan bleek fake te zijn. Ontkracht door zijn zaakwaarnemer.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... laten.html