Flightradar
- StratumZuid
- Vedette
Het is klaar Ardbeg en ik heb een zwaar leven
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
Over een tijdje mogen we weer, jongens! Als een stel idioten inkomende en uitgaande privejets in de gaten houden! Wie zullen dit keer de targets zijn die besproken worden? Zoveel vragen!
-Zit Hlozek in dat vliegtuig uit Praag?
-Gaat dat vliegtuig nu naar Sevilla om Luuk op te halen?
-Krijgt Sensation weer een klein stijfje omdat er een vliegtuig van Eindhoven naar Salzburg vliegt en weer terug? (Sučić)
-Hoop ik bij elk Frans vliegtuig dat Lucien Agoume of Amadou Onana daar in zit?
-Zit Hlozek in dat vliegtuig uit Praag?
-Gaat dat vliegtuig nu naar Sevilla om Luuk op te halen?
-Krijgt Sensation weer een klein stijfje omdat er een vliegtuig van Eindhoven naar Salzburg vliegt en weer terug? (Sučić)
-Hoop ik bij elk Frans vliegtuig dat Lucien Agoume of Amadou Onana daar in zit?
-
- Regelmatige invaller
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
Er landt over enkele ogenblikken een privejet vanuit Luik in Eindhoven, zonder bestemming vanaf of naar
Niels Nkounkou in aantocht voor de linksback positie (wordt momenteel gehuur van Everton)? Nicolas Raskin voor op het middenveld?
Niels Nkounkou in aantocht voor de linksback positie (wordt momenteel gehuur van Everton)? Nicolas Raskin voor op het middenveld?
- ShovingNE2
- Site Admin
Een transferjosti is toch een hele duidelijke hint richting transfer?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat heeft nog wel eens gevarieerd in het verleden, hahaShovingNE2 wrote: ↑05 May 2022, 16:39 Een transferjosti is toch een hele duidelijke hint richting transfer?
-
- Vaste waarde in elftal
https://www.bnr.nl/sport/10388468/de-tr ... ltransfers
Een stuk over wat een transferjosti is.
Over het algemeen is het: een signaal wat een mogelijk aankomende transfer kan doen voorspellen. Hoe goed het signaal is, maakt niet veel uit.
De goede transferjosti's voorspellen daadwerkelijk een transfer, de slechte blijken niet te kloppen.
Tegenwoordig zie je veel transferjosti's op social media: volgen, liken, posten, etc.
Maar er wordt vanalles erbij gehaald om transferjosti's te zoeken, zeker op het kookpunt van de transferwindow de transferdeadline: nummerborden, sneaky foto's (waarna lichaamsdelen worden geanalyseerd), lampen die nog aan staan, bellende directieleden, aan/afwezigheid van directieleden, familiefoto's, etc.
En natuurlijk (om weer on topic te komen) flightradar
Een stuk over wat een transferjosti is.
Over het algemeen is het: een signaal wat een mogelijk aankomende transfer kan doen voorspellen. Hoe goed het signaal is, maakt niet veel uit.
De goede transferjosti's voorspellen daadwerkelijk een transfer, de slechte blijken niet te kloppen.
Tegenwoordig zie je veel transferjosti's op social media: volgen, liken, posten, etc.
Maar er wordt vanalles erbij gehaald om transferjosti's te zoeken, zeker op het kookpunt van de transferwindow de transferdeadline: nummerborden, sneaky foto's (waarna lichaamsdelen worden geanalyseerd), lampen die nog aan staan, bellende directieleden, aan/afwezigheid van directieleden, familiefoto's, etc.
En natuurlijk (om weer on topic te komen) flightradar
One can only hope
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Mag toch hopen dat PSV gewoon een taxi stuurt vanaf Luik? Zo'n afstanden moet je niet willen vliegen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Ik vrees dat het Duncan Laurence is, ik hoorde net op de radio dat ie in de verkeerde stad was afgezet met de helikopter voor de bevrijdingsfeesten. Snel met een vliegtuig terug naar Nederland gebracht.
-
- Lid scoutingsteam
Nicolas Raskin van Standard is ook een uitstekende voetballer, fel en een goede tackle.
Vorig jaar blonk hij al uit in een minder team.
Dit jaar een sterkhouder, zou een mooie aanvulling voetballend in de categorie Veerman. Verdedigend valt hij meer op dan Joey door zijn felheid op een positieve manier.
(Niets tegen Joey. Ik zie hem heel graag in ons shirt)
Nu Standard naast Europees voetbal grijpt is hij wellicht goedkoper op te halen.
Vorig jaar blonk hij al uit in een minder team.
Dit jaar een sterkhouder, zou een mooie aanvulling voetballend in de categorie Veerman. Verdedigend valt hij meer op dan Joey door zijn felheid op een positieve manier.
(Niets tegen Joey. Ik zie hem heel graag in ons shirt)
Nu Standard naast Europees voetbal grijpt is hij wellicht goedkoper op te halen.
-
- Basisspeler
https://www.flightradar24.com/T7HGW/2bd06a2b
komt aan vanuit keulen
Edit: van Eindhoven naar Luik, misschien toeval maar afgelopen week ook een vliegtuig van luik naar eindhoven.
https://www.flightradar24.com/C25C/2bd05c2f
Deze komt ook aan, maar durf ik niet aan een stad of club te linken.
komt aan vanuit keulen
Edit: van Eindhoven naar Luik, misschien toeval maar afgelopen week ook een vliegtuig van luik naar eindhoven.
https://www.flightradar24.com/C25C/2bd05c2f
Deze komt ook aan, maar durf ik niet aan een stad of club te linken.
Last edited by Garnala on 11 May 2022, 13:36, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
-
- Basisspeler