Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 07 May 2022, 14:46 Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
Voordeel van het aanblijven van Götze is dat je makkelijk naar PNV kan schakelen als een wedstrijd daarom vraagt.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 07 May 2022, 13:15
Rikkert1234 wrote: 07 May 2022, 13:00 Veerman op CAM dan mis je wel de beste opbouwende speler die we hebben
CM is het ook, naast Timber met Sangaré (ish) op CVM. Punt naar achter, juist perfect voor Veerman denk ik
Was als reactie op Tijn. Die wou hem op CAM zetten.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 07 May 2022, 09:27
Fc Denzel wrote: 01 May 2022, 00:52

Vanaf 52:00 heeft Andries Jonker het over RVN en PSV
Hoor het ook net. Aangezien ik zelf niet echt een beeld heb van hoe jong PSV presteert vind ik het wel prettig om te horen dat ook mensen buiten PSV vertrouwen hebben in vNistelrooij als trainer.
Ik kijk het ook te weinig.
Maar het feit dat Jonker over RVN begint terwijl er niet eens naar gevraagd wordt zegt ook genoeg.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 07 May 2022, 14:48
Juancho wrote: 07 May 2022, 14:46 Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
Voordeel van het aanblijven van Götze is dat je makkelijk naar PNV kan schakelen als een wedstrijd daarom vraagt.
Eens en daarom zou ik Doan ook niet snel weg doen. Met hem en Madueke kan je alle kanten op voor de positie van rechtsvoor. En als je toch snelheid/diepte wil als Noni afwezig is kan je altijd nog Bakayoko doorschuiven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TylerDurdn wrote: 08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
Alsof het aan de wissels lag vandaag.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De hele tweede helft was weer eens bizar.
Klote var
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2022, 18:48
TylerDurdn wrote: 08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
Alsof het aan de wissels lag vandaag.
Voor een deel wel. Je zag bik Feyenoord kwam er energie in met Toornstra, Linssen en zo. Bij ons gebeurde dat verre van en kwamen Noni en Van Ginkel te laat.

Overigens als Ginkel die bal gewoon binnenschiet hebben we allemaal deze discussies niet. Dat was echt een dikke kans.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2022, 18:48
TylerDurdn wrote: 08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
Alsof het aan de wissels lag vandaag.
Gebrek aan daadkracht, zoals in iedere topper.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopen dat hij die slappe hap aan het werken krijgt
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Even een serieuze, maar dubieuze vraag. Als volgend jaar Ruud (Oranje legende) onze trainer is in plaats van Schmidt (Duitser), zullen we dan ook nog zoveel arbitrale beslissingen tegen krijgen?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 08 May 2022, 19:04 Even een serieuze, maar dubieuze vraag. Als volgend jaar Ruud (Oranje legende) onze trainer is in plaats van Schmidt (Duitser), zullen we dan ook nog zoveel arbitrale beslissingen tegen krijgen?
Geen flauw idee. Ik denk zelf niet dat het ligt aan wie onze trainer is of wat zijn komaf is. Ik hoop van niet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Dit ligt aan het belabberde spel en wil om arbeid te leveren van PSV in de 2e helft, waardoor we in de situatie komen dat dit ons kan overkomen.

DAAR ligt het probleem.
Dat andere is een gegeven en heb je niet zelf in de hand.

Je ongelofelijk klote 2e helft wel.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voijke wrote: 08 May 2022, 19:10
Standbeeld wrote: 08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Dit ligt aan het belabberde spel en wil om arbeid te leveren van PSV in de 2e helft, waardoor we in de situatie komen dat dit ons kan overkomen.

DAAR ligt het probleem.
Dat andere is een gegeven en heb je niet zelf in de hand.

Je ongelofelijk klote 2e helft wel.
Klopt, daar ben ik het met je eens. Mijn post was nog een reactie op Thijs. Vandaar.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat we met Schmidt zowel in de media als arbitrage slechter worden behandeld dan ervoor. En over Ruud is iedereen positief, dus…
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 08 May 2022, 19:04 Even een serieuze, maar dubieuze vraag. Als volgend jaar Ruud (Oranje legende) onze trainer is in plaats van Schmidt (Duitser), zullen we dan ook nog zoveel arbitrale beslissingen tegen krijgen?
Ligt niet aan Schmidt. Gewoon dat de KNVB graag Ajax kampioen laat worden omdat Ajax internationaal bekend staat. Schijt organisatie
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Het is dubbelop, dus een makkelijke keuze. Geef ik de strafschop niet, dan een vol Feyenoord stadion plus de Ajax media over je heen. Geef je hem wel, krekels.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 08 May 2022, 19:15
Standbeeld wrote: 08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat we met Schmidt zowel in de media als arbitrage slechter worden behandeld dan ervoor. En over Ruud is iedereen positief, dus…
Daarover ben ik het wel met je eens. Maar dit vandaag staat er los van.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Achteruit lopen of kut spelen in de tweede helft betekent natuurlijk niet dat je dan gestraft moet worden met een onterechte penalty he.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit is het Ruudje topic hé. Laten we vooral daar de wedstrijd van net NIET bespreken. Ruudje begint namelijk helemaal vanaf 0, aan een nieuw seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Veel succes komend seizoen Ruudje. Met Marcel aan het roer ga ik er vanuit dat John de selectie wel tijdig op orde heeft voor de vCL.
#simplythebest
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 08 May 2022, 21:28 Veel succes komend seizoen Ruudje. Met Marcel aan het roer ga ik er vanuit dat John de selectie wel tijdig op orde heeft voor de vCL.
Marcel heeft nog nooit aan het begin van het seizoen een selectie op orde gehad. Die was juist van het lange wachten. John daarentegen pakte afgelopen seizoen wel aardig door.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 07 May 2022, 14:50
Sensation wrote: 07 May 2022, 13:15

CM is het ook, naast Timber met Sangaré (ish) op CVM. Punt naar achter, juist perfect voor Veerman denk ik
Was als reactie op Tijn. Die wou hem op CAM zetten.
zie deze net pas. CAM als een van de 2 in het middenveld met punt naar achteren. Voor cvm vind ik hem defensief te kwetsbaar, wel mag hij zich meer met de opbouw bemoeien idd en mag de andere CAM idealiter meer de diepgang verzorgen. Maar misschien kan hij wel CVM als er 2 types naast staan die hem kunnen aanvullen en hij positioneel wat beter leert verdedigen.
Post Reply