Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

AddoCultheld wrote: 21 Apr 2022, 20:57 Image

@ShovingNE2 Ik denk dat best een prima tattoo is voor je.
Het liefst op zijn gezicht.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 22 Apr 2022, 04:44
AddoCultheld wrote: 21 Apr 2022, 20:57 Image

@ShovingNE2 Ik denk dat best een prima tattoo is voor je.
Het liefst op zijn gezicht.
ja, improve his looks... :devil:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Slechter kan het njet.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00

Ik verwacht eigenlijk dat Schmidt gaat teruggrijpen op Guti als er centraal achterin iets moet gebeuren. Vervolgens inzetten op Veerman, Sangaré en Götze op het middenveld.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Heeft van PSV nog niets gehoord over eventuele verlenging, is daar volgens Timmer 'chagrijnig' over.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

DonyellMalen wrote: 06 May 2022, 21:37 Heeft van PSV nog niets gehoord over eventuele verlenging, is daar volgens Timmer 'chagrijnig' over.
Echt? Slecht!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 06 May 2022, 21:37 Heeft van PSV nog niets gehoord over eventuele verlenging, is daar volgens Timmer 'chagrijnig' over.
Dat zou terechte chagrijn zijn.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Neem aan dat eea ook afhangt van RvN z’n plannen. Wellicht dat 1 op 1 gesprekken pas gevoerd gaan worden als het seizoen over is / de prijzen verdeeld zijn en er daarom nog niet over contractverlenging is gesproken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Dan moet PSV dat duidelijk communiceren. Dan is er ook geen chagrijn, neem ik aan.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan gewoon niet geloven dat zoiets niet gecommuniceerd wordt. We zijn toch geen amateurvereniging? Misschien is dit ook een spel van zaakwaarnemers?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Misschien valt er gewoon nog niks te communiceren omdat er nu nog zóveel onduidelijk is qua nieuwe selectie dat Ruudje nog niet kan zeggen of ie met Guti door wil.

De onzekerheid van Guti is denk ik dan ook vrij normaal in de voetbalwereld zo aan 't eind van het seizoen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Volgens RvN zijn er al belangrijke gesprekken gevoerd. Als Guti daar niet bij zat dan stond hij in ieder geval niet bovenaan het prioriteiten lijstje.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Dat lijkt mij een juiste conclusie
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

En ook wel begrijpelijk. Hij heeft het dit seizoen prima gedaan naast Sangaré, maar ik vind hem eigenlijk tekort komen voor het niveau dat we nodig hebben. Deze zomer verkopen en voor dat geld Timber ophalen bij Utrecht en we gaan erop vooruit denk ik, ook qua complementair zijn aan Veerman. Voor Guti moet je nu wel 6 a 7 mio kunnen krijgen denk ik.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

MDPNA als linker middenvelder kan prima. Of gewoon als verdedigende middenvelder. Lijkt mij prima om erbij te houden
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Probleem is dat ie dat niet meer wilt en terecht want hij is te goed voor de bank, maar niet goed genoeg op CL niveau.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

We moeten echt af van dat idee dat er maar 3 kunnen spelen een jaar lang. Als we Veerman Timber Guti en nog een 4e middenvelder hebben dan spelen al die jongens 40+ wedstrijden. Het is juist perfect als die jongens op meerdere posities uit de voeten kunnen waardoor je makkelijk kunt schuiven en afhankelijk van de tegenstander accenten anders kunt leggen.

Als je zoveel spelers laat gaat dan houdt aub Guti er gewoon bij ondanks wat er met zijn contract gebeurd. Met een Mexicaan bij je eerste elf komt de rest vanzelf.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

11 Sir Tinus wrote: 07 May 2022, 13:26 We moeten echt af van dat idee dat er maar 3 kunnen spelen een jaar lang. Als we Veerman Timber Guti en nog een 4e middenvelder hebben dan spelen al die jongens 40+ wedstrijden. Het is juist perfect als die jongens op meerdere posities uit de voeten kunnen waardoor je makkelijk kunt schuiven en afhankelijk van de tegenstander accenten anders kunt leggen.

Als je zoveel spelers laat gaat dan houdt aub Guti er gewoon bij ondanks wat er met zijn contract gebeurd. Met een Mexicaan bij je eerste elf komt de rest vanzelf.
Ben het hier wel mee eens. We zien nu hoe belangrijk een brede selectie is. Daarnaast als er veel spelers gaan vertrekken (wat nu nog even afwachten is) is het ook wel fijn om er een aantal spelers bij te hebben die al wel een tijdje mee gedraaid hebben. Uiteraard dan wel de spelers die het niveau aan kunnen en ik denk wel dat Guti handig is om er bij te hebben.
Wat natuurlijk wel nog een ding is, is dat je je af kunt vragen of Guti hier zelf trek in heeft. Als Ruud duidelijk aangeeft dat Guti een soort 4e middenvelder is, misschien kiest hij dan liever zelf eieren voor zijn geld. Aan de ene kant is het mogelijk dat hij dan 40 wedstrijden bij ons kan spelen, maar blijft het middenveld fit kan het ook zomaar zijn dat hij maar 10 wedstrijden mag beginnen (bij wijze van spreken).
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Guti kam prima als zes in dat systeem, zo speelde hij in Mexico ook. Het elftal moet ook ervaring en grinta hebben. Dan veel liever door met Guti dan gaan gokken met Timber omdat zijn plafond over drie jaar mogelijk hoger ligt.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Guti is niet onvervangbaar. Ik snap best dat Ruud naar een andere invulling kijkt, maar zover is het nog niet.
Saibari is underrated.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Guti heeft lang moeten knokken om in de basis te komen. Nu hij daar staat kan ik me heel goed voorstellen dat hij totaal geen trek heeft om weer terug naar het bankje te gaan of dat PSV een (grote?) aankoop voor het middenveld haalt. Dan zou ik ook zeggen, bedankt voor de mooie jaren maar ik ga mijn geluk elders zoeken.

Ruudje kan nu al prima zijn beleid en selectie afstemmen, dus dan weet je ook wel of je Guti daarin serieus wil betrekken ja/nee.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

'Ruudje'

Man man man
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik noem hem ook regelmatig Ruudje. Maar ik heb mijn kind dan ook wel naar hem vernoemd dus ik heb me dat recht toegeëigend. :L
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 07 May 2022, 10:02 Volgens RvN zijn er al belangrijke gesprekken gevoerd. Als Guti daar niet bij zat dan stond hij in ieder geval niet bovenaan het prioriteiten lijstje.
Dat kan toch zonder spelers of op zijn hoogst met aanvoerder of leden spelersraad
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 07 May 2022, 14:47 'Ruudje'

Man man man
Niet op elke slak zout leggen. Ruudje, prima naam. Het is niet slecht bedoeld he.
Post Reply