Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wil hij niet verlengen? Loopt hij uit zijn contract volgend jaar. Dan verkopen met hoge doorverkoop als Dortmund zijnde.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/wonderkind-in- ... an-moukoko

Wil spelen en niet verlengen idd. Borussia zet in op een terugkoop-clausule.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 07 May 2022, 18:19 Wil hij niet verlengen? Loopt hij uit zijn contract volgend jaar. Dan verkopen met hoge doorverkoop als Dortmund zijnde.
Hij wil idd niet verlengen aangezien hij daar geen 1e spits kan worden. Hij wil gewoon spelen en dat gaat daar niet genoeg gebeuren.
Aangezien hij volgend seizoen uit zijn contract zal lopen wil BVB hem dus verkopen met een terugkoopclausule.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wil speelminuten, anders dreigt een transfervrij vertrek volgende zomer. As simple as that.

Qua prijs, moeilijk in te schatten. Volgens transfermarkt in december 2021 nog 15 miljoen waard. Zal nu minder zijn, aangezien hij vrijwel niets meer heeft gespeeld. Neem daarnaast zijn contractsituatie, dan kan er nog wat af.

Is wel vooral afwachten welke clubs er nog meer gaan azen. Bij inmenging van een aantal topcompetitie clubs ben je denk ik snel gezien.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zou wel een goede stap kunnen zijn, maar met zijn instelling denk ik dat hij zichzelf hoger aanslaat.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En bij Dortmund was er onvrede over PSV bij de onderhandelingen met Malen vorig jaar. Dus dat zal een moeilijke partij zijn wil je deze speler willen halen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kingfisher wrote: 07 May 2022, 18:31 En bij Dortmund was er onvrede over PSV bij de onderhandelingen met Malen vorig jaar. Dus dat zal een moeilijke partij zijn wil je deze speler willen halen.
Ik had zelf het idee dat hun TD dacht dat hij de markt bepaalt. Hij vond gewoon dat wij teveel vroegen en uitte meermaals zijn ongenoegen in de media uit onmacht. Maar dat moet nooit een bepalende factor zijn in mogelijk toekomstige onderhandelingen, anders komt het niet goed.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessant. Maar lastig. En daar heeft Moukoko ook wat over te zeggen. Als jij dat niet wil dient hij zijn contract uit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 May 2022, 18:38
Kingfisher wrote: 07 May 2022, 18:31 En bij Dortmund was er onvrede over PSV bij de onderhandelingen met Malen vorig jaar. Dus dat zal een moeilijke partij zijn wil je deze speler willen halen.
Ik had zelf het idee dat hun TD dacht dat hij de markt bepaalt. Hij vond gewoon dat wij teveel vroegen en uitte meermaals zijn ongenoegen in de media uit onmacht. Maar dat moet nooit een bepalende factor zijn in mogelijk toekomstige onderhandelingen, anders komt het niet goed.
En zelf de hoogste prijs vragen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Moukoko is echt compleet onhaalbaar. Van mij mag John het proberen, maar als het hem echt zou lukken verdient hij een standbeeld. De gehele Europese top aast op die gozert.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar hij wil speeltijd. Als hij dat bij Dortmund al niet krijgt....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu de vraag: wie is wie. 😂
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Engeland-Spanje-Italië-Duitsland-Frankrijk. Makkie.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat RvN de leeuw is. Heeft van de 5 de meeste interlands op zijn naam staan. Who's next?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fred de Neushoorn. De oude rot.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

John de Buffel, zijn haar krult hetzelfde als die hoorns.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wietze zei even tussen de soep en aardappelen door dat United en Ten Hag Bergwijn ook wel zou willen. Dat zou echt de hoofdprijs zijn; Bergwijn niet bij Ajax, 1 a 2 miljoen naar PSV voor opleidingsvergoeding en een kans voor Bergwijn om weer wat stappen te maken.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stappen? Van de ene naar de ander bank.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 07 May 2022, 16:54 @Voormalig KG Madueke was nog een afscheidscadeautje van Brands. Sowieso is de zomer van 2018 nog een beetje een mengeling qua toeschrijven. In die zomer is Gutierrez gekomen. En dan nog niet eens een daverend succes in 4 seizoenen PSV. Daar doet een goede bekerwedstrijd tegen Ajax (drie dagen eerder tegen Leicester was hij weer één van de zwakkere) niets aan af. Ledezma is dan wel lang geblesseerd geweest, maar heeft nog veel te weinig laten zien om in aanmerking te komen voor een basisplaats. Over Luis Felipe zal ik het al helemaal niet gaan hebben.

De transferperiode over de afgelopen 4 seizoenen vind ik onvoldoende. Dat betekent niet dat De Jong alleen maar prutsdingen gedaan heeft, maar over het geheel ben ik verre van tevreden en dat zie je ook terug in de resultaten en de puntenaantallen die PSV de afgelopen 4 jaar gehaald heeft. Dat moet bij een club als PSV zijnde omhoog.

En de twee grote significante dingen die anders zijn gegaan sinds Brands was vertrokken was dus het geen spelers halen rechtstreeks uit Midden- en Zuid Amerika en het halen van spelers die meteen al in de O18 of Jong PSV kwamen te spelen. PSV is zich onder De Jong deels op een ander soort markt gaan begeven en ondanks dat daar ook goede dingen tussenzaten en Brands ook verkeerde dingen heeft gedaan, vind ik wel dat er een minder goed transferbeleid is geweest, terwijl er wel meer is uitgegeven aan transfersommen en salarissen. (bron jaarcijfers diverse jaren) Dus op de vraag wat er anders was onder Brands stipte ik deze twee punten aan.
Over vier seizoenen ben ik het wederom met je eens onvoldoende qua resultaten, al is dit seizoen nog niet afgelopen.
Het nieuw ingezette transferbeleid is na de aankopen in het Baumgartl, Bruma jaar wel weer aangepast naar eerder. Door aankopen als Van Ginkel, Pröpper, Götze en Ramalho is het niet?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl mag dus voor 3.5 miljoen weg naar Union. Is het gek als ik hoop dat ze het niet gaan betalen zodat we hem voor meer kunnen verkopen aan een andere club?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 07 May 2022, 20:50 Baumgartl mag dus voor 3.5 miljoen weg naar Union. Is het gek als ik hoop dat ze het niet gaan betalen zodat we hem voor meer kunnen verkopen aan een andere club?
Het is niet gek dat je dat hoopt, wel als je denkt dat dat gaat gebeuren.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 07 May 2022, 20:50 Baumgartl mag dus voor 3.5 miljoen weg naar Union. Is het gek als ik hoop dat ze het niet gaan betalen zodat we hem voor meer kunnen verkopen aan een andere club?
Ik zou het risico niet willen lopen... gewoon een grote strik erom en blij zijn dat er nog wat terugkomt van het aankoopbedrag.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verlengen en houden! 👀
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 07 May 2022, 20:37 Wietze zei even tussen de soep en aardappelen door dat United en Ten Hag Bergwijn ook wel zou willen. Dat zou echt de hoofdprijs zijn; Bergwijn niet bij Ajax, 1 a 2 miljoen naar PSV voor opleidingsvergoeding en een kans voor Bergwijn om weer wat stappen te maken.
Alsof Bergwijn beter is dan Rashford of Sancho. Nee, United zal misschien Antony wel halen of anders een speler, die direct een meerwaarde is, maar Bergwijn gaat ze niet verder helpen. Ik vind het een geweldige speler voor de subtop, maar United wil juist graag weer terug naar de top.
Locked