Ruud van Nistelrooij
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Voordeel van het aanblijven van Götze is dat je makkelijk naar PNV kan schakelen als een wedstrijd daarom vraagt.Juancho wrote: ↑07 May 2022, 14:46 Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
-
- Vedette
Was als reactie op Tijn. Die wou hem op CAM zetten.Sensation wrote: ↑07 May 2022, 13:15CM is het ook, naast Timber met Sangaré (ish) op CVM. Punt naar achter, juist perfect voor Veerman denk ikRikkert1234 wrote: ↑07 May 2022, 13:00 Veerman op CAM dan mis je wel de beste opbouwende speler die we hebben
-
- Vaste waarde in elftal
Ik kijk het ook te weinig.
Maar het feit dat Jonker over RVN begint terwijl er niet eens naar gevraagd wordt zegt ook genoeg.
- Juancho
- Mister PSV
Eens en daarom zou ik Doan ook niet snel weg doen. Met hem en Madueke kan je alle kanten op voor de positie van rechtsvoor. En als je toch snelheid/diepte wil als Noni afwezig is kan je altijd nog Bakayoko doorschuiven.Sensation wrote: ↑07 May 2022, 14:48Voordeel van het aanblijven van Götze is dat je makkelijk naar PNV kan schakelen als een wedstrijd daarom vraagt.Juancho wrote: ↑07 May 2022, 14:46 Timber is natuurlijk ook niet direct een garantie op een basisplek he. Dat zie je nu ook bij Veerman. En bovendien is Gotze ook geen speler gebleken tot nu toe die het constant laat zien. Kortom, als Gotze blijft helemaal prima. Dan zoeken ze het lekker samen uit wie speelt. Vorm/blessures/ontwikkeling.... die concurrentiestrijd mag wel op meerdere plekken terug bij PSV.
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Alsof het aan de wissels lag vandaag.TylerDurdn wrote: ↑08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
-
- Lid scoutingsteam
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Voor een deel wel. Je zag bik Feyenoord kwam er energie in met Toornstra, Linssen en zo. Bij ons gebeurde dat verre van en kwamen Noni en Van Ginkel te laat.Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 18:48Alsof het aan de wissels lag vandaag.TylerDurdn wrote: ↑08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
Overigens als Ginkel die bal gewoon binnenschiet hebben we allemaal deze discussies niet. Dat was echt een dikke kans.
- TylerDurdn
Gebrek aan daadkracht, zoals in iedere topper.Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 18:48Alsof het aan de wissels lag vandaag.TylerDurdn wrote: ↑08 May 2022, 18:43 Hopelijk heb jij een betere hand van wisselen in de toppers Ruud
-
- Lid van verdienste
Even een serieuze, maar dubieuze vraag. Als volgend jaar Ruud (Oranje legende) onze trainer is in plaats van Schmidt (Duitser), zullen we dan ook nog zoveel arbitrale beslissingen tegen krijgen?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Geen flauw idee. Ik denk zelf niet dat het ligt aan wie onze trainer is of wat zijn komaf is. Ik hoop van niet.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
-
Dit ligt aan het belabberde spel en wil om arbeid te leveren van PSV in de 2e helft, waardoor we in de situatie komen dat dit ons kan overkomen.Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
DAAR ligt het probleem.
Dat andere is een gegeven en heb je niet zelf in de hand.
Je ongelofelijk klote 2e helft wel.
Sangaré, le Roi du PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt, daar ben ik het met je eens. Mijn post was nog een reactie op Thijs. Vandaar.Voijke wrote: ↑08 May 2022, 19:10Dit ligt aan het belabberde spel en wil om arbeid te leveren van PSV in de 2e helft, waardoor we in de situatie komen dat dit ons kan overkomen.Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
DAAR ligt het probleem.
Dat andere is een gegeven en heb je niet zelf in de hand.
Je ongelofelijk klote 2e helft wel.
-
- Lid van verdienste
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat we met Schmidt zowel in de media als arbitrage slechter worden behandeld dan ervoor. En over Ruud is iedereen positief, dus…Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
-
- Vedette
Ligt niet aan Schmidt. Gewoon dat de KNVB graag Ajax kampioen laat worden omdat Ajax internationaal bekend staat. Schijt organisatie
- ruuddevil
- Legende
Het is dubbelop, dus een makkelijke keuze. Geef ik de strafschop niet, dan een vol Feyenoord stadion plus de Ajax media over je heen. Geef je hem wel, krekels.Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Daarover ben ik het wel met je eens. Maar dit vandaag staat er los van.Thijs wrote: ↑08 May 2022, 19:15Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat we met Schmidt zowel in de media als arbitrage slechter worden behandeld dan ervoor. En over Ruud is iedereen positief, dus…Standbeeld wrote: ↑08 May 2022, 19:08 Nee dit lag gewoon aan de scheids die zich liet beïnvloeden door Feyenoord en het publiek. En het feit dat ajax hier voordeel aan heeft, dat zal onbewust meespelen.
- Juancho
- Mister PSV
Dit is het Ruudje topic hé. Laten we vooral daar de wedstrijd van net NIET bespreken. Ruudje begint namelijk helemaal vanaf 0, aan een nieuw seizoen.
-
- Moderator
Marcel heeft nog nooit aan het begin van het seizoen een selectie op orde gehad. Die was juist van het lange wachten. John daarentegen pakte afgelopen seizoen wel aardig door.
-
zie deze net pas. CAM als een van de 2 in het middenveld met punt naar achteren. Voor cvm vind ik hem defensief te kwetsbaar, wel mag hij zich meer met de opbouw bemoeien idd en mag de andere CAM idealiter meer de diepgang verzorgen. Maar misschien kan hij wel CVM als er 2 types naast staan die hem kunnen aanvullen en hij positioneel wat beter leert verdedigen.