Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat staat nergens
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso 5 jaar voor een constant geblesseerde 33-jarige keeper die op zijn retour is. Beetje lang, of niet?
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 09 May 2022, 09:09 Dat staat nergens
Inderdaad, was sarcasme.
Tenminste... dat hoop ik

Qua transfernieuws denk ik eerder dat ze nog een week wachten. Dan is het oude voorbij en kan vooruit worden gekeken naar het nieuwe.
One can only hope
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Arsenal wil dus misschien Sterling gaan halen.
Toch een extra reden voor Gakpo om bij PSV te blijven.
Sterling gaat altijd spelen en ik verwacht vanaf de linkerkant.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep Sterling is het beste vanuit links, kan eventueel ook in een 2 spitsensysteem. Cody, blijf hier, fuck dat geld, ik wil gvd kampioen worden volgend jaar.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

'Cody hier: ik ook'
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cody behouden wordt het belangrijkste deze zomer. Sangare en Madueke zullen wel verkocht worden gezien de interesse.
Met dit geld en wat er nog over is van vorige transferperiode bovengenoemde spelers 1 op 1 vervangen (Bijv. met Timber & Savio).
Luuk de Jong overtuigen om terug te komen, biedt vele mogelijkheden voor een goed seizoen met zijn kwaliteiten.
Boscagli & Zahavi zullen vervangen moeten worden, daarnaast denk ik niet dat Mwene de vaste rechtsback gaat worden volgend seizoen (onvoldoende bewezen).
Guti & Max verwacht ik dat zijn hun heil ergens anders gaan zoeken (Guti nog 1 jarig contract op zak).

Het geraamte dat zal blijven bestaan, zal zijn:

------------ X --------------
X --- Ramalho --- X -----Mauro
--Gotze ----- X ---- Veerman--
-- X -------- X ----- ---Gakpo

Veel werk voor de boeg van de technische staf. 6 gaten op te vullen in de basis, en daarnaast doorselecteren met spelers vanaf nr. 12.
Met het geld dat vrij komt van het doorselecteren en de vermoedelijke verkoop van Sangare en Madueke, dat in combinatie met de ervaring die John de Jong heeft op gedaan de laatste jaren en het netwerk van Marcel Brands verwacht ik dat er een sterk PSV staat komend seizoen. Te beginnen met een betrouwbare spits zoals Luuk de Jong.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat Teze ook zeker bij het geraamte behoort. Ramalho kan prima vanaf LCV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens [mention]Juancho[/mention]

Ik denk dat realisitisch voor de eerste wedstrijd is bij aanblijven Gakpo:

--------------Aankoop keeper-----------
Mwene/Aankoop ----Teze-----Ramalho------Mauro
-------Aankoop-------Veerman--------Aankoop
-------Madueke/Aankoop------Aankoop-------Gakpo

Ik verwacht een keeper, twee middenvelders en een aanvaller. Dat is denk ik het meest realistische scenario.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 09 May 2022, 16:35 Ik vind dat Teze ook zeker bij het geraamte behoort. Ramalho kan prima vanaf LCV.
Alleen als er een sterke CV naast hem staat. Als hij de meest ervaren CV is van de twee dan missen we leiderschap achterin. Een betere LCV erbij (hebben we soweiso nodig met blessures) en dan mag hij als eerste reserve dienen op RCV en RB. Verkopen vind ik ook geen probleem bij een goed bedrag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 May 2022, 16:41 Alleen als er een sterke CV naast hem staat. Als hij de meest ervaren CV is van de twee dan missen we leiderschap achterin. Een betere LCV erbij (hebben we soweiso nodig met blessures) en dan mag hij als eerste reserve dienen op RCV en RB. Verkopen vind ik ook geen probleem bij een goed bedrag.
Boscagli ligt er voor langere tijd uit, waarschijnlijk zal die pas de tweede helft van het seizoen weer mee gaan doen. Er zal toch iemand hem moeten vervangen, dus er moet sowieso een CV bij. Bij voorkeur een ervaren CV, die de lijnen uit kan zetten met Ramalho of met Teze. Het duo Ramalho en Teze is ook nog niet het gedroomde duo gebleken. Moeten toch toewerken naar minder tegengoals als dat we behaald hebben in dit seizoen. PSV onwaardig wat mij betreft. Een betrouwbare CV is daarin essentieel mijn inziens.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit moet echt echt echt een kneiter van een zomer worden
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVehv wrote: 09 May 2022, 16:55
ShovingNE2 wrote: 09 May 2022, 16:41 Alleen als er een sterke CV naast hem staat. Als hij de meest ervaren CV is van de twee dan missen we leiderschap achterin. Een betere LCV erbij (hebben we soweiso nodig met blessures) en dan mag hij als eerste reserve dienen op RCV en RB. Verkopen vind ik ook geen probleem bij een goed bedrag.
Boscagli ligt er voor langere tijd uit, waarschijnlijk zal die pas de tweede helft van het seizoen weer mee gaan doen. Er zal toch iemand hem moeten vervangen, dus er moet sowieso een CV bij. Bij voorkeur een ervaren CV, die de lijnen uit kan zetten met Ramalho of met Teze. Het duo Ramalho en Teze is ook nog niet het gedroomde duo gebleken. Moeten toch toewerken naar minder tegengoals als dat we behaald hebben in dit seizoen. PSV onwaardig wat mij betreft. Een betrouwbare CV is daarin essentieel mijn inziens.
Voor eredivisie begrippen hebben wij vier uitstekende cv's. Het aantal tegengoals komt echt niet alleen doordat wij met de lamme en de blinde achterin spelen maar meer dat het systeem niet klopt. En we een heel seizoen met een zak hooi onder de lat speelden. De tweede seizoenshelft stond het vaak iets beter maar met Ramalho en Teze achterin maak ik me geen enkele zorgen. Probleem is wel dat Boscagli langdurig afwezig is en Obispo vrij blessure gevoelig blijkt. Dus er zal een cv bij moeten maar dat hoeft wmb niet dé topaankoop van de zomer te zijn.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Belangrijkste aankoopn die we kunnen doen is die Zeist connectie die ze in Amsterdam hebben. Wellicht gaat het er dan weer eens eerlijk aan toe
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft wel. Geen halve oplossing of iemand voor de breedte. Hij speelt waarschijnlijk een jaar of 3 bij ons. In die tijd vertrekken alle huidige cv's dus hij moet de leiding kunnen overnemen.

Niet de enige topaankoop wat mij betreft. Maar zeker nooit een sluitpost op de transferbegroting.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wordt de hand van Brands zichtbaar?

Op Twitter enkele berichtjes dat PSV interesse zou hebben in Jake Clarke-Salter (verhuurd door Chelsea) en David Obou (Crystal Palace). Laatste zou overigens op het punt staan om voor 3 jaar bij te tekenen bij zijn huidige club
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Clarke Salter heeft ook een jaar bij Vitesse gespeeld. Was er niet heel kapot van. Zie liever een Omeragic komen als er een cv wordt gehaald.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 May 2022, 17:30 Wat mij betreft wel. Geen halve oplossing of iemand voor de breedte. Hij speelt waarschijnlijk een jaar of 3 bij ons. In die tijd vertrekken alle huidige cv's dus hij moet de leiding kunnen overnemen.

Niet de enige topaankoop wat mij betreft. Maar zeker nooit een sluitpost op de transferbegroting.
Als je een CV voor de basis haalt dan lijkt mij dat Teze en/of Obispo zal willen vertrekken, dus dan moet je daar ook weer een vervanger voor halen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan gaat Obispo maar, te vaak geblesseerd en te veel foutjes als hij kan spelen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie denkt net als mij dat als volgende week de competitie klaar is, de eerste concrete naam zo goed als zeker wordt gecontracteerd?
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 09 May 2022, 20:38 Wie denkt net als mij dat als volgende week de competitie klaar is, de eerste concrete naam zo goed als zeker wordt gecontracteerd?
Dat denk ik ook, ben alleen bang dat die naam Cillessen is... :alien:
La vida és massa curta per no fer broma
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 09 May 2022, 20:24
ShovingNE2 wrote: 09 May 2022, 17:30 Wat mij betreft wel. Geen halve oplossing of iemand voor de breedte. Hij speelt waarschijnlijk een jaar of 3 bij ons. In die tijd vertrekken alle huidige cv's dus hij moet de leiding kunnen overnemen.

Niet de enige topaankoop wat mij betreft. Maar zeker nooit een sluitpost op de transferbegroting.
Als je een CV voor de basis haalt dan lijkt mij dat Teze en/of Obispo zal willen vertrekken, dus dan moet je daar ook weer een vervanger voor halen.
Maar als Teze en Obispo niet bereid te zijn te knokken voor de basis net als anderen is het beter dat ze gaan inderdaad.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 09 May 2022, 20:44
OnsPSV wrote: 09 May 2022, 20:38 Wie denkt net als mij dat als volgende week de competitie klaar is, de eerste concrete naam zo goed als zeker wordt gecontracteerd?
Dat denk ik ook, ben alleen bang dat die naam Cillessen is... :alien:
Heb exact hetzelfde gevoel, en daar word ik verre van vrolijk van…
Locked