Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben echt iemand nodig op minimaal Bijlow niveau (maar dan zonder blessures).

Hugo
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 10 May 2022, 10:07
Niemand kan het eisen, maar voor een keeper snap ik best dat hij daar duidelijkheid over wil.
Had hij beter moeten keepen de afgelopen twee jaar, dan was hij onomstreden geweest. Als je de eis moet stellen vind je jezelf mogelijk niet goed genoeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

No way dat Mvogo blijft als 2de keeper. Als PSV hem wil houden zal het in principe zijn als 1e keeper. Hij wilde zelf al weg in de winter, juist omdat hij niet op de bank wilde zitten. Nu speelt hij een paar weken (en prima) en zal daarna weer op de bank gaan zitten? Natuurlijk niet...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 10 May 2022, 09:18
Joenepsv wrote: 10 May 2022, 09:15

Huren of kopen Mvogo is beide zonde van het geld. Hij doet het nu een paar weken goed, beter dan verwacht maar om te zeggen dat Mvogo nu goed genoeg is voor PSV gaat me veel te ver. PSV moet schoon schip maken onder de lat en een keer echt investeren in een fatsoenlijke keeper. We kunnen wel stellen dat de VAR ons het kampioenschap kost maar die twee clowns onder de lat hebben ons net zoveel punten gekost.
Maar als tweede keeper?
Tja als hij dat zelf ziet zitten maar dat kan ik me niet voorstellen. Vind het merkwaardig dat hij het nu iets van anderhalve maand redelijk doet er ineens weer een opening is om hem langer te behouden terwijl hij in de winter bijna weg was. Vorig seizoen heeft hij nou niet bepaald laten zien een betrouwbare keeper te zijn. Hij is een redelijke keeper maar geen topper en is niet stabiel genoeg voor een topclub.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 10 May 2022, 10:15
Sensation wrote: 10 May 2022, 09:18

Maar als tweede keeper?
Tja als hij dat zelf ziet zitten maar dat kan ik me niet voorstellen. Vind het merkwaardig dat hij het nu iets van anderhalve maand redelijk doet er ineens weer een opening is om hem langer te behouden terwijl hij in de winter bijna weg was. Vorig seizoen heeft hij nou niet bepaald laten zien een betrouwbare keeper te zijn. Hij is een redelijke keeper maar geen topper en is niet stabiel genoeg voor een topclub.
Klopt, maar wat mij betreft enige optie als Cillessen niet komt en er echt een talentvolle eerste goalie komt dat Mvogo tweede keeper wordt. Onder die voorwaarden mag het van mij best. Als hij als eerste keeper gezien wordt of heel duur is dan hoeft het van mij allemaal niet :mrgreen:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 May 2022, 10:15 No way dat Mvogo blijft als 2de keeper. Als PSV hem wil houden zal het in principe zijn als 1e keeper. Hij wilde zelf al weg in de winter, juist omdat hij niet op de bank wilde zitten. Nu speelt hij een paar weken (en prima) en zal daarna weer op de bank gaan zitten? Natuurlijk niet...
Dan vertrekt hij toch lekker? Prima hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat dat het beste is voor alle partijen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.thesun.co.uk/sport/football ... -interest/

Transfervrij. Scheen een heel groot talent in de jeugd te zijn maar komt er nog niet echt uit, toch ook "al" 24.

DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht als back up voor de CV wel aardige speler. Ken hem verder eigenlijk niet en dat hij op een lager niveau in Engeland al geen vaste basisspeler is vind ik niet heel veelbelovend. Maar ook hier enkel weer een naam die in de media gesuggereerd wordt dus misschien is het onzin.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar zijn de gebruikelijke "insiders" gebleven die iets leuks kunnen vertellen over de plannen. Sommigen van hen (Ailon, Armada) zijn al maanden niet meer op het forum volgens mij, wel?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 10 May 2022, 11:43 Waar zijn de gebruikelijke "insiders" gebleven die iets leuks kunnen vertellen over de plannen. Sommigen van hen (Ailon, Armada) zijn al maanden niet meer op het forum volgens mij, wel?
Ailon leest het forum nog wel. Regelmatig PM contact mee. Maar hij post niet meer actief om redenen ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad jammer dat je niet meer hun verhalen leest. Ik vond dat altijd wel interessant.
Ik heb de laatste posts van Ailon net opgezocht en denk wel te weten waarom die is gestopt. Jammer, discussies moeten altijd kunnen.



https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... raken.html

Götze is dus zeker geen 1-2-3tje voor Benfica.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tegen een beetje kritiek moet je ook kunnen.

Anywaytjes, Wat betreft de verdediging, Viergever wil weg bij Greuther Fürth... :whistle:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Om maar niet te spreken van ons' Jethro :tear: Komt goed dus. Gaat Nick eindelijk kampioen worden :mrgreen:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Manolev en Sainsbury zijn ook transfervrij. De verdediding is daarmee rond, en gratis ook :top:
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]ShovingNE2[/mention] ;
Een idee voor prijsvraag m.b.t. de transferwindow: wanneer wordt de eerste officiële transfer voor het mannenelftal van PSV 1 bekend gemaakt?
Datum en tijdstip van de bekendmaking via het officiële PSV Twitter kanaal (foto met speler in PSV shirt) zijn leading; degene die er het dichtst bij zit wint.
One can only hope
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 10 May 2022, 13:11 @ShovingNE2 ;
Een idee voor prijsvraag m.b.t. de transferwindow: wanneer wordt de eerste officiële transfer voor het mannenelftal van PSV 1 bekend gemaakt?
Datum en tijdstip van de bekendmaking via het officiële PSV Twitter kanaal (foto met speler in PSV shirt) zijn leading; degene die er het dichtst bij zit wint.
16 Mei 19:13, met of zonder prijs is dit mijn gok.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 10 May 2022, 11:48
Robson de Souza wrote: 10 May 2022, 11:43 Waar zijn de gebruikelijke "insiders" gebleven die iets leuks kunnen vertellen over de plannen. Sommigen van hen (Ailon, Armada) zijn al maanden niet meer op het forum volgens mij, wel?
Ailon leest het forum nog wel. Regelmatig PM contact mee. Maar hij post niet meer actief om redenen ;)
Jammer, ik kon zijn info altijd wel waarderen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 10 May 2022, 11:48
Robson de Souza wrote: 10 May 2022, 11:43 Waar zijn de gebruikelijke "insiders" gebleven die iets leuks kunnen vertellen over de plannen. Sommigen van hen (Ailon, Armada) zijn al maanden niet meer op het forum volgens mij, wel?
Ailon leest het forum nog wel. Regelmatig PM contact mee. Maar hij post niet meer actief om redenen ;)
Zonde, lees er graag over. Hopelijk gaat hij zich weer een keer melden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 08 May 2022, 22:16
Zirkzee met een prima goal, assist en voorassist
3:18 0:58 5:08
Volgens Het Laatste Nieuws is er meer hoop dat Zirkzee nog een jaar voor Anderlecht actief blijft. Aangezien er voor hem door de aanwezigheid van Robert Lewandowski geen speeltijd in het vooruitzicht ligt, zou de aanvaller van Jong Oranje zelf ook opteren voor een verlenging van zijn verblijf in Brussel.
Als Anderlecht hem kan betalen, kunnen wij dat ook.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt, alleen is hij bij Anderlecht al lang en breed gesetteld en verzekerd van een basisplaats. Dat zal voor hem ook wat waard zijn.

Alleen is hij het niveau van de Belgische competitie na 1 seizoen wel ontgroeid. Beter kiest hij dus voor ons om een stapje hogerop te doen. Gewoon proberen John.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, juist. Gewoon proberen John.

Onderaan dit artikel gaat het uitgebreider over Zirkzee:
https://www.hln.be/voetbal/de-spitsbroe ... ~a0c652ea/
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 09 May 2022, 17:24 Voor eredivisie begrippen hebben wij vier uitstekende cv's. Het aantal tegengoals komt echt niet alleen doordat wij met de lamme en de blinde achterin spelen maar meer dat het systeem niet klopt. En we een heel seizoen met een zak hooi onder de lat speelden. De tweede seizoenshelft stond het vaak iets beter maar met Ramalho en Teze achterin maak ik me geen enkele zorgen. Probleem is wel dat Boscagli langdurig afwezig is en Obispo vrij blessure gevoelig blijkt. Dus er zal een cv bij moeten maar dat hoeft wmb niet dé topaankoop van de zomer te zijn.
Het duo Ramalho Teze is voor Eredivisie begrippen goed genoeg, maar willen wij de stap gaan zetten naar een nieuw kampioenschap én/of overwintering in Europa, dan zullen we toch met een stevige verdediging volgend seizoen moeten beginnen. En niet met de Boscagli's, Obispo's, Mwene's mijn inziens. Dat zijn prima spelers voor plek 12-16, maar daar maken we het de Benfica's van deze wereld niet moeilijk mee.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 10 May 2022, 13:57 Klopt, alleen is hij bij Anderlecht al lang en breed gesetteld en verzekerd van een basisplaats. Dat zal voor hem ook wat waard zijn.

Alleen is hij het niveau van de Belgische competitie na 1 seizoen wel ontgroeid. Beter kiest hij dus voor ons om een stapje hogerop te doen. Gewoon proberen John.
Ik volg de Belgische competitie totaal niet, maar is de Eredivisie echt een stap hoger dan?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 May 2022, 16:09
Grasmat wrote: 10 May 2022, 13:57 Klopt, alleen is hij bij Anderlecht al lang en breed gesetteld en verzekerd van een basisplaats. Dat zal voor hem ook wat waard zijn.

Alleen is hij het niveau van de Belgische competitie na 1 seizoen wel ontgroeid. Beter kiest hij dus voor ons om een stapje hogerop te doen. Gewoon proberen John.
Ik volg de Belgische competitie totaal niet, maar is de Eredivisie echt een stap hoger dan?
Ja. Feyenoord zou daar kampioenskandidaat nummer 1 zijn.

Nou ja, wat gechargeerd dan, maar Brugge is daar de enige club op topniveau en zelfs die zijn niet groter of beter dan ajax of wij. Anderlecht doet inmiddels ook al jaren niet mee en de budgetten zijn in het algemeen een stuk lager dan hier.
Locked