Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 May 2022, 16:43 @11 Sir Tinus Een van de redenen is dat Marcel Brands een groot fan is van het liefst een zo'n Nederlands mogelijk team met wat buitenlandse invloeden. En dan buitenlandse invloeden het liefst Zuid/midden-Amerikaans. Het idee is dat (het grootste deel van) de selectie zo dichter bij de fans staat (ofwel een mogelijk betere band wordt gecreëerd).
Dat idee wordt superoverschat. Het publiek heeft vooral een band met goede voetballers die zich 100% inzetten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 11 May 2022, 18:57
Standbeeld wrote: 11 May 2022, 16:43 @11 Sir Tinus Een van de redenen is dat Marcel Brands een groot fan is van het liefst een zo'n Nederlands mogelijk team met wat buitenlandse invloeden. En dan buitenlandse invloeden het liefst Zuid/midden-Amerikaans. Het idee is dat (het grootste deel van) de selectie zo dichter bij de fans staat (ofwel een mogelijk betere band wordt gecreëerd).
Dat idee wordt superoverschat. Het publiek heeft vooral een band met goede voetballers die zich 100% inzetten.
Daar ben ik het mee eens. Zolang je wint maakt niets uit natuurlijk. Kortom, John, als je meeleest: alleen maar goede voetballers halen. :L
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mart vertelt net in de Matchday show dat Balázs Dzsudzsák in gesprek is met PSV om in Hongarije actief te gaan scouten op talenten voor PSV, net zoals Gomes nu doet in Brazilie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjompie wrote: 11 May 2022, 19:05 Mart vertelt net in de Matchday show dat Balázs Dzsudzsák in gesprek is met PSV om in Hongarije actief te gaan scouten op talenten voor PSV, net zoals Gomes nu doet in Brazilie.
Ja godver hadden ze paar jaar geleden moeten bedenken, nou is Szoboszlai al bij iedereen bekend
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 11 May 2022, 21:26 Ja godver hadden ze paar jaar geleden moeten bedenken, nou is Szoboszlai al bij iedereen bekend
Godver, kostte me weer een tissue
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drukke zomer voor de boeg, 20 spelers vervangen.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat dat maar aan John over…..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het een idee om Viergever terug te halen? Lijkt me een goede backup.

trolol.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Samen met Brenet, Bruma, Arias, Willems, De Jong en Bergwijn.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 11 May 2022, 18:57
Standbeeld wrote: 11 May 2022, 16:43 @11 Sir Tinus Een van de redenen is dat Marcel Brands een groot fan is van het liefst een zo'n Nederlands mogelijk team met wat buitenlandse invloeden. En dan buitenlandse invloeden het liefst Zuid/midden-Amerikaans. Het idee is dat (het grootste deel van) de selectie zo dichter bij de fans staat (ofwel een mogelijk betere band wordt gecreëerd).
Dat idee wordt superoverschat. Het publiek heeft vooral een band met goede voetballers die zich 100% inzetten.
Dat, plus ik heb niks met die Bergwijn types. Van die (amsterdamse) "rappers" van de straat.

Weliswaar nederlands, maar ik kan er niks mee.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 May 2022, 21:45 Is het een idee om Viergever terug te halen? Lijkt me een goede backup.

trolol.
Nu lach je er nog om. John en Marcel kennende gaan we het nieuwe seizoen in met minimaal een speler uit het volgende rijtje.

-Type Schwaab centraal achterin
-Type Locadia op de vleugel
- Type Hutchinson rechtsback

M.a..w. een plek zwak ingevuld, waardoor het elftal beperkt wordt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, dan kunnen we net zo goed alvast opgeven he? 🙄
Last edited by Ardbeg on 12 May 2022, 10:05, edited 3 times in total.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Werk aan de winkel voor John...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjompie wrote: 11 May 2022, 19:05 Mart vertelt net in de Matchday show dat Balázs Dzsudzsák in gesprek is met PSV om in Hongarije actief te gaan scouten op talenten voor PSV, net zoals Gomes nu doet in Brazilie.
Ook Dzsudzsak blijft een held voor mij. Wat een geweldige speler was dat zeg aan die linkerkant.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 11 May 2022, 21:31 Drukke zomer voor de boeg, 20 spelers vervangen.
Het worden er met de week meer :lol:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Quentin Merlin
Alexander Bah
Luuk de Jong
Amadou Onana
Quinten Timber
Gordon Heukeroth
Talentvolle spits
CV
Keeper
Last edited by Ardbeg on 11 May 2022, 23:36, edited 2 times in total.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 11 May 2022, 23:33
Tjompie wrote: 11 May 2022, 19:05 Mart vertelt net in de Matchday show dat Balázs Dzsudzsák in gesprek is met PSV om in Hongarije actief te gaan scouten op talenten voor PSV, net zoals Gomes nu doet in Brazilie.
Ook Dzsudzsak blijft een held voor mij. Wat een geweldige speler was dat zeg aan die linkerkant.
Alleen jammer dat hij na PSV alleen maar voor het geld gekozen heeft. Had hem graag in een topcompetitie gezien en denk dat hij daar best mee had gekund.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 11 May 2022, 23:34
Op weg naar nr 25 wrote: 11 May 2022, 21:31 Drukke zomer voor de boeg, 20 spelers vervangen.
Het worden er met de week meer :lol:
En toch is het niet onrealistisch:

Götze
Gakpo
Doan
Sadilek
Sangaré
Zahavi
Thomas
Mvogo
Max
Baumgartl
Bruma
Romero
Vinicius
Müller
Gutierrez
van Ginkel

Dat zijn er 16, nog wat wisselingen in Jong.

Dikke bezem, prima.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een dikke bezem is prima? Dan kan je niets anders dan een overgangsjaar verwachten. Als je echt een totaal nieuwe selectie neer gaat zetten dan kost dat gruwelijk veel punten en kan je op zoek naar de derde plaats. En gaan Ajax en Feyenoord met de twee CL tickets vandoor.

Je moet een deel van je geraamte en hiërarchie behouden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

14 want Sadilek en Baumgartl hoef je niet te vervangen, die speelden dit seizoen al niet hier.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De lijst van 16 (of 14, wat je wil) is niet onrealistisch maar ook niet waarschijnlijk.
Een gaan altijd spelers niet waar je het wel van verwacht en andersom. Bijvoorbeeld Guti, Doan, Romero, Van Ginkel, Max en Guti vallen voor mij in de misschien categorie. Dat zijn er al meteen 6 minder.
One can only hope
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 12 May 2022, 09:31
Ykhim wrote: 11 May 2022, 23:34

Het worden er met de week meer :lol:
En toch is het niet onrealistisch:

Götze
Gakpo
Doan
Sadilek
Sangaré
Zahavi
Thomas
Mvogo
Max
Baumgartl
Bruma
Romero
Vinicius
Müller
Gutierrez
van Ginkel

Dat zijn er 16, nog wat wisselingen in Jong.

Dikke bezem, prima.
Niet helemaal onrealistisch inderdaad. Ik hoop dat we Götze, Gakpo en Sangaré kunnen overhalen nog een seizoen te blijven. Guti en Doan zou ik ook binnen boord houden en de rest van het lijstje proberen te slijten.

Ik zou Drommel trouwens ook verhuren. En dan is het de beurt aan John. En dat is nog mijn grootste worry…..
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 12 May 2022, 09:31
Ykhim wrote: 11 May 2022, 23:34

Het worden er met de week meer :lol:
En toch is het niet onrealistisch:

Götze
Gakpo
Doan
Sadilek
Sangaré
Zahavi
Thomas
Mvogo
Max
Baumgartl
Bruma
Romero
Vinicius
Müller
Gutierrez
van Ginkel

Dat zijn er 16, nog wat wisselingen in Jong.

Dikke bezem, prima.
Zijn drie, vier namen bij die wel impact zullen hebben. Gotze, Gakpo, Sangare en toch ook Guti zijn sterkhouders. De rest van de vertrekkers lijken mij wel op te vangen. Max kun je wegstrepen voor Oppegard en Bruma voor Bakayoko. Bovendien zie ik Van Ginkel gewoon een jaar bij de selectie blijven nog. Zit niemand in de weg, is belangrijk in de groep en kan zijn minuten pakken. Hoop ook nog steeds op een contractverlenging van Guti.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met een vertrek van Götze, Zahavi, Vinicius, Max, Bruma, Baumgartl en mogelijk een van Ginkel komt er wel echt een bult aan salaris vrij hè. Zou dat al genoeg zijn om Gakpo en Sangaré te behouden én ruimte te hebben om te kunnen investeren? Dan zouden we namelijk echt stappen gaan zetten. Op Götze na zijn het allemaal spelers die niet goed genoeg zijn, maar die wel een groot salaris pakken. Als we daarvan Luuk, een keeper en een Timber kunnen halen dan zijn we al echt een heel eind en wat een selectie staat er dan :hartjes:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het voordeel is dat er een groot deel absoluut inwisselbaar is of zelfs niet mee kunnen richting het niveau waar je naar toe wil. Dus die bezem kan er prima door, de helft van het elftal kan zo vervangen worden. Het hangt er vanaf of de Jong zijn verantwoordelijkheden pakt en goed werk aflevert waarbij deels/grotendeels ook nog tijdig.. Er liggen juist hele mooie kansen om stappen vooruit te maken. Moet je ze wel pakken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Locked