In Brazilië geweest. Daar wordt hij gewoon zelf aangevallen ipv zijn huis. Die is daar echt niet veilig.
Daar worden zelfs je slippers onder je strandbedje nog gejat.
In Brazilië geweest. Daar wordt hij gewoon zelf aangevallen ipv zijn huis. Die is daar echt niet veilig.
Schijnt dat hij al een brede Braziliaanse beveiliger heeft geregeld.AddoCultheld wrote: ↑12 May 2022, 21:46In Brazilië geweest. Daar wordt hij gewoon zelf aangevallen ipv zijn huis. Die is daar echt niet veilig.
Daar worden zelfs je slippers onder je strandbedje nog gejat.
Misschien is Malen wel een optieRevolinho wrote: ↑13 May 2022, 00:46 Als er iets is wat we zeker binnen moeten halen, dan zijn het wel goals. Rendement is echt te laag, PSV mist zoveel kansen die de ploeg uiteindelijk ook wel eens blijken op te breken. Het filmpje wilt ons doen geloven dat hij enorm geil voor de goal is. Geen idee of dat echt zo is, maar we hebben dat wel nodig. Sterk in de lucht, fysiek sterk, voor 200% de duels in gaan en gewoon afmaken die halve kans. Hou ik van.
Dan hoop ik dat dat een optie is maar dat ze eerst voor Wijnaldum gaan. Die zie ik nog liever komen en begreep dat ze die ook willen benaderen.
Ik sta er precies zo in. Maar als ik dan lees dat plan A en B voor in de kooi jankgezichtje en Mvogo zijn dan vraag ik me serieus af of ik mijn verwachtingen/hoop niet enigszins bij moet stellen.Standbeeld wrote: ↑13 May 2022, 08:53 Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.