Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 12 May 2022, 21:40

Zahavi lijkt naar Brazilie te gaan.
Wel ernstig dat het wonen in Brazilie al beter is dan in Nederland volgens deze journalist..

We zijn diep gezonken als land.
In Brazilië geweest. Daar wordt hij gewoon zelf aangevallen ipv zijn huis. Die is daar echt niet veilig.
Daar worden zelfs je slippers onder je strandbedje nog gejat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 12 May 2022, 21:46
ComeOnPSV wrote: 12 May 2022, 21:40

Zahavi lijkt naar Brazilie te gaan.
Wel ernstig dat het wonen in Brazilie al beter is dan in Nederland volgens deze journalist..

We zijn diep gezonken als land.
In Brazilië geweest. Daar wordt hij gewoon zelf aangevallen ipv zijn huis. Die is daar echt niet veilig.
Daar worden zelfs je slippers onder je strandbedje nog gejat.
Schijnt dat hij al een brede Braziliaanse beveiliger heeft geregeld.
https://i.imgur.com/Z1W2uxQ.jpg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nederland gezonken als land vs Brazilië. Als je dat echt denkt heb je echt geen idee.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

🛫Rumeurs 🇨🇴

Óscar Estupiñán pourrais quitté le Vitoria cette été et le PSV 🇳🇱 pourrait être sa destination
Pour rappel il est notre meilleur buteur sur cette saison avec 14 buts (13 en Liga BWIN 🇵🇹 et 1 en coupe de la ligue)

Pour ou contre un départ d'Estupiñán 🤔 https://t.co/YbRzH8Vtwj
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opstelling volgend seizoen zonder vertrekkers:

Gakpo. Spits. Doan/Madueke

Guti. Gotze/Veerman. Sangare

Mauro. CV. Teze/Ramalho. Rechtsback

Keeper


En heb je dus nog 10 veldspelers en 3 keepers nodig. Uit Jong PSV komen Peersman, Saibari, Oppegard en Bakayoko. Nuttige spelers uit de huidige selectie zijn Boscagli, Obispo, Vertessen en Van Ginkel. Die zijn echter allemaal geblesseerd of blessuregevoelig dus idealiter vervang je er daar ook 1 of 2 van. Behoorlijk wat werk aan de winkel dus.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze zomer transfervrij lees ik op twitter.
Afgelopen seizoen wel 7 gele kaarten (1x rood/2x geel). Brengt dus waarschijnlijk wel Zuid Amerikaans temperament!
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen idee of er iets van waar is, maar hier wat goals..



Kan iig wel goed koppen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een hoog Vinicius gehalte, met een belangrijk verschil. Deze jongen kan goed koppen en is als plan B daarom wellicht interessant.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb wel het idee dat deze jongen iets meer weet waar hij moet staan dan onze Braziliaanse vriend. En hij vliegt echt overal in om die goal te maken.
En hij kan koppen inderdaad. Geen idee wat die jongen moet kosten maar kan interessant zijn.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad transfervrij volgens transfermarkt.
Dan is er nog geld voor een jonkie :)
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 12 May 2022, 23:01 Geen idee of er iets van waar is, maar hier wat goals..



Kan iig wel goed koppen
vind m helemaal niets
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er iets is wat we zeker binnen moeten halen, dan zijn het wel goals. Rendement is echt te laag, PSV mist zoveel kansen die de ploeg uiteindelijk ook wel eens blijken op te breken. Het filmpje wilt ons doen geloven dat hij enorm geil voor de goal is. Geen idee of dat echt zo is, maar we hebben dat wel nodig. Sterk in de lucht, fysiek sterk, voor 200% de duels in gaan en gewoon afmaken die halve kans. Hou ik van.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 13 May 2022, 00:46 Als er iets is wat we zeker binnen moeten halen, dan zijn het wel goals. Rendement is echt te laag, PSV mist zoveel kansen die de ploeg uiteindelijk ook wel eens blijken op te breken. Het filmpje wilt ons doen geloven dat hij enorm geil voor de goal is. Geen idee of dat echt zo is, maar we hebben dat wel nodig. Sterk in de lucht, fysiek sterk, voor 200% de duels in gaan en gewoon afmaken die halve kans. Hou ik van.
Misschien is Malen wel een optie ;)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is tegengoals voorkomen dit seizoen een groter probleem dan zelf doelpunten maken. Maar goed, beiden verbeteren zou ideaal zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze cijfers zijn helemaal niet zo slecht. Het is de spits van de nummer 7 en het is niet alsof ze een slecht seizoen draaien. Dit is de laatste jaren hun niveau. Staat gedeeld 5e op de topscorerslijst.

De ploeg heeft overigens de meeste pingels gehad in Portugal: 10 stuks. Koppen kan hij: hij wint gemiddeld 4,4 kopduels per duel en dat is het meeste van de hele competitie.

https://i.gyazo.com/bdfe385e8d02260894f ... e39d85.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsof hij ooit basis gaat staan daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk niet dat Zirkzee dat ziet zitten. Die moet en wil nu gewoon spelen natuurlijk. Bij Bayern staat hij geen basis, ook niet als Lewa vertrekt.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zirkzee komt tekort voor Bayern. Denk dat hij dat zelf inmiddels ook wel in de gaten heeft. Vind hem een interessante optie maar zou niet mijn droomkandidaat zijn.

Wat die Estupinan betreft, lijkt me typisch zo'n gerucht waar we jaarlijks 50 van hebben. Is geen geweldenaar maar transfervrij en kan redelijke cijfers overleggen. Kan dus goed koppen en het ziet er allemaal beter uit dan onze Braziliaanse houthakker al is dat niet zo moeilijk.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessante speler! Ben wel benieuwd of dit de ideale plan B is als je bijvoorbeeld Luuk als plan a hebt.



Iemand zegt nu dit
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn transferzomer:

Vertrekkers:
Mvogo, Müller, Max, Thomas, Zahavi, Vinicius, Bruma, Baumgartl, Luckassen en Sadílek (reeds afgerond).

Verhuren:
Delanghe, Ledezma,

Image

Spelers als Sambo, Oppegård, Saibari en Bakayoko in de voorbereiding de kans geven zich te laten zien. Afhankelijk van wat ze laten zien, kan je ze aan laten sluiten, verhuren of bij Jong aan laten sluiten.

Spelers als Fofana, Seelt geldt bovenstaande ook voor. Daarnaast zullen er nog 'ongewenste' vertrekkers mogelijk zijn. Het lijkt immers een utopie dat we het rijtje Götze, Sangaré, Gakpo en Madueke allemaal gaan behouden.

Selectie van 29 spelers (mits iedere stagespeler aansluit), inclusief 3 keepers, met 5 CVs, 5 backs, 8 middenvelders, 5 vleugelaanvaller en 3 spitsen. Prima bezetting, al zou ik Saibari elders ervaring op laten doen, aangezien ik hem een dissonant vind in deze selectiesamenstelling.

Wat aankopen betreft, laat ik de namen voor nu achterwege. Ik zal hier eerst wat onderzoek naar doen, alvorens ik hiervoor opties aan ga dragen. @John de Jong; stay tuned!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 13 May 2022, 08:43 Interessante speler! Ben wel benieuwd of dit de ideale plan B is als je bijvoorbeeld Luuk als plan a hebt.



Iemand zegt nu dit
Dan hoop ik dat dat een optie is maar dat ze eerst voor Wijnaldum gaan. Die zie ik nog liever komen en begreep dat ze die ook willen benaderen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 08:53 Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.
Ik sta er precies zo in. Maar als ik dan lees dat plan A en B voor in de kooi jankgezichtje en Mvogo zijn dan vraag ik me serieus af of ik mijn verwachtingen/hoop niet enigszins bij moet stellen.

Wat betreft Witsel: zeker interessant!!@
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Locked