Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum zou voor mij wel een droomaankoop zijn. Maar dan moet je ver gaan in salaris en in die categorie moet je dan keuzes maken (met Gotze ook nog aan boord). Bijv. Luuk, Gini én Witsel is wel teveel van het goede. Naast dat je minder "kapitaal op het veld" hebt staan.
One can only hope
Kezza75!
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 26 Oct 2020, 00:00
Old name: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 13 May 2022, 09:02
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 08:53 Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.
Ik sta er precies zo in. Maar als ik dan lees dat plan A en B voor in de kooi jankgezichtje en Mvogo zijn dan vraag ik me serieus af of ik mijn verwachtingen/hoop niet enigszins bij moet stellen.

Wat betreft Witsel: zeker interessant!!@
Je hebt natuurlijk gelijk en het verleden leert dat we van verwachting (=100) uiteindelijk belanden in een teleurstelling (=30) als blijkt dat PSV met heel andere namen bezig is dan wij.

Maar, laten we deze boeiende periode weer starten met een onverzadigbaar optimisme! Heerlijk!

Vraagje: Is het vreemd gedrag als ik nu al regelmatig dit topic loop te F5'en?? ;)
Champions are not born. Champions are made during practice.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Kezza75![/mention] ik zou wachten tot ca 22:00 ;p
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 08:53 Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.
Elfrink schreef een week of 3 geleden dat dit idee heel sterk leeft binnen de leiding van PSV. Dat het momentum nu kan worden teruggepakt. Denk dat ze daarom zo sterk inzetten op behouden van Gakpo en Sangaré. En dat gaat volgend jaar echt kosten hoor, maar totally worth it wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]De Realist[/mention] Cillessen plan A en Mvogo plan B zijn slechts de betekenissen die jij geeft aan de nieuwsberichten. Ik heb nergens gelezen dat zij daadwerkelijk plan A en plan B zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:08
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 08:53 Ik vertrouw erop dat intern het idee leeft dat we aankomend jaar ajax voorbij kunnen steken. Dus daar hoort bij dat we brutaal en ambitieus moeten zijn. Spelers als Witsel en Wijnaldum zullen vast gepolst worden. Ik heb echt veel zin in deze transferzomer. Stel me niet teleur.
Elfrink schreef een week of 3 geleden dat dit idee heel sterk leeft binnen de leiding van PSV. Dat het momentum nu kan worden teruggepakt. Denk dat ze daarom zo sterk inzetten op behouden van Gakpo en Sangaré. En dat gaat volgend jaar echt kosten hoor, maar totally worth it wat mij betreft.
Het zal vast ook samenhangen met het feit dat ze te allen tijde Ruud willen laten slagen. We moeten een kampioen van Ruud maken door hem een topselectie te bezorgen. Daarnaast wil Marcel ook wat neerzetten in zijn eerste jaar natuurlijk. Laten zien waarvoor ze aangenomen zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 09:11 Het zal vast ook samenhangen met het feit dat ze te allen tijde Ruud willen laten slagen. We moeten een kampioen van Ruud maken door hem een topselectie te bezorgen. Daarnaast wil Marcel ook wat neerzetten in zijn eerste jaar natuurlijk. Laten zien waarvoor ze aangenomen zijn.
Inderdaad. Ruud is een 'project' waar iedereen zijn nek voor uitgestoken heeft, inclusief Ruud zelf. Dat project moet en zal slagen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 09:11
ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:08

Elfrink schreef een week of 3 geleden dat dit idee heel sterk leeft binnen de leiding van PSV. Dat het momentum nu kan worden teruggepakt. Denk dat ze daarom zo sterk inzetten op behouden van Gakpo en Sangaré. En dat gaat volgend jaar echt kosten hoor, maar totally worth it wat mij betreft.
Het zal vast ook samenhangen met het feit dat ze te allen tijde Ruud willen laten slagen. We moeten een kampioen van Ruud maken door hem een topselectie te bezorgen. Daarnaast wil Marcel ook wat neerzetten in zijn eerste jaar natuurlijk. Laten zien waarvoor ze aangenomen zijn.
Ik denk dat dat wel mee valt. Waarom zouden ze Ruudje meer willen laten slagen dan v. Bommel? Of Schmidt? Ik denk en mag hopen dat die ambitie er altijd is. Elke nieuw seizoen weer. Anders klopt er natuurlijk geen zak van. En je kan daarnaast Ruud wel een mooi plan voorliggen met wat je wil proberen, dan is het alsnog maar de vraag of het lukt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 12 May 2022, 23:01 Geen idee of er iets van waar is, maar hier wat goals..



Kan iig wel goed koppen
Goh, het lijkt mij dat deze jongen dan gezien wordt als een jongere versie van Luuk de Jong. Ik zou het best logisch vinden dat de club naar hem kijkt.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:13 Dat project moet en zal slagen.
Kapittel Schmidt toch ook? Destijds moest de puinhoop van Bommeltje opgeruimd worden en er een ervaren goede trainer gehaald worden. Alles werd uit de kast getrokken: eigen staf, transfertargets, investeren in salaris van Götze en Zahavi.
PSV is een topclub; alle projecten moeten slagen. Zou erg vreemd zijn als ze bij de één meer moeite nemen dan bij de ander.

Wel hoop ik dat ze inderdaad er (weer) vol voor gaan en de beste omstandigheden neerzetten om te slagen. Dan doen ze tnt met de staf en het nieuwe elan (staf en Brands) zijn, als ik de media mag geloven, ook al een tijdje bezig met de selectie van komend seizoen. Hopelijk volgt er volgende week nieuws met een aankoop of verlenging. Maar ik verwacht in mei nog weinig nieuws.
One can only hope
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 13 May 2022, 09:32 PSV is een topclub; alle projecten moeten slagen. Zou erg vreemd zijn als ze bij de één meer moeite nemen dan bij de ander.
Dat is makkelijk gezegd en in de basis klopt het. Maar dit is natuurlijk een hele andere situatie dan met Schmidt. Andere uitgangspositie ook. En een andere RvC en andere leiding. Daarnaast: Ruud is van de club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Witsel, heerlijke speler. Wellicht wil ie nóg dichter bij Luik gaan wonen en nog een jaartje of 2 bij PSV spelen voordat ie gaat afsluiten bij Standard. ;)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:37 Ruud is van de club
Dat was Bommel ook. Het maakt vooral het afbreukrisico groter. Voor de persoon (clublegende) en het beleid om trainers intern op te leiden.
In die zin is PSV er veel aan gelegen om het te doen laten slagen. Maar ook meer dan andere trainers? Tja.

Ik hoop natuurlijk, net als iedere supporter, dat ze er maximaal tegenaan gaan en er alles aan zullen doen om dit te laten slagen. Of dat dan meer of minder is dan voorgaande jaren maakt dan eigenlijk niet uit.
One can only hope
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 13 May 2022, 09:45 Maar ook meer dan andere trainers? Tja.
Ja, ik denk dat er meer geïnvesteerd gaat worden. Dat er iets meer risico genomen gaat worden vanwege het momentum met Ajax en de komst van Ruud.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:48 Ja, ik denk dat er meer geïnvesteerd gaat worden.
Meer dan afgelopen zomer moet wel lukken ;)
Maar enfin; blij te lezen dat je er optimistisch over bent. Hopelijk zien we dit snel terug in daadwerkelijke transfers of key-spelers die blijven.
One can only hope
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Contract van Axel Witsel loopt as 30 juni af inderdaad. Zal wel een enorm salaris hebben bij Dortmund. Zou een stunt zijn als je hem kan halen zeg. Dan kan je Guti evt ook bij een goed bod laten gaan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 13 May 2022, 09:51 Maar enfin; blij te lezen dat je er optimistisch over bent. Hopelijk zien we dit snel terug in daadwerkelijke transfers of key-spelers die blijven.
Het blijft afwachten natuurlijk. Maar de berichten zijn in ieder geval dat we Sangaré en Cody proberen te behouden. Dat is al een prima signaal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 09:13
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 09:11 Het zal vast ook samenhangen met het feit dat ze te allen tijde Ruud willen laten slagen. We moeten een kampioen van Ruud maken door hem een topselectie te bezorgen. Daarnaast wil Marcel ook wat neerzetten in zijn eerste jaar natuurlijk. Laten zien waarvoor ze aangenomen zijn.
Inderdaad. Ruud is een 'project' waar iedereen zijn nek voor uitgestoken heeft, inclusief Ruud zelf. Dat project moet en zal slagen.
Het belangrijkste is dat je Ruud niet met een halve selectie kunt opzadelen. Je kunt ook niet zeggen dat je op je gemak gaat wachten op die ene spits die misschien wel komt half augustus, om maar een voorbeeld te noemen.

Vinicius lijkt me toch aardig geblesseerd, Romero is prima om mee te nemen vanaf dag 1 maar daar houdt het wel op qua opties. Je kunt niet tegen Ruud zeggen we gaan vol voor CL en alles moet wijken en dan met Romero en een half fitte Vinicius 4 weken toewerken naar de JCS en 3e vCL. Leuk dat Luuk optie 1 is maar hij is niet optie 1 tot 28 augustus.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 13 May 2022, 10:32 Het belangrijkste is dat je Ruud niet met een halve selectie kunt opzadelen. Je kunt ook niet zeggen dat je op je gemak gaat wachten op die ene spits die misschien wel komt half augustus, om maar een voorbeeld te noemen.

Vinicius lijkt me toch aardig geblesseerd, Romero is prima om mee te nemen vanaf dag 1 maar daar houdt het wel op qua opties. Je kunt niet tegen Ruud zeggen we gaan vol voor CL en alles moet wijken en dan met Romero en een half fitte Vinicius 4 weken toewerken naar de JCS en 3e vCL. Leuk dat Luuk optie 1 is maar hij is niet optie 1 tot 28 augustus.
Inderdaad. En PSV gaat ook niet zolang wachten. Ik denk dat hij tot zeg 20 juni heeft om te beslissen (14 juni laatste Nations League wedstrijd ). Dan heeft hij een maand gehad na de laatste wedstrijd om er goed over na te denken. Als hij het dan nog niet weet dan gewoon een spits halen. Van Timmer begreep ik dat PSV in ieder geval niet zolang op Luuk gaat wachten als vorig jaar. Je wil, of je wil niet. Maandje kijken hoe je in de markt ligt en wat de opties zijn: prima. Maar dan is het ook mooi geweest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De situatie is nu ook anders. Na vBommel was het een grote teringzooi binnen de club. Nu heeft Roger de club in een veel betere staat achtergelaten zowel intern als de selectie (nogmaals eeuwig dankbaar Roger).

Ik durf wel te wedden dat wij de komende 3 jaar kampioen gaan worden, het is tijd om het weer over te nemen van Ajax.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 May 2022, 10:49 De situatie is nu ook anders. Na vBommel was het een grote teringzooi binnen de club. Nu heeft Roger de club in een veel betere staat achtergelaten zowel intern als de selectie (nogmaals eeuwig dankbaar Roger).

Ik durf wel te wedden dat wij de komende 3 jaar kampioen gaan worden, het is tijd om het weer over te nemen van Ajax.
En wat voor fles whiskey stuur je dan mijn kant op als dat niet lukt? :tongue: uiteraard mag je ook andersom een fles verwachten als het wel zo gaat zijn!
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 13 May 2022, 08:43 Interessante speler! Ben wel benieuwd of dit de ideale plan B is als je bijvoorbeeld Luuk als plan a hebt.



Iemand zegt nu dit
Denk dat PSV altijd wel lijntjes uitgooit naar dit soort transfervrije spelers of de interesse lijst heeft staan
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 13 May 2022, 10:55
RIO wrote: 13 May 2022, 10:49 De situatie is nu ook anders. Na vBommel was het een grote teringzooi binnen de club. Nu heeft Roger de club in een veel betere staat achtergelaten zowel intern als de selectie (nogmaals eeuwig dankbaar Roger).

Ik durf wel te wedden dat wij de komende 3 jaar kampioen gaan worden, het is tijd om het weer over te nemen van Ajax.
En wat voor fles whiskey stuur je dan mijn kant op als dat niet lukt? :tongue: uiteraard mag je ook andersom een fles verwachten als het wel zo gaat zijn!
Dan denk jij dus van niet, maar wat denk jij dan?
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 13 May 2022, 09:03 Wijnaldum zou voor mij wel een droomaankoop zijn. Maar dan moet je ver gaan in salaris en in die categorie moet je dan keuzes maken (met Gotze ook nog aan boord). Bijv. Luuk, Gini én Witsel is wel teveel van het goede. Naast dat je minder "kapitaal op het veld" hebt staan.
Ik zou het geweldig vinden als Gotze vertrekt en 1-op-1 wordt vervangen door Gini. Gini kan echt nog wel wat jaartjes mee, is een leiderstype-aanjager, kent de club etc etc.
Als Luuk daarbij Zahavi 1-op-1 vervangt heb je toch een geweldige as staan?

Ik zou denken salaristechnisch haalbaar als de salarissen van Gotze en Zahavi echt zo hoog zijn als soms worden genoemd?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 13 May 2022, 10:55
RIO wrote: 13 May 2022, 10:49 De situatie is nu ook anders. Na vBommel was het een grote teringzooi binnen de club. Nu heeft Roger de club in een veel betere staat achtergelaten zowel intern als de selectie (nogmaals eeuwig dankbaar Roger).

Ik durf wel te wedden dat wij de komende 3 jaar kampioen gaan worden, het is tijd om het weer over te nemen van Ajax.
En wat voor fles whiskey stuur je dan mijn kant op als dat niet lukt? :tongue: uiteraard mag je ook andersom een fles verwachten als het wel zo gaat zijn!
https://i.gyazo.com/8e5e98fa1cf16e5514e ... 0b40fc.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked