Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 13 May 2022, 12:36
Ardbeg wrote: 13 May 2022, 12:31 Vindt je het echt helaas om zo'n matige tractor als Doekhi mis te lopen? Waarom dan?
En hou jij nu eindelijk op met ánderen de maad te nemen waar het d's, t's en/of dt's betreft? 😀
Je moet je bek houten. Tad was een dypfoud, lul :heart:
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 May 2022, 12:41
Balinho wrote: 13 May 2022, 12:36

En hou jij nu eindelijk op met ánderen de maad te nemen waar het d's, t's en/of dt's betreft? 😀
Je moet je bek houten. Tad was een dypfoud, lul :heart:
Je bent zelf een typfout, knurfd. :party:
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk kan het transferbudget wat opgevoerd worden na 23 augustus (laatste PO Champions League)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Wijnaldum had zo'n geweldig gevoel bij PSG... maar dit had iedereen aan zien komen normaal gesproken.

Wat mensen nog wel eens schijnen te vergeten is dat hij daar nog 2 jaar vast ligt en dus nog 20(!) miljoen aan salaris gaat vangen.
- PSG gaat geen speler verhuren die 10 miljoen kost zonder dat iemand zijn salaris over neemt
- Wijnaldum gaat geen nee zeggen tegen 20 miljoen om maar wat vaker te mogen spelen
- Er lijkt me geen overschot aan clubs die Wijnaldum dat salaris kunnen en willen betalen.

Dus waarom mensen denken dat Wijnaldum interessant is voor Feyenoord Ajax of PSV snap ik niet en die hebben echt wat afslagen gemist.
Last edited by 11 Tinus on 13 May 2022, 12:48, edited 1 time in total.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 13 May 2022, 12:45 Wijnaldum had zo'n geweldig gevoel bij PSG... maar dit had iedereen aan zien komen normaal gesproken.

Wat mensen nog wel eens schijnen te vergeten is dat hij daar nog 2 jaar vast ligt en dus nog 20(!) miljoen aan salaris gaat vangen.
- PSG gaat geen speler verhuren die 10 miljoen kost zonder dat iemand zijn salaris over neemt
- Wijnaldum gaat geen nee zeggen tegen 20 miljoen om maar wat vaker te mogen spelen
- Er lijkt me geen overschot aan clubs die Wijnaldum dat salaris kunnen en willen betalen.

Dus waarom mensen denken dat Wijnaldum interessant is voor Feyenoord Ajax of PSV die hebben echt wat afslagen gemist.
Hij is niet te halen inderdaad. Ja, misschien door een Newcastle met die nieuwe Dagobert Duck eigenaar.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stel Wijnaldum mag transfervrij weg bij PSG, contract 3 jaar a 3 miljoen, plus 4 miljoen tekengeld ,dan is dat verschil met 2 x 9 miljoen niet zo groot meer. Verder volgt Gini zijn gevoel, maar wij zullen zien.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verder zit Wijnaldum niet bij de selectie van Oranje, dus dat heeft misschien ook invloed.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dutch Cowboy wrote: 13 May 2022, 13:06 Verder zit Wijnaldum niet bij de selectie van Oranje, dus dat heeft misschien ook invloed.
Zag ik ook inderdaad, wat ik dan wel weer raar vindt is om dan een spits als Janssen erbij te halen en niet een middenvelder zoals Veerman.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dutch Cowboy wrote: 13 May 2022, 13:06 Verder zit Wijnaldum niet bij de selectie van Oranje, dus dat heeft misschien ook invloed.
Dit kan enorm bepalend voor zijn keuze zijn. Bij PSV speelt hij sowieso.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit komt hard binnen bij Gini, die was er al ondersteboven van dat hij niet meer basis stond.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 13 May 2022, 12:45 Wijnaldum had zo'n geweldig gevoel bij PSG... maar dit had iedereen aan zien komen normaal gesproken.

Wat mensen nog wel eens schijnen te vergeten is dat hij daar nog 2 jaar vast ligt en dus nog 20(!) miljoen aan salaris gaat vangen.
- PSG gaat geen speler verhuren die 10 miljoen kost zonder dat iemand zijn salaris over neemt
- Wijnaldum gaat geen nee zeggen tegen 20 miljoen om maar wat vaker te mogen spelen
- Er lijkt me geen overschot aan clubs die Wijnaldum dat salaris kunnen en willen betalen.

Dus waarom mensen denken dat Wijnaldum interessant is voor Feyenoord Ajax of PSV snap ik niet en die hebben echt wat afslagen gemist.
Wat moet Wijnaldum met 20 miljoen aan salaris wat hij met zeg 5 miljoen over 2 jaar niet kan? Je bent een beetje teveel gefocust op geld. Als Wijnaldum niet happy is bij PSG, dan levert hij met alle plezier van de wereld geld in om ergens te kunnen spelen waar hij wel gelukkig is. En dat zou best hier kunnen zijn. Kan hij over een paar jaar altijd nog naar de VS om daar extra te cashen als hij zou willen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad, we hebben het niet over een Ryan Babel of zo he waar bij iedere keuze geld op 1 staat.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

PSG heeft de touwtjes nog in handen. Contract to 2024 dus gaat echt nog wel een flinke transfersom bijkomen, teveel voor ons.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Ze hebben 'm transfervrij gehaald. Die gaan niet moeilijk doen denk ik. Zijn als blij als die weg is vanwege zijn salaris.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zie Newcastle Gini wel terughalen. Die sjeiks regelen dat onderling wel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Garnala wrote: 13 May 2022, 13:10
Dutch Cowboy wrote: 13 May 2022, 13:06 Verder zit Wijnaldum niet bij de selectie van Oranje, dus dat heeft misschien ook invloed.
Zag ik ook inderdaad, wat ik dan wel weer raar vindt is om dan een spits als Janssen erbij te halen en niet een middenvelder zoals Veerman.
Veerman mag van mij nog wat groeien en constanter worden. Hij komt er vanzelf bij

Over Janssen heb ik geen mening, volg zijn carrière niet
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Veerman is juist een speler die je er nu bijhaalt inderdaad. Achja kan die zich lekker focussen op PSV.
Wijnaldum kan natuurlijk kiezen voor een Newcastle maar hoe zeker is hij daar van een basisplek?
In Nederland weet je als je bij PSV speelt met het niveau van Wijnaldum dat je altijd meegaat naar het WK. Altijd.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Veerman-Wijnaldum-Timber. Geheel nederlands middenveld. Ook lache.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dutch Cowboy wrote: 13 May 2022, 12:55 Stel Wijnaldum mag transfervrij weg bij PSG, contract 3 jaar a 3 miljoen, plus 4 miljoen tekengeld ,dan is dat verschil met 2 x 9 miljoen niet zo groot meer. Verder volgt Gini zijn gevoel, maar wij zullen zien.
Ja joh. In 3 jaar tijd 13 miljoen afschrijven naar nul. Zullen we dat niet doen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Was eerder deze week toch ook al in het geruchtencircuit?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Mijn gevoel zegt me dat Wijnaldum terughalen een dure teleurstelling wordt. Is jarenlang uitgeknepen door gigantisch veel meters te maken.
ToniCasal
Ballenjongen
Posts: 16
Joined: 04 Nov 2020, 16:52
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 13 May 2022, 14:46 Veerman-Wijnaldum-Timber. Geheel nederlands middenveld. Ook lache.
Gezien de speelstijl onze toekomstige hoofdcoach zie ik dit niet zo zitten, spelen voornamelijk met 2 ''defensieve'' controleurs met daar voor een 10.
Combinatie Veerman (LDM) - Wijnaldum (RDM) zie ik dan zeker zitten met een echt 10, Gotze zal perfect zijn maar Angelo Fulgini (afgelopen winter in beeld) zal naar mijn inzien goed functioneren op 10.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 14:47
Dutch Cowboy wrote: 13 May 2022, 12:55 Stel Wijnaldum mag transfervrij weg bij PSG, contract 3 jaar a 3 miljoen, plus 4 miljoen tekengeld ,dan is dat verschil met 2 x 9 miljoen niet zo groot meer. Verder volgt Gini zijn gevoel, maar wij zullen zien.
Ja joh. In 3 jaar tijd 13 miljoen afschrijven naar nul. Zullen we dat niet doen?
Wat heeft een salarispost met afschrijvingen te maken? We halen hem dan tenslotte transfervrij binnen dus afschrijven is dan niet van toepassing.

Ik zie overigens niet zoveel verschil met de Zahavi-constructie. Die was redelijk vergelijkbaar, ook qua bedragen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 13 May 2022, 14:55 Mijn gevoel zegt me dat Wijnaldum terughalen een dure teleurstelling wordt. Is jarenlang uitgeknepen door gigantisch veel meters te maken.
Ik vind dit een vreemde stelling. Omdat hij veel meters heeft gemaakt zou hij eerder op zijn?
Ik denk dat dit afhangt van het type speler en zijn fysiek.
Wijnaldum heeft een geweldige fysiek en kan dat waarschijnlijk nog lang volhouden.
Weinig blessures (graadmeter) en erg professioneel, zorgt goed voor zichzelf.
Ik zou me daar geen zorgen over maken.
Locked