Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 13 May 2022, 15:06 Wat heeft een salarispost met afschrijvingen te maken? We halen hem dan tenslotte transfervrij binnen dus afschrijven is dan niet van toepassing.
Niets. Klopt.

Transfervrij? Gini? Huh? In welk parallel universum gaat dat gebeuren?
Chucky wrote: 13 May 2022, 15:06 Ik zie overigens niet zoveel verschil met de Zahavi-constructie. Die was redelijk vergelijkbaar, ook qua bedragen.
Nee. Die zat op 1 miljoen salaris en daarnaast 4 miljoen tekengeld voor 2 jaar. Ik vind dat nog steeds een fors verschil. Scheelt een jaar verplichtingen en omgerekend ruim een miljoen per jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Was er onlangs een insider of dergelijke die aangaf dat het niet zo heel goed ging met de gezondheid van zijn oma en dat Gini daarom wellicht graag terug wil naar NL? Hoe dan ook, Gini terug naar PSV gaat alleen lukken als hij zelf en niemand anders er druk op zet en bewust die keuze wil maken. Dan moet je hopen dat A. PSG mee wil werken en B. Gini moet dus accepteren dat hij fors moet inleveren. Kans lijkt me klein maar proberen moet je het natuurlijk altijd. Hij is nu wel op een leeftijd dat het nu of nooit is. Eerst nog 2 jaar bijv. Serie A en hij hoeft niet meer terug te komen. Dit is wel HET moment.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is vooral een keuze die hijzelf moet maken, lijkt me. Ik denk namelijk dat je er met PSG wel uit gaat komen, die zijn dat salaris ook liever kwijt en dat hoeft echt niet tegen een transfersom van 15, 20 miljoen te zijn. Het is vooral aan Wijnaldum om dan te bepalen of hij liever naar een topcompetitie gaat om het daar nog eens te proberen, of dat hij nog een paar jaar in Nederland wil voetballen. Hier speelt hij ook gewoon om de prijzen, speelt hij ook gewoon Europees en wordt hij ook enorm gewaardeerd. En als hij later alsnog eens flink wil cashen, dan is een transfer naar de VS of wat dan ook niet onmogelijk.

Hetzelfde geldt eigenlijk een beetje voor Luuk de Jong.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Guy Serge Yameogo is PSV gaan volgen op Instagram. Jonge centrale verdediger uit Ivoorkust en door Samsunspor uitgeleend aan Westerlo maar speelt daar weinig. Denk dat het geen transferjosti gaat zijn maar wilde jullie het toch laten weten ;-)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dus we kunnen weer zien wie de nieuwe volgers van PSV zijn?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403857

Dit is ook wel weer een optie om een x aantal miljoen bij te schrijven. Als hij voor 45 miljoen naar een betere club gaat dan krijgt PSV volgens mij alweer richting de 2 miljoen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij 1,25
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nou Bergwijn erbij en dan is het toch nog 2 miljoen samen :)
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Nog een geruchtje:


Centrale middenvelder, 19 jaar en net contract verlengd.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 13 May 2022, 16:50 Nog een geruchtje:


Centrale middenvelder, 19 jaar en net contract verlengd.
[mention]Ykhim[/mention] , bekend mee?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Min-jae Kim, ofwel "het Koreaans monster", is dat nog iets voor PSV? Werden we toen aan gelinkt en zit nu bij Fener. Marktwaarde momenteel 11 mln. Misschien wat aan de dure kant voor PSV.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.telegraaf.nl/sport/17446031 ... elevoetbal
Onderaan meldt De Telegraaf ook de interesse van PSV in Openda
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ja. Werd 2 weken geleden benoemd door De Gelderlander meen ik
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 May 2022, 17:08@Ykhim , bekend mee?
Absoluut. Is ook een van de namen waar ik eerder op doelde en waar PSV daadwerkelijk serieus in geïnteresseerd is. Ik weet niet hoe ik hem als voetballer het beste kan beschrijven. Het is een hele verfijnde middenvelder die vooral wil aanvallen, krijgt bij Racing daarom ook veel vrijheid. Heerlijke techniek, een uitstekend (afstands)schot en een bak aan spelinzicht gekoppeld aan fysieke inhoud. Een middenveld met hem, Veerman en Sangaré zou geweldig zijn. Hij zou die twee prima kunnen ondersteunen, maar brengt met zijn aanvalsdrang ook nog wat extra's.

Hij staat zelf open voor PSV, maar de transfersom is een serieus issue. Het gaat naar mijn weten niet om de eerder genoemde 25 miljoen, maar met minder dan 15 gaat zijn club geen genoegen nemen. Daar kan best een creatieve oplossing voor gevonden worden, maar ik vraag me af of PSV bereid is om zo ver te gaan als, bijvoorbeeld, Sangaré blijft. Dan is zo'n investering niet direct nodig. Bovendien is de concurrentie pittig, met name vanuit de Engelse subtop. Maar goed: dit is wel een transfer die al een tijdje achter de schermen besproken wordt en niet zomaar een willekeurige naam.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je de kans hebt om Gini terug te halen is dat natuurlijk een no-brainer. Beste Nlse middenvelder van de afgelopen 10 jaar. Ik acht de kans alleen klein en vermoed dat hij het liefst met een succes zijn buitenlands avontuur wil eindigen. Tenzij het verhaal over zijn oma klopt natuurlijk.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 14 May 2022, 03:04
Ardbeg wrote: 13 May 2022, 17:08@Ykhim , bekend mee?
Absoluut. Is ook een van de namen waar ik eerder op doelde en waar PSV daadwerkelijk serieus in geïnteresseerd is. Ik weet niet hoe ik hem als voetballer het beste kan beschrijven. Het is een hele verfijnde middenvelder die vooral wil aanvallen, krijgt bij Racing daarom ook veel vrijheid. Heerlijke techniek, een uitstekend (afstands)schot en een bak aan spelinzicht gekoppeld aan fysieke inhoud. Een middenveld met hem, Veerman en Sangaré zou geweldig zijn. Hij zou die twee prima kunnen ondersteunen, maar brengt met zijn aanvalsdrang ook nog wat extra's.

Hij staat zelf open voor PSV, maar de transfersom is een serieus issue. Het gaat naar mijn weten niet om de eerder genoemde 25 miljoen, maar met minder dan 15 gaat zijn club geen genoegen nemen. Daar kan best een creatieve oplossing voor gevonden worden, maar ik vraag me af of PSV bereid is om zo ver te gaan als, bijvoorbeeld, Sangaré blijft. Dan is zo'n investering niet direct nodig. Bovendien is de concurrentie pittig, met name vanuit de Engelse subtop. Maar goed: dit is wel een transfer die al een tijdje achter de schermen besproken wordt en niet zomaar een willekeurige naam.
En hij kan nog goed tennissen ook! Oh nee, dat is een andere. :)

Hier wat beelden; ik vind het niet echt spectaculair om eerlijk te zijn, in ieder geval niet beelden waarbij je gelijk denkt: deze jongen is de 20 miljoen wel waard. Maar goed, zo was dat ook met Pereiro en dat vond ik een van de leukste spelers van de laatste 10 jaar.

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 14 May 2022, 05:48 Maar goed, zo was dat ook met Pereiro en dat vond ik een van de leukste spelers van de laatste 10 jaar.
Dat vond ik 1 van de grootste sofs de afgelopen 10 jaar. Daar had zo enorm veel meer in gezeten.... Het boeide hem alleen nooit of hij wel of niet speelde. Vond alles best en knokte er niet voor. Zo enorm jammer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403764

Feyenoord mag hem hebben van mij
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ze denken ons terug te pakken nav Joey. Laat ze maar even. ;)
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad, verstandige teksten voor zo'n jong gastje. Beter dan al die jonge spelers die veel te snel denken (te) goed te zijn.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 14 May 2022, 13:24 Realistische jongen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... raten.html
Wat een verschil met Wijndal, die zichzelf vorig seizoen de beste back vond in NL. Deze instelling heb ik liever binnen de club 👌🏻
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Wilde net zeggen: Owen, are you watching? ;)
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 18:15 Min-jae Kim, ofwel "het Koreaans monster", is dat nog iets voor PSV? Werden we toen aan gelinkt en zit nu bij Fener. Marktwaarde momenteel 11 mln. Misschien wat aan de dure kant voor PSV.
Heeft een release clause van 23 miljoen euro in zijn contract. Wil je hem hebben zal je die moeten afkopen. Fener heeft geen intentie om hem voor minder kwijt te raken. dus dat gaat hem niet meer worden. enorm zonde dat we die jongen niet hebben kunnen ophalen. voor een paar miljoen gegaan. Helemaal als we nu spelen met Guti als CV.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Locked