Aangezien Ruud met de punt naar achter gaat spelen lijkt me Charles Aránguiz wel een ‘Guardado ‘ achtige aankoop. Wat vinden jullie? Nog een 1 jarig contract bij Leverkussen
Menno1 wrote: ↑14 May 2022, 05:48
Maar goed, zo was dat ook met Pereiro en dat vond ik een van de leukste spelers van de laatste 10 jaar.
Dat vond ik 1 van de grootste sofs de afgelopen 10 jaar. Daar had zo enorm veel meer in gezeten.... Het boeide hem alleen nooit of hij wel of niet speelde. Vond alles best en knokte er niet voor. Zo enorm jammer.
De vader van Ahmedhodzic heeft (in de pers) aangegeven dat hij niet meer gaat spelen voor Malmo, maar wel vertrekt bij Bordeaux (hij was verhuurd door Malmo aan Bordeaux)
Ben heel benieuwd of PSV nu instapt. Supporters van Bordeaux hopen dat hij volgend seizoen blijft.
Rikkert1234 wrote: ↑14 May 2022, 22:19
Giakoumakes geeindigd als topscorer van Schotland
En die speelde niet eens echt veel daar. Hij scoorde elke 66 minuten een goal. Knap hoor. Dan ben je geen eendagsvlieg. Maarja voor dit topic niet interessant.
18 jaar... Zal wel via dat partnerfonds komen en dus juist wel voor jong PSV met wellicht de hoop en verwachting dat hij snel kan aansluiten bij de A selectie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Juancho wrote: ↑15 May 2022, 22:41
18 jaar... Zal wel via dat partnerfonds komen en dus juist wel voor jong PSV met wellicht de hoop en verwachting dat hij snel kan aansluiten bij de A selectie.
"De jeugdinternational zou zeker enkele miljoenen moeten kosten en komt dan niet voor Jong PSV, maar voor de A-ploeg van PSV"
Volgens Elfrink..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell