Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 10:10 Spelers halen voor de bank, ik kan dat niet zo goed begrijpen. We hebben directe versterkingen nodig en daarachter spelers die kunnen zorgen voor flinke concurrentie en ook zo de basis in kunnen op basis van kwaliteit. Dat dat een speler is die misschien nog wat moet leren is prima. Maar Brenet als basisspeler, dat is voor mij altijd de vraag als je een speler haalt, is echt absoluut een dikke fail. Daar zit toch helemaal geen toekomst in. Gewoon een leuke speler voor niveau Twente.
Stel je kan Mwene voor een paar miljoen weg doen, Sambo verhuren en Brenet terughalen voor de bank als vervanger van Mwene, dan ga je er niet op achteruit en heb je wel een paar miljoen in je zak. Die dan weer in de basis gestoken kan worden, terwijl Sambo zijn ervaring op kan doen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 May 2022, 10:13
Juancho wrote: 17 May 2022, 10:10 Spelers halen voor de bank, ik kan dat niet zo goed begrijpen. We hebben directe versterkingen nodig en daarachter spelers die kunnen zorgen voor flinke concurrentie en ook zo de basis in kunnen op basis van kwaliteit. Dat dat een speler is die misschien nog wat moet leren is prima. Maar Brenet als basisspeler, dat is voor mij altijd de vraag als je een speler haalt, is echt absoluut een dikke fail. Daar zit toch helemaal geen toekomst in. Gewoon een leuke speler voor niveau Twente.
Stel je kan Mwene voor een paar miljoen weg doen, Sambo verhuren en Brenet terughalen voor de bank als vervanger van Mwene, dan ga je er niet op achteruit en heb je wel een paar miljoen in je zak. Die dan weer in de basis gestoken kan worden, terwijl Sambo zijn ervaring op kan doen.
En wat als die nieuwe RB, die nog steeds moet komen, uitvalt? Dan ga je dus met Brenet de basis in. Ik vind hem daarvoor sowieso ongeschikt en zie hem dat niveau ook niet halen. Ik snap best dat je niet 22 gelijkwaardige spelers kunt halen maar dan zie ik liever een backup die nog veel potentie heeft om door te groeien. Brenet is in mijn ogen absoluut niet zo'n speler. Maargoed het zal wel weer zo'n o zo handige multifunctionele speler zijn....
Last edited by Juancho on 17 May 2022, 10:15, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als vervanger van Mwene prima, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een club voor Mwene gaat komen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 17 May 2022, 10:11 Als we Max voor paar miljoen kunnen verkopen denk ik wel dat we met Brenet er niet veel op achter uit gaan.
Zo goed is Brenet nu ook weer niet en zo slecht is Max nu ook weer niet. Of je moet financiële verbetering bedoelen qua transferinkomsten.
Eens dat als we een bod krijgen van 8mln+ we Max moeten laten gaan maar ik heb ook wel vertrouwen erin dat hij zijn niveau weer oppakt van de eerste maanden.

Brenet zie ik met de huidige selectie niet zitten. Als Max gaat is hij niet goed genoeg als vervanger en blijft Max zit hij Oppegard in de weg. Daarnaast heb je (nu nog) Mwene en Mauro als bach-up voor LB.
One can only hope
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:15
Rikkert1234 wrote: 17 May 2022, 10:11 Als we Max voor paar miljoen kunnen verkopen denk ik wel dat we met Brenet er niet veel op achter uit gaan.
Zo goed is Brenet nu ook weer niet en zo slecht is Max nu ook weer niet. Of je moet financiële verbetering bedoelen qua transferinkomsten.
Eens dat als we een bod krijgen van 8mln+ we Max moeten laten gaan maar ik heb ook wel vertrouwen erin dat hij zijn niveau weer oppakt van de eerste maanden.

Brenet zie ik met de huidige selectie niet zitten. Als Max gaat is hij niet goed genoeg als vervanger en blijft Max zit hij Oppegard in de weg. Daarnaast heb je (nu nog) Mwene en Mauro als bach-up voor LB.
Als je Max kan verkopen moet je van dat geld gewoon een RB halen idd. Mauro linksback, nieuwe RB, Mwene als back-up RB/LB, Oppegard daarachter voor LB en Sambo voor RB. Tenzij je een kwalitatief betere LB dan RB kan halen want dan heeft Mauro laten zien ook prima RB te kunnen.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Brenet een prima back up is kent de club ook en heeft borden vol ervaring ik zeg doen.
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Is dit de eerste oude bekende uit de koker van Marcel?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Brenet RB en Mauro LB. Mwene en Oppegard back ups. Max verkopen. Prima. Dijk van een LCV erbij en GK. verdediging is beter dan wat we nu hebben.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 10:17
d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:15

Zo goed is Brenet nu ook weer niet en zo slecht is Max nu ook weer niet. Of je moet financiële verbetering bedoelen qua transferinkomsten.
Eens dat als we een bod krijgen van 8mln+ we Max moeten laten gaan maar ik heb ook wel vertrouwen erin dat hij zijn niveau weer oppakt van de eerste maanden.

Brenet zie ik met de huidige selectie niet zitten. Als Max gaat is hij niet goed genoeg als vervanger en blijft Max zit hij Oppegard in de weg. Daarnaast heb je (nu nog) Mwene en Mauro als bach-up voor LB.
Als je Max kan verkopen moet je van dat geld gewoon een RB halen idd. Mauro linksback, nieuwe RB, Mwene als back-up RB/LB, Oppegard daarachter voor LB en Sambo voor RB. Tenzij je een kwalitatief betere LB dan RB kan halen want dan heeft Mauro laten zien ook prima RB te kunnen.
Precies en evt. kan je nog een groot talent halen uit het partnerfonds die wellicht ook nog kan aanhaken. Maar een speler als Brenet, echt serieus... als de Jong en Brands daar mee gaan aankomen... :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:15
Rikkert1234 wrote: 17 May 2022, 10:11 Als we Max voor paar miljoen kunnen verkopen denk ik wel dat we met Brenet er niet veel op achter uit gaan.
Zo goed is Brenet nu ook weer niet en zo slecht is Max nu ook weer niet. Of je moet financiële verbetering bedoelen qua transferinkomsten.
Eens dat als we een bod krijgen van 8mln+ we Max moeten laten gaan maar ik heb ook wel vertrouwen erin dat hij zijn niveau weer oppakt van de eerste maanden.

Brenet zie ik met de huidige selectie niet zitten. Als Max gaat is hij niet goed genoeg als vervanger en blijft Max zit hij Oppegard in de weg. Daarnaast heb je (nu nog) Mwene en Mauro als bach-up voor LB.
Ik denk dat die Max niet meer terug komt maar hoop voor hem van wel. Als je Max voor 6 miljoen van de hand kan doen en Brenet er gratis van haalt heb kun je die 6 miljoen in nieuwe goede rechtsback stoppen. Heb je Mauro, nieuwe rechtsback, Mwene, Brenet en Oppergard en Sambo voor 2 posities. Dat is helemaal prima.

Edit: Eigenlijk precies wat [mention]Sensation[/mention] ook typte😂
Last edited by Rikkert1234 on 17 May 2022, 10:19, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 17 May 2022, 10:18 Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Tis geen grap voor jou helaas.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 17 May 2022, 10:18 Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan om dit forum op hol te krijgen. Eerst Cillessen, toen aanhouden Mvogo, nu Brenet. What's next? Labyad als vervanger Götze?
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 10:19
ruuddevil wrote: 17 May 2022, 10:18 Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan om dit forum op hol te krijgen. Eerst Cillessen, toen aanhouden Mvogo, nu Brenet. What's next? Labyad als vervanger Götze?
Narsingh als opvolger van Cody.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 10:19
ruuddevil wrote: 17 May 2022, 10:18 Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan om dit forum op hol te krijgen. Eerst Cillessen, toen aanhouden Mvogo, nu Brenet. What's next? Labyad als vervanger Götze?
Daar is weinig voor nodig. Daarvoor hoef je alleen maar te zeggen dat je vindt dat Schmidt en/of De Jong het niet eens zo heel slecht gedaan hebben.
PSVSupp1913
Ballenjongen
Posts: 9
Joined: 16 May 2022, 09:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 10:19
ruuddevil wrote: 17 May 2022, 10:18 Hahaha Brenet. Goede grap van Elfrink.
Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan om dit forum op hol te krijgen. Eerst Cillessen, toen aanhouden Mvogo, nu Brenet. What's next? Labyad als vervanger Götze?
Abel Tamata schijnt zijn schoenen weer uit de wilgen te hebben gehaald.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Jozefzoon als vervanger van Madueke
One can only hope
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joosth wrote: 17 May 2022, 10:22 Narsingh als opvolger van Cody.

https://c.tenor.com/csb2e86unZcAAAAM/ar ... no-god.gif
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:23
Sensation wrote: 17 May 2022, 10:19

Hij is aan het kijken hoe ver hij kan gaan om dit forum op hol te krijgen. Eerst Cillessen, toen aanhouden Mvogo, nu Brenet. What's next? Labyad als vervanger Götze?
Daar is weinig voor nodig. Daarvoor hoef je alleen maar te zeggen dat je vindt dat Schmidt en/of De Jong het niet eens zo heel slecht gedaan hebben.
Echt zoveel gefrustreerde lui hier. De mens Schmidt paste gewoon perfect bij dit PSV en ja van mij krijgt ie net aan een ruim voldoende, had ook liever kampioen geworden maar we kwamen van heel ver, teveel achterstand op Ajax. Ik denk dat Ruud de vruchten gaat plukken van het werk van Schmidt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou Xavi Simons niet een heel interessante optie zijn?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Geel voor de Sjoof!

d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 May 2022, 10:33 Zou Xavi Simons niet een heel interessante optie zijn?
Op basis van bewezen resultaten of talent omgezet in prestaties, of op basis van de clubs waarvoor hij (in de jeugd) heeft gespeeld, publiciteit/hype om hem heen en volgers op social media?
One can only hope
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Het is weer de tijd van de maand voor sommigen hier...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:35
Eindhovenvoetbal wrote: 17 May 2022, 10:33 Zou Xavi Simons niet een heel interessante optie zijn?
Op basis van bewezen resultaten of talent omgezet in prestaties, of op basis van de clubs waarvoor hij (in de jeugd) heeft gespeeld, publiciteit/hype om hem heen en volgers op social media?
Wat hij kost versus wat hij nu kan leveren van PSV: Dat is niet in balans. Je betaalt voor zijn potentie, niet voor wat hij nu levert. Da's de moeite niet waard en zeer wss niet haalbaar
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Joshua Brenet, mijn god. Wie is de volgende? Had gehoopt dat we er vooruit zouden gaan met Brands, maar met dit soort spelers ga je het niet redden.
Locked