Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 17 May 2022, 10:10 Ok ik had Josje Brenet ook opgevangen 2 dagen terug.
En je hebt het niet met ons gedeeld in de veronderstelling dat het een grap was?
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:41
d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:35

Op basis van bewezen resultaten of talent omgezet in prestaties, of op basis van de clubs waarvoor hij (in de jeugd) heeft gespeeld, publiciteit/hype om hem heen en volgers op social media?
Wat hij kost versus wat hij nu kan leveren van PSV: Dat is niet in balans. Je betaalt voor zijn potentie, niet voor wat hij nu levert. Da's de moeite niet waard en zeer wss niet haalbaar.
Transfervrij deze jongen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het management van Brenet heeft via Elfrink door laten schemeren dat Feyenoord concreet is omdat Joske liever naar PSV wil. Beetje PSV onder druk zetten om snel te handelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heel het forum weer over de flos. Voor op de bank ter vervanging van Mwene is het gewoon hartstikke prima. Die komt natuurlijk nooit voor de basis. Conclusies over Brands worden alweer gemaakt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het niveau gaat gewoon omhoog met Brenet hoor. Die is beter dan Max en Mwene.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat maar komen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Ach ja, het kampioenschap 'Jumping to conclusions' is weer van start 8)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:48 Heel het forum weer over de flos. Voor op de bank ter vervanging van Mwene is het gewoon hartstikke prima. Die komt natuurlijk nooit voor de basis. Conclusies over Brands worden alweer gemaakt.
Mogen mensen ook nog een eigen mening hebben over een nieuwe speler of moeten we allemaal braaf het eens zijn met jou? Mijn hemel zeg. Ik vind het namelijk helemaal niet gewoon hartstikke prima. By far niet. Omdat het gewoon een hele middelmatige speler is die PSV niet verder gaat helpen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 10:50
Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:48 Heel het forum weer over de flos. Voor op de bank ter vervanging van Mwene is het gewoon hartstikke prima. Die komt natuurlijk nooit voor de basis. Conclusies over Brands worden alweer gemaakt.
Mogen mensen ook nog een eigen mening hebben over een nieuwe speler of moeten we allemaal braaf het eens zijn met jou? Mijn hemel zeg.
Ik mag ook gewoon een mening over dingen hebben. Mag iedereen hier. Ik mag daar iets van vinden. Zoals iedereen hier. Volgens mij duik jij er zelf elke keer op als jij iets vindt van wat ik zeg. Ik mag gerust zeggen wat ik er van vind. Je doet zelf niets anders.
Last edited by Ardbeg on 17 May 2022, 10:58, edited 3 times in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Laatst nog een mooi interview gegeven bij PSV TV.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:51
Juancho wrote: 17 May 2022, 10:50

Mogen mensen ook nog een eigen mening hebben over een nieuwe speler of moeten we allemaal braaf het eens zijn met jou? Mijn hemel zeg.
Ik mag ook gewoon een mening over dingen hebben. Volgens mij duik jij er zelf elke keer op als jij iets vindt van wat ik zeg. Ik mag gerust zeggen wat ik er van vind. Je doet zelf niets anders.
Dat mag je zeker, maar dat kan je ook gewoon posten zonder andere fans belachelijk te maken of aan te geven dat Brands hierdoor gelijk aangevallen wordt of dat het hele forum op de flos gaat. Prima dat jij Brenet graag ziet komen, niks mis mee. Tis de wijze waarop je het weer denkt te moeten verpakken.
Last edited by Juancho on 17 May 2022, 10:56, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik krijg vooral het idee dat er echt iets niet goed zit met Mwene. Eerst al zo mysterieus over die blessure en nu dus ook zelfs al geruchten over een RB die hem zou kunnen vervangen. Hoe dan ook zou wat meer duidelijkheid rondom hem prettig zijn.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vraag me wel af waar Mwene dan heen zou gaan? Schreef bij zijn komst al dat ik Brenet ook wel geschikt vond voor die rol en dat ik het blessureverleden van Mwene een risico vond. Als we Mwene kunnen inruilen voor Brenet ben ik daar voorstander van. Hoewel ik Mwene kwalitatief ook goed genoeg vind als back-up, maar ik heb CL wedstrijden gezien waar Brenet de beste man op het veld was.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Brenet als vervanger van de RB Teze is toch niet zo erg? Je kunt niet zeggen dat ie het slecht heeft gedaan bij Twente en feitelijk is het een beetje hetzelfde profiel als Mwene vorig jaar. Zo goed als gratis, kan op beide flanken, geen geweldenaar, ervaren.... Maar als je het seizoen in gaat met Brenet en Mwene op rechts en Mauro verkoopt of op links nodig hebt omdat je Max hebt verkocht dan is het wel een dikke fail.

Mauro/Brenet/Mwene rechts en Max/Mauro/Oppegard/Mwene links vind ik zeer acceptabel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 10:55
Ardbeg wrote: 17 May 2022, 10:51

Ik mag ook gewoon een mening over dingen hebben. Volgens mij duik jij er zelf elke keer op als jij iets vindt van wat ik zeg. Ik mag gerust zeggen wat ik er van vind. Je doet zelf niets anders.
Dat mag je zeker, maar dat kan je ook gewoon posten zonder andere fans belachelijk te maken of aan te geven dat Brands hierdoor gelijk aangevallen wordt. Prima als jij brenet graag ziet komen, niks mis mee. Tis de wijze waarop je het weer denkt te moeten verpakken.
Ik zeg "forum over de flos". Als je dat al "fans belachelijk maken" vindt, prima maar dat is mijn insteek niet. Dan ben je echt spijkers op laag water aan het zoeken. Verder met betrekking tot "andere mensen vertellen wat ze wel en niet mogen zeggen". Iets met pot verwijt de ketel. Ik ben er wel klaar mee, op de negeer er mee.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Brenet is gewoon een dikke nee!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Wat ik wel bijzonder interessant vind is dat we namen zoals Gnonto, waar we eerder toch nog wel mee in verband gebracht werden, niet meer horen. Betekent dat dat het echt gewoon een wild gerucht was of blijft verdere interesse bij PSV heel goed binnenskamers?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Brenjet?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:11 Wat ik wel bijzonder interessant vind is dat we namen zoals Gnonto, waar we eerder toch nog wel mee in verband gebracht werden, niet meer horen. Betekent dat dat het echt gewoon een wild gerucht was of blijft verdere interesse bij PSV heel goed binnenskamers?
De namen van "onbekende" spelers komen niet zo snel naar buiten. Alle bekende namen komen naar buiten omdat VI/ED goed contact hebben met de zaakwaarnemers.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:14
DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:11 Wat ik wel bijzonder interessant vind is dat we namen zoals Gnonto, waar we eerder toch nog wel mee in verband gebracht werden, niet meer horen. Betekent dat dat het echt gewoon een wild gerucht was of blijft verdere interesse bij PSV heel goed binnenskamers?
De namen van "onbekende" spelers komen niet zo snel naar buiten. Alle bekende namen komen naar buiten omdat VI/ED goed contact hebben met de zaakwaarnemers.
Wat bedoel je precies met onbekende spelers? Bedoel je spelers die bij het grote publiek niet bekend zijn of waarvan geen weet is dat er eventueel interesse is?
User avatar
AlexdeTank
Jeugdspeler
Posts: 43
Joined: 27 Jan 2022, 11:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:11 Wat ik wel bijzonder interessant vind is dat we namen zoals Gnonto, waar we eerder toch nog wel mee in verband gebracht werden, niet meer horen. Betekent dat dat het echt gewoon een wild gerucht was of blijft verdere interesse bij PSV heel goed binnenskamers?
Wat betreft Gnonto hoop ik echt dat die komt, hopelijk geen wild gerucht en snel meer nieuws.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

[mention]AlexdeTank[/mention] Daar ben ik het zeker mee eens. Lijkt me een speler waar nog wel aan gewerkt moet worden maar met veel potentieel.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:15
Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:14
De namen van "onbekende" spelers komen niet zo snel naar buiten. Alle bekende namen komen naar buiten omdat VI/ED goed contact hebben met de zaakwaarnemers.
Wat bedoel je precies met onbekende spelers? Bedoel je spelers die bij het grote publiek niet bekend zijn of waarvan geen weet is dat er eventueel interesse is?
Dat eerste. Dat krijg je dan meestal via-via uit het land waar de speler speelt te horen. Zo'n Swedberg als voorbeeld, dat komt dan in Zweedse media en dan wordt het hier nieuws. Maar Elfrink/Timmer zullen niet de eerste zijn die het melden, want die weten daar niets van.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Brenet is alleen een optie als back-up, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik denk dat Mwene beter is, maar die is de afgelopen tijd alleen tijdens de huldiging gesignaleerd en dat er überhaupt een vervanger voor Mwene wordt genoemd is ook een teken aan de wand.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:19
DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:15

Wat bedoel je precies met onbekende spelers? Bedoel je spelers die bij het grote publiek niet bekend zijn of waarvan geen weet is dat er eventueel interesse is?
Dat eerste. Dat krijg je dan meestal via-via uit het land waar de speler speelt te horen. Zo'n Swedberg als voorbeeld, dat komt dan in Zweedse media en dan wordt het hier nieuws. Maar Elfrink/Timmer zullen niet de eerste zijn die het melden, want die weten daar niets van.
Ooh ja op die manier. Dat is een heldere uitleg. Vaak zitten daar ook hele interessante spelers tussen alleen voor ons is het zo moeilijk om te weten of het wat is. De statistieken van een Swedberg zijn bijvoorbeeld top. De filmpjes op Youtube zien er goed uit maar ik kan van Bruma ook een filmpje op zo'n manier editen dat het een geweldige buitenspeler lijkt. Wat dat betreft vind ik het altijd leuk om zulke onbekende spelers te onderzoeken maar het is ook lastig om er iets zinnigs over te zeggen haha.
Locked