Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 17 May 2022, 11:12 Brenjet?
Brenetniet
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Brenet is een grapje hoop ik. Niveau moet omhoog, niet omlaag. Wordt enthousiast van namen als Swedberg en Timber maar Brenet zou belachelijk zijn.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Belachelijk nog wel, hmm...
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 17 May 2022, 11:26 Brenet is een grapje hoop ik. Niveau moet omhoog, niet omlaag. Wordt enthousiast van namen als Swedberg en Timber maar Brenet zou belachelijk zijn.
Feyenoord wil Brenet ook, typische Feyenoord-aankoop, lekker daarheen laten gaan. Voor ons niet het gewenste niveau, ook niet als back-up, dan hou ik liever Mwene.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Locadia is na dit seizoen ook transfervrij.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 11:27
Joenepsv wrote: 17 May 2022, 11:26 Brenet is een grapje hoop ik. Niveau moet omhoog, niet omlaag. Wordt enthousiast van namen als Swedberg en Timber maar Brenet zou belachelijk zijn.
Feyenoord wil Brenet ook, typische Feyenoord-aankoop, lekker daarheen laten gaan. Voor ons niet het gewenste niveau, ook niet als back-up, dan hou ik liever Mwene.
Arnesen heeft Marcel en John ook veel geadviseerd. Arnesen heeft nu zijn eigen scouting opgetuigd bij Feyenoord nadat hij daar het oude scoutingsteam de deur had gewezen. Feyenoord heeft interesse in spelers als Brenet, Hendrix, Lammers, Van Ewijk, etc. We moeten ervoor gaan zorgen dat Feyenoord niet teveel op ons gaat lijken en vice versa in hun transferbeleid. Het is dat wij nog net wat meer te besteden hebben.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Als we de geluiden moeten geloven gaan er écht veel spelers weg en houden we weinig volwaardige backs over, waarbij ik persoonlijk Max niet goed genoeg vind en Mwene is met zijn mysterieuze blessure ook alles behalve een zekerheidje.

Spelers als Swedberg, Gnonto, Savio etc. zijn natuurlijk interessante namen om te horen. Maar een Brenet die transfervrij is, de club kent, op 2 posities uit de voeten kan en dit jaar weer heeft laten zien nog een prima speler te zijn kun je er prima bij hebben.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 17 May 2022, 11:23 Brenet is alleen een optie als back-up, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik denk dat Mwene beter is, maar die is de afgelopen tijd alleen tijdens de huldiging gesignaleerd en dat er überhaupt een vervanger voor Mwene wordt genoemd is ook een teken aan de wand.
Vind je niet dat de vraag altijd moet zijn: kan een speler langdurig in de basis staan bij PSV 1? We hebben gezien wat er met blessures moet gebeuren en wat voor impact dat heeft. Ik snap nogmaals prima dat je niet 22 gelijkwaardige spelers kunt halen maar zou het dan niet veel logischer zijn om naast die nieuwe top RB een talentvolle jongen te halen die wel de potentie en talent heeft om aan te haken bij PSV 1 maar nog even rustig kan wennen en regelmatig zijn minuten kan maken? Kortom, een speler met toekomst?

Met een speler als Brenet schiet je niks op. Te matig om langdurig in de basis te hebben en hij is ook geen talent meer die nog een mooie groei kan maken. Kortom een type speler waarvan we er al een paar hebben lopen en die eigenlijk weg moeten om juist stappen vooruit ga maken. En dan ga je een soortgelijke middelmatige speler zonder doorgroeimogelijkheden terughalen. Ik begrijp dat echt niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 11:37
Mick Jagger wrote: 17 May 2022, 11:23 Brenet is alleen een optie als back-up, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik denk dat Mwene beter is, maar die is de afgelopen tijd alleen tijdens de huldiging gesignaleerd en dat er überhaupt een vervanger voor Mwene wordt genoemd is ook een teken aan de wand.
Vind je niet dat de vraag altijd moet zijn: kan een speler langdurig in de basis staan bij PSV 1? We hebben gezien wat er met blessures moet gebeuren en wat voor impact dat heeft. Ik snap nogmaals prima dat je niet 22 gelijkwaardige spelers kunt halen maar zou het dan niet veel logischer zijn om naast die nieuwe top RB een talentvolle jongen te halen die wel de potentie en talent heeft om aan te haken bij PSV 1 maar nog even rustig kan wennen en regelmatig zijn minuten kan maken? Kortom, een speler met toekomst?

Met een speler als Brenet schiet je niks op. Te matig om langdurig in de basis te hebben en hij is ook geen talent meer die nog een mooie groei kan maken. Kortom een type speler waarvan we er al een paar hebben lopen en die eigenlijk weg moeten om juist stappen vooruit ga maken. En dan ga je een soortgelijke middelmatige speler zonder doorgroeimogelijkheden terughalen. Ik begrijp dat echt niet.
Ik snap je kijk hierop maar ik zit eigenlijk met twee gedachten.
1. Je geeft aan dat je een speler als back-up moet hebben die er langdurig kan staan. Daarbij geef je aan dat je in Brenet daarvoor niet de juiste speler voor je ziet. Dat kan, daar heb ik ook mijn twijfels over. Als alternatief geef je aan: talentvolle spelers als back-up. Maar spreekt elkaar dat niet tegen? Een talentvolle back-up zal er (enkele uitzonderingen daargelaten) ook niet voor een langere periode kunnen staan. Brenet heeft bewezen dat het tenminste een redelijke back is.
2. Een talentvolle rechtsback die nog stappen moet maken maar die wel goed genoeg is om er langdurig te staan, tenminste op basis van het vorige argument, is denk ik niet haalbaar voor de bank. Allereerst zal zo'n speler geen zin hebben om niet de eerste keus te zijn en daarnaast zijn zulke spelers denk ik ook te duur om in eerste instantie als 2e speler te halen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gisteren kwam het nieuws (via ED/VI) over Luckassen maar buiten. Dat PSV niet moeilijk doet bij een transfer. Moeten jullie raden wie dezelfde zaakwaarnemer als Luckassen heeft? Juist ja, Joske Brenet. Dus we hebben nu:
Drommel - Van Ewijk
Delanghe - Van Crombrugge
Luckassen - Brenet
Who's next?
Gakpo heeft dezelfde zaakwaarnemer als Cillessen trouwens. Dus zal zo ook wel in dat rijtje horen.
Last edited by Standbeeld on 17 May 2022, 11:48, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik sta PUUR als backup niet mega negatief tegenover Brenet. Ik zie ook liever een aanstormend talent achter een sterke basisspeler. Iemand naar de nieuwe vaste basisspeler kan toegroeien. Helaas is dat niet altijd een mogelijk scenario, dus snap ik wel dat PSV in ieder geval naar opties kijkt, om iig iemand te hebben om op terug te vallen. Het ideale scenario? Nee, dat zeker niet. Wel iemand die weet hoe het is om plots basisspeler te zijn, CL heeft gespeeld en dat zeker niet onverdienstelijk (tegen oa Atletico) deed.
Last edited by Ardbeg on 17 May 2022, 11:48, edited 2 times in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:42
Juancho wrote: 17 May 2022, 11:37

Vind je niet dat de vraag altijd moet zijn: kan een speler langdurig in de basis staan bij PSV 1? We hebben gezien wat er met blessures moet gebeuren en wat voor impact dat heeft. Ik snap nogmaals prima dat je niet 22 gelijkwaardige spelers kunt halen maar zou het dan niet veel logischer zijn om naast die nieuwe top RB een talentvolle jongen te halen die wel de potentie en talent heeft om aan te haken bij PSV 1 maar nog even rustig kan wennen en regelmatig zijn minuten kan maken? Kortom, een speler met toekomst?

Met een speler als Brenet schiet je niks op. Te matig om langdurig in de basis te hebben en hij is ook geen talent meer die nog een mooie groei kan maken. Kortom een type speler waarvan we er al een paar hebben lopen en die eigenlijk weg moeten om juist stappen vooruit ga maken. En dan ga je een soortgelijke middelmatige speler zonder doorgroeimogelijkheden terughalen. Ik begrijp dat echt niet.
Ik snap je kijk hierop maar ik zit eigenlijk met twee gedachten.
1. Je geeft aan dat je een speler als back-up moet hebben die er langdurig kan staan. Daarbij geef je aan dat je in Brenet daarvoor niet de juiste speler voor je ziet. Dat kan, daar heb ik ook mijn twijfels over. Als alternatief geef je aan: talentvolle spelers als back-up. Maar spreekt elkaar dat niet tegen? Een talentvolle back-up zal er (enkele uitzonderingen daargelaten) ook niet voor een langere periode kunnen staan. Brenet heeft bewezen dat het tenminste een redelijke back is.
2. Een talentvolle rechtsback die nog stappen moet maken maar die wel goed genoeg is om er langdurig te staan, tenminste op basis van het vorige argument, is denk ik niet haalbaar voor de bank. Allereerst zal zo'n speler geen zin hebben om niet de eerste keus te zijn en daarnaast zijn zulke spelers denk ik ook te duur om in eerste instantie als 2e speler te halen.
Je zal als PSV niet snel 22 gelijkwaardige spelers kunnen hebben. Dus idd, een backup kan soms een gok zijn. Mijn punt is dat je dan veel beter als club een vervanger kan opstellen die iig het talent en potentie heeft om mooie stappen te maken, misschien wat eerder dan gepland door blesuures, maar dus wel een speler met toekomst. Brenet kennen we allemaal, die gaat niet meer beter worden en een seizoen op een lager niveau (of nog lager, het is maar hoe je Twente inschat en in Duitsland is hij gewoon mislukt) doet daar echt niks aan af.

Ik zie dan dus liever een speler als Arias, hoe hij hier ooit kwam. Jong, talentvol maar moest nog wel veel leren. Maar wel een speler met toekomst. Brenet heeft dat allemaal niet, los van het feit dat ik hem als backup ook te matig vind.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 11:47 Ik sta PUUR als backup niet mega negatief tegenover Brenet. Ik zie ook liever een aanstormend talent achter een sterke basisspeler. Iemand naar de nieuwe vaste basisspeler kan toegroeien. Helaas is dat niet altijd een mogelijk scenario, dus snap ik wel dat PSV in ieder geval naar opties kijkt, om iig iemand te hebben om op terug te vallen. Het ideale scenario? Nee, dat zeker niet. Wel iemand die weet hoe het is om plots basisspeler te zijn, CL heeft gespeeld en dat zeker niet onverdienstelijk (tegen oa Atletico) deed.
Eens. En hij is beter dan Max en minder vaak geblesseerd dan Mwene. Dus in de breedte gaan we er dan op vooruit.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 11:47
DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:42

Ik snap je kijk hierop maar ik zit eigenlijk met twee gedachten.
1. Je geeft aan dat je een speler als back-up moet hebben die er langdurig kan staan. Daarbij geef je aan dat je in Brenet daarvoor niet de juiste speler voor je ziet. Dat kan, daar heb ik ook mijn twijfels over. Als alternatief geef je aan: talentvolle spelers als back-up. Maar spreekt elkaar dat niet tegen? Een talentvolle back-up zal er (enkele uitzonderingen daargelaten) ook niet voor een langere periode kunnen staan. Brenet heeft bewezen dat het tenminste een redelijke back is.
2. Een talentvolle rechtsback die nog stappen moet maken maar die wel goed genoeg is om er langdurig te staan, tenminste op basis van het vorige argument, is denk ik niet haalbaar voor de bank. Allereerst zal zo'n speler geen zin hebben om niet de eerste keus te zijn en daarnaast zijn zulke spelers denk ik ook te duur om in eerste instantie als 2e speler te halen.
Je zal als PSV niet snel 22 gelijkwaardige spelers kunnen hebben. Dus idd, een backup kan soms een gok zijn. Mijn punt is dat je dan veel beter als club een vervanger kan opstellen die iig het talent en potentie heeft om mooie stappen te maken, misschien wat eerder dan gepland door blesuures, maar dus wel een speler met toekomst. Brenet kennen we allemaal, die gaat niet meer beter worden en een seizoen op een lager niveau (of nog lager, het is maar hoe je Twente inschat en in Duitsland is hij gewoon mislukt) doet daar echt niks aan af.

Ik zie dan dus liever een speler als Arias, hoe hij hier ooit kwam. Jong, talentvol maar moest nog wel veel leren. Maar wel een speler met toekomst. Brenet heeft dat allemaal niet, los van het feit dat ik hem als backup ook te matig vind.
Dat is inderdaad een duidelijker verhaal. Ik vond het een beetje tegenspreken. Ik ben het wel met je eens dat het meest optimale scenario zou zijn om een back te halen die kan groeien naar het niveau van basisspeler. Zoals inderdaad ook het geval was met Arias. Toch vraag ik me wel een beetje af of we daar onze prioriteit van moeten maken aangezien Brenet een best prima back up zou zijn naast Sambo (want daarmee heb je in feite de speler die kan groeien mits fit). Het geld wat je dan bespaart met een jonge talentvolle back halen kun je steken in bijvoorbeeld een keeper of spits of indien er veel vertrekt een goede middenvelder.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

[mention]DeEintovenaar[/mention] heeft een punt. Het is een beetje een of/of ipv en/en.

Ik zie Brenet niet als een speler voor de eerste 18, maar hij zal echt wel in een bepaalde rol tot 10 a 15 wedstrijden komen. Ga je voor zo'n speler miljoenen betalen omdat je daarmee 'beter' wordt of moet je juist geen miljoenen betalen en gaan voor een goedkope oplossing die kwalitatief voldoet voor die rol? Die miljoenen die je bespaard kun je dan stoppen om een betere speler te halen die wel bij de eerste 18 hoort.

Idealiter haal je niet Brenet hoor, of Mwene, of andere spelers in dezelfde categorie, maar leidt je ze op. Je scout ze voor Jong PSV en vanuit daar moeten ze die stap kunnen zetten zodat je altijd back-ups rond hebt lopen die inzetbaar zijn en ritme hebben en mee kunnen trainen indien ze die stap kunnen of moeten maken. Maar daar hebben we 2 jaar lang te weinig mee gedaan.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 17 May 2022, 10:35
Eindhovenvoetbal wrote: 17 May 2022, 10:33 Zou Xavi Simons niet een heel interessante optie zijn?
Op basis van bewezen resultaten of talent omgezet in prestaties, of op basis van de clubs waarvoor hij (in de jeugd) heeft gespeeld, publiciteit/hype om hem heen en volgers op social media?
Heeft goede dingen laten zien bij PSG als zeer jonge speler tussen de sterren, net als bij Oranje. En is transfervrij he. Kan op meerdere posities spelen, is Nederlands. Lijkt me een buitenkansje. Kan me voorstellen dat die jongen nu ook eindelijk eens naar een club wil waar hij echt om speelminuten kan strijden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:51 Dat is inderdaad een duidelijker verhaal. Ik vond het een beetje tegenspreken. Ik ben het wel met je eens dat het meest optimale scenario zou zijn om een back te halen die kan groeien naar het niveau van basisspeler. Zoals inderdaad ook het geval was met Arias. Toch vraag ik me wel een beetje af of we daar onze prioriteit van moeten maken aangezien Brenet een best prima back up zou zijn naast Sambo (want daarmee heb je in feite de speler die kan groeien mits fit). Het geld wat je dan bespaart met een jonge talentvolle back halen kun je steken in bijvoorbeeld een keeper of spits of indien er veel vertrekt een goede middenvelder.

1. ik vraag me af of je een Sambo niet beter kan verhuren aan een leuke ED club. Of je kan hem afwisselend met zo'n ander jong talent bij Jong PSV laten spelen en op de bank bij het eerste. Want ook jong PSV heeft dan ruimte.
2. Zo'n talent kan prima vanuit het partnerfonds gehaald worden, dat heeft dan geen gevolgen voor het halen van andere 1e elftal spelers

[mention]11 Sir Tinus[/mention] waarom zou Brenet naar PSV komen als je hem niet als 1 van de eerste 18 spelers ziet? Hij speelde in Duitsland al weinig, ging naar Twente doet het daar leuk en speelt basis. Waarom zou hij naar PSV komen om vervolgens weer op de bank te gaan zitten? Ik denk persoonlijk dat als PSV hem wil, hij wel veel dichter tegen de basis aan gaat zitten dan wij denken. Althans, dat hij daar de kans voor krijgt. Dus zeg maar een eerlijke concurrentiestrijd met de andere nieuwe RB die er sowieso nog moet komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo'n speler als Xavi Simons staat echt wel op het lijstje bij PSV. Net zoals alle hele talentvolle Nederlandse jongens op het lijstje staan bij PSV. Ik denk alleen niet dat Xavi Simons het op dit moment zelf zo ziet zitten. Die leeft volgens mij nog met de gedachte dat hij het beste bij de wereldtop kan blijven (PSG, Barca).
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Brenet weet natuurlijk ook dat de kans aanwezig is dan John wederom geen fatsoenlijke rechtsback kan halen.

Brenet zal bij PSV en Feyenoord als back-up worden gezien, waar hij bij Twente gewoon basisspeler is. Speelt Europees of voor de Europese plekken, dus alleen een behoorlijke salarisverhoging is voor hem een reden om de stap te maken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:56 Zo'n speler als Xavi Simons staat echt wel op het lijstje bij PSV. Net zoals alle hele talentvolle Nederlandse jongens op het lijstje staan bij PSV. Ik denk alleen niet dat Xavi Simons het op dit moment zelf zo ziet zitten. Die leeft volgens mij nog met de gedachte dat hij het beste bij de wereldtop kan blijven (PSG, Barca).
Zou wel echt een stunt zijn. Als hij inviel deed hij het dit seizoen best aardig af en toe bij PSG. Had met name een goede klik in het veld met Mbappe (ja wie niet, maar toch). Zal wel, al helemaal voor zijn leeftijd, een flink salaris willen gok ik.

Brenet vind ik weer te makkelijk van PSV. Sympathieke jongen en man van de club, maar toch hoop ik dat John even verder kijkt dan z'n neus lang is. Een exotische verrassing zou mooi zijn. Of een speler uit de Ligue 1 of 2, daar loopt genoeg rond.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:56 Zo'n speler als Xavi Simons staat echt wel op het lijstje bij PSV.
Ik weet niet of PSV aan zo'n gozer moet beginnen. Dit is typisch een speler die altijd bij de absolute topclubs heeft gespeeld en waarschijnlijk zichzelf ook als een topspeler ziet. Die gaat de Xavi Simons show opzetten.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Simons zal vooral ook al een salaris eisen waar een paard de hik van krijgt. Dat gaat een moeilijk verhaal worden, zeker omdat hij ook al naar Duitsland kan.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 17 May 2022, 12:21 Simons zal vooral ook al een salaris eisen waar een paard de hik van krijgt. Dat gaat een moeilijk verhaal worden, zeker omdat hij ook al naar Duitsland kan.
Nu gaat het verhaal dat er wel bijgetekend gaat worden.
Huren misschien een optie, maar eigenlijk ook niet. Dan liever Gini huren.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Met een trainer als Ruud en dan bedoel ik met name zijn naam in de voetballerij, kun je je juist dit soort gasten permitteren. Alles heeft natuurlijk zijn grenzen binnen redelijkheid, maar Ruud is niet iemand waar je als jong talent even besluit niet naar te luisteren. Zelfs die verwende kutkinderen snappen dat hij de carrière heeft gehad waar zij van dromen. Een Schmidt, ten Hag, etc. moeten het respect eerst nog maar verdienen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 May 2022, 12:21
nilssonH wrote: 17 May 2022, 12:21 Simons zal vooral ook al een salaris eisen waar een paard de hik van krijgt. Dat gaat een moeilijk verhaal worden, zeker omdat hij ook al naar Duitsland kan.
Nu gaat het verhaal dat er wel bijgetekend gaat worden.
Huren misschien een optie, maar eigenlijk ook niet. Dan liever Gini huren.
Hoeveel van de 11 miljoen salaris zijn we dan bereid over te nemen? Lijkt me geen realistische optie.
Saibari is underrated.
Locked