Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 10:45
RIO wrote: 17 May 2022, 10:10 Ok ik had Josje Brenet ook opgevangen 2 dagen terug.
En je hebt het niet met ons gedeeld in de veronderstelling dat het een grap was?
Had het ergens gepost, vergeten waar. Doet er verder niet toe. Ik vind het een prima aankoop.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 17 May 2022, 12:23
ComeOnPSV wrote: 17 May 2022, 12:21

Nu gaat het verhaal dat er wel bijgetekend gaat worden.
Huren misschien een optie, maar eigenlijk ook niet. Dan liever Gini huren.
Hoeveel van de 11 miljoen salaris zijn we dan bereid over te nemen? Lijkt me geen realistische optie.
Salaris wordt met de dag meer hier. Eergisteren was het nog 9 en nu inmiddels alweer 11. :tear:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 May 2022, 12:24
Trixm wrote: 17 May 2022, 12:23

Hoeveel van de 11 miljoen salaris zijn we dan bereid over te nemen? Lijkt me geen realistische optie.
Salaris wordt met de dag meer hier. Eergisteren was het nog 9 en nu inmiddels alweer 11. :tear:
https://www.cbssports.com/soccer/news/p ... liverpool/

Fabrizio zei eerst 9.5, is waarschijnlijk 11.5 geworden. Dus niks raars aan ;)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ik heb Brenet altijd een prima speler gevonden. Zelfs op Lb, terwijl hij eigenlijk Rb was, was hij uitstekend en hebben we fantastische wedstrijden gespeeld. Iemand die weet hoe je om de prijzen speelt. Laat maar komen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 11:54
DeEintovenaar wrote: 17 May 2022, 11:51 Dat is inderdaad een duidelijker verhaal. Ik vond het een beetje tegenspreken. Ik ben het wel met je eens dat het meest optimale scenario zou zijn om een back te halen die kan groeien naar het niveau van basisspeler. Zoals inderdaad ook het geval was met Arias. Toch vraag ik me wel een beetje af of we daar onze prioriteit van moeten maken aangezien Brenet een best prima back up zou zijn naast Sambo (want daarmee heb je in feite de speler die kan groeien mits fit). Het geld wat je dan bespaart met een jonge talentvolle back halen kun je steken in bijvoorbeeld een keeper of spits of indien er veel vertrekt een goede middenvelder.

@11 Sir Tinus waarom zou Brenet naar PSV komen als je hem niet als 1 van de eerste 18 spelers ziet? Hij speelde in Duitsland al weinig, ging naar Twente doet het daar leuk en speelt basis. Waarom zou hij naar PSV komen om vervolgens weer op de bank te gaan zitten? Ik denk persoonlijk dat als PSV hem wil, hij wel veel dichter tegen de basis aan gaat zitten dan wij denken. Althans, dat hij daar de kans voor krijgt. Dus zeg maar een eerlijke concurrentiestrijd met de andere nieuwe RB die er sowieso nog moet komen.
Die RB die er sowieso nog moet komen hoeft niet sowieso nog te komen zolang Max en Mauro niet weg gaan. Natuurlijk snap ik de wens van iedereen om te verversen en als we nog wat op Max kunnen verdienen dan is dat interessant maar je gaat hem niet voor bodemprijzen weg doen en er zullen weinig clubs in de rij staan voor hem. Mwene heeft nog een contract en wie gaat hem weg halen? Mwene is meer dan 6 maanden een belangrijke speler geweest die idealiter wat beter was dan hij blijkt te zijn maar om hem als een vuilniszak op straat te zetten gaat me ook wat ver. Het zijn net mensen he.

Brenet zou voor PSV kunnen kiezen als hij liever bij PSV optie 3 a 4 is dan bij Feyenoord optie 3 a 4 is of bij Twente optie 1 is. In het buitenland zijn er ook genoeg clubs die niet willen investeren in een dure jongen als back-up dus als daar een mooie stap bij zit kan ie dat ook doen.

Nogmaals; Mauro/Brenet/Mwene voor rechts is helemaal niet zo onrealistisch voor volgend jaar, ondanks dat iedereen Mauro al op links invult, Mwene heeft weggedaan en lacht om de interesse in Brenet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 17 May 2022, 10:45 Joshua Brenet, mijn god. Wie is de volgende? Had gehoopt dat we er vooruit zouden gaan met Brands, maar met dit soort spelers ga je het niet redden.
De mooiste post van allemaal. Laat het een wijze les zijn, namelijk dat:
- Brands helemaal geen TD is en het op dat vlak dus ook niet of nauwelijks voor het zeggen heeft.
- John de Jong hetzelfde doet als zijn voorganger en je dus geen revolutionaire veranderingen hoeft te verwachten.

Op de een of andere manier zijn er toch een hoop mensen die denken dat Brands nu ineens het hele transferbeleid opstelt, uitvoert en analyseert. Tijd om wakker te worden, heren.

Los daarvan is Brenet volstrekt overbodig, tenzij Mwene inderdaad verkast. Dan kun je best iemand gebruiken die als back-up op beide posities uit de voeten kan. Is het de beste optie? Nee. Maar voor dit geld - praktisch niks - ga je niet zoveel betere spelers vinden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 11:27 Feyenoord wil Brenet ook, typische Feyenoord-aankoop, lekker daarheen laten gaan. Voor ons niet het gewenste niveau, ook niet als back-up, dan hou ik liever Mwene.
Als je aan de ene kant toppers binnen wil halen, moet je aan de andere kant schipperen. Zo simpel is het. Je kan niet overal toppers voor halen.

Een week of 4 geleden liet Elfrink weten dat bij een goed bod voor Mwene hij mag vertrekken. Als Brenet die rol wil overnemen dan denk ik niet dat je erop achteruit gaat. Hij is niet slechter geworden sinds zijn vertrek denk ik, eerder beter en meer ervaring (al is dat heel moeilijk vast te stellen). Mwene/Brenet is voor mij inwisselbaar, zeker gezien het belang in de selectie en Mwene is geen basisspeler. Als je dan een paar miljoen binnenhaalt en Brenet transfervrij kan halen met naar ik inschat een iets lager salaris dan kan dat in het totaalplaatje een goede zet zijn.

Het is niet populair hier, transfers worden graag sec op die speler afgerekend, maar hoe dan ook: hoe past het in het beeld? Komt hij en vervangt hij Max als basisspeler op links dan is dat een hele andere situatie dan dat hij als backup geldt voor beide backposities, waarbij je kan afvragen of hij gedurende het seizoen al niet wordt ingehaald door Sambo/Oppegard.

Daar kan je wat vinden, maar heel ver vandaan ligt het er niet. Termen als belachelijk en gelijk al een oordeel over dit transferwindow en de weg die Marcel cs. zou zijn ingeslagen zijn wat mij betreft overdreven. Er is geïnformeerd naar beschikbaarheid. That's it. Er is de afgelopen 2 maanden naar misschien wel 100 spelers geïnformeerd naar beschikbaarheid, waarvan ik er waarschijnlijk 60 niet in de basis wil zien bij ons. Wil hij 100% zeker spelen dan moet hij lekker bij Twente blijven ballen of naar Feyenoord gaan. En daar zal dat informeren ook over zijn gegaan: wat wil hij op dit punt in zijn carrière?

Veel te vroeg om over de flos te gaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Waarom zou je Mwene voor een paar mil laten gaan om Brenet voor een paar mil te halen? Hou dan Mwene gewoon aan, tenzij hij zelf per se weg wil
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 12:43 Waarom zou je Mwene voor een paar mil laten gaan om Brenet voor een paar mil te halen? Hou dan Mwene gewoon aan, tenzij hij zelf per se weg wil
Ik snap je. Het maakt elkaar niet veel uit, echter, misschien is er de laatste maanden iets aan het licht gekomen. Denk blessure..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mwene heeft maar een korte echt goede periode gehad en is al sinds februari geblesseerd. Ik denk niet dat er een club een goed genoeg bod voor hem gaat neerleggen, kun je hem net zo goed houden. Kun je veel beter Max verpatsen
Last edited by Rikkert1234 on 17 May 2022, 12:48, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 12:43 Waarom zou je Mwene voor een paar mil laten gaan om Brenet voor een paar mil te halen? Hou dan Mwene gewoon aan, tenzij hij zelf per se weg wil
Omdat Brenet transfervrij is ;)

En minder blessures heeft :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 May 2022, 12:46
Sensation wrote: 17 May 2022, 12:43 Waarom zou je Mwene voor een paar mil laten gaan om Brenet voor een paar mil te halen? Hou dan Mwene gewoon aan, tenzij hij zelf per se weg wil
Ik snap je. Het maakt elkaar niet veel uit, echter, misschien is er de laatste maanden iets aan het licht gekomen. Denk blessure..
Dat zou kunnen idd. Maar dan nog zie ik liever een talent komen die kan groeien dan Brenet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2022, 12:38
Sensation wrote: 17 May 2022, 11:27 Feyenoord wil Brenet ook, typische Feyenoord-aankoop, lekker daarheen laten gaan. Voor ons niet het gewenste niveau, ook niet als back-up, dan hou ik liever Mwene.
Als je aan de ene kant toppers binnen wil halen, moet je aan de andere kant schipperen. Zo simpel is het. Je kan niet overal toppers voor halen.

Een week of 4 geleden liet Elfrink weten dat bij een goed bod voor Mwene hij mag vertrekken. Als Brenet die rol wil overnemen dan denk ik niet dat je erop achteruit gaat. Hij is niet slechter geworden sinds zijn vertrek denk ik, eerder beter en meer ervaring (al is dat heel moeilijk vast te stellen). Mwene/Brenet is voor mij inwisselbaar, zeker gezien het belang in de selectie en Mwene is geen basisspeler. Als je dan een paar miljoen binnenhaalt en Brenet transfervrij kan halen met naar ik inschat een iets lager salaris dan kan dat in het totaalplaatje een goede zet zijn.

Het is niet populair hier, transfers worden graag sec op die speler afgerekend, maar hoe dan ook: hoe past het in het beeld? Komt hij en vervangt hij Max als basisspeler op links dan is dat een hele andere situatie dan dat hij als backup geldt voor beide backposities, waarbij je kan afvragen of hij gedurende het seizoen al niet wordt ingehaald door Sambo/Oppegard.

Elfrink kan dat wel zeggen maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Voor een goed bod mag hij weg... maarja wat is een slecht bod dan? Ik bedoel niemand gaat 4 miljoen betalen voor een geblesseerde speler met nog 2 jaar contract die transfervrij kwam. En is 1 miljoen een slecht bod? Dan doet PSV hem ook weg als ze een alternatief hebben.

Wat we in de pers hebben gelezen is dat PSV ook bij Bazoer en Doekhie (beide toevallig ook transfervrji) informeertde dus dan zou Brenet ook wel zo zijn. Prima om het in kaart te hebben maar dat zegt nog niets over of ze wel of niet die speler gaan halen.

Ik ben het overigens helemaal met je eens dat het gaat om het totaalplaatje. Als je Luuk kan halen dan ben je waarschijnlijk niet zo duur uit qua transfersom, dan kun je wellicht wat meer betalen voor een middenvelder (Timber) tenzij je ook weer budget voor je back-ups moet reserveren.

De transferperiode is echt grandioos begonnen met 10x meer bevestigde geruchten dan vorig jaar, maar van die 10 is er nog niemand gekomen dus het spel kan ook nog volledig achter de schermen worden gespeeld zoals vorig jaar met Ramalho en Mwene.
Last edited by 11 Tinus on 17 May 2022, 12:54, edited 1 time in total.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 17 May 2022, 12:47 Mwene heeft maar een korte echt goede periode gehad en is al sinds februari geblesseerd. Ik denk niet dat er een club een goed genoeg bod voor hem gaat neerleggen, kun je hem net zo goed houden. Kun je veel beter Max verpatsen
Hier dacht ik precies aan. Wie gaat er nu ineens betalen voor een speler die al een flinke tijd geblesseerd is? En het is nou niet dat hij de pannen van het dak speelde. Ik ga er niet zo snel vanuit dat er veel clubs met interesse zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 May 2022, 12:49
Ardbeg wrote: 17 May 2022, 12:46

Ik snap je. Het maakt elkaar niet veel uit, echter, misschien is er de laatste maanden iets aan het licht gekomen. Denk blessure..
Dat zou kunnen idd. Maar dan nog zie ik liever een talent komen die kan groeien dan Brenet.
Ja, honderd procent met je eens, al is het wel goed om informatief alles lijntjes kort te houden en te informeren. Stel dat er een paar tegenslagen op de transfermarkt zijn. Je moet wel je opties openhouden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Brenet zit niemand in de weg he, op het moment dat Oppegard of Sambo beter is dan speelt die toch gewoon. Bij Ajax hadden ze Klaiber en die werd door 2 a 3 man voorbij gestreven en zij betaalde daar 7 miljoen voor en wij eventueel 0 euro voor Brenet of Mwene.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 May 2022, 12:59 Brenet zit niemand in de weg he, op het moment dat Oppegard of Sambo beter is dan speelt die toch gewoon. Bij Ajax hadden ze Klaiber en die werd door 2 a 3 man voorbij gestreven en zij betaalde daar 7 miljoen voor en wij eventueel 0 euro voor Brenet of Mwene.
Is dit nou serieus ook al een argument om iemand te halen? we willen juist af van de middelmaat die we hebben en dan ga je er middelmaat voor terug halen... :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PSVSupp1913
Ballenjongen
Posts: 9
Joined: 16 May 2022, 09:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat het belangrijk is met welke (type) spits je gaat spelen. Als je Luuk gaat halen (die het volgens mij uitstekend naar zijn zin heeft in Spanje, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren) heb je aanvoer door de lucht nodig. Max geeft door de lucht matige voorzetten, over de grond doet hij veel beter. Brenet geeft wel goed hoge voorzetten en ook veel vroeger dan Max (die altijd eerst de achterlijn wil halen). Mwene heb ik niet meer zo helder op het netvlies.
En de vraag is natuurlijk, wie gaan er vertrekken? Ik zie in Bazoer nu geen meerwaarde, als er niemand vertrekt. Doekhi is uiteraard geen optie meer.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Je moet heel veel posities vervangen en je kan het geld maar 1 keer uitgeven. Dus je hebt op de bank ook wel middelmaat zitten.

Realiteit Juancho. Je kan niet op CL niveau inkopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 13:02
11 Sir Tinus wrote: 17 May 2022, 12:59 Brenet zit niemand in de weg he, op het moment dat Oppegard of Sambo beter is dan speelt die toch gewoon. Bij Ajax hadden ze Klaiber en die werd door 2 a 3 man voorbij gestreven en zij betaalde daar 7 miljoen voor en wij eventueel 0 euro voor Brenet of Mwene.
Is dit nou serieus ook al een argument om iemand te halen? we willen juist af van de middelmaat die we hebben en dan ga je er middelmaat voor terug halen... :wall:
Je kunt niet allemaal basiswaardige spelers halen, daar heeft PSV het budget niet voor en dan ben je waarschijnlijk ook zelf degene die hier het hardst komt roepen dat het kapitaalvernietiging is en PSV de schuld geeft dat er volgend jaar geen geld meer is voor nieuwe aankopen.

Ik heb liever dat PSV voor de basis een paar grote aankopen doet, en dan daarachter wat spelers als Brenet heeft. En nee, Brenet is geen basisniveau. Maar het is een meer dan prima back up op Eredivisieniveau.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 11:37
Vind je niet dat de vraag altijd moet zijn: kan een speler langdurig in de basis staan bij PSV 1? We hebben gezien wat er met blessures moet gebeuren en wat voor impact dat heeft. Ik snap nogmaals prima dat je niet 22 gelijkwaardige spelers kunt halen maar zou het dan niet veel logischer zijn om naast die nieuwe top RB een talentvolle jongen te halen die wel de potentie en talent heeft om aan te haken bij PSV 1 maar nog even rustig kan wennen en regelmatig zijn minuten kan maken? Kortom, een speler met toekomst?

Met een speler als Brenet schiet je niks op. Te matig om langdurig in de basis te hebben en hij is ook geen talent meer die nog een mooie groei kan maken. Kortom een type speler waarvan we er al een paar hebben lopen en die eigenlijk weg moeten om juist stappen vooruit ga maken. En dan ga je een soortgelijke middelmatige speler zonder doorgroeimogelijkheden terughalen. Ik begrijp dat echt niet.
Nou ja, je hebt natuurlijk ook een goede balans van talent en ervaring nodig. Met Zahavi, Mvogo, Götze, Max, Guti en Mwene vertrekken er (mogelijk) al een flink aantal spelers met ervaring dus in dat kader snap ik wel dat PSV weer wat ervaring in de selectie wil terughalen. En als talenten op de backposities hebben we natuurlijk ook Oppegard en Sambo rondlopen dus als je nog een talent zou halen voor die posities schrijf je of die andere twee af (wat overigens prima is als dat nieuwe talent beter blijkt te zijn dan die andere twee) of lopen ze elkaar alleen maar in de weg.
Last edited by Mick Jagger on 17 May 2022, 13:09, edited 1 time in total.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 17 May 2022, 13:02
11 Sir Tinus wrote: 17 May 2022, 12:59 Brenet zit niemand in de weg he, op het moment dat Oppegard of Sambo beter is dan speelt die toch gewoon. Bij Ajax hadden ze Klaiber en die werd door 2 a 3 man voorbij gestreven en zij betaalde daar 7 miljoen voor en wij eventueel 0 euro voor Brenet of Mwene.
Is dit nou serieus ook al een argument om iemand te halen? we willen juist af van de middelmaat die we hebben en dan ga je er middelmaat voor terug halen... :wall:
Ja en zometeen is iedereen weer geblesseerd en dan heb je geen alternatieven op de backposities😂 Mag Veerman linksback gaan spelen
JandeVakantieman
Veelbelovend talent
Posts: 112
Joined: 11 Feb 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 17 May 2022, 12:06
Standbeeld wrote: 17 May 2022, 11:56 Zo'n speler als Xavi Simons staat echt wel op het lijstje bij PSV.
Ik weet niet of PSV aan zo'n gozer moet beginnen. Dit is typisch een speler die altijd bij de absolute topclubs heeft gespeeld en waarschijnlijk zichzelf ook als een topspeler ziet. Die gaat de Xavi Simons show opzetten.
Ik verwacht niet dat Xavi Simons het ziet zitten om bij PSV te komen ballen, zeker niet voor een salaris dat wij hem kunnen/willen bieden. Maar een speler niet willen omdat hij altijd bij topclubs gespeeld heeft lijkt me de omgekeerde wereld. Kwaliteit moet leidend zijn dus als een speler altijd met en tegen topspelers gespeeld heeft dan vind ik dat juist een pré.

Ik ben zelf verder geen al te groot fan van Brenet en zie liever Swedberg, Savio, Gnonto en andere grote talenten komen, maar het kan wel handig zijn om er ook spelers bij de krijgen die de club en competitie al kennen. Ik ben een groot voorstander van het binnenhalen van (exotische) talenten maar er moet een goede balans zijn. Als backup voor rechtsback is het misschien handiger om een speler zoals Brenet te hebben waarvan je mag verwachten dat die er waar nodig is meteen staat dan dat ook daar een exotisch talent komt dat zich eerst nog moet aanpassen aan het land en de competitie.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Een talent halen voor rechtsback terwijl je Sambo hebt. Dat zou pas vreemd beleid zijn (zeker als je Sambo dus verlengd omdat je er vertrouwen in hebt).

Doan, Guti, Bruma, Vertessen en ja: ook Mauro. Een jaar geleden volgens velen allemaal niet het niveau wat PSV moest nastreven. Allemaal heel nuttig geweest en Doan, Guti en Mauro zelfs veel meer dan dat. Wellicht zijn wij hier gemiddeld genomen niet zo goed in het inschatten van kwaliteiten van dit soort spelers: spelers die niet per se basis spelen maar backup zijn? En dat de rol van de trainer hier veel groter in is dan überhaupt besproken wordt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gaan we dan weer Feyenoord aftroeven als we voor Brenet gaan? Dat zou ik nog het mooist vinden. Die Rotterdammers schijnen al een stap verder in hun interesse te zijn namelijk, terwijl die Geertruida (die het heel aardig deed) en Pedersen hebben.
Locked