Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 18 May 2022, 09:17 Medogenloosheid hoort dan ook tegenwoordig niet meer bij een moderne back. Daarnaast heeft Mauro al een aantal keer bewezen enorm snel te zijn.
Ik denk dat meedogenloosheid op elke positie meerwaarde heeft. Keeper, verdediger, middenvelder, spits. Zoals de 3-1 die NEC maakt, waar Mauro twijfelt of hij met die man mee moet lopen of niet. Op zo'n moment moet je als verdediger niet twijfelen, maar erin knallen. Dat is wat mij betreft een stukje meedogenloosheid, winnaarsmentaliteit, plak er maar een label op.

Over Mauro's snelheid zijn we het oneens dan.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

We gaan de brazliaanse Tour op hopelijk. Droommodus:

Cleiton
Calegari Teze Ramalho Mauro
Onana
Veerman Timber
Madueke de Jong Gakpo

Zou nog kunnen proberen om bij Red bull brasil naast Cleiton ook Renan vast te leggen. Talentvolle Linksbenige centrale verdediger. [mention]Ykhim[/mention] wat vind jij van Renan?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 18 May 2022, 11:28 We gaan de brazliaanse Tour op hopelijk. Droommodus:

Cleiton
Calegari Teze Ramalho Mauro
Onana
Veerman Timber
Madueke de Jong Gakpo

Zou nog kunnen proberen om bij Red bull brasil naast Cleiton ook Renan vast te leggen. Talentvolle Linksbenige centrale verdediger. @Ykhim wat vind jij van Renan?
Mijn droommodus laat Sangare staan, al heb je wel gelijk de ideale vervanger te pakken daar. Die heb ik maar dertig keer aangedragen denk ik :D
Calegari, yes please.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ik lees dat Erik Botheim zijn contract heeft laten ontbinden. Is dat een type spits dat PSV verder kan helpen of is hij niet goed genoeg?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 18 May 2022, 11:33 Ik lees dat Erik Botheim zijn contract heeft laten ontbinden. Is dat een type spits dat PSV verder kan helpen of is hij niet goed genoeg?
Niet goed genoeg. We moeten echt een niveau of twee hoger mikken.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 11:35
Robson de Souza wrote: 18 May 2022, 11:33 Ik lees dat Erik Botheim zijn contract heeft laten ontbinden. Is dat een type spits dat PSV verder kan helpen of is hij niet goed genoeg?
Niet goed genoeg. We moeten echt een niveau of twee hoger mikken.
Hoe definieer je dat? Twee niveau’s hoger?

;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 18 May 2022, 12:07
Ardbeg wrote: 18 May 2022, 11:35

Niet goed genoeg. We moeten echt een niveau of twee hoger mikken.
Hoe definieer je dat? Twee niveau’s hoger?

;)
Daar heb je een goed punt. Da's een vage beschrijving waar ik zelf eerder over begonnen ben. Laat ik het anders/beter stellen. Ik zie PSV graag een vedette halen. Luuk de Jong in dit geval, met daar achter een aanstormend talent die al aan het grote werk heeft mogen ruiken. Een type Mohamed-Ali Cho. Ali Cho lijkt me ondertussen niet echt haalbaar meer.
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 18 May 2022, 11:28 We gaan de brazliaanse Tour op hopelijk. Droommodus:

Cleiton
Calegari Teze Ramalho Mauro
Onana
Veerman Timber
Madueke de Jong Gakpo

Zou nog kunnen proberen om bij Red bull brasil naast Cleiton ook Renan vast te leggen. Talentvolle Linksbenige centrale verdediger. @Ykhim wat vind jij van Renan?
De Onana van Lille of van Bordeaux? Die van Lille is zonet voor het eerst opgeroepen voor de Rode Duivels.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 18 May 2022, 12:32
Rigo wrote: 18 May 2022, 11:28 We gaan de brazliaanse Tour op hopelijk. Droommodus:

Cleiton
Calegari Teze Ramalho Mauro
Onana
Veerman Timber
Madueke de Jong Gakpo

Zou nog kunnen proberen om bij Red bull brasil naast Cleiton ook Renan vast te leggen. Talentvolle Linksbenige centrale verdediger. @Ykhim wat vind jij van Renan?
De Onana van Lille of van Bordeaux? Die van Lille is zonet voor het eerst opgeroepen voor de Rode Duivels.
Lille inderdaad
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf hem aanhalen. Viktor Tsygankov, een 24jarige flankspeler uit Oekraine. Wat zou ik deze gruwelijke baas graag bij PSV op de flanken zien spelen. In principe was hij onhaalbaar maar door de verschrikkelijke situatie daar, is er misschien een mogelijkheid.

Momenteel spelend voor Dynamo Kiev. Bovende linkje gewoon even 'Watch On Youtube' aanklikken.


User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Openda, die schijnbaar ook op het lijstje staat bij PSV, is ook voor het eerst opgeroepen voor België. Hij zal om belangstelling vast niets klagen hebben.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

dat is wel een naam die je noemt. Ik gok zo dat we nu ff wat te veel gaan dromen. werd volgensmij nog gelinkt laatst voor 20+ miljoen. Ik hoop vooral dat we Gakpo binnen kunnen houden en daarachter een ruw diamantje kunnen halen die volgend jaar Gakpo kan opvolgen. Iemand noemde hem al in Interessante spelers maar Popescu zou dat kunnen zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goede optie en interessant omdat behalve de situatie daar hij ook nog een eenjarig contract heeft.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 18 May 2022, 13:01 dat is wel een naam die je noemt. Ik gok zo dat we nu ff wat te veel gaan dromen. werd volgensmij nog gelinkt laatst voor 20+ miljoen. Ik hoop vooral dat we Gakpo binnen kunnen houden en daarachter een ruw diamantje kunnen halen die volgend jaar Gakpo kan opvolgen. Iemand noemde hem al in Interessante spelers maar Popescu zou dat kunnen zijn.
Het is natuurlijk ook een normaal onhaalbare speler, echter lazen we al dat PSV de lat erg hoog gaat leggen. Hij heeft een jaar contract en gezien de kutsituatie in Oekraine..Misschien dat de kaarten nu wat anders verdeeld zijn.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Ross Barkley (28) staat op het lijstje OF er is zelfs al met zijn management gesproken, dat is me nog even onduidelijk. Mag weg bij Chelsea, komt nauwelijks aan spelen. Oa Everton ook interesse. Speelde daar ook in de jeugd, was sprake van een terugkeer op huurbasis ooit , en toen kaapte Villa hem weg.

Aanvallende middenvelder, rond de 10-12 miljoen. Ken hem verder niet zo goed. Agent Wasserman (Oa Koopmeiners, Ake, Lang, Veltman)

PS; zelfde bron als die in januari ook kwam met het gerucht dat Chelsea en PSV gesproken hadden over Sarr (ging niet door omdat Chelsea niets meer van zich liet horen)

Leuk weer die transferwindow!!

Edit: even wat info verkregen can transfermarkt.

Laatste wedstrijden in december (tegen Everton 20 minuten in de PL, 76 minuten tegen Brentford in de EFL cup en tegen Zenit 65 voor de CL) gespeeld.
Daarvoor 73 minuten tegen Burnley in November. Speelde die periode regelmatig. Na december 0 wedstrijden meer gespeeld, tot de FA Cup finale waar ie 1 minuut meedeed.
Regelmatig op de tribune ook.
Last edited by PCGC on 18 May 2022, 13:39, edited 2 times in total.
#FreeGeneratie4
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Tsygankov is normaliter onhaalbaar, staat bij elke topclub op de radar en moest toch wel 20 mil in het laatje brengen. Situatie is natuurlijk anders nu, en als de concrete interesse van topclubs uitblijft kan je altijd een poging wagen (zie Sangaré). Maar 20mil is wel erg veel en alleen te doen als Gakpo vertrekt.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 18 May 2022, 13:13 Ross Barkley (28) staat op het lijstje OF er is zelfs al met zijn management gesproken, dat is me nog even onduidelijk. Mag weg bij Chelsea, komt nauwelijks aan spelen. Oa Everton ook interesse. Speelde daar ook in de jeugd, was sprake van een terugkeer op huurbasis ooit , en toen kaapte Villa hem weg.

Aanvallende middenvelder, rond de 10-12 miljoen. Ken hem verder niet zo goed. Agent Wasserman (Oa Koopmeiners, Ake, Lang, Veltman)

PS; zelfde bron als die in januari ook kwam met het gerucht dat Chelsea en PSV gesproken hadden over Sarr (ging niet door omdat Chelsea niets meer van zich liet horen)

Leuk weer die transferwindow!!
Dus Sangaré voor 30 miljoen en wij Sarr en Barkley dan maar? Chelsea had toch interesse? Dat zou ik wel zien zitten!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Barkley + Kanté en Lukaku voor Sangaré, Luckassen en Thomas.

Mag met gesloten beurs.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zie Chelsea regelmatig spelen en ik ben echt niet gecharmeerd van Barkley. Die zou in het huidige PSV gewoon banken. Blinkt nergens in uit. Sarr mag wel komen, als Chelsea 35 miljoen voor Sangare lapt.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

heb liever dat we dan Doan ruilen voor Niakhate (ff buiten of die haalbaar is op salaris + league). Dat is een echte leider die we momenteel missen in de Achterhoede. die loopt overigens ook op 1 jarig contract rond.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 13:09
Mvogoat wrote: 18 May 2022, 13:01 dat is wel een naam die je noemt. Ik gok zo dat we nu ff wat te veel gaan dromen. werd volgensmij nog gelinkt laatst voor 20+ miljoen. Ik hoop vooral dat we Gakpo binnen kunnen houden en daarachter een ruw diamantje kunnen halen die volgend jaar Gakpo kan opvolgen. Iemand noemde hem al in Interessante spelers maar Popescu zou dat kunnen zijn.
Het is natuurlijk ook een normaal onhaalbare speler, echter lazen we al dat PSV de lat erg hoog gaat leggen. Hij heeft een jaar contract en gezien de kutsituatie in Oekraine..Misschien dat de kaarten nu wat anders verdeeld zijn.
Ze hebben wel gezegd dat ze de lat hoog leggen maar vooralsnog komen we uit op Openda's en brenets ;) :treurig:
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat denken jullie van Itakura? Deed het goed bij Groningen en was vorig jaar sterkhouder bij Schalke. Contract loopt af alleen City heeft wel nog een eenzijdige optie. Zal niet te duur zijn, schat ik in.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 18 May 2022, 13:36 heb liever dat we dan Doan ruilen voor Niakhate (ff buiten of die haalbaar is op salaris + league). Dat is een echte leider die we momenteel missen in de Achterhoede. die loopt overigens ook op 1 jarig contract rond.
Volgens mij kost Niakhate zo'n 18 miljoen. Daar moeten we dan Doan + geld bij voor leggen.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 13:41
Mvogoat wrote: 18 May 2022, 13:36 heb liever dat we dan Doan ruilen voor Niakhate (ff buiten of die haalbaar is op salaris + league). Dat is een echte leider die we momenteel missen in de Achterhoede. die loopt overigens ook op 1 jarig contract rond.
Volgens mij kost Niakhate zo'n 18 miljoen. Daar moeten we dan Doan + geld bij voor leggen.
Niakhate zou voor 10-12 opgehaald mogen worden volgens geruchten. Lijkt me een realistisch bedrag wat je ook betaald voor Doan met zijn contract. anders leg je nog 2-3 miljoen bij.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou er met de jonge spits eventueel Mohamed Sankoh kunnen zijn? 18 jarige Nederlandse spits van Stuttgart:



Sankoh begon bij KRSV Vredenburch en speelde van 2013 tot 2018 in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. Hierna speelde hij twee seizoenen in de jeugd van het Engelse Stoke City. In 2020 werd hij door VfB Stuttgart gecontracteerd. Hij kwam al snel bij het tweede team waarvoor hij op 22 december 2020 in de Regionalliga Südwest als basisspeler debuteerde in de uitwedstrijd bij SG Sonnenhof Großaspach. Sankoh scoorde bij zijn debuut al na twee minuten. Op 25 april 2021 debuteerde Sankoh in de Bundesliga in de uitwedstrijd bij RB Leipzig als invaller na 74 minuten voor Saša Kalajdžić.

Met het Nederlands voetbalelftal onder 17 won Sankoh het Europees kampioenschap voetbal mannen onder 17 - 2019.

Ik ken hem niet goed maar het ziet er uit als een sterke, veelzijdige speler in dit filmpje. Echt een powerhouse!


https://sofifa.com/player/262029/mohamed-sankoh/220051/
Last edited by Ardbeg on 18 May 2022, 13:52, edited 7 times in total.
Locked