Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

https://www.hammers.news/transfer-news/ ... rt-claims/
even niet op de geïnteresseerde club letten, daarom zeg ik ook ff hopend dat die de stap naar PSV zou willen maken. ;) volgens de telegraph dus 8 miljoen pond. Als Mainz Doan dus echt heel graag zou willen inlijven dan zou dat wel een interessante kunnen zijn denk ik. Zou een enorme glasbak zijn hoor naast Teze.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 18 May 2022, 13:41 Wat denken jullie van Itakura? Deed het goed bij Groningen en was vorig jaar sterkhouder bij Schalke. Contract loopt af alleen City heeft wel nog een eenzijdige optie. Zal niet te duur zijn, schat ik in.
Prima verdediger vond ik dat altijd bij Groningen. Misschien wel een prima oplossing om hem een jaar te huren van City ivm de blessure van Boscagli.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

hoeveel CV verdedigers hopen jullie eigenlijk dat binnenkomen? 1, 2 of misschien zelfs 3?! ben wel heel benieuwd hoe andere mensen daarover denken. Ik hoop namelijk stiekem wel op twee. Obispo zou van mij mogen gaan (huur of verkoop).
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

3 CV's? Met Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo (en Seelt) al in je selectie?

1 lijkt me meer dan genoeg, Obispo zou ik persoonlijk gewoon proberen te behouden.
#FreeGeneratie4
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 18 May 2022, 13:57 3 CV's? Met Ramalho, Teze, Boscagli, Obispo (en Seelt) al in je selectie?

1 lijkt me meer dan genoeg, Obispo zou ik persoonlijk gewoon proberen te behouden.
ik hoorde sommige mensen zelfs 3 cv's noemen vandaar.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 18 May 2022, 13:53
Standbeeld wrote: 18 May 2022, 13:41 Wat denken jullie van Itakura? Deed het goed bij Groningen en was vorig jaar sterkhouder bij Schalke. Contract loopt af alleen City heeft wel nog een eenzijdige optie. Zal niet te duur zijn, schat ik in.
Prima verdediger vond ik dat altijd bij Groningen. Misschien wel een prima oplossing om hem een jaar te huren van City ivm de blessure van Boscagli.
Dat hangt er dan van af wat City wil/kan. Weet niet wat voor optie ze hebben, maar als dat 1 jaar is dan gaan ze hem niet verhuren. Ik denk dat ze inzetten op verlengen of verkopen. Ramalho, Teze, Bosca, Obispo, dan heb je wel 2 extra CV's nodig. Ik denk dat PSV één speler gaat kopen en één huren om Bosca op te vangen. Ik ben het wel eens dat Obispo echt meters moet gaan maken, want zijn ontwikkeling loopt (mede door blessures) vrij traag.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 18 May 2022, 14:02
Chucky wrote: 18 May 2022, 13:53

Prima verdediger vond ik dat altijd bij Groningen. Misschien wel een prima oplossing om hem een jaar te huren van City ivm de blessure van Boscagli.
Dat hangt er dan van af wat City wil/kan. Weet niet wat voor optie ze hebben, maar als dat 1 jaar is dan gaan ze hem niet verhuren. Ik denk dat ze inzetten op verlengen of verkopen. Ramalho, Teze, Bosca, Obispo, dan heb je wel 2 extra CV's nodig. Ik denk dat PSV één speler gaat kopen en één huren om Bosca op te vangen. Ik ben het wel eens dat Obispo echt meters moet gaan maken, want zijn ontwikkeling loopt (mede door blessures) vrij traag.
Obispo moet echt meters gaan maken, zou misschien voor Bochum wel wat zijn om hem te huren. verliezen waarschijnlijk hun beste CV deze zomer. ik denk ook dat ze zo iets gaan doen. 1 topper kopen en een andere huren, lijkt me heel logisch.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 18 May 2022, 14:04
Standbeeld wrote: 18 May 2022, 14:02
Dat hangt er dan van af wat City wil/kan. Weet niet wat voor optie ze hebben, maar als dat 1 jaar is dan gaan ze hem niet verhuren. Ik denk dat ze inzetten op verlengen of verkopen. Ramalho, Teze, Bosca, Obispo, dan heb je wel 2 extra CV's nodig. Ik denk dat PSV één speler gaat kopen en één huren om Bosca op te vangen. Ik ben het wel eens dat Obispo echt meters moet gaan maken, want zijn ontwikkeling loopt (mede door blessures) vrij traag.
Obispo moet echt meters gaan maken, zou misschien voor Bochum wel wat zijn om hem te huren. verliezen waarschijnlijk hun beste CV deze zomer. ik denk ook dat ze zo iets gaan doen. 1 topper kopen en een andere huren, lijkt me heel logisch.
Ik verwacht dat PSV Obispo er gewoon bij wil houden. Zeker gezien alle wisselingen die plaats gaan vinden in het elftal.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

zou ik een hele slechte zet vinden en geen idee of Obispo daar zo blij mee gaat zijn. we weten niet hoe Ruud kijkt naar Obispo maar ga er niet uit van uit dat die nou ineens veel meer speeltijd krijgt dan onder Schmidt.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Teze lijkt me gepromoveerd van RB naar CV, dus moet er een RB bij (Brenet). Afhankelijk van hoe Obispo terug komt en wat er bij Jong PSV door stroomt of aangekocht wordt vanuit het talentenpotje kan ik me voorstellen dat ze nog geen aankoop gaan doen voor cv. Wellicht huur, of ze wachten tot in augustus.

We kunnen in ieder geval niet met Obispo en een geblesseerde Boscagli het seizoen in achter Teze-Ramalho.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 18 May 2022, 13:13 Ross Barkley (28) staat op het lijstje OF er is zelfs al met zijn management gesproken, dat is me nog even onduidelijk. Mag weg bij Chelsea, komt nauwelijks aan spelen. Oa Everton ook interesse. Speelde daar ook in de jeugd, was sprake van een terugkeer op huurbasis ooit , en toen kaapte Villa hem weg.

Aanvallende middenvelder, rond de 10-12 miljoen. Ken hem verder niet zo goed. Agent Wasserman (Oa Koopmeiners, Ake, Lang, Veltman)

PS; zelfde bron als die in januari ook kwam met het gerucht dat Chelsea en PSV gesproken hadden over Sarr (ging niet door omdat Chelsea niets meer van zich liet horen)

Leuk weer die transferwindow!!

Edit: even wat info verkregen can transfermarkt.

Laatste wedstrijden in december (tegen Everton 20 minuten in de PL, 76 minuten tegen Brentford in de EFL cup en tegen Zenit 65 voor de CL) gespeeld.
Daarvoor 73 minuten tegen Burnley in November. Speelde die periode regelmatig. Na december 0 wedstrijden meer gespeeld, tot de FA Cup finale waar ie 1 minuut meedeed.
Regelmatig op de tribune ook.
Ik denk dat geruchten over spelers van Chelsea best serieus kan nemen. Ideaal voor Chelsea om enerzijds een speler kwijt te raken en Sangaré te halen. Bijvoorbeeld verhuurde spelers. Emerson (Linksback) die bij Lyon speelt, Gilmour (CVM, Norwich), Miazga (CV, Alaves). Of van U23: Broja. Maatsen, Linkback en Nederlander. Denk dat Engelse clubs dit echt wel in gaan proberen te zetten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 18 May 2022, 14:22 Teze lijkt me gepromoveerd van RB naar CV, dus moet er een RB bij (Brenet). Afhankelijk van hoe Obispo terug komt en wat er bij Jong PSV door stroomt of aangekocht wordt vanuit het talentenpotje kan ik me voorstellen dat ze nog geen aankoop gaan doen voor cv. Wellicht huur, of ze wachten tot in augustus.

We kunnen in ieder geval niet met Obispo en een geblesseerde Boscagli het seizoen in achter Teze-Ramalho.
Ik kan me op geen enkele manier voorstellen na afgelopen jaar, dat er geen CV bij komt van buitenaf. Op basis van kans en puzzelen hebben we het seizoen moeten afmaken. Als Brenet er bij komt, lijkt het me absoluut niet dat hij voor de basis komt. Eerder als backup voor beide flanken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het "probleem" met Obispo is dat hij nog onervaren is en er daardoor niet meteen staat. Hij heeft in een interview zelf aangegeven dat hij het lastig vindt om ineens te moeten spelen, zonder wedstrijdritme. Gezien de concurrentie die hij heeft is het gewoon lastig om dit wedstrijdritme op te doen. Dan moet het net goed vallen allemaal (blessures van andere spelers, Obispo die het laat zien, etc.). Haalt PSV er nog een topper op CV bij dan kan het zomaar zijn dat Obispo nauwelijks aan spelen toekomt. Een verhuur zou vanuit het oogpunt "meer spelen" wel kunnen, alleen moet Obispo dat zelf willen. Nog een jaar verhuren aan een club van niveau Vitesse schiet je niets mee op, Obispo moet meer geprikkeld worden. Maar nogmaals, mijn verwachting is dat PSV hem erbij blijft houden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Obispo komt nauwelijks aan spelen toe omdat hij altijd wat heeft. In 2 seizoenen 47 duels gemist.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 18 May 2022, 14:25
PCGC wrote: 18 May 2022, 13:13 Ross Barkley (28) staat op het lijstje OF er is zelfs al met zijn management gesproken, dat is me nog even onduidelijk. Mag weg bij Chelsea, komt nauwelijks aan spelen. Oa Everton ook interesse. Speelde daar ook in de jeugd, was sprake van een terugkeer op huurbasis ooit , en toen kaapte Villa hem weg.

Aanvallende middenvelder, rond de 10-12 miljoen. Ken hem verder niet zo goed. Agent Wasserman (Oa Koopmeiners, Ake, Lang, Veltman)

PS; zelfde bron als die in januari ook kwam met het gerucht dat Chelsea en PSV gesproken hadden over Sarr (ging niet door omdat Chelsea niets meer van zich liet horen)

Leuk weer die transferwindow!!

Edit: even wat info verkregen can transfermarkt.

Laatste wedstrijden in december (tegen Everton 20 minuten in de PL, 76 minuten tegen Brentford in de EFL cup en tegen Zenit 65 voor de CL) gespeeld.
Daarvoor 73 minuten tegen Burnley in November. Speelde die periode regelmatig. Na december 0 wedstrijden meer gespeeld, tot de FA Cup finale waar ie 1 minuut meedeed.
Regelmatig op de tribune ook.
Ik denk dat geruchten over spelers van Chelsea best serieus kan nemen. Ideaal voor Chelsea om enerzijds een speler kwijt te raken en Sangaré te halen. Bijvoorbeeld verhuurde spelers. Emerson (Linksback) die bij Lyon speelt, Gilmour (CVM, Norwich), Miazga (CV, Alaves). Of van U23: Broja. Maatsen, Linkback en Nederlander. Denk dat Engelse clubs dit echt wel in gaan proberen te zetten.
Mogen ze zeker proberen maar dan houdt de interesse bij PSV bij Broja en misschien Gilmour wel op.
Last edited by Ardbeg on 18 May 2022, 14:31, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 18 May 2022, 14:28 Obispo komt nauwelijks aan spelen toe omdat hij altijd wat heeft. In 2 seizoenen 47 duels gemist.
Dat is een constatering, maar hoe zie jij de positie van Obispo aankomend seizoen?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 14:29
ShovingNE2 wrote: 18 May 2022, 14:25

Ik denk dat geruchten over spelers van Chelsea best serieus kan nemen. Ideaal voor Chelsea om enerzijds een speler kwijt te raken en Sangaré te halen. Bijvoorbeeld verhuurde spelers. Emerson (Linksback) die bij Lyon speelt, Gilmour (CVM, Norwich), Miazga (CV, Alaves). Of van U23: Broja. Maatsen, Linkback en Nederlander. Denk dat Engelse clubs dit echt wel in gaan proberen te zetten.
Mogen ze zeker proberen maar dan houdt de interesse bij PSV bij Broja en misschien Gilmour wel op.
Broja lijkt me echt flink onhaalbaar ondertussen. Arsenal zou 50+ miljoen moeten overmaken. Southampton ongeveer 30.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Clubs mogen vanaf aankomend seizoen nog maar 8(?) spelers ouder dan 21 verhuren of huren. Dat zal deze transferzomer ook nog meespelen verwacht ik. Bepaalde clubs zullen moeten verkopen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 18 May 2022, 14:30
ShovingNE2 wrote: 18 May 2022, 14:28 Obispo komt nauwelijks aan spelen toe omdat hij altijd wat heeft. In 2 seizoenen 47 duels gemist.
Dat is een constatering, maar hoe zie jij de positie van Obispo aankomend seizoen?
In de ziekenboeg. Die moet je net zo hard meetellen als optie als Romero en Boscagli: niet.

Ik zou hem verkopen voor een miljoen of 2 a 3 met een hoge doorverkoop erop. Verhuren is ook een optie: wel verlengen. Wil hij niet verlengen wordt er niet verhuurd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 18 May 2022, 14:36
Standbeeld wrote: 18 May 2022, 14:30
Dat is een constatering, maar hoe zie jij de positie van Obispo aankomend seizoen?
In de ziekenboeg. Die moet je net zo hard meetellen als optie als Romero en Boscagli: niet.

Ik zou hem verkopen voor een miljoen of 2 a 3 met een hoge doorverkoop erop. Verhuren is ook een optie: wel verlengen. Wil hij niet verlengen wordt er niet verhuurd.
Heeft afgelopen seizoen getekend t/m zomer 2025.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dan is verlengen nauwelijks nodig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 14:26
11 Sir Tinus wrote: 18 May 2022, 14:22 Teze lijkt me gepromoveerd van RB naar CV, dus moet er een RB bij (Brenet). Afhankelijk van hoe Obispo terug komt en wat er bij Jong PSV door stroomt of aangekocht wordt vanuit het talentenpotje kan ik me voorstellen dat ze nog geen aankoop gaan doen voor cv. Wellicht huur, of ze wachten tot in augustus.

We kunnen in ieder geval niet met Obispo en een geblesseerde Boscagli het seizoen in achter Teze-Ramalho.
Ik kan me op geen enkele manier voorstellen na afgelopen jaar, dat er geen CV bij komt van buitenaf. Op basis van kans en puzzelen hebben we het seizoen moeten afmaken. Als Brenet er bij komt, lijkt het me absoluut niet dat hij voor de basis komt. Eerder als backup voor beide flanken.
Natuurlijk komt Brenet als een back-up voor de flanken.

Zoals ik al zei;
Optie A -> Iemand vanuit Jong PSV doorstromen omdat Ruud die goed genoeg acht.
Optie B -> Iemand die in de categorie valt van 18-21 jaar die bij Jong PSV start via investeringspotje
Optie C -> Even afwachten tot augustus en kijken wat er in de voorbereiding is gebeurd met Obispo en talenten

Ik vind het super belangrijk dat spelers fit en betrouwbaar fit zijn, dus Obispo heeft een streepje achter, maar qua talent en qua mogelijkheden zie ik wel nog upside bij hem en als hij onder Ruud wel een jaar fit is dan is ie voor mij de perfecte 4e man achter de andere 3 die we onder contract hebben.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Qua mogelijkheden is Obispo echt een betere speler dan Teze, maar de afgelopen 2 jaar heeft Obispo wel een soort van stilgestaan door de vele blessures. Het is aan de medische staf van PSV om in te schatten of dit structureel is (hoe is zijn blessure geschiedenis in de jeugd, bijvoorbeeld?). Als dit het geval is, moeten we helaas verder. Dat geldt voor Obispo net zo goed als Romero en Ryan Thomas (deze keuze is reeds gemaakt).

Bij Vitesse bijvoorbeeld, heeft hij veel gespeeld. 28 wedstrijden in 1 seizoen.

Ik zou het enorm zonde vinden. Ben nog altijd overtuigd van zijn kwaliteiten.
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds wanneer is 28 wedstrijden in 1 seizoen veel?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja, definieer "veel wedstrijden" eens. Hoe ga je dat aantonen door middel van data? ;)
Locked