Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Brands kennende is er zeker al een elftal geschetst met Ruud en Fred samen, daarachter uiteraard ook het schaduw-elftal/alternatieven. John zijn taak om de reeds aanwezige spelers te proberen te verlengen en contacten te leggen met de eerste prioriteiten. Met prio bedoel ik niet de absolute toppers, maar gewoon de meest haalbare spelers die snel vastgelegd kunnen worden.

Ik hoop persoonlijk dat het lukt om Sangaré te behouden. Van Gakpo heb ik op een of andere manier al geaccepteerd dat hij vertrekt. Daarnaast is het ‘makkelijker’ om een linker-aanvaller te halen, maar ga maar eens een vervanger voor Ibi vinden.

Ruud heeft ongetwijfeld een lijstje doorgegeven van spelers die vanuit Jong meegaan naar 1, dus die wissels staan al vast.

De echte toppers zie ik pas eind transferwindow komen. John is daarvan en Brands is ook absoluut niet vies van een koopje.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 19 May 2022, 21:55 Mocht Gakpo verkocht worden dan denk ik dat PSV voor Karlsson gaat als opvolger, en daar wellicht 14 miljoen voor moet betalen.

Ik sta daar positief in
Ik niet. Karlsson wordt de volgende uitgaande Az flop. Is niet goed genoeg voor de top en zeker geen 14 miljoen waard.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

AZ wil geloof ik zelfs 18 miljoen. Denk ook niet dat hij goed genoeg is, eerlijk gezegd. Te wisselvallig. Als Cody vertrekt willen we wel echt een topspeler hebben en dat is Karlsson (nog) niet. Loopt er ook teveel bij als een soort 'wanna-be vedette' die teveel de wedstrijd voor zichzelf speelt. Hoop eerder op een exotische naam als vervanger voor Gakpo.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 19 May 2022, 22:08
Skuddem wrote: 19 May 2022, 21:55 Mocht Gakpo verkocht worden dan denk ik dat PSV voor Karlsson gaat als opvolger, en daar wellicht 14 miljoen voor moet betalen.

Ik sta daar positief in
Ik niet. Karlsson wordt de volgende uitgaande Az flop. Is niet goed genoeg voor de top en zeker geen 14 miljoen waard.
Heb je een bron omdat je denkt dat Openda komt, enzo ja wat is je bron?
Marcel for president!
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Si bien no hay negociaciones abiertas, nuestras fuentes nos confirman los rumores que se dieron en las últimas horas los cuales hablan del interes de los clubes holandeses PSV y AJAX, más varios equipos de la MLS, por el defensor de DEFENSA Y JUSTICIA ADONIS FRIAS https://t.co/y17ctYl7Di
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 19 May 2022, 22:20 Si bien no hay negociaciones abiertas, nuestras fuentes nos confirman los rumores que se dieron en las últimas horas los cuales hablan del interes de los clubes holandeses PSV y AJAX, más varios equipos de la MLS, por el defensor de DEFENSA Y JUSTICIA ADONIS FRIAS https://t.co/y17ctYl7Di
Of anders even in het Nederlands ;)

Hoewel er geen open onderhandelingen zijn, bevestigen onze bronnen de geruchten van de afgelopen uren die spreken over de interesse van de Nederlandse clubs PSV en AJAX, plus verschillende MLS-teams, voor de verdediger van DEFENSE Y JUSTICIA, ADONIS FRIAS



Het is geen watje!
Last edited by Ardbeg on 19 May 2022, 22:30, edited 2 times in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Interessant gerucht wel, het account heeft 2k volgers, dus kan wellicht kern van waarheid inzitten.



Argentijnse centrale verdediger van 24 jaar oud. Zijn tackle oogt sterk in deze video. Ken deze speler verder niet, maar van deze club hebben de neuzen ook Lisandro Martinez gehaald, een soortgelijke speler zou voor ons top zijn.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 May 2022, 22:26
DeBruyne wrote: 19 May 2022, 22:20 Si bien no hay negociaciones abiertas, nuestras fuentes nos confirman los rumores que se dieron en las últimas horas los cuales hablan del interes de los clubes holandeses PSV y AJAX, más varios equipos de la MLS, por el defensor de DEFENSA Y JUSTICIA ADONIS FRIAS https://t.co/y17ctYl7Di
Of anders even in het Nederlands ;)

Hoewel er geen open onderhandelingen zijn, bevestigen onze bronnen de geruchten van de afgelopen uren die spreken over de interesse van de Nederlandse clubs PSV en AJAX, plus verschillende MLS-teams, voor de verdediger van DEFENSE Y JUSTICIA, ADONIS FRIAS

Ja sorry. Ik dacht drop hem gewoon even hier
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 19 May 2022, 21:55 Mocht Gakpo verkocht worden dan denk ik dat PSV voor Karlsson gaat als opvolger, en daar wellicht 14 miljoen voor moet betalen.

Ik sta daar positief in
Positief in? Zou voor mij het grootste horrorscenario zijn wat PSV kan doen. Karlsson weer zo'n typische AZ-flop, totaal niet het niveau voor PSV en voor 14 miljoen al helemaaaaaaaal niet.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 19 May 2022, 20:01
Galactico wrote: 19 May 2022, 19:52 Laten we zeggen dat PSV en Brenet qua niveau naar elkaar gegroeid zijn in de afgelopen jaren. Bij PSV ieder jaar een klein stapje achteruit en dan kom je automatisch in de categorie brenet uit. Onze target zou op iedere plek niveau Sangaré en Gakpo te scouten. Brenet is niveau Zahavi, Vinicius, Mwene, Max. Ik vind dat als je serieus mee wilt doen dan moet de lat omhoog.
Ja, dat willen we allemaal. Alles niveau Gakpo en Sangare. Dat wil PSV ook, die zijn niet gek. Probleem is alleen dat dat niet zomaar kan he. Daarvoor moeten we nog wat jaren stappen maken. Met Mauro, aankoop (top), Oppegard, Sambo, Brenet ga je er op vooruit ten opzichte van Mauro, Max, Mwene, Oppegard. Brenet komt niet voor de basis maar maakt de bank weer sterker. Eindstand gaan we er dan op vooruit onder voorwaarde dat PSV nog een topper erbij haalt op back. Zo zet je kleine stappen. Dit jaar zaten we heel kort op de neuzen en met wat slimme aankopen pakken halen we CL, en worden we kampioen. Dan kan je pas grote stappen zetten. Een beetje realisme kan geen kwaad.
Als “PSV niet gek is” dan kom je ook niet met Zahavi en Vinicius op de proppen. En dan heb ik het nog niet over Drommel gehad.

Volgend seizoen verwacht ik dat de lat omhoog gaat. Inderdaad niveau/ potentie Sangaré en Gakpo moet het streven zijn op iedere plek. En echt niet 2x; dat is helaas niet realistisch.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 19 May 2022, 22:29 Interessant gerucht wel, het account heeft 2k volgers, dus kan wellicht kern van waarheid inzitten.



Argentijnse centrale verdediger van 24 jaar oud. Zijn tackle oogt sterk in deze video. Ken deze speler verder niet, maar van deze club hebben de neuzen ook Lisandro Martinez gehaald, een soortgelijke speler zou voor ons top zijn.
Doet me denken aan Moreno!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 19 May 2022, 22:29 Interessant gerucht wel, het account heeft 2k volgers, dus kan wellicht kern van waarheid inzitten.



Argentijnse centrale verdediger van 24 jaar oud. Zijn tackle oogt sterk in deze video. Ken deze speler verder niet, maar van deze club hebben de neuzen ook Lisandro Martinez gehaald, een soortgelijke speler zou voor ons top zijn.
Van het filmpje word ik wel vrolijk moet ik zeggen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 May 2022, 22:37 Doet me denken aan Moreno!
Heeft ie wel iets van weg inderdaad. Rechtsbenige Hector.

Oogt heel atletisch, redelijk snel en flinke sprongkracht. Daarnaast een mooie sliding tackle. Maargoed, ken deze speler verder dus niet, vind het altijd gevaarlijk om puur op zo'n filmpje af te gaan.

Is absoluut geen vaste basisspeler daar. Schommelt beetje tussen de bank en de basis. Mocht tien dagen geleden wel aanleggen voor een penalty.
(vanaf 02:09)
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 19 May 2022, 22:20 Si bien no hay negociaciones abiertas, nuestras fuentes nos confirman los rumores que se dieron en las últimas horas los cuales hablan del interes de los clubes holandeses PSV y AJAX, más varios equipos de la MLS, por el defensor de DEFENSA Y JUSTICIA ADONIS FRIAS https://t.co/y17ctYl7Di


Hierbij een iets groter kanaal (18K volgers) die het 15 mei blijkbaar al hadden gemeld. PSV' is het probleem geweest denk ik dat niemand het hier toen zag..
Zij schrijven over 4 miljoen dollar.
Deze jongen heeft nog 1 jaar contract dus moet deze zomer een transfer maken.

In maart werd Ajax al in verband gebracht met hem.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Dat ziet er uit als een echte verdediger, Frias.

Bazhoer is na vanavond wel unaniem over toch?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 19 May 2022, 23:03 Bazhoer is na vanavond wel unaniem over toch?
Zeker! Ik was begin van het seizoen nog wel voorstander maar het is inderdaad niks als verdediger.
Marcel Brands gaat nooit toestaan dat Bazoer ooit nog een krabbel onder officiële papieren van PSV zet.
Als hij aan iemand een hekel heeft..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 19 May 2022, 22:53
Is absoluut geen vaste basisspeler daar. Schommelt beetje tussen de bank en de basis. Mocht tien dagen geleden wel aanleggen voor een penalty.
(vanaf 02:09)

Op zijn 24e geen onbetwist basisspeler? Hm. Da's wel apart.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 May 2022, 23:14 Is absoluut geen vaste basisspeler daar.
Huh? Volgens Transfermarkt heeft hij dit seizoen 2 van de 14 competitiewedstrijden gemist en de rest bijna allemaal 90 minuten gespeeld.
Aan de reacties op de socials is eerder te zien dat ze hem gaan missen dan blij dat ie weg is.

Waar haal jij je informatie vandaan dat hij vaker op de bank zit dan in de basis staat?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 19 May 2022, 23:18
Ardbeg wrote: 19 May 2022, 23:14 Is absoluut geen vaste basisspeler daar.
Huh? Volgens Transfermarkt heeft hij dit seizoen 2 van de 14 competitiewedstrijden gemist en de rest bijna allemaal 90 minuten gespeeld.
Aan de reacties op de socials is eerder te zien dat ze hem gaan missen dan blij dat ie weg is.

Waar haal jij je informatie vandaan dat hij vaker op de bank zit dan in de basis staat?
Ik niet! Je quote de onjuiste 😃
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No




We worden gekkk
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 May 2022, 23:26 Ik niet! Je quote de onjuiste
Excuus was inderdaad voor [mention]DonyellMalen[/mention]
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 19 May 2022, 23:30


We worden gekkk
Dat ie zelf maar eens doorpakt met zijn getreuzel dan. Gas er op!
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo ik heb weer wat pagina's doorgeploegd, ik ben weer op de hoogte. Soms zou ik willen dat er een transferperiode-dagboek is waar alle sensatie van het forum kort wordt samengevat. Dit was nog niet eens een drukke dag.

Anderzijds, door deze wirwar van nieuwtjes, geruchten, leugens, meningen, vliegtuigen en trollen spitten heeft ook z'n charme.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Komaan Luuk, kom naar huis. Met het oog op het WK denk ik dat we nu echt een goeie kans maken om hem terug te halen. Dit zou op zoveel vlakken zo'n geweldige transfer zijn. Je haalt een ambassadeur binnen de club die nog absoluut meekan op ons niveau. Is een captain, een persoonlijkheid en een cultuurbewaker. Als Cody dan ook nog blijft en ballen op het gezicht van Luuk blijft lanceren dan zie ik de toekomst zeer zonnig tegemoet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 19 May 2022, 23:46 Komaan Luuk, kom naar huis. Met het oog op het WK denk ik dat we nu echt een goeie kans maken om hem terug te halen. Dit zou op zoveel vlakken zo'n geweldige transfer zijn. Je haalt een ambassadeur binnen de club die nog absoluut meekan op ons niveau. Is een captain, een persoonlijkheid en een cultuurbewaker. Als Cody dan ook nog blijft en ballen op het gezicht van Luuk blijft lanceren dan zie ik de toekomst zeer zonnig tegemoet.
49 goals
Locked