Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 15 May 2022, 15:53 En zo komt ie er een halfuur in.
Wat dan, voor het eerst, voldoende zou moeten zijn om ook iets te kunnen laten zien.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 15 May 2022, 15:54
Thijs wrote: 15 May 2022, 15:53 En zo komt ie er een halfuur in.
Wat dan, voor het eerst, voldoende zou moeten zijn om ook iets te kunnen laten zien.
In dit soort wedstrijd is dat wel de vraag, maar toch een reden om niet naar het schakelkanaal, Man City of Giro te schakelen vooralsnog.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Romero heeft vandaag een post geplaatst waarbij hij aangeeft volgend seizoen vol voor de Champions League ticket te strijden..
Ben echt benieuwd wat PSV met hem wil, maar het lijkt erop dat hij wel gaat blijven.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En verlengen, in dat geval!
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In het nieuwsbericht over Luuk:

“Romero komt niet als eerste spits in de plannen van de club voor. Ook komende zomer wordt gekeken of hij verkocht kan worden en als dat niet lukt, kan hij zijn contract uitdienen. “
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als hij een beetje heel blijft is het toch echt een prima spits om erbij te hebben> Hij heeft laten zien over flink wat kwaliteiten te beschikken..
Ook ik zou hem zo willen inruilen voor Luuk, maar als een van de nummers 12-17 in de selectie kan hij best van waarde zijn en dan valt hij wellicht nog een beetje goed te verkopen ook op een moment.
Stel je voor dat hij gewoon een jaar fit is, volgens mij zou dat genieten zijn
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Romero is een man van glas. Kan die jongen niks aan doen maar je kan er simpelweg niet op bouwen. Qua potentie was hij onze beste spits afgelopen jaar maar zijn lichaam werkt niet mee. Bij een redelijk bod afscheid van nemen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Houden. Al dat Eiđur Guđjohnsen gezever hier; die werd ook na enkele seizoenen blessureleed bij het vuilnis gegooid, maar had daarna nog een grandioze carrière. Speelde in 3 seizoenen ook amper twee handen vol aan duels.

Romero heeft eenzelfde potentie.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Gudjonhson had 1 carrière bedreigende blessure. Daar is een inschattingsfout gemaakt want dat was een uitstekende speler na zijn herstel. Totaal anders dan Romero, want die heeft doorlopend blessures. Als ik de tekst van Elfrink lees is PSV gelukkig niet van plan zijn contract te verlengen en houden ze geen rekening met hem.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Al sinds 2015 he, dus ook nogal langer dan 3 seizoenen...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Je kan niks zeggen over de beslissing om hem te laten gaan. Ook ik voel de behoefte om hem nog een kans te geven, hij viel laatst prima in ook. Maar het is denk ik wel tijd om een tijdperk af te sluiten en die plek in de selectie op te laten vullen door een speler die serieus meedoet in de concurrentiestrijd. Eeuwig zonde van Maxi, ik weet zeker dat het een prima speler is die onder normale omstandigheden aan het rijtje spitshelden van PSV toegevoegd had kunnen worden. Maar soms moet je je verlies pakken en door. PSV moet volgend jaar echt voor de grote prijzen gaan en dan heb je elke positie nodig.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gewoon aanzien. Mocht hij aankomende halfjaar fit blijven ben je gek als je niet verlengt met hem
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ruud ❤️ Maxi
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als het nog een eenjarig contract heeft is het idd simpel: komt er een club met een schappelijk bod lekker laten gaan. Bespaar je ook weer salaris. Komt dat bod niet is hrt prima om hem te houden als 3de of 4de spits waarbij alles dat hij kan spelen is meegenomen. Kan ie daarna transfervrij weg. Evt verlengen kan altijd nog komend seizoen als hij daadwerkelijk die onverwachte stap kan gaan zetten.

Maar ik mag hopen dat PSV hem niet ziet als 1e of 2de spits.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 May 2022, 23:06 Als het nog een eenjarig contract heeft is het idd simpel: komt er een club met een schappelijk bod lekker laten gaan. Bespaar je ook weer salaris. Komt dat bod niet is hrt prima om hem te houden als 3de of 4de spits waarbij alles dat hij kan spelen is meegenomen. Kan ie daarna transfervrij weg. Evt verlengen kan altijd nog komend seizoen als hij daadwerkelijk die onverwachte stap kan gaan zetten.

Maar ik mag hopen dat PSV hem niet ziet als 1e of 2de spits.
Eens. Op zijn gestel kun je geen beleid maken voorlopig. Hij kan als hij blijft hooguit verrassen. En elke keer dat-ie die kans krijgt hoop ik het ook, want de potentie en gretigheid druipt er vanaf. Aan alles zie je dat hij nog wil slagen bij PSV. Van Nistelrooij is gecharmeerd van hem. Het zou toch een prachtscenario zijn als de Argentijn, juist nu hij onder een ex-wereldspits komt te trainen, fit blijft, het vertrouwen krijgt en terugbetaald en zijn contract nog verlengd. Op weg naar alsnog een mooi carrièrevervolg.

Wel jammer dat het met onze jonge spitsen toch vaak niet loopt zoals we hopen. In potentie denk ik dat Jonathan Reis, Gianluca Scammaca en Maxi Romero de beste spitsen waren die deze eeuw langskwamen bij PSV en alledrie uit (hadden) kunnen groeien tot wereldtoppers. En toch liepen ze alledrie een glorieus verblijf bij PSV mis. De eerste door domme keuzes van hemzelf, de tweede door (een achteraf domme) keuze van PSV en de derde door de meest botte pech die je een voetballer hebt zien overkomen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Onderhandelingen lopen (al), verhuur met optie tot koop.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan zal hij wel zijn contract moeten verlengen. Die loopt af in 2023.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop zo dat hij blijft. Ik gun hem (en PSV) zo dat hij hier alsnog gaat slagen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat gun ik hem en ons ook. Maar na vier jaar mogen we wel de conclusie trekken dat Romero fysiek gezien niet geschikt is voor topvoetbal. Hij valt van blessure in blessure. Je kan er niet op bouwen. Bij een redelijk bod verkopen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 May 2022, 23:06 Evt verlengen kan altijd nog komend seizoen als hij daadwerkelijk die onverwachte stap kan gaan zetten.
Of niet want dan kan Romero zelf kiezen. Als je wil verlengen moet je dat deze zomer doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 03 Jun 2022, 08:40 Dat gun ik hem en ons ook. Maar na vier jaar mogen we wel de conclusie trekken dat Romero fysiek gezien niet geschikt is voor topvoetbal. Hij valt van blessure in blessure. Je kan er niet op bouwen. Bij een redelijk bod verkopen.
Niet 4 maar 7 jaar...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

januari 2018 tot heden; 4,5 jaar, to be exact.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 03 Jun 2022, 17:17 januari 2018 tot heden; 4,5 jaar, to be exact.
https://www.thenationalnews.com/sport/e ... ve-1.85162

Vlak na dit bericht was het bekeken voor de arme jongen, 7 jaar komt dus heel aardig in de buurt.... in januari 2018 had ie bijna een half jaar gespeeld, paar goaltjes gemaakt, maar was eigenlijk alweer geblesseerd toen PSV 'm haalde.

Hoe Maxi ooit op dat moment zowel bij PSV als bij Dortmund op de radar kon komen, voor dat bedrag, blijft m.i. een interessante vraag.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Omdat de kwaliteit er van alle kanten vanaf droop. En nog steeds.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Dat deel van het verhaal is idd totaal niet het vraagteken... En dat moet idd de belangrijkste reden zijn dat men de gok nam - niet omdat men met enige zekerheid kon stellen dat hij fysiek weer helemaal in orde was.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Post Reply