Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Jeugd is nog altijd een middel en geen doel. Ik wil dat Ruud straks de besten opstelt. En of dat nu Doan, Bakayoko, Oppegard of bij wijze van Brenet is. Dat maakt mij niets uit.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Op basis van wat zijn Oppegard en Bakayoko er dan klaar voor? Ik zeg niet dat we ze geen kans moeten geven maar ik zou niet weten op grond van wat wij kunnen controleren dat zij er klaar voor zijn. In de KKD hebben ze regelmatig gespeeld waarin het af en toe wisselvallig was. Hoe kunnen we dan beoordelen dat ze al klaar zijn voor de ED? Ik kan dat niet op basis van die paar minuten die ze gehad hebben hoor.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Oppegard en Sambo moet je verhuren in de Eredivisie, die zijn 'klaar' in de KKD en moeten zich verder ontwikkelen op een hoger niveau. Bij Bakayoko kun je kijken hoe hij zich staande gaat houden tijdens de voorbereiding en op basis daarvan en de overige invulling van de aanval kun je beslissen of je hem erbij houdt of ook gaat verhuren. Natuurlijk is het een open deur, maar die jongens moeten wekelijks spelen, daarom is zo'n transfervrije Brenet ook helemaal zo dramatisch nog niet.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 20 May 2022, 11:12
Juancho wrote: 20 May 2022, 10:39

Mijn probleem hiermee is dat je dus Brenet puur haalt voor de selectievulling. En daar ben ik na de afagelopen jaren echt zwaar klaar mee. We moeten juist af van dit soort spelers die eigenlijk te kort komen en sowieso geen toekomst hebben eigenlijk.
Wanneer kom je tekort als speler voor PSV? Als je niet CL waardig bent, niet basiswaardig om 34 wedstrijden in de Eredivisie te spelen? Als je bij een blessure van de eerste keuze een wedstrijd of 5 beroep moet doen op iemand die er kan staan?
Dat hangt natuurlijk vast aan je ambitie niveau. Ik denk dat wij het CL niveau qua selectie nog niet in het achterhoofd moeten nemen. Wel dat je daar naar toe wilt groeien en dus zit je een beetje tussen 2 niveaus in. Maar dat is dan ook prima en helder. In mijn ogen past een speler als Mwene eigenlijk niet op dat niveau. En dus Brenet al helemaal niet. Waarom niet? Omdat ze al vrij basic en beperkte spelers zijn en ook niet meer ontwikkeling gaan maken die je hoopt dat ze maken. Dan nogmaals liever een meer talentvolle back die nog wel voldoende ruimte heeft om door te groeien naar het vereiste niveau. Beide categorie spelers bieden geen 99% zekerheid, dus dan maar degene waar nog genoeg potentie in zit.
Wat je niet wilt zijn dure overbodige spelers, spelers die transfervrij de deur uit lopen aan het einde van het jaar, jeugdspelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn, jeugdspelers die eigenlijk meer moeten spelen om beter te worden, ervaren spelers die niet meer beter worden en ga zo maar door.
De opmerking dure overbodige/selectie invulling achtige spelers hoor ik behoorlijk vaak maar het is toch helemaal niet zo dat een jong talent gelijk vele miljoenen moet kosten? Dat verhaal begint een beetje zijn eigen leventje te leiden zo op het forum. Alsof er geen gapend gat is tussen transfervrije en beperkte spelers als Mwene/Brenet of knetter dure toptalenten.
Wat blijft er dan over voor de positie van 12 tot 25 in je selectie? Je kunt moeilijk 11 basisspelers hebben en daarachter 14 talenten die ooit beter zouden worden. Hoe denk je dat zo'n chemie in de kleedkamer is? Dat lijkt me ook verre van wenselijk. Wat je wil creëeren is een basis van 14 a 15 spelers die goed genoeg zijn en daaromheen 'roleplayers' of opvulling zoals jij het noemt.
Ik zou sowieso die 14-15 spelers die jij noemt al wat oprekken naar minimaal 16. Dat het niveauverschil daarin echt kleiner wordt zodat je ook makkelijker spelers kan inwisselen zonder er (te)veel op achteruit te gaan. Ook op Europees niveau. Wat meer concurrentiestrijd lijkt mij juist wel wenselijk, juist ook op het trainingsveld, juist ook in de kleedkamer. Dat is ook onderdeel van topsport. Als je daar al moeite mee hebt bij een club als PSV heb je al helemaal niks te zoeken op een hoger niveau.
Als Roger iets heeft achtergelaten is het wel het besef dat het team het moet doen. Door als team goed te zijn kun je individueel uitblinken en om als team goed te zijn heb je roleplayers nodig. Mwene of Brenet, die ik vergelijkbaar vind, zijn prima roleplayers voor een club als PSV. Maar dan moeten de kopmannen wel fit blijven anders krijg je van Bommel 2.0.
Tja verschil van mening dan. Geen punt. Ik denk dat juist die roleplayer waar jij het over hebt een belangrijke reden is dat we niet echt gepresteerd hebben afgelopen 2 jaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

je kan niet al je talenten verhuren, Een Johan die moet je nu juist wel bij de ploeg houden. Dat is je grootste talent.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 20 May 2022, 13:24
Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Dat is een visie, geen ambitie.
Prima.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 20 May 2022, 13:31
Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Op basis van wat zijn Oppegard en Bakayoko er dan klaar voor? Ik zeg niet dat we ze geen kans moeten geven maar ik zou niet weten op grond van wat wij kunnen controleren dat zij er klaar voor zijn. In de KKD hebben ze regelmatig gespeeld waarin het af en toe wisselvallig was. Hoe kunnen we dan beoordelen dat ze al klaar zijn voor de ED? Ik kan dat niet op basis van die paar minuten die ze gehad hebben hoor.
Bakayoko heeft dubbele cijfers wat zowel assists als goals betreft. Is uitgeroepen tot kkd talent van het jaar. Als je zo'n jongen nu nog geen kans gaat geven ben je totaal ongeloofwaardig met je jeugdopleiding. Wat Oppegard betreft, daar spat het talent vanaf. Daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te zien. Het feit dat Ruud beide heren heeft door geschoven naar het eerste doet mij vermoeden dat die er net zo over denkt.

Je moet talent ook kansen geven om zich te ontwikkelen. Talent erkennen is één ding maar het tot wasdom laten komen is een volgende. Oppegard is niks minder dan een Brenet toen die debuteerde. Geld ook voor Sambo trouwens.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Op basis van wat. Los van voetballende kwaliteiten: de hogere intensiteit op de trainingen zal al pittig zijn.

Al jaren geven we spelers eerst een seizoen speelminuten en dan naar de basis groeien.

Waarom nu al de druk erop dat bij een grote blessure zij basis staan voor langere tijd.

En als ze goed genoeg zijn dan pakt Brenet toch de derde plaats en staan ze er toch in. Waar ben je of zijn ze bang voor. Als ze de kwaliteiten hebben spelen ze en hoeven ze niet bang te zijn voor Brenet toch? Ruud geeft ze echt de kans als hij denkt dat ze beter zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:58
DeEintovenaar wrote: 20 May 2022, 13:31

Op basis van wat zijn Oppegard en Bakayoko er dan klaar voor? Ik zeg niet dat we ze geen kans moeten geven maar ik zou niet weten op grond van wat wij kunnen controleren dat zij er klaar voor zijn. In de KKD hebben ze regelmatig gespeeld waarin het af en toe wisselvallig was. Hoe kunnen we dan beoordelen dat ze al klaar zijn voor de ED? Ik kan dat niet op basis van die paar minuten die ze gehad hebben hoor.
Bakayoko heeft dubbele cijfers wat zowel assists als goals betreft. Is uitgeroepen tot kkd talent van het jaar. Als je zo'n jongen nu nog geen kans gaat geven ben je totaal ongeloofwaardig met je jeugdopleiding. Wat Oppegard betreft, daar spat het talent vanaf. Daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te zien. Het feit dat Ruud beide heren heeft door geschoven naar het eerste doet mij vermoeden dat die er net zo over denkt.

Je moet talent ook kansen geven om zich te ontwikkelen. Talent erkennen is één ding maar het tot wasdom laten komen is een volgende. Oppegard is niks minder dan een Brenet toen die debuteerde. Geld ook voor Sambo trouwens.
Ik zeg er toch expliciet bij dat je deze jongens wel een kans moet geven? Natuurlijk ben ik het daarmee eens. Overigens ben ik nog niet zo onder de indruk van Oppegard merk ik en wil ik het eerst maar eens zien. Wil niet zeggen dat hij geen kans moet krijgen.
Dito met Bakayoko. Dubbele cijfers is absoluut heel goed, maar zijn ook wedstrijden geweest waar hij volledig onzichtbaar was. Maar dat mag ook voor een jeugdspeler en ook Bakayoko verdient absoluut een kans. Maar dat is niet mijn punt. Stel we gaan het seizoen in met Max en Oppegard links, Mauro en Sambo rechts. En Max of Mauro raakt een langere tijd geblesseerd, moeten we het dan echt aandurven met voor een langere periode een van deze jonkies op deze plek? Ook in wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord of in Europese wedstrijden? Je moet die jongens rustiger brengen wat mij betreft en dat kan niet als zij de enige back-ups zijn. Laat ze eerst maar eens tegen kleinere teams minuten maken, wellicht in de beker. Wanneer dat heel goed gaat kun je ze vaker gaan opstellen in de grote wedstrijden wat mij betreft. Maar ieder zijn of haar mening natuurlijk.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:58 Geld ook voor Sambo trouwens.
Sambo is net/bijna hersteld van een kruisbandblessure, het duurt daarom nog wel even voordat hij volledig belastbaar en wedstrijdfit is.
Het lijkt me daarom beter om hem te verhuren komend seizoen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 20 May 2022, 14:10
Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:58 Geld ook voor Sambo trouwens.
Sambo is net/bijna hersteld van een kruisbandblessure, het duurt daarom nog wel even voordat hij volledig belastbaar en wedstrijdfit is.
Het lijkt me daarom beter om hem te verhuren komend seizoen.
Vind ik ook. Noemde hem als voorbeeld omdat ik vind dat hij in de basis niet minder is dan een Brenet.
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 20 May 2022, 14:08 Stel we gaan het seizoen in met Max en Oppegard links, Mauro en Sambo rechts. En Max of Mauro raakt een langere tijd geblesseerd, moeten we het dan echt aandurven met voor een langere periode een van deze jonkies op deze plek? Ook in wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord of in Europese wedstrijden?
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt zeker een punt. Maar het is wel heel ver gezocht om ervan uit te gaan dat beiden spelers tegelijk geblesseerd zijn. Aan de ene kant gebeurt dat niet snel, en aan de andere kant is dat altijd een mogelijkheid. Je hebt soms pech wat betreft de timing van blessures, daarom denk ik dat het niet gek is om een Brenet te halen voor dat geval (alleen als Mwene weggaat), zeker in belangrijkere wedstrijden is dat beter dan een jonkie in het diepe gooien.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Vroeger had je een icoontje van een vuurtje voor een topic als er veel werd gepost in korte tijd.
Dit topic staat nu ook in brand maar helaas niet voor een nieuwe transfer.

Ik ga er van uit dat PSV het beste beeld heeft van de prestaties, het potentieel en de wensen van een speler. Dat zijn bepalende factoren op de keuze wat te doen voor volgend seizoen. Samen met andere dingen zoals visie (op doorstromen van jeugd en verhuren) en het niveau van Jong PSV.

Helaas hebben wij niet al die kennis dus moeten we op een deel van die kennis bepalen wat het beste is; altijd lastig. Daarom laat ik het aan PSV.

Daarnaast; talenten zijn grillig. Je kan met de kennis van nu iemand verhuren die daar vervolgens de pannen van het dak speelt. Als je dan precies op die positie een tegenvaller hebt (speler uit vorm of lang geblesseerd) staat hier het forum in brand waarom we die verhuurd hebben.
Hou je een talent bij de selectie die vervolgens amper tussen wal en schip valt en amper speelt (noch bij jong, noch bij PSV 1, noch bij een andere club) dan wordt hier weer gezegd dat we de speler hadden moeten verhuren omdat het een verloren jaar is in de ontwikkeling.

Tja; ga er maar aan staan. Ik ben wat voorzichtiger met mijn uitspraken over wat er moet gebeuren met een specifiek talent zonder dat ik alle kennis heb. Risicovolle beslissingen met veel onzekerheid maak je niet met maar een deel van je (beschikbare) kennis.
One can only hope
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

PapaHiljemark wrote: 20 May 2022, 14:16
DeEintovenaar wrote: 20 May 2022, 14:08 Stel we gaan het seizoen in met Max en Oppegard links, Mauro en Sambo rechts. En Max of Mauro raakt een langere tijd geblesseerd, moeten we het dan echt aandurven met voor een langere periode een van deze jonkies op deze plek? Ook in wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord of in Europese wedstrijden?
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt zeker een punt. Maar het is wel heel ver gezocht om ervan uit te gaan dat beiden spelers tegelijk geblesseerd zijn. Aan de ene kant gebeurt dat niet snel, en aan de andere kant is dat altijd een mogelijkheid. Je hebt soms pech wat betreft de timing van blessures, daarom denk ik dat het niet gek is om een Brenet te halen voor dat geval (alleen als Mwene weggaat), zeker in belangrijkere wedstrijden is dat beter dan een jonkie in het diepe gooien.
Dit is inderdaad wat ik bedoelde. Ik bedoelde ook niet beide tegelijk maar 1 van de 2. Mwene heb ik weinig vertrouwen in en het hoeft van mij ook niet per sé Brenet te zijn maar ik zou het riskant vinden om het seizoen in te gaan met maar 4 backs waarvan 2 nog nooit echt in het eerste gespeeld hebben. Ik zou er graag een back bij zien die wat betrouwbaarder is, en natuurlijk is dat geen wereldtopper want die zijn voor ons niet haalbaar als back-up (en waarschijnlijk ook niet als eerste keus).
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 20 May 2022, 13:18 Maar wanneer zijn Oppegard en bijvoorbeeld Sambo dan wel goed genoeg? Een jaartje jong is ook niks, te groot verschil met PSV 1.
Als je ze geen ervaring op laat doen worden het nooit basiswaardige spelers. Ajax speelt toch ook gewoon met een Rensch en Taylor als backups? Die waren er ook niet klaar voor. Maar hoe meer speeltijd je ze geeft hoe eerder ze hun potentie kunnen waarmaken.

Je kan wel steeds meer backs halen maar dan worden ze nooit de 2de back achter bijvoorbeeld een Mauro o.i.d.

Voor Sambo begrijp ik het, die heeft er een heel seizoen uitgelegen.

Als oppegard 3de back is dit seizoen dan speelt die misschien 5 wedstrijden en is die volgend jaar nog op hetzelfde niveau?
Als Oppegard er klaar voor is dan zal hij linksback staan bij blessures/roulatie ipv Brenet. Maar dit wordt zijn 1e seizoen bij de senioren en er is een groot verschil tussen klaar zijn voor af en toe een wedstrijd en structureel spelen in een moordend schema. Je hebt dit seizoen kunnen zien hoeveel wedstrijden we moesten spelen en hoeveel minuten iedereen heeft gemaakt. Ik had ergens in mei nog eens gekeken naar het aantal speelminuten en zelfs de nummer 20 Vertessen had al omgerekend naar hele wedstrijden 15 volle wedstrijden gespeeld. Hier wordt nu net gedaan alsof alleen de basiself veel minuten maakt en de rest structureel wissel is. Oppegard heeft nog echt amper minuten gemaakt in PSV 1, als die komend seizoen het goed doet kan hij misschien wel de belasting aan, maar de kans dat zowel hij als Sambo die belasting al direct aankan en een hoog genoeg niveau haalt lijkt me niet enorm groot. En ook weer afhankelijk van blessures bij andere posities. Ik zou 1 back als reserve, die je direct in kan zetten zonder al teveel risico geen gek idee vinden, juist om Oppegard en Sambo de ruimte te bieden aan minuten te komen binnen hun vorm/ontwikkelingsfase heel acceptabel hoor.
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 20 May 2022, 14:24 Dit is inderdaad wat ik bedoelde. Ik bedoelde ook niet beide tegelijk maar 1 van de 2. Mwene heb ik weinig vertrouwen in en het hoeft van mij ook niet per sé Brenet te zijn maar ik zou het riskant vinden om het seizoen in te gaan met maar 4 backs waarvan 2 nog nooit echt in het eerste gespeeld hebben. Ik zou er graag een back bij zien die wat betrouwbaarder is, en natuurlijk is dat geen wereldtopper want die zijn voor ons niet haalbaar als back-up (en waarschijnlijk ook niet als eerste keus).
In dat geval ben ik het helemaal met je eens. Ik zou tevreden zijn met Brenet, maar ik hoop natuurlijk wel op iets beters, of iemand met meer potentie, of iemand die langer heeft laten zien er te kunnen staan. Maar mocht dat niet gebeuren dan is een Brenet als back up natuurlijk prima, kent de club en kan het niveau prima aan, zowel de ED als een CL wedstrijd als de basisspelers geblesseerd zouden zijn.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik wil Brenet voor RB met Sambo back up. Mauro LB met Oppegard back up. Mwene en Max verkopen. En als we Max niet kwijt kunnen raken, dan Mauro RB, Max LB, Brenet back up voor RB en Oppegard LB en Sambo verhuren. Mwene is wel klaar hier.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die blessure van Mwene blijft ook maar vaag. Ontstoken kniepees blijkbaar, wat telkens weer opspeelt als hij weer in training gaat. Duurt nu echt al veel en veel te lang.
Cazzy
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 31 Aug 2021, 17:54
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 20 May 2022, 15:20 Ik wil Brenet voor RB met Sambo back up. Mauro LB met Oppegard back up. Mwene en Max verkopen. En als we Max niet kwijt kunnen raken, dan Mauro RB, Max LB, Brenet back up voor RB en Oppegard LB en Sambo verhuren. Mwene is wel klaar hier.
Brenet als basisspeler kan toch niet, wil weer eens een keer kampioen worden of CL spelen. Wat meer ambitie mag echt wel we zijn geen Feyenoord.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Wij zijn met Brenet kampioen geworden, notabene als LB. Ik denk overigens dat we een andere RB halen, maar ik vind Brenet nog steeds een prima breedte versterking die zeker een belangrijke 12-13e man wordt.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Brenet is een oplossing stel Mwene blijkt door de gaan met die blessure maar anders snap ik het sws niet. Huur dan Montiel en haal basiskwaliteit op als je zo nodig 2 man voor Sambo zijn neus wil hebben. Die gaat volgend seizoen toch niet veel spelen en wil op het WK wel gewoon starten.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Mijn hemel, er is meer dan Brenet. En dan nog kun je kampioen worden. Wat voor verdediging hadden we ook al weer bij heteennalaatste kampioenschap?! Take care, boys
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 20 May 2022, 14:06
Joenepsv wrote: 20 May 2022, 13:23 Oppegard is er gewoon klaar voor. Net als Bakayoko. Als je dergelijke jongens nu nog geen kans gaat geven moet je je ambities opzij schuiven om de helft van je selectie uit de jeugd te halen.
Op basis van wat. Los van voetballende kwaliteiten: de hogere intensiteit op de trainingen zal al pittig zijn.

Al jaren geven we spelers eerst een seizoen speelminuten en dan naar de basis groeien.

Waarom nu al de druk erop dat bij een grote blessure zij basis staan voor langere tijd.

En als ze goed genoeg zijn dan pakt Brenet toch de derde plaats en staan ze er toch in. Waar ben je of zijn ze bang voor. Als ze de kwaliteiten hebben spelen ze en hoeven ze niet bang te zijn voor Brenet toch? Ruud geeft ze echt de kans als hij denkt dat ze beter zijn.
Bang? Dat woord moest ik even opzoeken in de Dikke van Dale. Heeft niks met bang zijn te maken.

Komend seizoen is toch een ideaal moment dat de genoemde spelers een seizoen minuten maken? Ze hebben er de leeftijd en het talent voor. Je bent eerder bang als je die gasten een jaar verhuurd en een klungel als Brenet haalt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 20 May 2022, 16:27
Bang? Dat woord moest ik even opzoeken in de Dikke van Dale.
https://i.imgflip.com/iufd5.jpg

(Grapje he, niet boos worden)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik zou ze dus ook zeker niet verhuren. Meetrainen met de a-selectie. Wedstrijden spelen bij Jong en invallen bij het eerste zou ik doen. En veel minuten laten maken. Brenet is in mijn ogen meer de backup als het niet anders kan. Stel hij komt niet en Mwene blijft en is fit dan hetzelfde: eerder Oppegard en Sambo minuten dan Mwene. Bij blessures en tegenstanders waar meer ervaring vereist is kan Brenet/Mwene spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked