Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 21 May 2022, 11:05
Ardbeg wrote: 21 May 2022, 10:11

Als het maar geen Angelino constructie is..
Hoezo? 100% rendement in 1 jaar tijd
Omdat we een voetbalclub zijn, geen bank....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Scheelt dat City Angelino niet hoefde te verkopen aan PSV. Kan John wel roepen dat hij die clausule niet wil, maar daar hebben ze bij City geen boodschap aan. Uiteindelijk is Angelino interessant geweest voor zowel City als PSV. Dat het niet wenselijk is, dat is logisch, maar ook weer niet onoverkomelijk.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat Sangare een mooi voorbeeld voor hem zijn dat je als 6 hier in Nederland perfect jezelf kan ontwikkelen. Hoop vurig dat hij komt mits Sangare verkocht wordt
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb even beelden gekeken van deze jongen, maar het ziet er echt goed uit. Goede eerste aanname, überhaupt oogt hij technisch goed onderlegd, met af en toe zelfs een hoogstandje. Heeft zo te zien ook echt het overzicht en de visie en kan ook echt 'die bal geven'. Daarnaast kan hij ook een mooie crosspass (zelfs met z'n zwakke been) geven. Brengt ook het nodige gif met zich mee, iets wat we afgelopen seizoen wellicht wel iets teveel misten. Speelt echt met flair, vind dat zelf altijd een fijne bijkomstigheid; dat zijn toch vaak de spelers waar je voor naar het stadion komt.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ook maar eens wat beelden bekeken. Ik zie een speler met enorm veel rust aan de bal, die het spelletje leest en dit kan combineren met techniek en fysiek. Eigenlijk een Sangaré light. Sanga heeft dat volgens mij nog net iets meer, dat ongrijpbare waardoor je bijna geen druk op hem kan zetten, maar zo'n type speler is natuurlijk goud waard. Maar ik kan op basis van wat beelden natuurlijk niet helemaal eerlijk oordelen. Ik zie het in deze jongen wel zitten.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No


Onze Braziliaanse vriend is al goed bezig
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

[mention]psvbrasil[/mention] Goed bezig maat!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het middenveld is sowieso wel een linie waar nog een puzzel moet worden gelegd om dit zowel voor de basis als voor de bank op orde te krijgen. De tactische invulling zal onder Van Nistelrooij al wel anders worden en deze linie heeft eigenlijk heel veel onzekerheden. Gutierrez, Sangaré en Götze kunnen allemaal vertrekken of minimaal twee van hen. Van Ginkel is niet meer de Van Ginkel van eerdere jaren en de chronisch geblesseerde Thomas vertrekt sowieso.
User avatar
psvbrasil
Ballenjongen
Posts: 24
Joined: 17 May 2022, 20:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 22 May 2022, 09:44 @psvbrasil Goed bezig maat!
🔴⚪💡🇧🇷🙌
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]psvbrasil[/mention]. Nice content man, great job. Hopefully Vini Souza comes to PSV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 22 May 2022, 09:39
Onze Braziliaanse vriend is al goed bezig
Na het zien van dit filmpje moet ik wel zeggen dat ie echt een hele mooie pass heeft!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Ons shirt staat hem wel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maarreeh. Het idee van een paar Brazilianen bij PSV roept wel fijne nostalgie op zeg.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 22 May 2022, 09:46 Het middenveld is sowieso wel een linie waar nog een puzzel moet worden gelegd om dit zowel voor de basis als voor de bank op orde te krijgen. De tactische invulling zal onder Van Nistelrooij al wel anders worden en deze linie heeft eigenlijk heel veel onzekerheden. Gutierrez, Sangaré en Götze kunnen allemaal vertrekken of minimaal twee van hen. Van Ginkel is niet meer de Van Ginkel van eerdere jaren en de chronisch geblesseerde Thomas vertrekt sowieso.
Klopt. Werk aan de winkel. Veerman staat klaar, maar de overige posities moeten ingevuld worden. Sangare en Gotze zullen wel vertrekken en Guti vind ik niet goed genoeg als enige CVM in een PNA.

Veerman - ?
Vinicius
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Veerman - Doan
Vini Souza

Daarmee durf ik het wel aan begin van het seizoen.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb een goed gevoel bij deze jongen.
Beelden laten echt een geweldige 6 zien.
Hopen dat het snel rond is.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop hetzelfde.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Weet iemand hoe concreet PSV daadwerkelijk is voor deze jongen? Ik heb tot nu toe niets meer dan een enkel gerucht gelezen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Puur op basis van de beelden lijkt het me al wel een interessante speler maar ik ben vooral overtuigd door het feit dat [mention]Voormalig KG[/mention] het waard vond een volledige uiteenzetting over hem te schrijven zonder dat hij aan ons gelinkt werd.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Siemen wrote: 22 May 2022, 12:02
Massimo wrote: 22 May 2022, 09:46 Het middenveld is sowieso wel een linie waar nog een puzzel moet worden gelegd om dit zowel voor de basis als voor de bank op orde te krijgen. De tactische invulling zal onder Van Nistelrooij al wel anders worden en deze linie heeft eigenlijk heel veel onzekerheden. Gutierrez, Sangaré en Götze kunnen allemaal vertrekken of minimaal twee van hen. Van Ginkel is niet meer de Van Ginkel van eerdere jaren en de chronisch geblesseerde Thomas vertrekt sowieso.
Klopt. Werk aan de winkel. Veerman staat klaar, maar de overige posities moeten ingevuld worden. Sangare en Gotze zullen wel vertrekken en Guti vind ik niet goed genoeg als enige CVM in een PNA.

Veerman - ?
Vinicius
Zou het wel zien zitten met

Veerman-Timber(Evander, Swedberg of Doan)
Vinicius Souza

Maar dan zou ik wel iemand erbij willen halen met wat ervaring. Die zo in kan vallen. Anders wel een beetje jong allemaal
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ligt eraan wat voor spits je haalt. Haal je bijvoorbeeld Luuk dan heb je met Ramalho en Luuk genoeg ervaring in de as
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Als ik me baseer op wat ik tot zover zie en lees, lijkt dit me de gedroomde opvolger van Sangaré. Ik ben er echter nog niet uit of een middenveld met VS, Veerman en Doan beter is dan Götze (mocht hij vertrekken, liever niet!), Sangaré en Guti/Veerman — ik denk het niet en we moeten toch een stap vooruit zetten. Als Götze toch vertrekt zie ik liever een vervanger komen en Doan als eventuele backup.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 22 May 2022, 18:50
Siemen wrote: 22 May 2022, 12:02

Klopt. Werk aan de winkel. Veerman staat klaar, maar de overige posities moeten ingevuld worden. Sangare en Gotze zullen wel vertrekken en Guti vind ik niet goed genoeg als enige CVM in een PNA.

Veerman - ?
Vinicius
Zou het wel zien zitten met

Veerman-Timber(Evander, Swedberg of Doan)
Vinicius Souza

Maar dan zou ik wel iemand erbij willen halen met wat ervaring. Die zo in kan vallen. Anders wel een beetje jong allemaal
Doe Weigl maar, die wil weg omdat Schmidt komt. Ruilen voor Gotze.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En waar wil je die neerzetten? 2 cvm?
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er zijn 2 mogelijkheden:
1 Je reageert hautain. dat zegt iets over je karakter en is iig een trend hoe je op mij reageert. Dus, indien dit het geval is, zout op en reageer niet op mij, net zoals ik jou links laat liggen.
2 Je ontbeert het vermogen om begrijpend te lezen. Dan ben je helemaal arrogant en mag je hulp gaan zoeken.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Post Reply