Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 20 May 2022, 22:55 Gakpo. De Jong. Savio
Veerman. Vinicius Souza. Timber
Mauro. Ramalho. Teze. Van Ewijk
Cillessen

Alle geruchten bij elkaar leiden tot dit.
Een Braziliaanse keeper dan graag. Dan hebben we een mooie mix met 6 Nederlanders en 5 Brazilianen 😎
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Savio is toch nog een halve jeugdspeler die eerst bij Jong PSV zou aansluiten? Als Noni blijft staat die natuurlijk in principe op rechts. Moet ie zich wel herpakken na toch wel een teleurstellend seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 May 2022, 23:07 Die Savio is toch nog een halve jeugdspeler die eerst bij Jong PSV zou aansluiten?
Dat wordt hier en daar wel geroepen, maar het is natuurlijk onzin. Die jongen heeft niks te zoeken bij Jong PSV, die staat nu al z'n mannetje op het hoogste Zuid-Amerikaanse niveau.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 May 2022, 23:07 Die Savio is toch nog een halve jeugdspeler die eerst bij Jong PSV zou aansluiten?
Ik zie hier wel rood voor schijnmodereren in :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 20 May 2022, 23:03
ruuddevil wrote: 20 May 2022, 22:55 Gakpo. De Jong. Savio
Veerman. Vinicius Souza. Timber
Mauro. Ramalho. Teze. Van Ewijk
Cillessen

Alle geruchten bij elkaar leiden tot dit.
Een Braziliaanse keeper dan graag. Dan hebben we een mooie mix met 6 Nederlanders en 5 Brazilianen 😎
Aardige opstelling, maar verwacht niet dat Gakpo blijft en hoewel ik ook niet denk dat Savio voor Jong PSV gehuurd zou worden - wat heb je daaraan als PSV? - denk ik niet dat hij boven Madueke en Bakayoko in de pikorde komt. Gewoon een hele talentvolle stand-in die niet zoals Bruma of Vinicius met allerlei technische beperkingen binnen de lijnen komt. Daarnaast denk ik dat PSV naast de pot pist met Timber, zeker als van de vele geinteresseerde clubs ook zijn oude club Ajax zich meldt.

Met een verkoop van Gakpo, Sangaré, Gotze, Gutierrez, Sadilek, waarschijnlijk Bruma en niet onwaarschijnlijk ook Doan zou je over de €100M aan inkomsten toucheren. Ik hoop dat PSV in ieder geval de interesse in Boca's toptalenten Exequiel Zeballos (als opvolger van Gakpo) en Cristian Medina nieuw leven inblaast. Met Bordeaux gedegradeerd lijkt het me waarschijnlijk dat het definitief kopen van Anel Ahmedhodzic niet doorgaat en PSV toehapt om hem alsnog naar Eindhoven te halen. Zowel op basis van geruchten als eigen voorkeuren zou mijn ideale selectie voor volgend jaar er als volgt uit zien:

KEEPER
Hugo Souza (23, Flamengo, €10M)
Olij (26, NAC) €1,5M)
Peersman (18)

VERDEDIGING
Mauro Junior (22)
Max (28)
Ahmedhodzic (23, Malmo FF, €8M)
Ramalho (30)
Obispo (23)
Teze (22)
Seelt (18)
Van Ewijk (21, SC Heerenveen €5,5M)
Sambo (20)

MIDDENVELD
Swedberg (19, Hammarby, €7M)
Veerman (23)
Medina (20, Boca, €9M)
Gomes (23, Sao Paolo (€7M)
Vinicius Souza (23, Lommel, €7M)
Boscagli (24)
Ledezma (21)

AANVAL
Zeballos (20, Boca, €12M)
De Jong (31. Sevilla, €6M)
Madueke (20)
Vertessen (21)
Gnonto (18, Zurich, €8,5M)
Bakayoko (19)
Romero (23)
Savio (18, Atl. Mineiro, huur)
Vega (24, Chivas, €4M, per 1/1/2023)
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 May 2022, 00:48
DeBruyne wrote: 20 May 2022, 23:03

Een Braziliaanse keeper dan graag. Dan hebben we een mooie mix met 6 Nederlanders en 5 Brazilianen 😎
Aardige opstelling, maar verwacht niet dat Gakpo blijft en hoewel ik ook niet denk dat Savio voor Jong PSV gehuurd zou worden - wat heb je daaraan als PSV? - denk ik niet dat hij boven Madueke en Bakayoko in de pikorde komt. Gewoon een hele talentvolle stand-in die niet zoals Bruma of Vinicius met allerlei technische beperkingen binnen de lijnen komt. Daarnaast denk ik dat PSV naast de pot pist met Timber, zeker als van de vele geinteresseerde clubs ook zijn oude club Ajax zich meldt.

Met een verkoop van Gakpo, Sangaré, Gotze, Gutierrez, Sadilek, waarschijnlijk Bruma en niet onwaarschijnlijk ook Doan zou je over de €100M aan inkomsten toucheren. Ik hoop dat PSV in ieder geval de interesse in Boca's toptalenten Exequiel Zeballos (als opvolger van Gakpo) en Cristian Medina nieuw leven inblaast. Met Bordeaux gedegradeerd lijkt het me waarschijnlijk dat het definitief kopen van Anel Ahmedhodzic niet doorgaat en PSV toehapt om hem alsnog naar Eindhoven te halen. Zowel op basis van geruchten als eigen voorkeuren zou mijn ideale selectie voor volgend jaar er als volgt uit zien:

KEEPER
Hugo Souza (23, Flamengo, €10M)
Olij (26, NAC) €1,5M)
Peersman (18)

VERDEDIGING
Mauro Junior (22)
Max (28)
Ahmedhodzic (23, Malmo FF, €8M)
Ramalho (30)
Obispo (23)
Teze (22)
Seelt (18)
Van Ewijk (21, SC Heerenveen €5,5M)
Sambo (20)

MIDDENVELD
Swedberg (19, Hammarby, €7M)
Veerman (23)
Medina (20, Boca, €9M)
Gomes (23, Sao Paolo (€7M)
Vinicius Souza (23, Lommel, €7M)
Boscagli (24)
Ledezma (21)

AANVAL
Zeballos (20, Boca, €12M)
De Jong (31. Sevilla, €6M)
Madueke (20)
Vertessen (21)
Gnonto (18, Zurich, €8,5M)
Bakayoko (19)
Romero (23)
Savio (18, Atl. Mineiro, huur)
Vega (24, Chivas, €4M, per 1/1/2023)
Mooie selectie, maar dat is natuurlijk dromen. PSV heeft afgelopen 10 jaar nooit meer dan 35 miljoen uitgegeven in een seizoen. Al komt er 100 miljoen binnen, dat gaat nooit allemaal terug geinvesteerd worden, ik zie max 4/5 spelers komen met een transfer, derest zal waarschijnlijk huur of transfervrij zijn. Die 4/5 spelers zouden zeker bij voorkeur deze posities zijn:
SP, DM, RB, CV en CM.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PapaHiljemark wrote: 21 May 2022, 00:59
O Goleiro Grande wrote: 21 May 2022, 00:48

Aardige opstelling, maar verwacht niet dat Gakpo blijft en hoewel ik ook niet denk dat Savio voor Jong PSV gehuurd zou worden - wat heb je daaraan als PSV? - denk ik niet dat hij boven Madueke en Bakayoko in de pikorde komt. Gewoon een hele talentvolle stand-in die niet zoals Bruma of Vinicius met allerlei technische beperkingen binnen de lijnen komt. Daarnaast denk ik dat PSV naast de pot pist met Timber, zeker als van de vele geinteresseerde clubs ook zijn oude club Ajax zich meldt.

Met een verkoop van Gakpo, Sangaré, Gotze, Gutierrez, Sadilek, waarschijnlijk Bruma en niet onwaarschijnlijk ook Doan zou je over de €100M aan inkomsten toucheren. Ik hoop dat PSV in ieder geval de interesse in Boca's toptalenten Exequiel Zeballos (als opvolger van Gakpo) en Cristian Medina nieuw leven inblaast. Met Bordeaux gedegradeerd lijkt het me waarschijnlijk dat het definitief kopen van Anel Ahmedhodzic niet doorgaat en PSV toehapt om hem alsnog naar Eindhoven te halen. Zowel op basis van geruchten als eigen voorkeuren zou mijn ideale selectie voor volgend jaar er als volgt uit zien:

KEEPER
Hugo Souza (23, Flamengo, €10M)
Olij (26, NAC) €1,5M)
Peersman (18)

VERDEDIGING
Mauro Junior (22)
Max (28)
Ahmedhodzic (23, Malmo FF, €8M)
Ramalho (30)
Obispo (23)
Teze (22)
Seelt (18)
Van Ewijk (21, SC Heerenveen €5,5M)
Sambo (20)

MIDDENVELD
Swedberg (19, Hammarby, €7M)
Veerman (23)
Medina (20, Boca, €9M)
Gomes (23, Sao Paolo (€7M)
Vinicius Souza (23, Lommel, €7M)
Boscagli (24)
Ledezma (21)

AANVAL
Zeballos (20, Boca, €12M)
De Jong (31. Sevilla, €6M)
Madueke (20)
Vertessen (21)
Gnonto (18, Zurich, €8,5M)
Bakayoko (19)
Romero (23)
Savio (18, Atl. Mineiro, huur)
Vega (24, Chivas, €4M, per 1/1/2023)
Mooie selectie, maar dat is natuurlijk dromen. PSV heeft afgelopen 10 jaar nooit meer dan 35 miljoen uitgegeven in een seizoen. Al komt er 100 miljoen binnen, dat gaat nooit allemaal terug geinvesteerd worden, ik zie max 4/5 spelers komen met een transfer, derest zal waarschijnlijk huur of transfervrij zijn. Die 4/5 spelers zouden zeker bij voorkeur deze posities zijn:
SP, DM, RB, CV en CM.
Zeker is het ook een deel wishful thinking en dat PSV de zuinigheid weer laat prevaleren is een waarheid als een koe. Alleen is dat wel iets waar ik me jaarlijks kapot aan erger. Vorig jaar een positieve transferbalans van zo'n €45M en slechts de helft geherinvesteerd. En dan obscure kutspelers als Zahavi en Vinicius aantrekken. Als PSV financieel wil inlopen op Ajax, zal het groeikapitaal moeten aanleggen. Met het opleiden en kopen van spelers, deze met winst verkopen en zo - vergelijkbaar met bijvoorbeeld Porto - financieel en sportief moeten groeien in mijn ogen. Koop je Sangaré voor €9M en gaat ie voor het viervoudige de deur uit, dan zou je dat scenario aan moeten grijpen om minstens drie spelers van hetzelfde talentkaliber moeten aantrekken. Waarom het in kas wordt gehouden en bewust genoegen wordt genomen met mindere kwaliteit op sommige posities - Brenet, hoe krijg je het verzonnen? - is me echt een raadsel.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 20 May 2022, 23:20
Juancho wrote: 20 May 2022, 23:07 Die Savio is toch nog een halve jeugdspeler die eerst bij Jong PSV zou aansluiten?
Dat wordt hier en daar wel geroepen, maar het is natuurlijk onzin. Die jongen heeft niks te zoeken bij Jong PSV, die staat nu al z'n mannetje op het hoogste Zuid-Amerikaanse niveau.
Klopt, maar dan nog moet de voorkeur voor Noni zijn; die vertegenwoordigd een potentieel enorm kapitaal natuurlijk. Dat kan, mits een jaar in vorm en fit, zo 40-50 miljoen opleveren over 1 jaar. Dan moet Savio echt de nieuwe Messi zijn, wil je Noni daarvoor passeren.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 May 2022, 01:13
PapaHiljemark wrote: 21 May 2022, 00:59

Mooie selectie, maar dat is natuurlijk dromen. PSV heeft afgelopen 10 jaar nooit meer dan 35 miljoen uitgegeven in een seizoen. Al komt er 100 miljoen binnen, dat gaat nooit allemaal terug geinvesteerd worden, ik zie max 4/5 spelers komen met een transfer, derest zal waarschijnlijk huur of transfervrij zijn. Die 4/5 spelers zouden zeker bij voorkeur deze posities zijn:
SP, DM, RB, CV en CM.
Zeker is het ook een deel wishful thinking en dat PSV de zuinigheid weer laat prevaleren is een waarheid als een koe. Alleen is dat wel iets waar ik me jaarlijks kapot aan erger. Vorig jaar een positieve transferbalans van zo'n €45M en slechts de helft geherinvesteerd. En dan obscure kutspelers als Zahavi en Vinicius aantrekken. Als PSV financieel wil inlopen op Ajax, zal het groeikapitaal moeten aanleggen. Met het opleiden en kopen van spelers, deze met winst verkopen en zo - vergelijkbaar met bijvoorbeeld Porto - financieel en sportief moeten groeien in mijn ogen. Koop je Sangaré voor €9M en gaat ie voor het viervoudige de deur uit, dan zou je dat scenario aan moeten grijpen om minstens drie spelers van hetzelfde talentkaliber moeten aantrekken. Waarom het in kas wordt gehouden en bewust genoegen wordt genomen met mindere kwaliteit op sommige posities - Brenet, hoe krijg je het verzonnen? - is me echt een raadsel.
PSV zal het zelf wel willen, maar helaas is de financiële positie niet dusdanig dat zulke risico’s genomen kunnen worden.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 May 2022, 01:13
PapaHiljemark wrote: 21 May 2022, 00:59

Mooie selectie, maar dat is natuurlijk dromen. PSV heeft afgelopen 10 jaar nooit meer dan 35 miljoen uitgegeven in een seizoen. Al komt er 100 miljoen binnen, dat gaat nooit allemaal terug geinvesteerd worden, ik zie max 4/5 spelers komen met een transfer, derest zal waarschijnlijk huur of transfervrij zijn. Die 4/5 spelers zouden zeker bij voorkeur deze posities zijn:
SP, DM, RB, CV en CM.
Zeker is het ook een deel wishful thinking en dat PSV de zuinigheid weer laat prevaleren is een waarheid als een koe. Alleen is dat wel iets waar ik me jaarlijks kapot aan erger. Vorig jaar een positieve transferbalans van zo'n €45M en slechts de helft geherinvesteerd. En dan obscure kutspelers als Zahavi en Vinicius aantrekken. Als PSV financieel wil inlopen op Ajax, zal het groeikapitaal moeten aanleggen. Met het opleiden en kopen van spelers, deze met winst verkopen en zo - vergelijkbaar met bijvoorbeeld Porto - financieel en sportief moeten groeien in mijn ogen. Koop je Sangaré voor €9M en gaat ie voor het viervoudige de deur uit, dan zou je dat scenario aan moeten grijpen om minstens drie spelers van hetzelfde talentkaliber moeten aantrekken. Waarom het in kas wordt gehouden en bewust genoegen wordt genomen met mindere kwaliteit op sommige posities - Brenet, hoe krijg je het verzonnen? - is me echt een raadsel.
Als Sangaré gaat, en PSV haalt Vinicius Souza Timber, en Gnonto vervolgens, dan doen ze toch precies wat jij voorstelt? Alleen zijn we pp de back posities niet 100% bezet, met een Mwene die geblesseerd is met onbekende duur, dus als er zich een goedkope backup optie aandoet die bekend is met de club, ervaring heeft met voor een kampioenschap te spelen en die te winnen, zelfs al CL wedstrijden heeft gespeeld, en afgelopen half jaar heeft laten zien nog steeds van toegevoegde waarde te zijn op minimaal sub-top Eredivisie niveau, dan kijk je toch gewoon of die je er ook bij kan nemen?Juist omdat je je geld zoveel mogelijk aan nieuwe Sangaré's wil besteden, wil je qua backup-opties idealiter niet al te veel uitgeven.
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 20 May 2022, 17:13
Mvogoat wrote: 20 May 2022, 17:10 wel interessant dat PSV hoopt Sangare te houden maar ook al deze jongen zou willen toevoegen. klinkt alsof we de opvolgers van de financiele knallers alvast een jaartje in huis willen hebben. als dit lukt doen ze dat wel heel goed hoor.
Ik verwacht dat PSV Sangare als onhoudbaar ziet.
Zo heb ik het wel begrepen (dezelfde bron die al wist te vertellen dat er een afkoopsom in zijn contract staat, zoals hieronder staat).
SomeOne wrote: 24 Apr 2022, 19:53 Ook een gerucht opgevangen, die ik (en waarschijnlijk velen hier) snel als onzin zullen zien, maar ik deel hem toch.
Sangaré heeft een afkoopsom in zijn contract staan. Ik dacht zelf dat PSV dit niet meer deed.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 21 May 2022, 06:30
O Goleiro Grande wrote: 21 May 2022, 01:13

Zeker is het ook een deel wishful thinking en dat PSV de zuinigheid weer laat prevaleren is een waarheid als een koe. Alleen is dat wel iets waar ik me jaarlijks kapot aan erger. Vorig jaar een positieve transferbalans van zo'n €45M en slechts de helft geherinvesteerd. En dan obscure kutspelers als Zahavi en Vinicius aantrekken. Als PSV financieel wil inlopen op Ajax, zal het groeikapitaal moeten aanleggen. Met het opleiden en kopen van spelers, deze met winst verkopen en zo - vergelijkbaar met bijvoorbeeld Porto - financieel en sportief moeten groeien in mijn ogen. Koop je Sangaré voor €9M en gaat ie voor het viervoudige de deur uit, dan zou je dat scenario aan moeten grijpen om minstens drie spelers van hetzelfde talentkaliber moeten aantrekken. Waarom het in kas wordt gehouden en bewust genoegen wordt genomen met mindere kwaliteit op sommige posities - Brenet, hoe krijg je het verzonnen? - is me echt een raadsel.
PSV zal het zelf wel willen, maar helaas is de financiële positie niet dusdanig dat zulke risico’s genomen kunnen worden.
Over 5 jaar berekend heeft PSV volgens cijfers van Transfermarkt een positieve transferbalans van ruim €115M. Ter vergelijking zit Feyenoord over dezelfde periode op een kleine €18M. Waar gaan die gelden bij ons dan aan op dat beide clubs zich genoodzaakt zien om Brenet te willen halen voor nop? Ik snap dat een deel van de inkomsten ook voor salarispotjes en jeugdcontractjes wordt aangewend, maar het verbaast me enorm dat PSV ondanks toch aanzienlijke transferwinsten elk jaar weer concessies moet doen aan kwaliteit en met in mijn ogen vreemde vondsten als Zahavi of Mwene genoegen neemt of met een dubbeltje op de eerste rang maar hoopt dat een langlopende blessuregeschiedenis van bijvoorbeeld Afellay, Van Ginkel en nu weer Cillessen niet zal opspelen als deze spelers in een PSV-shirt hun werk doen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

SomeOne wrote: 21 May 2022, 09:57
Standbeeld wrote: 20 May 2022, 17:13
Ik verwacht dat PSV Sangare als onhoudbaar ziet.
Zo heb ik het wel begrepen (dezelfde bron die al wist te vertellen dat er een afkoopsom in zijn contract staat, zoals hieronder staat).
SomeOne wrote: 24 Apr 2022, 19:53 Ook een gerucht opgevangen, die ik (en waarschijnlijk velen hier) snel als onzin zullen zien, maar ik deel hem toch.
Sangaré heeft een afkoopsom in zijn contract staan. Ik dacht zelf dat PSV dit niet meer deed.
Dat heeft Elfrink toch ook getweet deze week. 37 miljoen. Gotze heeft schijnbaar ook een afkoopsom in zijn contract. Sommige spelers (zaakwaarnemers) zullen daar ook wel op toe praten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Omdat je de kosten van afschrijvingen moet dekken. Omdat je je eigen vermogenspositie wil versterken. Omdat je investeringen in de toekomst wil doen. Omdat je bij minder verkopen in enig jaar toch spelers kan aantrekken. Omdat er ook wel eens slechte tijden zijn (zie Covid wat een negatief resultaat opleverde ver over de 20 miljoen).

Daarnaast zijn die verkoopcijfers bruto. Er gaan kosten voor spelers en makelaars vanaf bijvoorbeeld.

Het heet verstandig beleid.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

En daar blijft het niet bij, PSV investeert natuurlijk ook in de club zelf. Denk aan stadion en Herdgang. We zijn geen club die altijd maar alles uit kan geven aan topspelers op iedere positie. Het is ook belangrijk dat de aanwas uit de jeugd op hoog niveau blijft en dus wordt ook daar in geïnvesteerd.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 21 May 2022, 10:18
SomeOne wrote: 21 May 2022, 09:57

Zo heb ik het wel begrepen (dezelfde bron die al wist te vertellen dat er een afkoopsom in zijn contract staat, zoals hieronder staat).

Dat heeft Elfrink toch ook getweet deze week. 37 miljoen. Gotze heeft schijnbaar ook een afkoopsom in zijn contract. Sommige spelers (zaakwaarnemers) zullen daar ook wel op toe praten.
Alleen was hij wat eerder dan Rik ;)
Saibari is underrated.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We hebben toch aardig wat geruchten al te horen gekregen: Luuk de Jong, Quinten Timber, Swedberg, Joshua Brenet, Savio, Wilfired Gnonto, Vinicius Souza, Cillissen, Cleiton, ..

Zitten echt aardige namen tussen. Benieuwd wie van dit lijstje daadwerkelijk gaat komen en wat er allemaal nog gaat volgen. We kunnen als fans weer helemaal losgaan deze transferwindow.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Cleiton is geen gerucht. Namedropping van Aad.

Ben er ook van overtuigd dat Aad de bron is voor het Souza gerucht. Hij was volgens mij vorige week op een feestje bij KV Mechelen voor de ECII winst destijds. En ineens het gerucht. Huhuh.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Meer kapers op de kust voor Williot Swedberg:



https://breakingthelines.com/player-ana ... op-talent/
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik voel een transfer aankomen op maandag.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Swedberg kan mij wel bekoren. Ik vraag me af of hij samen kan spelen met Veerman, wordt het middenveld niet wat te licht dan?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je een echte buffel op '6' hebt staan, moet dat wel kunnen denk ik. Maar een Timber is fysiek wel sterker op de 8-positie.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 May 2022, 20:54 Die Swedberg kan mij wel bekoren. Ik vraag me af of hij samen kan spelen met Veerman, wordt het middenveld niet wat te licht dan?
Ik zie Swedberg niet als een vaste basis speler, eerder een vaste selectie speler en die verder minuten bij Jong PSV gaat maken. Van alle namen die voorlopig genoemd zijn, verdeel ik het in deze categorieen:

100% ja namen:

- Gnoto
- Swedberg
- Souza
- de Jong

Twijfel:

- Savio (als je hem kon kopen of er goed aan kan verdienen dan stond hij bij de 100% ja)
- Cilessen (op zich een prima keeper maar 50% geblesseerd)
- Timber
- van Ewijk

Nee

- Krul
- van Crombrugge
- Vega
- Mexicaanse keeper (naam kwijt)
- Brenet
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Swedberg voor Jong PSV ja? Die jongen hield zich goed staande in een verhitte stadsderby met AIK. Denk dat PSV hier snel moet toeslaan en hem voor het eerste elftal haalt.

Verder wel eens met je lijst. Savio zou ik bij goede contractuele voorwaarden altijd bij de '100% ja namen' zetten, en Van Ewijk vind ik te licht. Zie hem ook niet de Dumfriesgroei maken. Verder met je eens.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 21 May 2022, 21:02 - Mexicaanse keeper (naam kwijt)
Kapitein Ortega is toch geen Mexicaan? Of doel (no pun intended) je op iemand anders?
Last edited by DadOfFour on 21 May 2022, 21:18, edited 1 time in total.
La vida és massa curta per no fer broma
Locked