Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Swedberg heeft in Zweden iin ieder geval als 2e spits, centrale middenvelder en als hangende linksbuiten gespeeld. Hij is 1.85 en vrij doelgericht voor een middenvelder, tweebenig, multi-inzetbaar. Klinkt goed.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Swedberg is naar mijn mening een speler die je moet halen voor de toekomst. Niet bij Jong PSV maar om rustig te brengen. Heel groot talent die alles mee heeft. En nu nog haalbaar. Vier miljoen is op te hoesten voor zo'n talent.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 21 May 2022, 21:11
Menno1 wrote: 21 May 2022, 21:02 - Mexicaanse keeper (naam kwijt)
Kapitein Ortega is toch geen Mexicaan? Of doel (no pun intended) je op iemand anders?
Nee, andere Mexicaanse keeper. Carlos Acevedo. Ortega zou prima zijn, maar die is volgens mij totaal niet meer in beeld.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 May 2022, 21:14 Swedberg heeft in Zweden iin ieder geval als 2e spits, centrale middenvelder en als hangende linksbuiten gespeeld. Hij is 1.85 en vrij doelgericht voor een middenvelder, tweebenig, multi-inzetbaar. Klinkt goed.
Ben heel enthousiast over dit target. Wat speelstijl en techniek betreft zie ik een enorme gelijkenis met Frenkie de Jong, zij het dat deze jongen meer een 8 is ipv een 6 en inderdaad een wat aanvallender rol heeft. Hammarby schijnt ca. €6 a 7M te vragen voor hem; gevalletje 'shut up and take my money' want ijs, weder en Romero-scenario's dienende heb je hier een megatalent aan!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Is een absolute no-brainer idd, nu halen. Kan prima in punt naar achteren en eventueel hangend op links.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Hier heb je dat partner fonds dus voor, om dit soort talenten te halen voor dit geld.
#FreeGeneratie4
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me niet toch? Dat fonds lijkt me toch bedoeld voor een aantal gokjes van 1 tot 2 miljoen die de route via Jong PSV moeten gaan behandelen. En gedeeltelijk zelfs, want het fonds bestaat niet alleen voor transfers maar ook voor investeringen in bijv faciliteiten van het trainingscomplex. Een som van 5M+ moet dus uit het ‘gewone’ transferbudget komen.

Dit zei PSV er zelf over:
Het bedrag dat nu ter beschikking komt is ook bestemd voor investeringen op de PSV-campus en in het Philips Stadion. Ook biedt het de technische leiding van de club meer mogelijkheden om strategische investeringen op de spelersmarkt te doen, zoals PSV dat in het recente verleden deed met het aantrekken van bijvoorbeeld Noni Madueke en Mauro Junior. Het geld is niet bedoeld om te investeren in directe versterkingen voor het eerste elftal.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het maakt mij bijzonder weinig uit uit welk potje het geld komt.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Uiteindelijk zal dat wel aardig met elkaar verweven worden. Het is niet zo dat PSV in de genoemde dingen die werden aangekondigd bij het partnerfonds daarvoor nul euro in stak. Dan kan je het formeel scheiden van elkaar, maar wordt het uiteindelijk een soort van broekzak vestzak verhaal.

Veel zal afhangen van de vertrekkers en dan met name Gakpo en/of Sangaré. Vertrekt één van die twee dan is er voor PSV aan de inkomende kant ook weer een heel stuk meer mogelijk.
User avatar
psvbrasil
Ballenjongen
Posts: 24
Joined: 17 May 2022, 20:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 20 May 2022, 09:59
psvbrasil wrote: 20 May 2022, 09:45 Savinho maakte gisteren een prachtig doelpunt op Libertadores

Are you the person behind the PSV Brasil Instagram account? If so, nice content! Always nice to see Brazilian PSV fans!
Thank you. I was introduced to the 1913 forum this week. Amazing forum. I will try to be more active here and also practice my Dutch.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Feel free to share your content. If you have any questions: ask away.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iemand een samenvatting van het elferink artikel over snelle transfers?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvbrasil wrote: 22 May 2022, 10:19 Thank you. I was introduced to the 1913 forum this week. Amazing forum. I will try to be more active here and also practice my Dutch.
Super nice to have you here [mention]psvbrasil[/mention] , your content is always cool! At the beginning I even thought that PSV managed the account, that says enough ;)


Gaaf trouwens dat Souza je bericht had geliked!
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 22 May 2022, 09:11 Lijkt me niet toch? Dat fonds lijkt me toch bedoeld voor een aantal gokjes van 1 tot 2 miljoen die de route via Jong PSV moeten gaan behandelen. En gedeeltelijk zelfs, want het fonds bestaat niet alleen voor transfers maar ook voor investeringen in bijv faciliteiten van het trainingscomplex. Een som van 5M+ moet dus uit het ‘gewone’ transferbudget komen.

Dit zei PSV er zelf over:
Het bedrag dat nu ter beschikking komt is ook bestemd voor investeringen op de PSV-campus en in het Philips Stadion. Ook biedt het de technische leiding van de club meer mogelijkheden om strategische investeringen op de spelersmarkt te doen, zoals PSV dat in het recente verleden deed met het aantrekken van bijvoorbeeld Noni Madueke en Mauro Junior. Het geld is niet bedoeld om te investeren in directe versterkingen voor het eerste elftal.
Als ze het nu voorschieten uit potje 1(partnerfonds) en aanvullen van uit potje 2(transfers) en aan de originele doelstellingen uit geeft who cares
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien interessant als 2e of 3e keeper?

Kelle Roos van Derby County.
https://www.transfermarkt.nl/kelle-roos ... ler/123503

Heeft in de opleiding van PSV gezeten en kent de club. Hij heeft best veel ervaring en volgens mij ondanks de wanprestatie van Derby prima seizoen gedraaid.

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... d-hongerig
Hier over zijn ambities
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Het is nog vroeg. Kans op succes is nihil. Maar vandaag ga ik het eerste rondje weer eens maken. Op een mooie transferzomer!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 22 May 2022, 12:37 Het is nog vroeg. Kans op succes is nihil. Maar vandaag ga ik het eerste rondje weer eens maken. Op een mooie transferzomer!
Geweldig!
Hoelaat begin je ongeveer? Dan kunnen de servers ook weer getest worden :P
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Ja hoor, het gaat weer los. Mooi!
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Er is net een jeugdwedstrijd of iets dergelijks geweest op de Herdgang. Daardoor staan er best wel wat auto's. Stond ook een Belgische bmw 430 i. Op kenteken stond Leuven/Mechelen.

Kans heel groot dat dit gewoon van een ouder van een jeugdspeler is. Maar te leuk om niet te melden.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens de site staat er vandaag niks op het programma; https://www.PSV.nl/jeugd/wedstrijden.ht ... e=23052022
De eerste soap al te pakken??
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 22 May 2022, 13:42 Er is net een jeugdwedstrijd of iets dergelijks geweest op de Herdgang. Daardoor staan er best wel wat auto's. Stond ook een Belgische bmw 430 i. Op kenteken stond Leuven/Mechelen.

Kans heel groot dat dit gewoon van een ouder van een jeugdspeler is. Maar te leuk om niet te melden.
Heb je als nuancering bedoelde kanttekening gelezen. En vakkundig genegeerd. Dit móét wel Vinicius Souza en zijn entourage zijn om vanmiddag nog een langlopend contract te tekenen. Jeugdwedstrijd of niet, het is me te toevallig allemaal ;)
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 22 May 2022, 13:46 Volgens de site staat er vandaag niks op het programma; https://www.PSV.nl/jeugd/wedstrijden.ht ... e=23052022
De eerste soap al te pakken??
Ja er liepen wel een hoop jeugdspelertjes. Misschien geen wedstrijd maar een of andere selectie training.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 22 May 2022, 13:42 Er is net een jeugdwedstrijd of iets dergelijks geweest op de Herdgang.
Er is vandaag een soort jeugddag in het stadion met springkussens zag ik op de socials.
Best kans dat veel ouders ook nog even op de Herdgang gaan kijken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zag iets voorbij komen van een FUNdag of iets dergelijks met stormbanen en andere activiteiten in het stadion. Misschien dat ook op de Herdgang iets wordt georganiseerd.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 22 May 2022, 12:37 Het is nog vroeg. Kans op succes is nihil. Maar vandaag ga ik het eerste rondje weer eens maken. Op een mooie transferzomer!
Vandaag een hoop jonge talentjes gespoten het stadion, FC PSV Funpark 😉
Locked