Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hautain? Wordt je nu boos om

"En waar wil je die neerzetten? 2 cvm?"

Ik stel gewoon een vraag over hoe je dat zou invullen, of je met 2 cvm zou spelen. Doe eens rustig man. Met dat gezoek van je altijd om grote boze Ardbeg. Overgevoelige.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 May 2022, 20:48 Hautain? Ik stel gewoon een vraag over hoe je dat zou invullen, of je met 2 cvm zou spelen. Doe eens rustig man. Met dat gezoek van je altijd. Verder alles ok?
ZO, reageer je op iemand en wil je een gesprek aan en dat weet jij heel goed.
Je bent imo gewoon een lutser die bepaalde personen zoekt. De verschillen in wijze waarop je op iemand reageert zijn makkelijk te zien en vertonen een trend.

Gewoon niet meer doen, of met open vizier. In jouw geval dus, niet meer doen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lekker blijven schelden, jongen. Succes er mee he!
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 May 2022, 20:48 Hautain? Wordt je nu boos om

"En waar wil je die neerzetten? 2 cvm?"

Ik stel gewoon een vraag over hoe je dat zou invullen, of je met 2 cvm zou spelen. Doe eens rustig man. Met dat gezoek van je altijd om grote boze Ardbeg. Overgevoelige.
En nu je post weer aanpassen. Jij moet mij niet, helder. Ik moet jou ook niet.
Ik reageer niet op jou en waardeer het voor geen meter als jij dat wel op mij doet, aangezien daar altijd een sneer in zit.
Je vind jezelf nogal goed en dat zit doorspekt in al je posts. :kots:
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 May 2022, 20:53 Lekker blijven schelden, jongen. Succes er mee he!
Nee, jij dan met je denigrerende 'jongen'.
Jij zoekt mij. Ik negeer jou. Ik raad je aan niet meer te reageren op mijn posts.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goeie voetballer die Vinicius Souza, vinden jullie ook niet?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ardbeg[/mention] jouw manier van vraagstelling kan verkeerd overkomen. Zo ook hier. Dat is iets waar je irritatie bij anderen mee kan opwekken. Let daar op. Dus daar heeft [mention]Voijke[/mention] een punt. Die hoeft op zijn beurt niet te beginnen over 'dan mag je hulp gaan zoeken'. Onnodig. En nu lief doen tegen elkaar.

En nu gaan we weer ontopic door.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 22 May 2022, 18:47 Weet iemand hoe concreet PSV daadwerkelijk is voor deze jongen? Ik heb tot nu toe niets meer dan een enkel gerucht gelezen.
Als ik het zelf zo in mag schatten op basis van de berichten is het vrij serieus. Staat heel hoog op het lijstje, alleen er zijn ook nog wat andere clubs geïnteresseerd en de markt is nog niet eens geopend.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 22 May 2022, 21:02 Goeie voetballer die Vinicius Souza, vinden jullie ook niet?
Zeker! Perfecte opvolger van Sangaré volgens mij. Als ik zo naar de beelden kijk op Youtube: ook groot en sterk, goed gevoel voor ruimte en volgens mij qua balbehandeling zelfs nog een tikje verfijnder dan onze Ivoriaan. Zie hem graag komen!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Wel geil als we een CVM halen die met zulke crosspasses gaat strooien en zo rustig aan de bal is, geeft mij een beetje Guardado-vibes.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Afgaande op de beelden is dit een uitstekende speler, die willen we allemaal wel hebben denk ik. Maar zolang het kan zal ik het deze window blijven roepen: Sanga moet blijven! Je kan opvolger op opvolger halen, maar een Sangaré vind je niet meer. Nog 1 jaartje svp.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 23 May 2022, 09:43 Afgaande op de beelden is dit een uitstekende speler, die willen we allemaal wel hebben denk ik. Maar zolang het kan zal ik het deze window blijven roepen: Sanga moet blijven! Je kan opvolger op opvolger halen, maar een Sangaré vind je niet meer. Nog 1 jaartje svp.
Een Sangaré vind je niet meer, maar een goede back-up voor Sangarbeest hebben we ook niet. Zou mooi zijn om deze jongen dan rustiger te kunnen brengen, of eventueel zelfs samen op het middenveld te zetten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

1. Sangaré blijkbaar ook door Liverpool gevolgd.
2. Club Brugge legt net 6 miljoen neer voor een andere speler volgens Fabrizio. Een aanvaller van Barcelona (B) volgens mij. Lijkt me toch een flink bedrag voor Brugge. Zeker als Vinicius óók een dergelijk bedrag kost.
3. Brugge was de grootste concurrent voor deze speler(?).
4. PSV lijkt me met de huidige financiële middelen en gezien wat er vorig jaar is gedaan in mei/juni wel klaar voor een eerste aankoop.
5. PSV wacht volgens de berichten op Cillessen en Luuk, die beide niet zoveel budget opslurpen, en met of zonder Sangaré lijkt deze jongen meer dan welkom.

Iets in mij zegt dat dit de eerste aankoop wordt 😇
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Cillessen maar een lul, maar iets zegt me dat we ook best zo'n klootzakje kunnen gebruiken in de groep.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Luuk de Jong zie ik graag komen.
Vinicius Souza zie ik heel graag komen.
Cillessen zn komst juich ik niet toe maar ik zou t wel accepteren.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 May 2022, 16:45 Ik vind Cillessen maar een lul, maar iets zegt me dat we ook best zo'n klootzakje kunnen gebruiken in de groep.
Even los van CilIissen..
Ik denk zelf ook dat we meer klootzakken moeten hebben. Het is allemaal zo lief.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.be/play-offs- ... ews/404917

Zijn marktwaarde is in iedergeval flink gestegen op Transfermarkt. En zij beamen ook de interesse :mrgreen:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 26 May 2022, 16:53 Even los van CilIissen..
Ik denk zelf ook dat we meer klootzakken moeten hebben. Het is allemaal zo lief.
Ja, eens. Meer Mediterraanse/Latino/Balkan gif. Dat kan dit team wel gebruiken ja.
Rikkert1234 wrote: 26 May 2022, 17:04 Zijn marktwaarde is in iedergeval flink gestegen op Transfermarkt. En zij beamen ook de interesse :mrgreen:
Flinke stijging van Vni Souza wel. +3.2 miljoen is wel wat. Dit zegt natuurlijk niet alles, maar wel iets. Zijn kwaliteiten zijn opgevallen in de Belgische Jupiler Pro League. Brugge lijkt onze grootste concurrent voor deze speler te zijn, die spelen we gegarandeerd CL en hij blijft in de Belgische competitie actief. Wij moeten dus met een goed plan komen om hem te overtuigen, want ik zie deze jongen graag komen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 May 2022, 16:45 Ik vind Cillessen maar een lul, maar iets zegt me dat we ook best zo'n klootzakje kunnen gebruiken in de groep.
Er zit een verschil tussen klootzak zijn op het veld en je team als het moet bij de kloten te grijpen of je als een klootzak gedragen in je eigen groep.

In niets vind ik Cilissen vallen in de eerste groep. Geen leider, geen heerser.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Helemaal mee eens. Guardado was in het veld een 'klootzak' van een ander type dan de categorie die Jasper Cillessen vertegenwoordigt. Ik vind die jongen ook in geen enkel opzicht bovengemiddeld en het is erg onheilspellend dat de scouting niet verder komt dan dit profiel en/of John de Jong gewoonweg weigert echt te investeren in kwaliteit onder de lat. Dat sinds het vertrek van Gomes de club er niet in is geslaagd een puntenpakker van formaat aan te trekken, zou toch motivatie moeten zijn voor haar scouts om niet alleen met topmateriaal op de proppen te komen, maar hier ook hard op te adviseren. In Zuid-Amerika zullen keepers als Joao Paulo (Santos), Hugo Souza (Flamengo), Agustín Rossi (Boca) en de door De Mos genoemde Cleiton (Bragitana) niet goedkoop zijn, maar volgens mij doet PSV zelfs niet de moeite om de mogelijkheden van hun komst - veelbelovender opties dan een 33-jarige Cillessen die om de haverklap geblesseerd is - te onderzoeken. En wil je toch goedkoop, haal dan met Stefan Ortega een uitstekende doelman met jarenlange BL-ervaring in huis!
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar wat heeft Cillessen te maken met Vinicius Souza dat het hier besproken wordt? :mrgreen:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ik vraag me wel een beetje af hoe realistisch het is dat PSV Vinicius Souza haalt mocht Sangaré wel blijven. Ik heb er geen kijk op dus vandaar ook de vraag. Wordt dit gezien als vervanger van Sangaré en kan het een aanwijzing zijn dat Sangaré weggaat of komt hij er echt als extra middenvelder bij? Of wellicht als vervanger van Götze met een totaal andere invulling van het middenveld? Ik ben heel benieuwd of jullie hier iets meer over weten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Souza kan gezien worden als de nieuwe '6'. Zoals Sensation laatst schreef, naar aanleiding van een onderzoek van Pieter Zwart, kan Sangare meer dan prima ook iets meer naar voren spelen:
Sensation wrote: 24 May 2022, 10:37 Juist die kwaliteiten die je nu noemt maken dat Sangaré beter is als hij dieper staat, aangezien hij erg goed is in vooruit druk zetten, tweede ballen veroveren, doorjagen, duels winnen op de helft van de tegenstander, dieper op het veld kan hij dit veel beter dan wanneer hij achter moet blijven, perfect uitgelegd door Pieter Zwart onlangs en ben het daar roerend mee eens.
Dan krijg je dus, bij vertrek van Gotze (waar ik wel echt vanuit ga), dit middenveld aangezien Ruud met PNA gaat spelen:
Veerman - Sangare
--- Vini Souza ----
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 26 May 2022, 18:30 Ik vraag me wel een beetje af hoe realistisch het is dat PSV Vinicius Souza haalt mocht Sangaré wel blijven. Ik heb er geen kijk op dus vandaar ook de vraag. Wordt dit gezien als vervanger van Sangaré en kan het een aanwijzing zijn dat Sangaré weggaat of komt hij er echt als extra middenvelder bij? Of wellicht als vervanger van Götze met een totaal andere invulling van het middenveld? Ik ben heel benieuwd of jullie hier iets meer over weten.
Als je wilt kan ik RvN wel even voor je bellen? Die wil vast zijn plannen voor het komend seizoen wel uitleggen ;)
Zonder gekheid, ik ben bang dat niemand hier echt iets zinnigs over kan zeggen. Mocht Sangare blijven, zou het fijn zijn als er iemand in zijn schaduw kan wennen, want langer dan 1seizoen zullen we niet meer van hem kunnen genieten in een PSV shirt.
Of deze Vinicius voor die rol wil komen, waarom niet?
La vida és massa curta per no fer broma
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 26 May 2022, 18:34 Souza kan gezien worden als de nieuwe '6'. Zoals Sensation laatst schreef, naar aanleiding van een onderzoek van Pieter Zwart, kan Sangare meer dan prima ook iets meer naar voren spelen:
Sensation wrote: 24 May 2022, 10:37 Juist die kwaliteiten die je nu noemt maken dat Sangaré beter is als hij dieper staat, aangezien hij erg goed is in vooruit druk zetten, tweede ballen veroveren, doorjagen, duels winnen op de helft van de tegenstander, dieper op het veld kan hij dit veel beter dan wanneer hij achter moet blijven, perfect uitgelegd door Pieter Zwart onlangs en ben het daar roerend mee eens.
Dan krijg je dus, bij vertrek van Gotze (waar ik wel echt vanuit ga), dit middenveld aangezien Ruud met PNA gaat spelen:
Veerman - Sangare
--- Vini Souza ----
Maar is Vini nou een vervanger vwb type speler en positie van Sangare of Guti? Sangare als speler direct voor de verdediging is vaak toch wat gevaarlijk gebleken. Dus in wat Donyel zegt kan ik mij prima in vinden. Op de positie waar jij hem zet.is meer Guti. Toch?
Post Reply