Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Naast Cilessen nog een zeer onsympathiek persoon, zou erg blij zijn als beiden niet in ons prachtige shirt gaan spelen, bij Bout Weghorst is het zo dat hij wat toe kan voegen als Luuk de Jong niet komt, hij beschikt over kwaliteiten die we goed kunnen gebruiken, bij Cilessen vind ik dat op geen enkele manier te billijken gezien zijn recente blessures.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nibbitman wrote: 23 May 2022, 13:55 Hij volgt Besiktas ook, wil blijkbaar erg graag naar Turkije.
Prima dan gaan we weer over tot de orde van de dag en verklaren we bij deze Wout Weghorst als persona non grata.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 23 May 2022, 13:40 Dat gaat over 1 seizoen, mag gewoon volgend seizoen dus.

Er zijn wat speculaties over transfervrije status of een lagere transfersom waardoor hij haalbaar zou zijn.
Hoop dat ze die regel deze week nog veranderen of dat PSV dit ook niet weet :tear: .
Weghorst is bij Burnley zo door de mand gevallen. Hij was de laatste maanden niet eens basisspeler.

Laten we alsjeblieft vol voor Luuk de Jong gaan en 2 backs neerzetten die hem kunnen bestoken met voorzetten!

#announceLuuk
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Weer 'n gerucht over Cornelius:



"Trabzonspor heeft een bod gekregen op Djaniny. De naam van Cornelius wordt genoemd bij PSV. Een van de twee spitsen mag vertrekken. De directie van Trabzonspor is van plan een topspits te kopen."
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 23 May 2022, 14:13 Weghorst is bij Burnley zo door de mand gevallen. Hij was de laatste maanden niet eens basisspeler.
Dat was te verwachten toch?
Hij moet bij een elftal spelen die aanvallend voetbal speelt. Dan komt hij in zijn kracht.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 23 May 2022, 12:13 1 wedstrijd (thuis tegen Maccabi Tel Aviv) die dus werd gewonnen. Dat kan je niet als een probleem omschrijven tenzij je echt op zoek bent naar problemen. Als we langdurig met Max centraal achterin hadden moeten spelen en dat echt impact had gehad op de resultaten, dan was het een duidelijk probleem geweest. Nu niet. Het is heel normaal dat soms een keer een speler op een iets andere positie moet spelen vanwege afwezigheden van andere spelers, en zolang zo'n speler geen gekke dingen doet (wat je in zo'n situatie ook van Max mocht verwachten), gaat dat tegen een tegenstander als Maccabi ook goed. In die periode speelden we ook voornamelijk tegen dat soort tegenstanders dus je mocht ook wel verwachten dat als een keer zo'n noodgreep nodig zou zijn, dat nog geen impact op het resultaat zou moeten hebben.
Dus omdat we gewonnen hadden, was deze noodgreep geen probleem? Als Drommel per ongeluk een bal tussen zijn benen had laten glippen, was het wel een probleem? Dan hebben we niet dezelfde definitie van problemen.

De reserve linksback (die op zijn eigen plek uit de basis is gespeeld door de reserve aanvallende middenvelder )die centraal achterin gezet moet worden omdat de CV, de reserve CV en de reserve reserve CV alledrie niet kunnen spelen, vind ik wel een probleem. Dat we ook met dat probleem de wedstrijd gewonnen hebben, is prettig, maar het blijft een probleem natuurlijk.

Maar goed, de discussie is al lang alle kanten op aan het vliegen. In eerste instantie ging het erom dat we verdedigend onderbezet waren tijdens de absentie van Ramalho, en daarover is niet echt discussie, geloof ik.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Bout die menigeen verkoos boven Malen toen op het EK. Hahaha.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 23 May 2022, 14:43
Fc Denzel wrote: 23 May 2022, 14:13 Weghorst is bij Burnley zo door de mand gevallen. Hij was de laatste maanden niet eens basisspeler.
Dat was te verwachten toch?
Hij moet bij een elftal spelen die aanvallend voetbal speelt. Dan komt hij in zijn kracht.
Hij begon daar leuk.
Wolsburg speelt ook niet echt aanvallend voetbal toch?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Er komt denk ik een item van ESPN aan. Hopelijk krijgen we daar wat meer nieuwtjes te horen.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Echte nieuwtjes zullen niet uit zo'n item komen, vermoed ik. Die staan eerder ergens op ED, AD of VI.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop toch echt niet op die Cornelius. Dat is een Ali Baba express versie van Luuk de Jong. Dat is Utrecht niveau at best.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wbt Weghorst lees ik al wel dat wel heel, heel veel insiders hebben of heel, heel veel mensen die een persoonlijke relatie met Weghorst hebben. Anders kan je niet zomaar roepen lijkt me wat voor verschrikkelijk persoon het is... 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Iedereen dienhet voetbal volgt heeft zijn reacties gezien na zijn goals bij AZ-PSV en ook zijn wappie gedrag.

Hoef je geen insider voor te zijn Juanchootje
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 23 May 2022, 17:48 Wbt Weghorst lees ik al wel dat wel heel, heel veel insiders hebben of heel, heel veel mensen die een persoonlijke relatie met Weghorst hebben. Anders kan je niet zomaar roepen lijkt me wat voor verschrikkelijk persoon het is... 🤔
https://dvhn.nl/sport/Weer-ophef-in-Dui ... 61174.html


Plus z'n houding op 't veld. Ook toen 't provocerende juichen toen ie niet geselecteerd werd voor Oranje. Rent vaak als een soort doorgesnoven gek over 't veld.

Hoef zo'n vent niet in een PSV shirt te zien.


Laat Luuk de Jong maar gewoon naar huis komen. Die past bij de club.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik durf wel te wedden dat als hij komt en de 1 na de andere goal maakt, Oost op loopt te peppen en vecht als een leeuw voor de punten iedereen opeens heul blij met hem is.

Typisch gevalletje van vreselijk om tegen te spelen maar o zo fijn om in je elftal te hebben.

Los van de vraag overigens of ik hem graag als nieuwe nummer 9 zie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Juancho[/mention] geen idee. Ik hoop vooral dat we er ook niet achter gaan komen of dat zo gaat zijn en we straks gewoon een echte clubambassadeur als Luuk in de spits gaan zien.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Weghorst komt dan zou dat echt de eerste speler in ons mooie shirt zijn waar ik niet voor zou kunnen juichen. Wat een lul.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Weghorst, Cilissen what is next? Alphons Groenendijk als trainer? Hoeveel jankballen kan een supporter verdragen bij zijn cluppie.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als we Vinicius zouden kunnen dumpen dan lijkt Wout me wel geschikt. Vind het geen eerste spits maar meer een tweede viool maar denk niet dat hij daarvoor naar Eindhoven zou komen
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is de naam Weghorst niet enorm uit z'n verband getrokken nadat Afellay hem één keer in Studio Voetbal heeft genoemd?
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 23 May 2022, 17:54 Ik durf wel te wedden dat als hij komt en de 1 na de andere goal maakt, Oost op loopt te peppen en vecht als een leeuw voor de punten iedereen opeens heul blij met hem is.

Typisch gevalletje van vreselijk om tegen te spelen maar o zo fijn om in je elftal te hebben.

Los van de vraag overigens of ik hem graag als nieuwe nummer 9 zie.
Uiteraard, niets zo opportunistisch als een voetbal supporter. Luuk werd ook als een enorme jankbal gezien. Zie nu. Maar ik zie het liefst ook geen Weghorst en/of Cillesen zien. Mochten ze wel komen, dan zeker een baal momentje, maar daarna krijgen ze uiteraard wel alle steun. Maar hoop niet dat het zo ver gaat komen. Zeker niet, omdat deze selectie heel sympathiek is en er geen rotte appelen zijn die de boel verkloten.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik juich niet voor wappies.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 23 May 2022, 18:47 Ik juich niet voor wappies.
https://i.redd.it/cn20dhcyr8p51.jpg
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iemand een wappie noemen omdat diegene aangeeft dat iedereen voor zichzelf moet beslissen of ze zich laten vaccineren. Bizar eigenlijk. En hem mede daarom niet bij PSV willen zien. Waar gaat dit heen?

Prima speler, maar ik hoop dat PSV iets hoger mikt qua niveau. Al heeft hij me wel verrast de afgelopen jaren.
Locked