Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heb niet het idee dat Krul in beeld is bij ons.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Krul viel bij AZ, Oranje en Ajax door de mand. Die moet dus gewoon lekker in Engeland blijven.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Uit de woorden van de Jong kan je iig halen dat Drommel gewoon blijft en zich mag revancheren. Dat zal dus inhouden dat je 1 serieuze keeper moet halen.

Daar mag dus flink in geïnvesteerd worden als dat noodzakelijk is.
PSV zal na het vertrek van Yvon Mvogo een doelman halen die direct de concurrentiestrijd aan kan met Joël Drommel. Op namen ging De Jong niet in, maar het is duidelijk dat Jasper Cillessen een kandidaat is. 'We willen twee sterke keepers hebben. Joël zal zich willen revancheren. Hij is een talentvolle keeper die een lastig eerste seizoen heeft gehad. Maar we schrijven hem zeker nog niet af. Maar dat er een doelman bij komt om met hem te concurreren lijkt me logisch.'
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

jammer, wat mij betreft verkopen we Drommel voor 2 miljoen aan een Championship club en gaan we verder. Dit gaat hem nooit worden. Ook volgend seizoen niet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Drommel en Cillissen als keepers volgend jaar.... daar word ik zelf niet warm van. Kan me niet voorstellen dat ze die gok nemen met de blessures van Cillessen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 23 May 2022, 20:35 jammer, wat mij betreft verkopen we Drommel voor 2 miljoen...
Wat mij betreft voor 60 miljoen... maarja he.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 23 May 2022, 20:35 jammer, wat mij betreft verkopen we Drommel voor 2 miljoen aan een Championship club en gaan we verder. Dit gaat hem nooit worden. Ook volgend seizoen niet.
Eens. En dat weten ze bij PSV ook wel, maar ik denk dat het er maar weinig clubs geïnteresseerd zijn in Drommel na zo’n drama seizoen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Stuur hem maar naar de sociale werkplaats, Drommel. Daar heeft ie meer toegevoegde waarde.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 23 May 2022, 20:43 Stuur hem maar naar de sociale werkplaats, Drommel. Daar heeft ie meer toegevoegde waarde.
Denk dat-ie daar ook om de haverklap een hamer uit zijn klauwen laat vallen.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 23 May 2022, 20:30 Uit de woorden van de Jong kan je iig halen dat Drommel gewoon blijft en zich mag revancheren. Dat zal dus inhouden dat je 1 serieuze keeper moet halen.

Daar mag dus flink in geïnvesteerd worden als dat noodzakelijk is.
PSV zal na het vertrek van Yvon Mvogo een doelman halen die direct de concurrentiestrijd aan kan met Joël Drommel. Op namen ging De Jong niet in, maar het is duidelijk dat Jasper Cillessen een kandidaat is. 'We willen twee sterke keepers hebben. Joël zal zich willen revancheren. Hij is een talentvolle keeper die een lastig eerste seizoen heeft gehad. Maar we schrijven hem zeker nog niet af. Maar dat er een doelman bij komt om met hem te concurreren lijkt me logisch.'
Je kunt in mijn ogen nooit zeggen dat een speler klaar is, dan levert hij zeker niets meer op en als je niet van hem af komt heb je helemaal een probleem.
Een beetje zaakwaarnemer heeft dan ergens een deal klaarliggen, maar dan moet PSV zijn contract ontbinden/afkopen.
Mij lijkt dat je dus altijd bovenstaande moet melden, wat je mening ook is.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joel staat toch een beetje symbool voor het net niet seizoen door zijn blunders, samen met de KNVB. Allebei wegdoen zou het beste zijn.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zoals zo vaak gaat het om wat er gedaan wordt en niet wat er gezegd wordt.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Wat moet ie idd anders zeggen? Ja, Drommel is een slechte keeper, hebben we niks meer aan.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voijke wrote: 23 May 2022, 21:02
Juancho wrote: 23 May 2022, 20:30 Uit de woorden van de Jong kan je iig halen dat Drommel gewoon blijft en zich mag revancheren. Dat zal dus inhouden dat je 1 serieuze keeper moet halen.

Daar mag dus flink in geïnvesteerd worden als dat noodzakelijk is.

Je kunt in mijn ogen nooit zeggen dat een speler klaar is, dan levert hij zeker niets meer op en als je niet van hem af komt heb je helemaal een probleem.
Een beetje zaakwaarnemer heeft dan ergens een deal klaarliggen, maar dan moet PSV zijn contract ontbinden/afkopen.
Mij lijkt dat je dus altijd bovenstaande moet melden, wat je mening ook is.
Er is natuurlijk ook nog altijd een tussenweg hé 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Voijke wrote: 23 May 2022, 21:02
Juancho wrote: 23 May 2022, 20:30 Uit de woorden van de Jong kan je iig halen dat Drommel gewoon blijft en zich mag revancheren. Dat zal dus inhouden dat je 1 serieuze keeper moet halen.

Daar mag dus flink in geïnvesteerd worden als dat noodzakelijk is.

Je kunt in mijn ogen nooit zeggen dat een speler klaar is, dan levert hij zeker niets meer op en als je niet van hem af komt heb je helemaal een probleem.
Een beetje zaakwaarnemer heeft dan ergens een deal klaarliggen, maar dan moet PSV zijn contract ontbinden/afkopen.
Mij lijkt dat je dus altijd bovenstaande moet melden, wat je mening ook is.
Inderdaad. Ik zie de groenteman op de markt al schreeuwen: ja mensen, appels te koop! Bietje rottend en wat deukjes, maar neem mee, neem mee!

Logisch dat je spelers die je eventueel nog wil verkopen niet affakkelt. Domste verkoopstrategie ooit.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof eigenlijk wel oprecht dat PSV hem nog een 2de kans wil geven, herstart na een moeizaam 1e seizoen bij een topclub. We hebben we vaker spelers zien opbloeien remember... 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nieuwe technische staf, nieuwe keeperstrainer, nieuwe dynamiek, nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen. Laten we de rol van 2e keeper ook niet overschatten. Het gaat om de eerste keeper inschieten, wat balletjes vangen en terug schieten en geen gedoe veroorzaken in de kleedkamer.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 23 May 2022, 20:35 Drommel en Cillissen als keepers volgend jaar.... daar word ik zelf niet warm van. Kan me niet voorstellen dat ze die gok nemen met de blessures van Cillessen.
Doe Jeroen Zoet er nog bij en je hebt een succesvolle boyband voor vrouwen in de menopauze…
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

"Het is natuurlijk een talentvolle keeper, die een lastig eerste seizoen heeft gehad bij PSV", vervolgt hij. "In het verleden zijn er zoveel spelers, ook keepers, geweest die een lastig eerste seizoen hebben gehad bij een topclub. Dat kan daarna veranderen. Hij kent de situatie, hij kent de club en hij weet wat voor druk erbij komt kijken. Hij krijgt vanaf dag één nieuwe kans om zich te laten zien."

Wees geen ezel John, wat we afgelopen seizoen zagen was the real Drommel. Dat wist bijna iedereen van tevoren al overigens.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Logisch dat ze hem op het dieptepunt niet willen verkopen en zo ofwel de kans bieden om als tweede keeper een beetje te revancheren ofwel een club uitlokken om toch nog een echt bedrag op tafel te leggen voor hem.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ja die redenering hoor ik regelmatig. Daarom zitten we bijv. al 3 jaar naar het gestuntel van Bruma te kijken. Die is zo blij bij PSV dat hij met alle liefde blijft. Tegen die Drommel moet je gewoon zeggen dat ie moet wieberen, we zijn geen liefdadigheidsinstelling. De fouten die hij maakt zijn duurder dan de paar ton die je misschien extra afschrijft (wat ik ten zeerste betwijfel).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 24 May 2022, 07:28 Ja die redenering hoor ik regelmatig. Daarom zitten we bijv. al 3 jaar naar het gestuntel van Bruma te kijken. Die is zo blij bij PSV dat hij met alle liefde blijft. Tegen die Drommel moet je gewoon zeggen dat ie moet wieberen, we zijn geen liefdadigheidsinstelling. De fouten die hij maakt zijn duurder dan de paar ton die je misschien extra afschrijft (wat ik ten zeerste betwijfel).
PSV kon en wilde Bruma afgelopen seizoen al verkopen. Alleen zijn zaakwaarnemer(s) blokkeerde een transfer. Uiteindelijk is er toen maar besloten dat Bruma voor zijn kans zou gaan bij PSV en heeft hij wat salaris ingeleverd. Uiteindelijk heeft Bruma hier dit seizoen gewoon een goede periode gehad en is hij absoluut van waarde voor het team geweest. Wat mij betreft krijgt Drommel ook gewoon een 2e kans, zoals iedere speler die hoort te krijgen.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Een afgeschreven linksbuiten kun je nog wat mee gokken. Met een keeper niet. Dat kost je punten. Die vergelijking van De Jong is een beetje scheef.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als er een Eredivisie komt om hem te huren dan zou ik het persoonlijk wel weten hoor. Denk dat voor hem vooral belangrijk is dat hij minuten gaat maken en ik denk (en hoop) dat hij bij PSV vrij weinig aan spelen zal toekomen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 24 May 2022, 09:34 Als er een Eredivisie komt om hem te huren dan zou ik het persoonlijk wel weten hoor.
Ik zou hem dus juist niet aan een Eredivisieclub verhuren. Hij moet ervaring opdoen bij een topclub in een land. Gewoon lekker naar een kleinere competitie eerste keeper worden. Daar leert hij echt het meeste van. Scherp zijn op enkele momenten in de wedstrijd.
Post Reply