Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Struviet wrote: 23 May 2022, 23:59 Ik heb begrepen dat er een potje is van ongeveer 15 miljoen.
Dit betoog ik al even hier, want het is inderdaad makkelijk uit te rekenen. Ieder jaar sowieso zonder verkopen een transferpotje van 7 a 8 miljoen (heeft Toon wel eens gecommuniceerd) en afgelopen januari zat er minimaal nog een miljoen of 7 in het potje, want dat was beschikbaar voor een verdediger. Zie daar: potje start met circa 15 miljoen.
Hartig Woordje wrote: 24 May 2022, 00:34 Dat lijkt mij te weinig voor de opgave die er nu al ligt. Keeper, in ieder geval 1 (top)spits en een linksback. Tenzij één van die posities met een huurconstructie wordt opgelost natuurlijk. Gaat Mario ook, dan moet hij ook worden vervangen, zonder dat daar een substantieel inkomen bedrag voor terugkomt. Zo bekeken moet PSV dus wel verkopen om zich daadwerkelijk te kunnen versterken en niet alleen maar de selectie op peil te houden. Waarmee JdJ niet per se jokt maar niet de hele waarheid vertelt.
Ze zijn niet bang om nu al 25 miljoen uit te geven hoor, als ze weten dat er diverse andere transfers gaan vallen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Hey, krijg nou wat. Wij zijn niet blut....
Bij PSV is er geld genoeg in kas om de beste spelers van afgelopen seizoen een voorstel te doen om langer te blijven. Daarnaast wil de club op korte termijn een aantal transfers doen. ,,Wij hoeven niemand te verkopen”, zegt technisch directeur John de Jong.
Cody en Sangaré behouden, 'zo snel mogelijk' Luuk binnen te halen vanaf seizoenstart. Nieuwe keeper en Götze behouden.

https://www.ed.nl/PSV/PSV-voelt-zich-fi ... ~aedb26ac/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Als je Cody en Sangare behoudt, Luuk de Jong en een keeper dan staat er een heel behoorlijk geraamte. Sowieso een nieuwe jonge spits en vleugelspits erbij. Dat zijn dan de vervangers van de doorgeselecteerde Bruma en Romero. Qua aantallen zal er een jonge middenvelder komen als vervanger van Thomas. Wellicht nog een centrale verdediger als vervanger van Boscagli.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zijn we eigenlijk nog geïnteresseerd in onze Tsjechische vriend Hložek? Of is dat alleen voor in het geval dat Cody vertrekt?
Heeft in het afgelopen seizoen bij Sparta Praag 15 assists en 12 goals op zijn naam staan in 44 wedstrijden.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik ben voorvechter van de groep bij elkaar houden en aanvullen met een keeper en Luuk dus dit klinkt mij allemaal als muziek in de oren.

Als de boodschap naar Mario Madueke Gakpo en Sangare is dat we er alles aan doen om iedereen bij elkaar te houden zodat we de CL kunnen bereiken en het lukt dan heb je niet alleen de CL bereikt maar dan gaat er ook echt iets groeien in die groep. Daar tegenover staat dat als je het niet haalt je eind augustus overwerk en deadlinestress krijgt.

Ik zou toch niet zo verbaasd zijn als Mvogo en Vinicius hier toch nog spelen volgend jaar.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Mvogo is officieel afscheid van genomen. Als dat zou spelen hadden ze dat niet gedaan lijkt mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is ook prima dat Mvogo weg is. Het niveau onder de lat moet gewoon omhoog. Zonder Peppie en Kokkie onder de lat en met een fatsoenlijke keeper waren we kampioen geworden. Is ook een fout van John. Hoe is het mogelijk dat je twee keepers haalt en dat het twee keer middelmaat is. De focus moet weer op een keeper die doet waar hij er voor staat en dat is ballen tegenhouden. Als hij kan meevoetballen is dat mooi meegenomen. Verwacht op korte termijn ook wel nieuws op dat gebied. In elk geval een nieuwe keeper voor de eerste training.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat mij vooral opvalt is dat de geruchten rond Van Crombrugge stilvallen.... vind ik niet erg. Tenzij Cillessen komt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 24 May 2022, 07:47 Zijn we eigenlijk nog geïnteresseerd in onze Tsjechische vriend Hložek? Of is dat alleen voor in het geval dat Cody vertrekt?
Heeft in het afgelopen seizoen bij Sparta Praag 15 assists en 12 goals op zijn naam staan in 44 wedstrijden.
Is helaas boven ons budget tot op heden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

20 miljoen toch nu ongeveer? Niet te doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Daarom wellicht alleen Gakpo vertrekt?
20M als back-up is wat veel indersaad
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik mag hopen dat wij voorlopig nog geen 20 miljoen voor spelers uit gaan geven.... Dat zou echt onverantwoord zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Ik wil niet moeilijk doen... maar voor Mbappé zou ik zeggen: allemaal lappen tot we aan de 20 zitten! :mrgreen:
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Zoals gesteld moeten we spelers als Gotze, Mauro, Guti, Doan behouden. Vul dat aan met een keeper, spits en een extra CV en je bent klaar. Vertrekken Sangare en/of Gakpo dan ga je opnieuw de markt op.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gotze gaat vertrekken, helaas. Doan ook bij een goed bod (8-10mln).
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 24 May 2022, 08:48 Zoals gesteld moeten we spelers als Gotze, Mauro, Guti, Doan behouden. Vul dat aan met een keeper, spits en een extra CV en je bent klaar. Vertrekken Sangare en/of Gakpo dan ga je opnieuw de markt op.
Een extra back moet ook hoog op het lijstje staan.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 24 May 2022, 08:48 Zoals gesteld moeten we spelers als Gotze, Mauro, Guti, Doan behouden. Vul dat aan met een keeper, spits en een extra CV en je bent klaar. Vertrekken Sangare en/of Gakpo dan ga je opnieuw de markt op.
Doan? Waarom zou je die per se behouden? Die is na drie jaar nog steeds geen basisspeler. En op het middenveld met de punt naar achteren is geen ruimte voor hem komend seizoen, terwijl we op links met Madueke en Bakayoko de flank dubbel bezet hebben. Biedt pakweg Monchengladbach daar pakweg €7M, strik erom en met Swedberg een toptalent halen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat opvalt is dat geruchten over bepaalde spelers aan wie wij gekoppeld werden totaal stilvallen. Ook niet meer met andere clubs in verband worden gebracht.

Van Crombrugge
Williot Swedberg
Vinicius Souza

Ik denk dat deze transfers snel gaan vallen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 24 May 2022, 08:55
Doan? Waarom zou je die per se behouden? Die is na drie jaar nog steeds geen basisspeler. En op het middenveld met de punt naar achteren is geen ruimte voor hem komend seizoen, terwijl we op links met Madueke en Bakayoko de flank dubbel bezet hebben. Biedt pakweg Monchengladbach daar pakweg €7M, strik erom en met Swedberg een toptalent halen.
Doan kan prima aanvallende middenvelder spelen.

Ben voorstander van om de huidige basis die door Schmidt is neergezet verder uit te bouwen. Doan, Guti en Mauro zijn betrouwbare spelers die altijd wel leveren. Dat geeft de selectie een bepaalde constantheid. Die betrouwbaarheid is altijd het succes geweest van PSV in de betere jaren.

Supporters vinden transfers vaak nog spannender dan de wedstrijden zelf waarbij het gras elders vaak groener is. Maar ja dat moet niet leidend zijn.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Met name Swedberg en Vinícius Souza zou ik vrolijk van worden. Keepers blijft een knagend probleem, de 'gouden oplossing' heb ik nog niet voorbij zien komen, hoor. Doan, Guti mogen wmb blijven, meer dan nutttige spelers
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 24 May 2022, 08:55
koetje wrote: 24 May 2022, 08:48 Zoals gesteld moeten we spelers als Gotze, Mauro, Guti, Doan behouden. Vul dat aan met een keeper, spits en een extra CV en je bent klaar. Vertrekken Sangare en/of Gakpo dan ga je opnieuw de markt op.
Doan? Waarom zou je die per se behouden? Die is na drie jaar nog steeds geen basisspeler. En op het middenveld met de punt naar achteren is geen ruimte voor hem komend seizoen, terwijl we op links met Madueke en Bakayoko de flank dubbel bezet hebben. Biedt pakweg Monchengladbach daar pakweg €7M, strik erom en met Swedberg een toptalent halen.
Nou ja als ik puur naar de voetbalkwaliteiten van Doan kijk, dan wil ik hem er wel bij houden. Het is een hele goede speler voor de bank achter Madueke. Valt altijd sterk in en is betrouwbaar. Probleem is alleen dat Doan het zelf niet ziet zitten om hier te banken natuurlijk. Dus vandaar dat verkoop bij een goed bod redelijk is. Bakayoko moet het allemaal nog maar laten zien, ik hoop niet dat PSV daar op gokt. Als Doan vertrekt gewoon een vervanger erbij halen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2022, 09:01 Wat opvalt is dat geruchten over bepaalde spelers aan wie wij gekoppeld werden totaal stilvallen. Ook niet meer met andere clubs in verband worden gebracht.

Van Crombrugge
Williot Swedberg
Vinicius Souza

Ik denk dat deze transfers snel gaan vallen.
Ondanks mijn twijfels bij Van Crombrugge, van die andere twee wordt ik echt heel vrolijk. Vinicius Souza een jaartje laten rijpen achter Sangaré, of wellicht een PNA waar Sangaré naast Veerman staat met Souza erachter.

Het zou idd wel des PSV's zijn als deze drie snel komen. Het kan ook zomaar zijn dat het geruchten in het luchtledige waren en er hele andere spelers komen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2022, 09:01 Wat opvalt is dat geruchten over bepaalde spelers aan wie wij gekoppeld werden totaal stilvallen. Ook niet meer met andere clubs in verband worden gebracht.

Van Crombrugge
Williot Swedberg
Vinicius Souza

Ik denk dat deze transfers snel gaan vallen.
Stilvallen is vaak juist een goed teken bij PSV inderdaad. Ik hoop extreem dat Hendrik van Crombrugge komt. Hij is iniedergeval steady te noemen in België, tuurlijk het liefste heb je een puntenpakker, maar laten we dat nou de afgelopen 10-15 jaar niet gehad hebben… zekerheid is nu het belangrijkst. Voor de rest eens met [mention]ShovingNE2[/mention] . Heb zelf zo een gevoel dat Gnonto de eerste inkomende transfer word!
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Oftewel: alles kan! De bal is rond: het transferwindow is óók rond, heel erg rond...
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
FOOTB_REM_S: No

Beetje lui dit, maar misschien wil iemand mij helpen. Kunnen wij ook voorronde spelen met Gakpo, als we CL halen hem behouden, en als we het niet halen hem aan een CL-deelnemer verkopen waar hij dan alsnog CL kan spelen?
Locked