Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Waar is dat Koreaanse beest trouwens gebleven?
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

fenerbahce
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 24 May 2022, 15:00 Waar is dat Koreaanse beest trouwens gebleven?
Vroeg ik hier laatst ook. Maar zit goed bij Fener en is te duur geworden.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Had geloof ik een clausule van 40 miljoen dat wordt hem inderdaad niet
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 24 May 2022, 12:55 Kunnen we nu met negatieve reacties over komen, omdat Ajax er interesse in heeft, maar deze Evander zou ik ook echt heel graag op 8 willen zien bij ons!
Die hebben wij al in de vorm van Veerman, redelijk vergelijkbare spelers waarbij ik Veerman echt een stuk beter acht.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Flightradarcowboys ([mention]ShovingNE2[/mention] [mention]Sensation[/mention] en nog heel veel andere hier) vloog er naast niet een privévliegtuig vanuit Eindhoven naar Mallorca? Lee-Kang in naar PSV?

Vrij vreemde carrière gehad. Speelt altijd, stond ooit te boeken als een Ihattaren-achtig talent. Echter nog niet dat rendement. Denk dat hij in de eredivisie met zijn techniek mensen dol gaat spelen hoor. Zou zijn komst toejuichen, schuurt tegen een probleemkind aan, maar daar hebben we onze Fred/Guus voor hé!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Er gaan bijna dagelijks jets die kant op. Net als naar de Riviera... lastig lastig.

Wordt tijd dat we webcams gaan bekijken daar. Lukte 1 keer :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 24 May 2022, 12:55 Kunnen we nu met negatieve reacties over komen, omdat Ajax er interesse in heeft, maar deze Evander zou ik ook echt heel graag op 8 willen zien bij ons!
Vind hem ook een fantastische speler. Zeker als Götze weggaat zou ik hem halen. En anders ook, puur om je selectie meer impuls te kunnen bieden in de breedte op de '10' positie op het middenveld.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wel opvallend dat Evander al een aantal seizoenen bij Midtylland speelt. Kan me herinneren dat ik hem ergens in 19/20 al eens noemde puur op basis van zijn statistieken en een youtube compilatie. Lijkt me een speler die al lange tijd op vele lijstjes zal staan.

Overigens zie ik als Sangaré, Gutierrez, Veerman, vGinkel en Doan allemaal nog hier zouden spelen komend seizoen (dus alleen Götze en Thomas uitgaand) slechts ruimte voor 1 versterking op het middenveld. Swedberg, Timber, Vinicius Souza en Evander vind ik dan allemaal reële namen. Waarbij Swedberg en Evander als voordeel hebben dat ze aanvallend wat sterker zijn (scorend vermogen) en Timber en Souza dat ze eventueel in de verdediging kunnen spelen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No




Volgens deze gast is PSV al in onderhandeling met Sevilla...
Laat het waar zijn
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht dat zo zijn dan zou dat betekenen dat King Luuk aan John heeft aangegeven interesse te hebben. Dit kan dan wel eens binnen een week rond zijn.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

IK SPRING VOOR LUUK!!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou natuurlijk goed nieuws zijn! Als ze dit snel kunnen afronden, hebben we in de voorhoede alleen nog de "talentvolle 18-jarige" nodig waarover gesproken wordt.
En mochten we volgend seizoen weer 42 tegendoelpunten krijgen, weet je dan nu in ieder geval dat er iemand staat die ervoor zorgt dat dat niet zoveel meer uitmaakt ;)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Of PSV in onderhandeling met Sevia is kan me geen reet schelen want PSV heeft zo out in the open aangekondigd dat ze Luuk halen als hij ja zegt dat Sevilla bij wijze van 15 miljoen kan vragen en PSV het nog over maakt.

Misschien ben ik te naïef maar het lijkt mij dat Luuk Barcelona verkiest boven PSV maar PSV boven Sevilla. Dus als Barcelona zegt dat ze hem niet definitief over willen nemen dan lijkt mij de weg vrij.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt mij logisch dat PSV onderhandelt met Sevilla. Dan is het alleen nog aan Luuk straks, wat het al die tijd al was. De vraag is alleen of het jawoord van Luuk gaat komen.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 25 May 2022, 06:40 Of PSV in onderhandeling met Sevia is kan me geen reet schelen want PSV heeft zo out in the open aangekondigd dat ze Luuk halen als hij ja zegt dat Sevilla bij wijze van 15 miljoen kan vragen en PSV het nog over maakt.

Misschien ben ik te naïef maar het lijkt mij dat Luuk Barcelona verkiest boven PSV maar PSV boven Sevilla. Dus als Barcelona zegt dat ze hem niet definitief over willen nemen dan lijkt mij de weg vrij.
Dat ligt wel iets genuanceerder. Onze geliefde technisch directeur heeft gezegd dat de deur altijd open staat. Dat is natuurlijk anders. Of hij haalbaar is zal afhankelijk zijn van heel veel factoren. En als ik weer topic mag geloven dan is mevrouw de Jong misschien wel de belangrijkste. ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Luuk terug zou echt zo heerlijk zijn; goals, leiderschap, weten wat er nodig is om kampioen te worden, altijd en overal knokken en voorop in de strijd. Kom terug Luuk!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ik merk toch dat ik me een beetje irriteer aan het feit dat men ervan uitgaat dat Luuk wel ff 20+ goals gaat maken. Dat het een leider is die de club kent staat buiten kijf. Daarnaast is het een speler met wellicht de perfecte mentaliteit voor ons mooie PSV. Maar wat bij mij een beetje steekt is dat ik veel zie terug komen dat Luuk 'wel ff voor de goals gaat zorgen'. Op basis van wat? Op basis van de seizoenen bij PSV die hij gedraaid heeft en waarin het echt niet ieder seizoen van een leien dakje ging? Buiten PSV om heeft hij nooit heel veel gescoord en ik vraag me dan ook af waar dat optimisme vandaan komt. Ik kan me nog het seizoen herinneren dat bijna iedereen riep om Luuk te wisselen omdat ie de grootst mogelijke kansen mistte. Ik ben oprecht benieuwd waar nu de zekerheid vandaan komt dat hij wel ff makkelijk scoort.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat stukje mentaliteit heb je denk ik idd wel nodig, ondanks dat ik nog wel een beetje twijfel of hij sportief gezien de beste keuze is. Maargoed, in alle eerlijkheid komt het ook dat ik niet graag een held van toen zie tegenvallen bij een terugkeer. Maar gezien zijn prestaties bij Barcelona is die angst wellicht overbodig :). Wel blijf ik het heel belangrijk vinden wat je er bij haalt als 2de spits.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 May 2022, 08:57 Lijkt mij logisch dat PSV onderhandelt met Sevilla. Dan is het alleen nog aan Luuk straks, wat het al die tijd al was. De vraag is alleen of het jawoord van Luuk gaat komen.
Ik neem aan dat Luuk heeft aangegeven terug naar PSV te willen voordat je met Sevilla gaat onderhandelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 25 May 2022, 09:31 Dat stukje mentaliteit heb je denk ik idd wel nodig, ondanks dat ik nog wel een beetje twijfel of hij sportief gezien de beste keuze is. Maargoed, in alle eerlijkheid komt het ook dat ik niet graag een held van toen zie tegenvallen bij een terugkeer. Maar gezien zijn prestaties bij Barcelona is die angst wellicht overbodig :). Wel blijf ik het heel belangrijk vinden wat je er bij haalt als 2de spits.
Dit is precies wat ik bedoel. De mentaliteit van Luuk is ongelooflijk top, althans dat was het in zijn vorige periode dus ik ga er vanuit dat dat nu nog wel zo is. Daarnaast ben ik het zeker met je eens dat ik ook twijfel of het de beste optie is. Mocht er een groeibriljant achter komen verandert dat de zaak alweer alleen is het wel de vraag in hoeverre dat financieel realistisch is. Ik laat me graag verassen maar mijn gevoel zegt dat Luuk eigenlijk bijna alleen maar kan tegenvallen zoals hij nu hier opgehemeld wordt.
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



"many offers", zou PSV daar tussen zitten?



Zeker als hij speeltijd wil kan er nog een mogelijkheid zijn omdat hij hier dat zeker nog krijgt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 May 2022, 09:36
Standbeeld wrote: 25 May 2022, 08:57 Lijkt mij logisch dat PSV onderhandelt met Sevilla. Dan is het alleen nog aan Luuk straks, wat het al die tijd al was. De vraag is alleen of het jawoord van Luuk gaat komen.
Ik neem aan dat Luuk heeft aangegeven terug naar PSV te willen voordat je met Sevilla gaat onderhandelen.
Klopt, vast wel. Maar hij kan er zijn voorwaarden aan hebben gesteld. Hoeft niet alles te zeggen nu Sevilla met PSV zou onderhandelen, wil ik maar aangeven.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Dries Mertens hier ook op de bank komt.. gaat geen basisplaats krijgen als je Gakpo - Luuk - Madueke hebt..

Ik zou hem er graag bij willen, maar dan zal hij ook hier een plekje op de bank moeten accepteren.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 25 May 2022, 09:47 Ik denk dat Dries Mertens hier ook op de bank komt.. gaat geen basisplaats krijgen als je Gakpo - Luuk - Madueke hebt..

Ik zou hem er graag bij willen, maar dan zal hij ook hier een plekje op de bank moeten accepteren.
Hangt er vanaf hoe RvN wil spelen. Zoals het er nu naar uit ziet niet. Maar in een rol zoals Götze afgelopen seizoen wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked