Aha oke, duidelijk. Toch hoop ik dat die komt, kan het niet verklaren maar heb iets van een zwak voor deze speler. Zou zomaar een grote kunnen worden, maar dat geldt voor veel talenten overigens.Mvogoat wrote: ↑25 May 2022, 15:05 Ik heb een stuk of 10 wedstrijden gekeken vanaf het moment dat die inviel (niet heel veel omdat die eigenlijk alleen maar invalt ) zeker de laatste match waar die wel startte vond ik hem echt heel onvolwassen. Niet echt heel erg waar ik op hoop in een tweede spits. Ik vind Gnonto dan wel heel erg ruw, te ruw om 2e spits te zijn op het niveau wat wij ambiëren. Botheim is bijvoorbeeld ook nog verre van de diamand die hij kan worden maar speelt wel een stukje volwassener dan Gnonto. Als je Gnonto haalt, haal je hem 100% voor zijn talent en niet voor zijn huidige capaciteit. ik weet niet of je dat dan moet doen achter een 32 jarige spits. 32 jarige kan helaas zomaar ineens iets blesseren. zelfs Luuk.
Transferwindow 2022-2023
- AlexdeTank
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Dat viel mij ook wel op. Het is een jongen die alles op instinct lijkt te doen. Dat is een kracht en een zwakte, want alles is impulsief. Vraag is vooral; wat kan hij bijleren in discipline, looplijnen en gelijkertijd niet in leveren kwa creativiteit.Mvogoat wrote: ↑25 May 2022, 15:05 Ik heb een stuk of 10 wedstrijden gekeken vanaf het moment dat die inviel (niet heel veel omdat die eigenlijk alleen maar invalt ) zeker de laatste match waar die wel startte vond ik hem echt heel onvolwassen. Niet echt heel erg waar ik op hoop in een tweede spits. Ik vind Gnonto dan wel heel erg ruw, te ruw om 2e spits te zijn op het niveau wat wij ambiëren. Botheim is bijvoorbeeld ook nog verre van de diamand die hij kan worden maar speelt wel een stukje volwassener dan Gnonto. Als je Gnonto haalt, haal je hem 100% voor zijn talent en niet voor zijn huidige capaciteit. ik weet niet of je dat dan moet doen achter een 32 jarige spits. 32 jarige kan helaas zomaar ineens iets blesseren. zelfs Luuk.
- Standbeeld
- Mister PSV
Thanks voor het delen, interessant om te lezen. We hebben ook nog Vini tot op heden. In hoeverre zou zo'n Gnonto via de flank kunnen spelen? Waarin vond je Gnonto erg onvolwassen?Mvogoat wrote: ↑25 May 2022, 15:05 Ik heb een stuk of 10 wedstrijden gekeken vanaf het moment dat die inviel (niet heel veel omdat die eigenlijk alleen maar invalt ) zeker de laatste match waar die wel startte vond ik hem echt heel onvolwassen. Niet echt heel erg waar ik op hoop in een tweede spits. Ik vind Gnonto dan wel heel erg ruw, te ruw om 2e spits te zijn op het niveau wat wij ambiëren. Botheim is bijvoorbeeld ook nog verre van de diamand die hij kan worden maar speelt wel een stukje volwassener dan Gnonto. Als je Gnonto haalt, haal je hem 100% voor zijn talent en niet voor zijn huidige capaciteit. ik weet niet of je dat dan moet doen achter een 32 jarige spits. 32 jarige kan helaas zomaar ineens iets blesseren. zelfs Luuk.
-
- Vaste waarde in elftal
- mateja
- Internationale topspeler
-
- Moderator
Kan me best voorstellen dat hij in beeld is als nieuwe 3e doelman of iets dergelijks. Volgens mij deed hij het bij ADO ook uitstekend toen hij daar zat. Niet vergeten dat PSV op zoek is naar meer dan 1 keeper.
Edit: wilde zeggen dat ik hem eerder aan PSV gelinkt heb zien worden of grotere clubs, maar zie hierboven.
Edit: wilde zeggen dat ik hem eerder aan PSV gelinkt heb zien worden of grotere clubs, maar zie hierboven.
- Standbeeld
- Mister PSV
- TylerDurdn
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Lid 2e elftal
Is een seizoen 1e keeper geweest bij het gepromoveerde Schalke 04. Waarom zou hij bij voorbaat niet geschikt zijn en de keeper van het gedegradeerde Bielefeld (Ortega) wel? Ik denk dat weinigen hier dit jaar de wedstrijden van Schalke 04 gezien hebben om te kunnen oordelen of hij 1e keeper kan zijn.
Edit: Hij is ook voor het eerst opgeroepen voor het Oostenrijks elftal door Rangnick. Staat er dus goed op.
Edit: Hij is ook voor het eerst opgeroepen voor het Oostenrijks elftal door Rangnick. Staat er dus goed op.
-
Het was die dag niet alleen de keeper, maar ook het standaard beroerd afwerken van onze geweldige spits destijds die nu bij Dortmund de hele Bundesliga aan gort schiet.
On topic:
Mag toch hopen dat we voor betere opties gaan. De namen die tot nu toe aan PSV worden gelinkt, word ik niet vrolijk van. Zou in zijn totaliteit niet snappen waarom een Cilissen met al zijn blessures en gedoe interessant zou moeten zijn voor PSV. Willen we weer een ervaren man die nooit speelt a la Afellay?
On topic:
Mag toch hopen dat we voor betere opties gaan. De namen die tot nu toe aan PSV worden gelinkt, word ik niet vrolijk van. Zou in zijn totaliteit niet snappen waarom een Cilissen met al zijn blessures en gedoe interessant zou moeten zijn voor PSV. Willen we weer een ervaren man die nooit speelt a la Afellay?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Moderator
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Nee 1 keeper want zoals het er nu uitziet blijft Drommel gewoon. Dat vul je dan aan met de keeper van Jong PSV en je hebt je 3 keepers.
Heel misschien halen ze er alsnog een oudere 3de keeper bij, vooral om met even aantallen te kunnen werken op de Herdgang
Heel misschien halen ze er alsnog een oudere 3de keeper bij, vooral om met even aantallen te kunnen werken op de Herdgang
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Moderator
"De club gaat komend seizoen naar verwachting minimaal twee nieuwe keepers aantrekken, waarmee meer concurrentie en rust in de keepersvloot moet komen. Dat wordt één serieuze concurrent voor de huidige eerste goalie Joël Drommel en waarschijnlijk ook een iets oudere derde keeper."
https://www.ed.nl/PSV/PSV-hoopt-dat-dro ... ~a40a09e3/