Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gelukkig hebben we met Ramalho onze eigen David Luiz lookalike dus daarin zal voor hem in ieder geval weinig veranderen.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mr. Spock wrote: 27 May 2022, 08:49 https://www.vi.nl/audio/waterreus-bijlo ... e-voor-psv

Die reacties ook.
Volstrekte nobodies die achter die club aan lopen zijn de laatste personen van wie je je iets moet aantrekken. Waardeloze weekdieren zijn dat.

Bijlow is goed, maar zit aan Feyenoord vastgeklonken, die gaat niet naar PSV. En hij heeft de pech dat hij blessuregevoelig is. Volstrekt zinloos idee van Waterreus. Waterreus had nog een opmerking in de podcast over de standaard Europese uitschakelingen in de kwartfinale onder Gerets. Dat zijn eigen matige keeperswerk daar een belangrijke factor in was, laat hij voor het gemak weg.

De blunders van Hugo Souza uit de compilatie zijn toch af te leren door training en ervaring. Twee meevoetbalfouten, twee keer verkeerd staan bij een vrije trap, een keer een lastige stuit niet klemvast. En dan de dooddoener als uitsmijter: Ook de beste keepers van de wereld maken wel eens een fout. ;)
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Zoals ik al zei Hugo is een no-brainer. Gelukkig is Gomes het eens met mij. Die gast is ongelofelijk en zal richting Gomes/Dida achtig niveau groeien. Waarbij ik uiteraard Gomes een betere keeper vond dan Dida, maar die speelde wel bij het grote Milan.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lees hier ook echt heel erg positieve berichten over Hugo Souza. Toch bekruipt er bij mij een bepaald gevoel in me naar boven als ik lees wat in Brazilië de hele tendens rondom deze jongen is. Ze doen daar echt alsof deze gast er helemaal niets meer van kan.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Dat sentiment drukt in ieder geval wel de prijs.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Willen ze hem niet ruilen voor Drommel?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Cleiton staat bij mij by far op 1, om alle redenen die al meermaals op dit forum genoemd zijn, elke liefhebber kan zien dat hij enorm goed is! Maar van Hugo Souza word ik ook blij!
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Flamengo is een beetje het Ajax van Brazilië he. Ingewikkelde voetbal cultuur en historie maar alles uit Rio de Janeiro is een beetje arrogant en stinkt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wellicht is Cleiton te duur voor het budget dat we beschikbaar hebben en zetten we daarom in op Hugo nu.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention]. Als je die twee naast elkaar zet, wat zijn dan de plus- en minpunten van deze keepers? Op het eerste oog ziet Hugo Souza er veel atletischer uit tov Cleiton en is laatstgenoemde beter met de voeten? Of zit ik nu helemaal verkeerd, om maar twee punten te noemen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 27 May 2022, 11:09 @Sensation. Als je die twee naast elkaar zet, wat zijn dan de plus- en minpunten van deze keepers? Op het eerste oog ziet Hugo Souza er veel atletischer uit tov Cleiton en is laatstgenoemde beter met de voeten? Of zit ik nu helemaal verkeerd, om maar twee punten te noemen.
Cleiton vind ik ook niet goed met de voeten, nogal wild, maar trapt iig ver naar voren, ik hoef geen super meevoetballende keeper maar ik wil ook geen Zoet meer die met van die pisballetjes over de zijlijn komt.

Cleiton is op de lijn heel goed, maar Hugo Souza exceptioneel, Cleiton is in mijn ogen wel beter in de 16, komt veel meer uit de goal en erg goed in onderscheppen van voorzetten en corners. Enige minpunt is dat hij meer wegbokst dan vangt, maar beter dat dan als een zoutzak op de doellijn blijven staan bij voorzetten.

Zoals [mention]Ykhim[/mention] zei, Hugo Souza is een exceptionele lijnkeeper, Cleiton is allround en op een aantal facetten daardoor beter. Ben er van overtuigd dat beide keepers in een PSV shirt puntenpakkers zouden zijn. Had laatst ook een stat gedeeld waarbij blijkt dat Cleiton minder tegengoals krijgt dan xGA, dus een puntenpakker.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Allebei zullen ze in Nederland direct uitgroeien tot de beste keeper in de Eredivisie. Onana en Bijlow kunnen absoluut niet tippen aan deze 2, Hugo is enorm atletisch en is in mijn ogen een moderne versie van Gomes. Cleiton vind ik betrouwbaarder maar vlees noch vis, ik word er zelf niet warm van. Beetje Cillissen versus Unnerstall dat gevoel (talent, niet persoonlijkheid).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 27 May 2022, 11:21 Allebei zullen ze in Nederland direct uitgroeien tot de beste keeper in de Eredivisie. Onana en Bijlow kunnen absoluut niet tippen aan deze 2, Hugo is enorm atletisch en is in mijn ogen een moderne versie van Gomes. Cleiton vind ik betrouwbaarder maar vlees noch vis, ik word er zelf niet warm van. Beetje Cillissen versus Unnerstall dat gevoel (talent, niet persoonlijkheid).
Hoe vaak heb je Hugo zien voetballen?
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Heel vaak, ik volg alle topclubs uit Brazilië (de top 12).
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi, klinkt goed. De journalist die als eerst melding maakte van de transfers van Neres en Entennie naar de neuzen, Bruno Andrade, meldt overigens ook de interesse. Moet goed serieus zijn dus.
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 27 May 2022, 11:42 Heel vaak, ik volg alle topclubs uit Brazilië (de top 12).
Kunnen beide keepers ook aan de lat hangen aan, als ze springen, het begin van de wedstrijd, dat is natuurlijk wel belangrijk om te weten als ze uit Brazilie komen :) :)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Souza is 1.99. Lijkt me wel.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 27 May 2022, 12:51 Souza is 1.99. Lijkt me wel.
Misschien heeft hij wel heel korte armen..
La vida és massa curta per no fer broma
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Hugo Souza op goal, Vinicius Souza op het middenveld, loopt er nog een Souza Faria voor in de aanval en een Alex Souza voor in de verdediging?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tijn wrote: 27 May 2022, 13:13 Hugo Souza op goal, Vinicius Souza op het middenveld, loopt er nog een Souza Faria voor in de aanval en een Alex Souza voor in de verdediging?
Het kan dus bij PSV gaan voorkomen dat er 3 spelers spelen met verschillende namen, maar die wel samen 1 naam combineren...

Hugo Souza
Carlos Vinicius

Vinicius Souza
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
La vida és massa curta per no fer broma
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat degenen hier die het Zuid-Amerikaanse voetbal op de voet volgen allemaal zeggen dat Hugo Souza een goede aanwinst zou zijn ondanks dat ze het niet allemaal eens zijn of hij hun persoonlijke voorkeur boven die Cleiton heeft stemt mij positief.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Tijn wrote: 27 May 2022, 13:13 Hugo Souza op goal, Vinicius Souza op het middenveld, loopt er nog een Souza Faria voor in de aanval en een Alex Souza voor in de verdediging?
Ik word hier heel nat van. Weet niet of dat komt omdat ik net Top Gun heb gezien.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 27 May 2022, 13:07
Ardbeg wrote: 27 May 2022, 12:51 Souza is 1.99. Lijkt me wel.
Misschien heeft hij wel heel korte armen..
Ja, het is een soort Tyrannosaurus rex :mrgreen:
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hij vangt de ballen met zijn bek.
Post Reply