Nieuwe keeper
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Gelukkig hebben we met Ramalho onze eigen David Luiz lookalike dus daarin zal voor hem in ieder geval weinig veranderen.
-
Volstrekte nobodies die achter die club aan lopen zijn de laatste personen van wie je je iets moet aantrekken. Waardeloze weekdieren zijn dat.Mr. Spock wrote: ↑27 May 2022, 08:49 https://www.vi.nl/audio/waterreus-bijlo ... e-voor-PSV
Die reacties ook.
Bijlow is goed, maar zit aan Feyenoord vastgeklonken, die gaat niet naar PSV. En hij heeft de pech dat hij blessuregevoelig is. Volstrekt zinloos idee van Waterreus. Waterreus had nog een opmerking in de podcast over de standaard Europese uitschakelingen in de kwartfinale onder Gerets. Dat zijn eigen matige keeperswerk daar een belangrijke factor in was, laat hij voor het gemak weg.
De blunders van Hugo Souza uit de compilatie zijn toch af te leren door training en ervaring. Twee meevoetbalfouten, twee keer verkeerd staan bij een vrije trap, een keer een lastige stuit niet klemvast. En dan de dooddoener als uitsmijter: Ook de beste keepers van de wereld maken wel eens een fout.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Zoals ik al zei Hugo is een no-brainer. Gelukkig is Gomes het eens met mij. Die gast is ongelofelijk en zal richting Gomes/Dida achtig niveau groeien. Waarbij ik uiteraard Gomes een betere keeper vond dan Dida, maar die speelde wel bij het grote Milan.
- DonyellMalen
- Legende
Lees hier ook echt heel erg positieve berichten over Hugo Souza. Toch bekruipt er bij mij een bepaald gevoel in me naar boven als ik lees wat in Brazilië de hele tendens rondom deze jongen is. Ze doen daar echt alsof deze gast er helemaal niets meer van kan.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Wellicht is Cleiton te duur voor het budget dat we beschikbaar hebben en zetten we daarom in op Hugo nu.
- DonyellMalen
- Legende
[mention]Sensation[/mention]. Als je die twee naast elkaar zet, wat zijn dan de plus- en minpunten van deze keepers? Op het eerste oog ziet Hugo Souza er veel atletischer uit tov Cleiton en is laatstgenoemde beter met de voeten? Of zit ik nu helemaal verkeerd, om maar twee punten te noemen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Cleiton vind ik ook niet goed met de voeten, nogal wild, maar trapt iig ver naar voren, ik hoef geen super meevoetballende keeper maar ik wil ook geen Zoet meer die met van die pisballetjes over de zijlijn komt.DonyellMalen wrote: ↑27 May 2022, 11:09 @Sensation. Als je die twee naast elkaar zet, wat zijn dan de plus- en minpunten van deze keepers? Op het eerste oog ziet Hugo Souza er veel atletischer uit tov Cleiton en is laatstgenoemde beter met de voeten? Of zit ik nu helemaal verkeerd, om maar twee punten te noemen.
Cleiton is op de lijn heel goed, maar Hugo Souza exceptioneel, Cleiton is in mijn ogen wel beter in de 16, komt veel meer uit de goal en erg goed in onderscheppen van voorzetten en corners. Enige minpunt is dat hij meer wegbokst dan vangt, maar beter dat dan als een zoutzak op de doellijn blijven staan bij voorzetten.
Zoals [mention]Ykhim[/mention] zei, Hugo Souza is een exceptionele lijnkeeper, Cleiton is allround en op een aantal facetten daardoor beter. Ben er van overtuigd dat beide keepers in een PSV shirt puntenpakkers zouden zijn. Had laatst ook een stat gedeeld waarbij blijkt dat Cleiton minder tegengoals krijgt dan xGA, dus een puntenpakker.
-
- Legende
Allebei zullen ze in Nederland direct uitgroeien tot de beste keeper in de Eredivisie. Onana en Bijlow kunnen absoluut niet tippen aan deze 2, Hugo is enorm atletisch en is in mijn ogen een moderne versie van Gomes. Cleiton vind ik betrouwbaarder maar vlees noch vis, ik word er zelf niet warm van. Beetje Cillissen versus Unnerstall dat gevoel (talent, niet persoonlijkheid).
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoe vaak heb je Hugo zien voetballen?RIO wrote: ↑27 May 2022, 11:21 Allebei zullen ze in Nederland direct uitgroeien tot de beste keeper in de Eredivisie. Onana en Bijlow kunnen absoluut niet tippen aan deze 2, Hugo is enorm atletisch en is in mijn ogen een moderne versie van Gomes. Cleiton vind ik betrouwbaarder maar vlees noch vis, ik word er zelf niet warm van. Beetje Cillissen versus Unnerstall dat gevoel (talent, niet persoonlijkheid).
- DonyellMalen
- Legende
Mooi, klinkt goed. De journalist die als eerst melding maakte van de transfers van Neres en Entennie naar de neuzen, Bruno Andrade, meldt overigens ook de interesse. Moet goed serieus zijn dus.
-
- Bankzitter
- ComeOnPSV
- Vedette
Het kan dus bij PSV gaan voorkomen dat er 3 spelers spelen met verschillende namen, maar die wel samen 1 naam combineren...
Hugo Souza
Carlos Vinicius
Vinicius Souza
-
- Lid van verdienste
Dat degenen hier die het Zuid-Amerikaanse voetbal op de voet volgen allemaal zeggen dat Hugo Souza een goede aanwinst zou zijn ondanks dat ze het niet allemaal eens zijn of hij hun persoonlijke voorkeur boven die Cleiton heeft stemt mij positief.
-
- Legende
- GillesdelaCroquette