Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Wilysimba wrote: 29 May 2022, 12:04 k heb sterk het vermoeden dat John en consorten in het weekend gewoon 'weekend hebben
Als ze iets doen zullen ze het denk ik thuis doen ja. De spelers hebben ook weekend.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Wilysimba wrote: 29 May 2022, 12:04 Ik heb sterk het vermoeden dat John en consorten in het weekend gewoon 'weekend hebben '. Zelden dat ik in het weekend hun auto spot.
Dan zul je wel niet je best hebben gedaan en er weer met de pet naar hebben gegooid.

:tongue:
Massimo
Legende

John de Jong schept zelf de verwachtingen door aan te geven dat ze de selectie tijdig op orde willen hebben met het oog op de CL kwalificatiewedstrijden. Op 20 juni is de eerste training, dus de komende 3 weken wordt er dan wel nieuws verwacht. Tevens geeft hij aan niet eerst te hoeven verkopen om te kunnen kopen, dus zou dat in een aantal gevallen geen vertragende factor hoeven te zijn.
Makaveli
Meervoudig international

Dat kan John wel willen maar spelers hebben ook nog iets te willen. En voor veel spelers geldt dat het niet gunstig is om nu al te kiezen maar ze gewoon even kunnen wachten. Ik vind het goed dat John de ambitie heeft uitgesproken om het snel voor elkaar te hebben want dat moet zijn doel ook zijn. Maar een beetje vreemd dat mensen dat vervolgens opvatten als een soort toezegging. Er zijn meerdere partijen bij betrokken.
Trixm
Vedette

Massimo wrote: 29 May 2022, 12:45 John de Jong schept zelf de verwachtingen door aan te geven dat ze de selectie tijdig op orde willen hebben met het oog op de CL kwalificatiewedstrijden. Op 20 juni is de eerste training, dus de komende 3 weken wordt er dan wel nieuws verwacht. Tevens geeft hij aan niet eerst te hoeven verkopen om te kunnen kopen, dus zou dat in een aantal gevallen geen vertragende factor hoeven te zijn.
Ik denk dat je in juni ook zeker wel twee a drie transfers mag verwachten. In het bijzonder een keeper.
Saibari is underrated.
milansandro
Legende

https://www.vi.nl/nieuws/cillessen-raak ... ld-bij-PSV

PSV gaat niet eindeloos op Luuk wachten volgens het artikel..
Er is schijnbaar een shortlist van goede alternatieven..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DonyellMalen
Legende

Dat is natuurlijk goed. Anders krijg je weer zo'n scenario als afgelopen zomer. En dan op transferdeadlineday met Vinicius aan komen zetten.
ComeOnPSV
Vedette

Makaveli wrote: 29 May 2022, 12:50 Dat kan John wel willen maar spelers hebben ook nog iets te willen. En voor veel spelers geldt dat het niet gunstig is om nu al te kiezen maar ze gewoon even kunnen wachten. Ik vind het goed dat John de ambitie heeft uitgesproken om het snel voor elkaar te hebben want dat moet zijn doel ook zijn. Maar een beetje vreemd dat mensen dat vervolgens opvatten als een soort toezegging. Er zijn meerdere partijen bij betrokken.
Klopt helemaal wat je zegt.
Maar in mijn en waarschijnlijk veel hersenen hier is het ook een trots om voor PSV te spelen.
Nu kunnen spelers komen en invloed hebben op de CL-campagne. Als ze eind augustus komen niet meer.
Joenepsv
Legende

Mag hopen dat de gesprekken om een nieuwe keeper al druk gaande zijn. Belangrijkste positie om te versterken wat mij betreft.
Standbeeld
Mister PSV

milansandro wrote: 29 May 2022, 13:07 https://www.vi.nl/nieuws/cillessen-raak ... ld-bij-PSV

PSV gaat niet eindeloos op Luuk wachten volgens het artikel..
Er is schijnbaar een shortlist van goede alternatieven..
Lijkt mij niet meer dan logisch. En ik durf wel te stellen dat een speler op de shortlist Andreas Cornelius is.
ComeOnPSV
Vedette

Thijs wrote: 29 May 2022, 10:12 Is er daadwerkelijk een dag, waarop PSV vaker nieuwe transfers presenteert? Transfer friday wordt hier vaak genoemd, maar is volgens mij helemaal niet een dag waarop er vaak transfers worden aangekondigd, dus zijn daar statistieken van?
PSV presenteerde de volgende spelers op deze dagen:

Joel Drommel - Vrijdag
Mvogo - Woensdag
Mwene - Dinsdag
Sangaré - Maandag
Zahavi - zondag
colocolofc
Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 29 May 2022, 13:26
Thijs wrote: 29 May 2022, 10:12 Is er daadwerkelijk een dag, waarop PSV vaker nieuwe transfers presenteert? Transfer friday wordt hier vaak genoemd, maar is volgens mij helemaal niet een dag waarop er vaak transfers worden aangekondigd, dus zijn daar statistieken van?

Joel Drommel - Vrijdag
Mvogo - Woensdag
Mwene - Dinsdag
Sangaré - Maandag
Zahavi - zondag
#TransferWeek!!
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ComeOnPSV wrote: 29 May 2022, 13:26

Joel Drommel - Vrijdag
Mvogo - Woensdag
Mwene - Dinsdag
Sangaré - Maandag
Zahavi - zondag
In dat geval wil ik pleiten voor een transfer maandag en de vrijdag definitief afschaffen als transferdag.
Hankook
Jeugdspeler

Ik heb het gevoel dat Openda vandaag de transfer bekend gaat maken naar PSV te komen gebaseerd op zijn eerdere interview en de sluimerende interesse
Ardbeg
Mister PSV

Hankook wrote: 29 May 2022, 14:42 Ik heb het gevoel dat Openda vandaag de transfer bekend gaat maken naar PSV te komen gebaseerd op zijn eerdere interview en de sluimerende interesse
Lijkt me sterk dat hij dat zelf doet
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Die Openda zou heerlijk zijn in combinatie met Luuk maar als Luuk niet komt dan vind ik het een acceptabel plan B voor de spits positie.
Jwoeloe
Moderator

Ik vind het vooral een speler die op basis van snelheid en wendbaarheid gevaarlijk wordt, maar het fijne technische soms nog mist. Een iets betere versie van Bruma maar dan vanuit de spits. Wat mij betreft komt hij ook niet naar ons.
Hankook
Jeugdspeler

Ardbeg wrote: 29 May 2022, 14:43
Hankook wrote: 29 May 2022, 14:42 Ik heb het gevoel dat Openda vandaag de transfer bekend gaat maken naar PSV te komen gebaseerd op zijn eerdere interview en de sluimerende interesse
Lijkt me sterk dat hij dat zelf doet
Kan altijd natuurlijk:-) Direct na wedstrijd, bericht op PSV website en dan in interview dit bevestigen
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Openda heeft wel wat van Mané. Ook een speler waar ik lang van twijfelde of die goed genoeg was voor Liverpool of enkel snel was en goed gebruikt werd. Datzelfde merk ik nu bij Openda te hebben, terwijl die met momenten toch ook laat zien iets verfijnds wel te hebben. Ik ben inmiddels wel overtuigd sat hij voor €8m of minder een uitstekende aankoop is.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Openda absoluut veel potentie.
Tovast
Nationale topspeler

Openda als eerste spits: nee. Als multifunctionele aanvaller met doorgroeimogelijkheden die je een alternatief geeft voor Luuk: ja. Mits onder de 8 miljoen inderdaad. Denk dat Openda op de flanken ook een bruikbare speler zal zijn, heeft ook wel wat weg van Malen vind ik.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
Standbeeld
Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 29 May 2022, 15:17 Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
Dan kan het zomaar een Bruma 2.0 worden. Openda moet je gebruiken wanneer er ruimte achter de verdediging zit, of je moet hem laten spelen in de wetenschap dat hij zijn functionele techniek in de kleine ruimte aan het verbeteren is, wat vast met veel fouten gepaard gaat. Maar een deel van onze supporters geeft de speler geen ruimte.
ruuddevil
Legende

Standbeeld wrote: 29 May 2022, 15:22
Lorenzo von Matterhorn wrote: 29 May 2022, 15:17 Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
Dan kan het zomaar een Bruma 2.0 worden. Openda moet je gebruiken wanneer er ruimte achter de verdediging zit, of je moet hem laten spelen in de wetenschap dat hij zijn functionele techniek in de kleine ruimte aan het verbeteren is, wat vast met veel fouten gepaard gaat. Maar een deel van onze supporters geeft de speler geen ruimte.
Staan de supporters op het veld dan?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Precies. En om 8 miljoen te betalen voor een stand-in? Tja.

Het is geen slechte speler, maar ik vind het wel veel geld voor relatief weinig kwaliteit(en).
Locked