Maximiliano Romero
- ruuddevil
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -gang.html
Zou gaan om definitieve verkoop. Mooi, en dan percentage doorverkoop bedingen.
Zou gaan om definitieve verkoop. Mooi, en dan percentage doorverkoop bedingen.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Vanuit PSV perspectief logisch. Je moet op spelers kunnen bouwen en dat is door zijn blessureverleden gewoon heel lastig. Hoop dat hij in Argentinië fit kan blijven en de pannen van het dak speelt. Denk dat we het hem allemaal van harte gunnen.
-
- Nationale topspeler
Ben heel erg benieuwd om wat voor bedrag het zal gaan. Ik hoop dat we een mooi gedeelte van het aankoopbedrag terug verdienen maar iemand die in 4.5 jaar amper gespeeld heeft en ook nog maar eenjarig contract heeft... Dan denk ik niet dat het om een flink bedrag zal gaan.
-
- Moderator
https://www.ed.nl/PSV/PSV-spits-maxi-ro ... haring_web
Zou om huur gaan met optie tot koop, PSV zou dan met Romero moeten verlengen.
Zou om huur gaan met optie tot koop, PSV zou dan met Romero moeten verlengen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Soms heb je een home run en soms heb je een 4x wijd en ga je zitten, PSV heeft 3 dure missers gehad maar het was goed geweest als we die kwijt waren geraakt maar vooralsnog wil niemand eraan. Baumi gaat nog een jaartje, Bruma en Romero moeten gewoon weg. Maar niet voor een paar kraaltjes en spiegeltjes. Aan een doorverkoop percentage hebben we niets tenzij die heel hoog is. Nu 1.5 a 2 miljoen pakken en het salaris kwijt zijn lijkt me gewoon voldoende. Ook vanuit de nieuwe club is dat niet teveel gevraagd want je loopt met Maxi het risico dat ie wel fit blijft en gaat vlammen.
PSV kan niet in deze situatie blijven hangen tenzij je zegt we houden hem er heel het jaar bij voor het geval dat de eerste 3 spitsen ziek zwak misselijk of geschorst zijn als insurrance maar je mag er niet op rekenen bij het samenstellen van de selectie.
PSV kan niet in deze situatie blijven hangen tenzij je zegt we houden hem er heel het jaar bij voor het geval dat de eerste 3 spitsen ziek zwak misselijk of geschorst zijn als insurrance maar je mag er niet op rekenen bij het samenstellen van de selectie.
- Standbeeld
- Mister PSV
Huur met optie tot koop lijkt mij geen goed plan. Dan presteert hij daar niet of (grotere kans) hij loopt daar een blessure op en dan krijgen wij hem terug. Zitten we er nóg een jaar aan vast. Ik denk dat het goed is dat PSV nog even de kat uit de boom kijkt.
-
- Legende
Romero was een aankoop waar ik wel begrip voor had. Het is alleen door de extreme blessureverhalen niks geworden. De directeur van Stuttgart had er destijds ook flink de pest in dat hij naar PSV ging in plaats van Stuttgart. Nu is het prima als hij gaat.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik weet niet hoe het met het herstel van Vinicius is maar vooralsnog hebben we niet zoveel opties om het seizoen überhaupt te beginnen.Standbeeld wrote: ↑04 Jun 2022, 18:16 Ik denk dat het goed is dat PSV nog even de kat uit de boom kijkt.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ach ja Stuttgart was óók nog in de race... Dortmund ook.
Ik denk dat dat wel bijgedragen heeft aan de hoge transferprijs en het snelle knoop doorhakken. Ik heb me altijd vooral afgevraagd waarom Arsenal nooit meer bij 'm teruggekomen is, zo van: wisten zij meer dan wij? Naast de vraag of dit soort fysieke problemen niet op te merken zouden zijn bij een betere medische check, vooral dan met het oog op de toekomst.
Ik zie trouwens dat ie al een aantal jaar ingeschat wordt op 3 miljoen, op transfermarkt... dus Racing zal daar wel wat onder zijn gaan zitten, 2 of zo
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het echt zo kut he. Het had zo'n mooi verhaal kunnen worden als..
Als.
Daar gaan we al. Als.
-
- Legende
Toch heb ik veel minder moeite met een aankoop als Romero dan als een aankoop zoals Baumgartl en Bruma. Bij Romero was het een goede aankoop met een slechte uitkomst, maar Baumgartl en Bruma waren simpelweg slechte aankopen waar ook nog eens veel te veel geld voor is betaald.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Alledrie waren het hele grote beloftes in de jeugd en alledrie waren ze weggezakt, ik zie daarom toch een overeenkomst nl. de gok dat het nu allemaal alsnog eruit komt. Wel had Maxi net een paar goede maanden gehad en had zijn wegzakken niks te maken met zijn voetbalkwaliteiten. Maarja dat gaat dan ook om 15 miljoen, de andere twee waren ongeveer 10 als ik 't goed heb.Massimo wrote: ↑04 Jun 2022, 20:28 Toch heb ik veel minder moeite met een aankoop als Romero dan als een aankoop zoals Baumgartl en Bruma. Bij Romero was het een goede aankoop met een slechte uitkomst, maar Baumgartl en Bruma waren simpelweg slechte aankopen waar ook nog eens veel te veel geld voor is betaald.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Internationale topspeler
Goed om hem nu te verkopen. 4 a 5 miljoen pakken en een doorverkoop percentage van 10%.
Eeuwig zonde, had allemaal zo mooi kunnen zijn, want deze jongen kan echt ballen. Hopelijk voor hem komt het eruit.
Eeuwig zonde, had allemaal zo mooi kunnen zijn, want deze jongen kan echt ballen. Hopelijk voor hem komt het eruit.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Ballenjongen
Wanneer deze jongen fit was gebleven had ik het nog wel eens willen zien hoe hij zich ontwikkeld had. Tegen zoveel pech kan je bijna niet tegenop zou je zeggen. Elke keer maar terug knokken van een zware blessure vergt enorm veel kracht en energie. Dat hij toch telkens terugkomt zegt heel veel over zijn wil om te willen slagen. Ik liefste had ik dat bij ons gezien, maar je kunt niet bouwen op zo'n fragiel lichaam. Er is bij hem geen enkele garantie dat het nu wél goed blijft gaan. Zijn periode in zijn eigen land daarentegen ging dan wél weer goed. Misschien is zijn lichaam wel meer gebaat bij warmte en is topsport is die zin nog begaanbaar. Jammer. Hij heeft nog een één-jarig contract. Gezien zijn verleden mogen we hier niet al teveel qua inkomsten van verwachten. Door selecteren en een paar fitte spitsen halen.
-
- Vedette
Kunt hem toch echt wel beter houden dan hem voor een paar ton wegdoen. Dan maar valse hoop gedurende het seizoen
- Standbeeld
- Mister PSV
Zo sta ik er niet in, en ik denk Romero ook niet. We moeten gewoon door als club. Als je nog wat geld kan krijgen en een mooi doorverkoop dan hebben we daar meer aan dan nóg een jaar Romero en dat hij gratis vertrekt. Ik geloof namelijk niet dat PSV nog veel beroep op Romero gaat doen. Straks komt Luuk, misschien nog een groot talent daarachter, dan heeft het geen zin meer om weer risico's net Romero te gaan nemen. Jammer dat het zo gelopen is, voor alle partijen.Rikkert1234 wrote: ↑05 Jun 2022, 10:49 Kunt hem toch echt wel beter houden dan hem voor een paar ton wegdoen. Dan maar valse hoop gedurende het seizoen
-
- Internationale topspeler
Als PSV Luuk de Jong terughaalt dan wordt gij eerste spits. In de wedstrijden waarin het niet loopt of wanneer Luuk geblesseerd is, kun je dan Maxi inzetten aangezien hij waarschijnlijk niet een volledig seizoen belastbaar is.