Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als PSV Sangaré weet te behouden en Van Nistelrooij met de PNA wil gaan spelen, dan kan Veerman de positie van Götze overnemen met daarachter/daarnaast Sangaré en als achterste middenvelder Gutierrez. Nou vind ik Gutierrez niet goed genoeg en heb je sowieso nog 1 of 2 middenvelders dan nodig, dus zou PSV een betere VM dan Gutierrez, die trouwens ook nog zou kunnen vertrekken, moeten halen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ik vind zelf spelers als: Hans Vanaken (Club Brugge), Adrien Thomasson (Strassbourg) en Enzo Le Fee (Lorient FC) vrij interessant voor naast Veerman!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Le Fee lijkt qua speelstijl wel een beetje op Veerman, toch? Hele fijne speler trouwens!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanaken acht ik niet haalbaar voor PSV helaas
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voor de positie rechtsback zou ik graag Jhilmar Lora van Sporting Cristal zien komen. Op zijn 21e al een vaste waarde bij Peru. Hij heeft snelheid, gogme, gif en een vlijmscherpe tackle.
Aanvallend kan hij nog groeien maar met een goede spits en meer ervaring denk ik dat hij van grote meerwaarde kan zijn ook aanvallend.
Hij doet mij in veel denken aan Arias.

Hij heeft op jonge leeftijd ook al geïmponeerd tegen het eerste van Brazilië. Dan kun je wel wat.




Een ander talent die mij erg interessant lijkt. Hij kan op verschillende posities(rechtsback, rechtsmiddel en centrale middenvelder) uit de voeten kan en een geweldige trap in zijn benen heeft. Veel diepgang en goed gevoel voor positie.

Marcelino Nunes van Universidad Catolica.



Le Fee ken ik nog uit de Ligue 2. Als ik wat minder druk ben kan ik wel even in het archief duiken. Mocht er interesse zijn.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Eigenlijk blijft Ladislav Krejci ook zeer interessant als pure CVM in PNA


Eerder gepost:
Ik denk dat je bijv. Ladislav Krejci van Sparta Praag relatief goedkoop kan halen, ik denk als je ~6mil voor Rosario krijgt dat je Krejci voor hetzelfde bedrag kan terughalen. 1.91m grote CVM (die ook als CV gebruikt wordt). Groot, sterk, heel goed in het verdedigende maar kan daarnaast ook prima voetballen. Speelt wel zeer agressief, daar moet hij aan werken (in 110 wedstrijden staat de teller op 31 gele kaarten en 2 rode kaarten). Oja en is 22 dus kan prima 'rijpen' op de bank als stand-in voor Sangaré. En is een linkspoot. Hij heeft een jong koppie, maar laat je niet foppen, deze knul is voor niemand bang en gaat voorop in de strijd, en zijn fysiek is ook dik in orde


Als Ruud a la Bielsa echt tactisch flexibel wilt zijn is hij een ideale CVM aangezien hij prima kan terugzakken naar CV in een 5-3-2/3-5-2 variant, of überhaupt bij blessures die plek prima kan vervullen. Maar heeft het fysiek, het overzicht en het loopvermogen om prima als enige CVM te spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Was PSV een jaar of 6 geleden ook niet in de markt voor een Krejci die als linksbuiten speelde bij Sparta Praag?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Jun 2022, 22:44 Was PSV een jaar of 6 geleden ook niet in de markt voor een Krejci die als linksbuiten speelde bij Sparta Praag?
Dat is een ander met exact dezelfde naam :mrgreen:
Lazo
Jeugdinternational
Posts: 147
Joined: 27 Jan 2022, 13:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/karim-kona ... ler/847278 Is deze jongen niet interessant om van t talentenpotje te halen? Is goed bevriend met Sangare.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goede vraag. Ik heb niet het idee dat mensen hier spelers uit de competitie van Ivoorkust volgen. :tear:
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hugo Souza 2-1 verloren met Flamengo.
Heb niks van de wedstrijd gezien maar lees op Twitter nauwelijks iets positiefs over hem.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Hoe denkt men hier over Ramiz Zerrouki? Heeft dit jaar zowel als VM als CM gespeeld bij Twente. Is me wel regelmatig positief opgevallen afgelopen jaar. Is inmiddels ook vaste waarde bij Algerije, wat echt geen misselijke ploeg is.

Oogt wellicht wat minder technisch verfijnd dan Q. Timber en wordt daarom denk ik in NL ook wat minder genoemd & gehypet. Is daardoor echter ook een heel stuk betaalbaarder dan Timber. Ik denk dat je met een miljoen of 2 een heel eind komt. Is wel 'al' 23 en zou je een laatbloeier kunnen noemen. Heeft dit jaar een constant niveau laten zien en de combi met Sadilek wordt onder Twente supporters echt geroemd en als bepalend genoemd voor het behalen van de 4e plek.

Mochten Götze & Sangaré vertrekken en RvN gaat met de PNA spelen op het middenveld heb je mi minstens 2 nieuwe middenvelders nodig. 1 type CVM (Vinicius Souza) en iemand die samen met Veerman de twee hogere rollen kan invullen. Wellicht is het voor Zerrouki nog te vroeg om komend seizoen beoogd basisspeler te zijn, maar lijkt me een prima speler om op het middenveld erbij te hebben en te kunnen rouleren met spelers als Veerman / Guti.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 05 Jun 2022, 23:20 Hugo Souza 2-1 verloren met Flamengo.
Heb niks van de wedstrijd gezien maar lees op Twitter nauwelijks iets positiefs over hem.
Schijnt een vooropgezet plannetje te zijn om minder te spelen waardoor hij betaalbaar wordt en PSV hem goedkoper op kan pikken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zerrouki is een leuke speler, maar toch net te licht denk ik. Is ook drie jaar ouder dan Q Timber en bovendien zie ik het meer in laatstgenoemde zitten. Sadilek blinkt ook uit bij Twente, dus an sich zegt dat niet alles. De stap van clubs als Twente naar PSV/Ajax blijft veel en veel groter dan sommige mensen op voorhand inschatten.

Wanneer Luuk niet komt is Michy Batshuayi wellicht een optie. Komt uit Brussel, dus ideaal voor hem om ook dichterbij huis te gaan voetballen. Afgelopen seizoen bij Besiktas gespeeld en daar 14 goals in de Turkse Super Lig gemaakt. Heeft nog maar een jaar contract bij Chelsea, dus hoeft ook geen godsvermogen te kosten aan transfergeld. Zal wel een hoog salaris eisen, dus twijfel over z'n haalbaarheid.

https://www.transfermarkt.nl/michy-bats ... ler/179184

Denk dat deze man de hele Eredivisie overhoop schiet.

User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind die Batshuayi maar vreselijk overschat eigenlijk. En als je zo zijn cijfers erbij pakt is dat ook verre van indrukwekkend: https://www.transfermarkt.nl/michy-bats ... ler/179184
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 05 Jun 2022, 23:20 Hugo Souza 2-1 verloren met Flamengo.
Heb niks van de wedstrijd gezien maar lees op Twitter nauwelijks iets positiefs over hem.
Twitter is ook nauwelijk iets wat je als graadmeter moet aanhouden. Digitale verbale kots.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jun 2022, 13:24
Fc Denzel wrote: 05 Jun 2022, 23:20 Hugo Souza 2-1 verloren met Flamengo.
Heb niks van de wedstrijd gezien maar lees op Twitter nauwelijks iets positiefs over hem.
Twitter is ook nauwelijk iets wat je als graadmeter moet aanhouden. Digitale verbale kots.
Het zou ook niet DE graadmeter moeten zijn, maar als Hugo zo goed had staan keepen had het er ook gestaan😉

Ik krijg bij Hugo een beetje Issakson gevoelens.
We halen een topper die dan blijkt de ene keer voor een 9 te keepen en de week er op een 4.
Geef mij maar een wat ervaren/degelijke keeper.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2022, 12:17 Ik vind die Batshuayi maar vreselijk overschat eigenlijk. En als je zo zijn cijfers erbij pakt is dat ook verre van indrukwekkend: https://www.transfermarkt.nl/michy-bats ... ler/179184
Dat is het interessante: hij scoort in de Bundesliga en in de Ligue 1, maar niet in de Premier League.
Natuurlijk is de PL de sterkste competitie, maar is het verschil dusdanig enorm?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 06 Jun 2022, 14:04
Ardbeg wrote: 06 Jun 2022, 13:24

Twitter is ook nauwelijk iets wat je als graadmeter moet aanhouden. Digitale verbale kots.
Het zou ook niet DE graadmeter moeten zijn, maar als Hugo zo goed had staan keepen had het er ook gestaan😉

Ik krijg bij Hugo een beetje Issakson gevoelens.
We halen een topper die dan blijkt de ene keer voor een 9 te keepen en de week er op een 4.
Geef mij maar een wat ervaren/degelijke keeper.
Klopt voor geen meter. Krijg je die gevoelens op basis van twitter?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Op Whoscored heeft hij een 6.16 als cijfer, een van z’n minderen dit seizoen.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jun 2022, 14:16
Fc Denzel wrote: 06 Jun 2022, 14:04

Het zou ook niet DE graadmeter moeten zijn, maar als Hugo zo goed had staan keepen had het er ook gestaan😉

Ik krijg bij Hugo een beetje Issakson gevoelens.
We halen een topper die dan blijkt de ene keer voor een 9 te keepen en de week er op een 4.
Geef mij maar een wat ervaren/degelijke keeper.
Klopt voor geen meter. Krijg je die gevoelens op basis van twitter?
Denk jij dat Hugo een contante meerwaarde is voor dit PSV?
Want volgens mij laat Hugo juist de laatste weken zien dat hij nogal wisselvallig is.
Ik krijg deze gevoelens op basis van de beelden die ik heb gezien.

En nogmaals ik zie gewoon liever een ervaren/degelijke keeper komen.
Denk dat de verdediging dat wel kan gebruiken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 06 Jun 2022, 14:39
Ardbeg wrote: 06 Jun 2022, 14:16

Klopt voor geen meter. Krijg je die gevoelens op basis van twitter?
Denk jij dat Hugo een contante meerwaarde is voor dit PSV?
Want volgens mij laat Hugo juist de laatste weken zien dat hij nogal wisselvallig is.
Ik krijg deze gevoelens op basis van de beelden die ik heb gezien.

En nogmaals ik zie gewoon liever een ervaren/degelijke keeper komen.
Denk dat de verdediging dat wel kan gebruiken.

Het is een hele goede keeper ja. Gomes had ook zijn foutjes in het begin.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

voskat wrote: 06 Jun 2022, 14:09
Juancho wrote: 06 Jun 2022, 12:17 Ik vind die Batshuayi maar vreselijk overschat eigenlijk. En als je zo zijn cijfers erbij pakt is dat ook verre van indrukwekkend: https://www.transfermarkt.nl/michy-bats ... ler/179184
Dat is het interessante: hij scoort in de Bundesliga en in de Ligue 1, maar niet in de Premier League.
Natuurlijk is de PL de sterkste competitie, maar is het verschil dusdanig enorm?
Vooral heel ander type spel in de Premier League. Daar gaat het zo gruwelijk snel. Dat is in geen andere competitie. Daarom zie ik dat ook als de moeilijkste stap om vanuit de Eredivisie te maken. Ook voor Gakpo zou ik een stap naar Bundesliga, Serie A of La Liga meer zien zitten, al zou hij het mogelijk nog wel kunnen.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 06 Jun 2022, 14:40
voskat wrote: 06 Jun 2022, 14:09

Dat is het interessante: hij scoort in de Bundesliga en in de Ligue 1, maar niet in de Premier League.
Natuurlijk is de PL de sterkste competitie, maar is het verschil dusdanig enorm?
Vooral heel ander type spel in de Premier League. Daar gaat het zo gruwelijk snel. Dat is in geen andere competitie. Daarom zie ik dat ook als de moeilijkste stap om vanuit de Eredivisie te maken. Ook voor Gakpo zou ik een stap naar Bundesliga, Serie A of La Liga meer zien zitten, al zou hij het mogelijk nog wel kunnen.
Een tussenstap is zelden een overbodige luxe, maar... Cody is juist iemand die ontzettend snel denkt. Toch een ander type dan Batshuayi.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

1zakstront haalde nooit 9s. 1 keertje toen ie met Zweden van Oranje won na pingels, maar was nog geen PSV keeper
Post Reply