Veelste groot risico. Naast Luuk moet er sowieso nog een spits bij (als Vinicius gaat). Romero is puur bonus. 3de spits. Als je hem kan verkopen zou ik het ook doen. Kan je verder gaan met Luuk en een groot talent.
Maximiliano Romero
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Juancho
- Mister PSV
Zelfde verhaal als Romero... Zal best een groot talent zijn maar is ook erg blessuregevoelig. Om eerlijk te zijn ben ik daar wel ff klaar mee. Wil je vooruit heb je topfitte en betrouwbare spelers nodig. Een uitzondering heb je trouwens altijd, zoals Ramalho of Boscagli.
Maar je kan niet vertrouwen op Romero en Fofana mag eerst wel eens bij een Heerenveen of Utrecht of Groningen laten zien dat hij EN zon groot talent is EN een seizoen lang zo goed als fit kan blijven.
Maar je kan niet vertrouwen op Romero en Fofana mag eerst wel eens bij een Heerenveen of Utrecht of Groningen laten zien dat hij EN zon groot talent is EN een seizoen lang zo goed als fit kan blijven.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Geen goed verhaal imo, je moet minstens twee fitte spitsen hebben die in principe 100% kunnen spelen en daar bovenop nog wat extras in de vorm van een pinchhitter en 1 of 2 aankomende talenten die ook nog in Jong spelen.
Luuk zal misschien 50% kunnen spelen, Maxi misschien 10%?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Besparen, verkopen met een mooi doorverkooppercentage in de hoop dat het nog wat wordt. Wat dan? Volgend seizoen als 3e spits laten fungeren en in de spaarzame minuten dat hij speelt hopen dat hij niet geblesseerd raakt en einde seizoen gratis de deur uit?
- Ren Höek
- Vedette
Hij levert een transferbedrag op, zijn salaris valt weg, zijn afschrijving verdwijnt uit de boeken en er komt een plek vrij in de selectie.
Mocht hij fit blijven, dan is zijn verkoop zonde en kan hij echt van waarde zijn voor PSV. Helaas is hij nooit voor lange(re) tijd fit gebleven in zijn jaren bij PSV, dan houdt het een keer op. Dan is een transfer voor iedereen beter.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- DonyellMalen
- Legende
Persoonlijk schijnt ie er dus al uit te zijn met Racing. Racing moet alleen nog in onderhandeling met PSV. Met een flink doorverkooppercentage kan ik nog redelijk leven met deze deal. Echt zonde dat die jongen zo broos is. Daardoor kan je als club zijnde ook niet op hem bouwen.
-
- Lid van verdienste
Eens, maar ook begrijpelijk dat PSV deze keuze neemt. Na zoveel blessures kun je er niet op gokken dat hij nu wel een heel seizoen fit blijft.
-
- Nationale topspeler
Afschrijving verdwijnt uit de boeken? Wat heeft dat ermee te maken? Heeft überhaupt geen voor- of nadeel.
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
Ja, hè hè. Uiteraard. Maar om nieuwe spelers te halen, moet je dus ruimte creëren; spelers dus weg doen.
Ik vind het ook jammer, maar begrijp de zakelijke kant ook wel.
-
- Internationale topspeler
Maxi Romero, ex-Velez center forward, has everything agreed verbally. Coming from #PSV would arrive on loan with a clause to obtain his file (still unknown). #Racing would take care of 50% of his salary.
Lijkt me sterk dat je hem gaat verhuren met nog één seizoen contract.
Lijkt me sterk dat je hem gaat verhuren met nog één seizoen contract.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Tsja, mijn eerste reactie is ook WTF alleen huren en hoezo slechts 50% van z'n salaris??? Maar ja de vraag is welke andere opties je hebt. Die 3 miljoen van transfermarkt gaan we in elk geval niet verzilveren, dat lijkt me duidelijk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Juancho
- Mister PSV
Als je hem niet kan verkopen en dus geen transfersom pakt moet je hem natuurlijk lekker houden dat laatste jaar en puur als extra optie zien. Mits Maxi dat natuurlijk zelf wil. Maar verhuren zonder contractverlenging zou echt nergens op slaan.